Trouwforum: Verkering - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (8 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 6
  • 7
  • 8
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Verkering

Poll: Hoe lang hebben jullie verkering als je trouwt? (468 gebruiker(s) hebben gestemd )

Hoe lang hebben jullie verkering als je trouwt?

Je kunt de resultaten van de poll niet bekijken tot je gestemd hebt. Log a.u.b. in en stem om de resultaten van deze poll te bekijken.
Stem Gasten kunnen niet stemmen

#176 Gebruiker is offline   Lotte09-09 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 08-January 11

Gepost 20 February 2011 - 11:45

Bekijk Post Cynthiag, op 15 February 2011 - 10:58, zei:

Op moment dat wij gaan trouwen zijn we exact 18 maanden samen. We gingen al na 10 dagen samenwonen en ik werd na een half jaar ten huwelijk gevraagd. Wel vlot allemaal, maar als het goed voelt is het ook goed... :rolleyes:

Hihi, wij 81 maanden :P
Bij ons is het iets minder snel gegaan:) Maar goed, ik was ook 16 toen ik met hem kreeg, dus dan zou 18 maanden wel heel snel zijn.
En inderdaad als het goed voelt, dan is het goed:)

0

#177 Gebruiker is offline   Gertje 

• Lid geworden: 09-February 11
  • Interests:Modelbouw Titanic, films en filmmuziek (soundtracks), musicals, lezen, verhalen schrijven, toneelspelen.

Gepost 20 February 2011 - 19:40

Verliefd: 25 maart 2006
Verkering: 8 april 2006
Samenwonen: 13 november 2006
Verloofd: 20 januari 2010
Ondertrouw: weet ik nog niet
Trouwen: 20 januari 2012

Dus op het moment dat we trouwen, zijn we 5 jaar , 9 maanden en 12 dagen samen.
0

#178 Gebruiker is offline   Pinkie* 

• Lid geworden: 15-January 11

Gepost 20 February 2011 - 20:36

ontmoeting: Augustus 2007 (toen zat ik nog in een andere relatie)
1e Date: 27 December 2007
relatie: 9 Februari 2008
samenwonen: 1 Februari 2009
verloofd: 9 Februari 2010
trouwen: 25 Mei 2012
0

#179 Gebruiker is offline   Fee 

• Lid geworden: 03-October 10

Gepost 21 February 2011 - 08:32

Ik vind het zo knap dat jullie ruim 2 jaar verloofd zullen zijn!!

Wij zijn nu 3 kwart jaar verloofd en ik heb er inmiddels echt wel genoeg van. Hoe langer ik de tijd heb om over mijn huwelijk na te denken, hoe meer ik er bij bedenk. Ik heb enorm zin in mijn huwelijksdag, maar ik ben blij als ik die achter de rug heb.
0

#180 Gebruiker is offline   lalalalala 

• Lid geworden: 13-December 08

Gepost 21 February 2011 - 10:27

Relatie: april 2001
Samenwonen: November 2005
Trouwen: December 2009

En nu kunnen we ieder moment een kleine verwachten
0

#181 Gebruiker is offline   Gertje 

• Lid geworden: 09-February 11
  • Interests:Modelbouw Titanic, films en filmmuziek (soundtracks), musicals, lezen, verhalen schrijven, toneelspelen.

Gepost 21 February 2011 - 22:09

Bekijk Post Fee, op 21 February 2011 - 08:32, zei:

Wij zijn nu 3 kwart jaar verloofd en ik heb er inmiddels echt wel genoeg van. Hoe langer ik de tijd heb om over mijn huwelijk na te denken, hoe meer ik er bij bedenk. Ik heb enorm zin in mijn huwelijksdag, maar ik ben blij als ik die achter de rug heb.

