Wie Helpt Mij? en de zielige kindjes in tanzania?
Gepost 29 July 2010 - 12:12
Hardlopen is iig beter dan op en neer springen in een pashokje om te kijken of hij goed zit <_< :rolleyes:
#29 Guest_CCBloom_*
Gepost 29 July 2010 - 23:51
Dit potje zin had ik echt even nodig...ik lees het wel nu pas, maar ik denk dat je goed gemikt hebt 14/08 want ik heb het toch maar weer gedaan!!!!! was interval training en ging best wel slecht, maar: gedaan is gedaan!
Suzan: go CC is zat!! ben er juist blij mee :)
Wievie: helemaal waar, maar ik mocht even door de winkel rennen van de mevrouw... (had wel eerst ff een hemdje aan gedaan hoor ;-)) ik heb een zwart met knalroze van Nike gescoord...jammer dat ze zo duur zijn...
het schuren van eersgister kan ook gekomen zijn omdat ik de bandjes niet kort genoeg had, waardoor die band te laag zat en dus op een te smal deel van mn lichaam waardoor hij kon bewegen...heb vandaag een oude bh gedragen maar met de bandjes heel kort en dat stond dus weer als een huis ;)
zaterdag moet ik een uur en een kwartier totaal waarvan 20 minuten geloof ik in D2/D3!!
#30 Guest_CCBloom_*
Gepost 31 July 2010 - 22:31
als jullie willen: keep em coming met die motivatie! :)
Gepost 31 July 2010 - 22:47
CCBloom, op 30 July 2010 - 00:51, zei:
Dat ligt aan je baan, ik krijg er 2 per jaar gratis van mijn werk. En dan niet van die flutdingen maar goede van nike van de winkel: 'run 2 day' :ph34r: :D
CCBloom, op 31 July 2010 - 23:31, zei:
Wat bedoel je precies met D1 en D2, loop je dan op hartslag of ademhaling? want als je wind tegen hebt, en je wilt D1 hebben dan ren je mss stiekum wel D2.
O en trouwens, als je hardloopt met een man, dan is dat niet te vergelijken want de hartslag van een vrouw gaan sneller omhoog dan die van een man!
Maar je bent hartstikke goed bezig!!! :sprint: :w00t: :worship: Ik moet er niet aan denken :ph34r:
#32 Guest_CCBloom_*
Gepost 01 August 2010 - 21:11
Ik kreeg net een overzichtje van wie er allemaal geld had overgemaakt...Zie ik dat een vriendin van mij echt 20 euro overgemaakt heeft....vond ik ZO lief van haar :)
#33 Guest_CCBloom_*
Gepost 03 August 2010 - 13:21
Voor wie mij wil sponsoren (vergeet niet mijn naam erbij te zetten):
http://www.malaika-k...R1776908417416/
#35 Guest_CCBloom_*
Gepost 03 August 2010 - 21:28
dank dus!!!!!!!!!!!!:)
#39 Guest_CCBloom_*
Gepost 07 August 2010 - 10:34
#45 Guest_CCBloom_*
Gepost 09 August 2010 - 14:56
Vandaag voelen mijn benen zich redelijk, ik ben zelf wel heel moe want veel wakker vannacht vanwege brandende benen :( maar ik ben zo blij dat ik het dus gewoon kan! geen zorgen meer of ik het ga halen 19 september... (wel over mijn tijd ;-))
#49 Guest_CCBloom_*
Gepost 18 August 2010 - 13:29
vanavond moet ik intervallen, ik geloof voor de laatste of een na laatste keer, dus dat is mooi. Intervallen is het vervelendst van alles namelijk!!!
Ik weet nu ook dat ik het kan want anderhalve week geleden moest ik in totaal 100 minuten lopen en heb ik meer dan 17 km afgelegd!!! afgelopen zondag had ik ook nog een fijne training met D1 tegen de wind in voor 20 mins. gevolgd door 45 mins D2 waarvan een kwartier tegen de wind in en op de terugweg wind mee...heb op de terugweg een kleine 12 km per uur gelopen!! (voor een half uur, moest wel twee keer een halve minuut stoppen vanwege pijn in mijn zij ghehehe) maar mn benen waren echt relatief okn na deze actie, zo blij mee want dat betekent dat ze beter worden, die benen :)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote