Kan Dit? Boeket zelf gemaakt
Gepost 18 May 2010 - 19:29
Hi,
Ik wil zelf mijn boeket gaan maken en ben vanmiddag gaan oefenen.
Is dit netjes genoeg voor de grote dag?
Op de tweede foto heb ik van die grasstengels ( of ze ook heten mogen ) er bij gedaan, maar die laat ik toch maar weg bij nader inzien...
groetjes van mij
Ik wil zelf mijn boeket gaan maken en ben vanmiddag gaan oefenen.
Is dit netjes genoeg voor de grote dag?
Op de tweede foto heb ik van die grasstengels ( of ze ook heten mogen ) er bij gedaan, maar die laat ik toch maar weg bij nader inzien...
groetjes van mij
Gepost 18 May 2010 - 20:17
Leuk boeket en mooi gemaakt! Ik zou zelf alleen wel zorgen dat je niet 2 witte/gele rozen naast elkaar hebt zitten. Leuk de pareltjes erin :D Zou denk ik ook een bladerenkraag doen:D Je kunt grasstengels e rook over heen doen als bij wijze van hengels maar dan anders haha
#6 Guest_CCBloom_*
Gepost 19 May 2010 - 08:35
ik had precies zo'n boeket!!! Volgende keer vraag ik jou het te maken ;)
Ik zou zelf geen bladerkraag doen, vind dat echt superlelijk, alsof je boeket nog in het papiertje zit zeg maar, mar dan groen...daarbij is het groen van zo'n bladerkraag veel te donker voor de lichte lentekleuren van deze rozen (te grofstoffelijk, zou mijn man zeggen lol)... grasstengels eroverheen is ook niet zo mijn ding, maar past wel bij d rozen, mits je niet van dat donkere harde gras neemt...
Ik zou zelf geen bladerkraag doen, vind dat echt superlelijk, alsof je boeket nog in het papiertje zit zeg maar, mar dan groen...daarbij is het groen van zo'n bladerkraag veel te donker voor de lichte lentekleuren van deze rozen (te grofstoffelijk, zou mijn man zeggen lol)... grasstengels eroverheen is ook niet zo mijn ding, maar past wel bij d rozen, mits je niet van dat donkere harde gras neemt...
Gepost 19 May 2010 - 11:56
ik had precies zo'n boeket!!! Volgende keer vraag ik jou het te maken ;)
Volgende keer? Dat hoop ik toch niet , haha
Maar dat is wat ik ook vind van zo'n ' kraag er omheen'.
Leuk boeket en mooi gemaakt! Ik zou zelf alleen wel zorgen dat je niet 2 witte/gele rozen naast elkaar hebt zitten. Leuk de pareltjes erin :D Zou denk ik ook een bladerenkraag doen:D Je kunt grasstengels e rook over heen doen als bij wijze van hengels maar dan anders haha
ik zie het inderdaad terug op de foto. Zal daar inderdaad dan opletten. Ik was gisteren ook meer benieuwd of het mij qua binding zou lukken enzo
Mooi!! Ik vind 'm zo heel lief en stijlvol, zou er zelf geen groen meer omheen doen.
MissBride Icoon
Gepost Vandaag , 10:56
Hartstikke mooi juist! Ik doe het je niet na. ;)
MissBride Icoon
Gepost Vandaag , 10:56
Hartstikke mooi juist! Ik doe het je niet na. ;)
Nou, zoveel stelt het niet voor eigenlijk. Zeg ik ook achteraf hoor hihi
Ga zo eerst mijn jurk passen weer en hopenlijk is het goed zo en mag de jurk mee.
Daarna moet ik nog de muziek testen in het gemeentehuis en ik wil dan gelijk ff langs de markt.
Eens kijken welke bloemen ze hebben en eventueel nog meer proberen, want ik ben ook helemaal gek van calla's ( aronskelken).
Misschien dat dat ook wel leuk is?!
In ieder geval tot zover al bedankt voor jullie reacties.
Gepost 19 May 2010 - 20:32
Dank jullie wel !
Qua tijd viel het heel erg mee.
Heb er denk ik een half uurtje over gedaan.
Maar ik wil voor de dag de stelen nog omwikkelen met dat bloembinders tape omwikkelen, want heb ergens gelezen dat dat beter was voor het goed houden van het boeket.
Dus dan zal ik er wel iets meer tijd aan kwijt zijn, maar dat kan ik rustig de avond ervoor nog doen.
Jullie al zenuwachtig voor de grote dag?
Qua tijd viel het heel erg mee.
Heb er denk ik een half uurtje over gedaan.
Maar ik wil voor de dag de stelen nog omwikkelen met dat bloembinders tape omwikkelen, want heb ergens gelezen dat dat beter was voor het goed houden van het boeket.
Dus dan zal ik er wel iets meer tijd aan kwijt zijn, maar dat kan ik rustig de avond ervoor nog doen.
Jullie al zenuwachtig voor de grote dag?
Gepost 20 May 2010 - 12:06
Paula Icoon
Gepost Vandaag , 08:30
@ladym83: Voor de houdbaarheid zijn natte watten onder het bloembinderstape nog beter...
Gepost Vandaag , 08:30
@ladym83: Voor de houdbaarheid zijn natte watten onder het bloembinderstape nog beter...
Ok, kijk dat wist ik dan weer niet.Kan ik daar gewone watten voor gebruiken?
En die maak je nat en plaats je dan over de hele stengel of hoe moet ik dat zien?
Tnx voor de tip in ieder geval!
Wij trouwen op 4-6-10, dus schiet mooi op nu.
Gisteren ff een rondje markt gedaan maar er waren geen calla's te verkrijgen en van de week bij diverse tuincentra ook niet.
Is geen ramp maar dacht als ik dan toch bezig ben...

Log in
Registreer
Help 
Multi quote