Haha, tja, toch kan ik niet anders zeggen, dan dat het vliegensvlug gaat. Wij zijn vorig jaar 20 januari verloofd en besloten toen, precies 2 jaar later te trouwen i.v.m. sparen enzo. Toen dacht ik nog, ooowwneeee, twee jaar wachten!!! Hoe houd ik dat vol?!?!?! Ik ben toen in ieder geval een bruiloftsite aan gaan maken en ben een dagboek gaan schrijven. Daar schreef ik in wie ik er sowieso bij wilde hebben, welke muziek ik gedraaid wil hebben en gewoon hoe de dagen liepen. Ook besloten dat ik pas echt het tweede jaar wilde gaan plannen, passen en meten. Al wel bij familie en vrienden gepeild wat zij voor ons konden betekenen. Zo maakt een van mijn beste vriendinnen, die fotografe is, de foto's gratis. mijn schoonzusje is kapster en visagist en doet dit gratis. Een van onze vrienden is chefkok en doet de catering gratis, mijn schoonmoeder wilde ons de trouwringen geven die van mijn as zijn opa en oma zijn geweest en laat deze graveren, mijn broer had nog een prachtig trouwpak van, van Gils, die mijn as perfect paste, enzovoorts.
Verder ben ik ook gaan zoeken naar bruidszaken, waar de jurken wel goed en mooi, maar niet zo duur zijn en heb er een hoop gevonden.

Dus laten we zeggen: ik heb het eerste jaar gebruikt om mijn huiswerk te maken en voor ik het wist was het een jaar later. En zoals je ziet in mijn handtekening, is het nu nog maar 11 maanden en 27 dagen wachten. Je moet proberen er voor jezelf een leuke sport van te maken en te bedenken dat het eigenlijk wel leuk is dat je zolang de tijd hebt om je, je te verheugen!!! Want voor je het weet, is het zover!!!!
0

#182 Gebruiker is offline   Faith 

• Lid geworden: 08-March 10

Gepost 21 February 2011 - 22:13

Ik heb enorm zin in mijn huwelijksdag, maar ik ben blij als ik die achter de rug heb.

Ik heb precies hetzelfde gevoel :P ...
0

#183 Gebruiker is offline   Maewyn 

• Lid geworden: 24-July 10

Gepost 23 February 2011 - 11:39

Waar heb je dan bedenkingen bij, Fee? Ik hoop niet bij je AS, maar bij het feest? De drukte of de verplichtingen?
0

#184 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 23 February 2011 - 12:08

euh bedoelt ze niet gewoon dat ze steeds meer eromheen details etc bedenkt?
0

#185 Gebruiker is offline   Maewyn 

• Lid geworden: 24-July 10

Gepost 23 February 2011 - 13:16

Ohhh op die manier! Ik had het anders gelezen, omdat ze schreef dat ze er genoeg van heeft. Ik had dat opgevat in negatieve zin, foutje :).
0

#186 Gebruiker is offline   Jof 

Gepost 23 February 2011 - 13:42

ik dacht al zoiets, vandaar mijn opmerking :P

Even ontopic AS en ik hebben ruim 5 jaar als we trouwen. Het zou ergens in augustus of begin september zijn, dus 5 jaar en dik 1 maand? Toen hij me vroeg hadden we dus zo rond de 4 jaar.
0

#187 Gebruiker is offline   Bride-77 

• Lid geworden: 19-June 10

Gepost 23 February 2011 - 13:55

Precieze datum wanneer we elkaar precies ontmoet hebben en officieel 'verkering' kregen weten we niet meer, maar het is ruim 9 jaar geleden. We wonen sinds 2003 al samen (ja, vrij snel dus maar we woonden ook erg ver uit elkaar) en kindjes zijn er sinds 2005 en 2008 ook al ;).
0

#188 Gebruiker is offline   Irene85 

• Lid geworden: 19-January 11

Gepost 23 February 2011 - 17:44

Bekijk Post Bride-77, op 23 February 2011 - 13:55, zei:

Precieze datum wanneer we elkaar precies ontmoet hebben en officieel 'verkering' kregen weten we niet meer, maar het is ruim 9 jaar geleden. We wonen sinds 2003 al samen (ja, vrij snel dus maar we woonden ook erg ver uit elkaar) en kindjes zijn er sinds 2005 en 2008 ook al ;).

