Fee, op 21 February 2011 - 08:32, zei:
Ik vind het zo knap dat jullie ruim 2 jaar verloofd zullen zijn!!
Wij zijn nu 3 kwart jaar verloofd en ik heb er inmiddels echt wel genoeg van. Hoe langer ik de tijd heb om over mijn huwelijk na te denken, hoe meer ik er bij bedenk. Ik heb enorm zin in mijn huwelijksdag, maar ik ben blij als ik die achter de rug heb.
Haha, tja, toch kan ik niet anders zeggen, dan dat het vliegensvlug gaat. Wij zijn vorig jaar 20 januari verloofd en besloten toen, precies 2 jaar later te trouwen i.v.m. sparen enzo. Toen dacht ik nog, ooowwneeee, twee jaar wachten!!! Hoe houd ik dat vol?!?!?! Ik ben toen in ieder geval een bruiloftsite aan gaan maken en ben een dagboek gaan schrijven. Daar schreef ik in wie ik er sowieso bij wilde hebben, welke muziek ik gedraaid wil hebben en gewoon hoe de dagen liepen. Ook besloten dat ik pas echt het tweede jaar wilde gaan plannen, passen en meten. Al wel bij familie en vrienden gepeild wat zij voor ons konden betekenen. Zo maakt een van mijn beste vriendinnen, die fotografe is, de foto's gratis. mijn schoonzusje is kapster en visagist en doet dit gratis. Een van onze vrienden is chefkok en doet de catering gratis, mijn schoonmoeder wilde ons de trouwringen geven die van mijn as zijn opa en oma zijn geweest en laat deze graveren, mijn broer had nog een prachtig trouwpak van, van Gils, die mijn as perfect paste, enzovoorts.
Verder ben ik ook gaan zoeken naar bruidszaken, waar de jurken wel goed en mooi, maar niet zo duur zijn en heb er een hoop gevonden.
Dus laten we zeggen: ik heb het eerste jaar gebruikt om mijn huiswerk te maken en voor ik het wist was het een jaar later. En zoals je ziet in mijn handtekening, is het nu nog maar 11 maanden en 27 dagen wachten. Je moet proberen er voor jezelf een leuke sport van te maken en te bedenken dat het eigenlijk wel leuk is dat je zolang de tijd hebt om je, je te verheugen!!! Want voor je het weet, is het zover!!!!