Verkering
Gepost 30 September 2005 - 15:26
Als ik ga trouwen zijn we 3,5 jaar bij elkaar en wonen we 2 jaar samen.
Helaas valt 19 augustus volgend jaar niet op een vrijdag anders werd dat onze trouwdag. Dan zou het dus precies 3,5 jaar zijn.
Nu hebben we dus maar gewoon 1 september gezegd.
Ach wat maakt de datum ook uit het gaat toch om de dag.
:lol: :lol: :lol:
Helaas valt 19 augustus volgend jaar niet op een vrijdag anders werd dat onze trouwdag. Dan zou het dus precies 3,5 jaar zijn.
Nu hebben we dus maar gewoon 1 september gezegd.
Ach wat maakt de datum ook uit het gaat toch om de dag.
:lol: :lol: :lol:
Gepost 10 January 2006 - 22:43
OP 7 augustus 2006 zijn we 10 jaar samen en op 1 september 2006 (gaan we trouwen) wonen we 7 jaar samen , afgelopen september zijn vanuit onze 1ste woning verhuist naar ons droomdorp.
We hebben verkering gekregen toen ik 17 was en hij 19, erg jong dus.
Beide huizen betrokken we op 1 september dus wel een aparte datum voor ons, en tja augustus viel midden in de vakantie dus was niet zo'n handige datum. Een voudige keuze dus.
Groetjes Marlies
We hebben verkering gekregen toen ik 17 was en hij 19, erg jong dus.
Beide huizen betrokken we op 1 september dus wel een aparte datum voor ons, en tja augustus viel midden in de vakantie dus was niet zo'n handige datum. Een voudige keuze dus.
Groetjes Marlies
Gepost 14 January 2006 - 21:29
Precies 4 jaar.
We hebben een datum onder voorbehoud uitgekozen.
Maar als alles meezit trouwen we op de dag dat we precies 4 jaar verkering hebben.
En ook de dag dat we 4 jaar samenwonen :P
*zegt zachtjes: ja dat lezen jullie goed, we wonen vanaf de eerste dag al samen :P *
We hebben een datum onder voorbehoud uitgekozen.
Maar als alles meezit trouwen we op de dag dat we precies 4 jaar verkering hebben.
En ook de dag dat we 4 jaar samenwonen :P
*zegt zachtjes: ja dat lezen jullie goed, we wonen vanaf de eerste dag al samen :P *

Log in
Registreer
Help 
Multi quote