Hangt denk ik ook wel van je leeftijd af. Toen wij elkaar leerden kennen zat ik nog op school, m'n vriend studeerde net; samenwonen zat er nog niet in. Wij wonen nu bijna 3 jaar samen, vanaf dat we alletwee werkten.
0

#189 Gebruiker is offline   Fee 

• Lid geworden: 03-October 10

Gepost 24 February 2011 - 18:32

Bekijk Post Jof, op 23 February 2011 - 12:08, zei:

euh bedoelt ze niet gewoon dat ze steeds meer eromheen details etc bedenkt?

Precies, helemaal op die manier. Details zijn heel leuk, op één ding na, ze kosten allemaal geld.
0

#190 Gebruiker is offline   Bells 

• Lid geworden: 02-February 11

Gepost 22 March 2011 - 16:43

Wij zijn als we trouwen 1 jaar en bijna 9 maanden samen. Niet super lang, maar als vrienden kennen we elkaar dan bijna 5 jaar (bij schatting).
0

#191 Gebruiker is offline   Lotte09-09 

• Lid geworden: 08-January 11

Gepost 22 March 2011 - 20:53

Mijn vriend en ik zijn als we trouwen 6 jaar en 9 maanden samen (op de dag af)...
Wat een leuk feitje is, is dat het in maanden 81 is... en we trouwen op 09-09 (9x9=81)
Dit is zeker niet zo bedacht, maar ik vond het wel leuk...

wij samen sinds ik 16 ben, we wonen vandaag 1 jaar samen (jeehj)

Mijn vriend heeft mij 11 sept. ten huwelijk gevraagd dus wij zijn al ruim een half jaar bezig...
Ik vind het regelen erg leuk en heb enorm veel zin in de dag, maar vind het wel prettig dat het nog even duurt... gewoon om te genieten van de voorpret.
Wel vind ik dat de moeilijke dingen nu komen, gastenlijst definitief maken en de tekst voor de uitnodigingen.
Gelukkig zijn de freubel dingen ook aan de beurt... bedankjes maken, bedankjes voor de ouders maken (101 redenen om je te bedanken boek, maar dan zo'n ouderwets fotoboek en de opmerkingen opgeschreven, vind ik leuker), bedankjes voor het overige 'bruidspersoneel' enveloppendoos etc etc.

Ik ben nog lang niet klaar met regelen, dus de komende 5 maanden mogen wel snel gaan, maar niet zo voorbij vliegen als de afgelopen 6,7...

0

#192 Gebruiker is offline   Sel 

• Lid geworden: 21-October 10

Gepost 22 March 2011 - 21:00

Op onze trouwdag zijn we precies zes en half jaar samen :)
0

#193 Gebruiker is offline   Jof 

Gepost 25 March 2011 - 21:43

Bekijk Post Lotte09-09, op 22 March 2011 - 20:53, zei:

Mijn vriend heeft mij 11 sept. ten huwelijk gevraagd dus wij zijn al ruim een half jaar bezig...
Ik vind het regelen erg leuk en heb enorm veel zin in de dag, maar vind het wel prettig dat het nog even duurt... gewoon om te genieten van de voorpret.
Wel vind ik dat de moeilijke dingen nu komen, gastenlijst definitief maken en de tekst voor de uitnodigingen.
Gelukkig zijn de freubel dingen ook aan de beurt... bedankjes maken, bedankjes voor de ouders maken (101 redenen om je te bedanken boek, maar dan zo'n ouderwets fotoboek en de opmerkingen opgeschreven, vind ik leuker), bedankjes voor het overige 'bruidspersoneel' enveloppendoos etc etc.

Ik ben nog lang niet klaar met regelen, dus de komende 5 maanden mogen wel snel gaan, maar niet zo voorbij vliegen als de afgelopen 6,7...

Wat grappig lees ineens dat jij ook 11 september ten huwelijk bent gevraagd, ik ook :P
0

#194 Gebruiker is offline   Yvie 

• Lid geworden: 25-March 11

Gepost 25 March 2011 - 22:04

Wij zijn op 6 maart 2010 een stelletje geworden. Op 30 september 2010 zijn wij gaan samenwonen. Op 4 maart 2011 zijn wij in ondertrouw gegaan. Op 30 september 2011 gaan wij trouwen!!!!!!!!!!!!
0

• (8 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 6
  • 7
  • 8
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers