Trouwforum: Wie Helpt Mij? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (5 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wie Helpt Mij? en de zielige kindjes in tanzania?

#26 Gebruiker is offline   suzan1983 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 26-July 07

Gepost 29 July 2010 - 11:19

Zou je graag een super inspirerende yell toejuichen, maar ben der niet zo goed in.
Ik hou het bij: GO CC!
0

#27 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 25-February 09

Gepost 29 July 2010 - 11:57

Ik heb gisteren een potje 'zin' naar Debby gegooid en dat werkte heel goed, dus hier komt-ie:

VANGEN!

En nou hup, een tijdstip met jezelf afspreken om te gaan lopen. Je kunt het, als je eenmaal op weg bent zul je zien dat je blij bent met jezelf!! Go go go!
0

#28 Gebruiker is offline   wievie 

• Lid geworden: 04-August 09

Gepost 29 July 2010 - 12:12

Hardlopen is de beste manier om je nieuwe sportbh uit te proberen!!!! Als hij dan goed zit kun je morgen een extra bh halen (ze rekken idd snel uit, dus je kunt maar beter 2 hebben!!
Hardlopen is iig beter dan op en neer springen in een pashokje om te kijken of hij goed zit <_< :rolleyes:
0

#29 Guest_CCBloom_*

• Groep: Guests

Gepost 29 July 2010 - 23:51

Thanks lieve meiden!
Dit potje zin had ik echt even nodig...ik lees het wel nu pas, maar ik denk dat je goed gemikt hebt 14/08 want ik heb het toch maar weer gedaan!!!!! was interval training en ging best wel slecht, maar: gedaan is gedaan!

Suzan: go CC is zat!! ben er juist blij mee :)

Wievie: helemaal waar, maar ik mocht even door de winkel rennen van de mevrouw... (had wel eerst ff een hemdje aan gedaan hoor ;-)) ik heb een zwart met knalroze van Nike gescoord...jammer dat ze zo duur zijn...

het schuren van eersgister kan ook gekomen zijn omdat ik de bandjes niet kort genoeg had, waardoor die band te laag zat en dus op een te smal deel van mn lichaam waardoor hij kon bewegen...heb vandaag een oude bh gedragen maar met de bandjes heel kort en dat stond dus weer als een huis ;)

zaterdag moet ik een uur en een kwartier totaal waarvan 20 minuten geloof ik in D2/D3!!
0

#30 Guest_CCBloom_*

Gepost 31 July 2010 - 22:31

EN ik heb vandaag weer gelopen!!! waarvan een heel deel over het strand met fikse wind tegen, dus we kwamen amper vooruit maar dat was alleen in D1 daarna over de LnvM terug en een kwartier in D2: toen liepen we een kwartier lang 12 km per uur!!! yeah!

als jullie willen: keep em coming met die motivatie! :)
0

#31 Gebruiker is offline   wievie 

• Lid geworden: 04-August 09

Gepost 31 July 2010 - 22:47

Bekijk Post CCBloom, op 30 July 2010 - 00:51, zei:

...jammer dat ze zo duur zijn...

Dat ligt aan je baan, ik krijg er 2 per jaar gratis van mijn werk. En dan niet van die flutdingen maar goede van nike van de winkel: 'run 2 day' :ph34r: :D

Bekijk Post CCBloom, op 31 July 2010 - 23:31, zei:

EN ik heb vandaag weer gelopen!!! waarvan een heel deel over het strand met fikse wind tegen, dus we kwamen amper vooruit maar dat was alleen in D1

Wat bedoel je precies met D1 en D2, loop je dan op hartslag of ademhaling? want als je wind tegen hebt, en je wilt D1 hebben dan ren je mss stiekum wel D2.

O en trouwens, als je hardloopt met een man, dan is dat niet te vergelijken want de hartslag van een vrouw gaan sneller omhoog dan die van een man!

Maar je bent hartstikke goed bezig!!! :sprint: :w00t: :worship: Ik moet er niet aan denken :ph34r:
0

#32 Guest_CCBloom_*

Gepost 01 August 2010 - 21:11

Wievie, dankjewel!! morgenochtend mag ik weer: 1 uur en 5 mins. heb vanmiddag een ENORME hoeveelheid sushi gegeten, dus lekker koolhydraten gestapeld :-)

Ik kreeg net een overzichtje van wie er allemaal geld had overgemaakt...Zie ik dat een vriendin van mij echt 20 euro overgemaakt heeft....vond ik ZO lief van haar :)
0

#33 Guest_CCBloom_*

Gepost 03 August 2010 - 13:21

Zo...gister weer gelopen met een amerikaanse vriendin met wie het altijd fijn lopen is...voor de rest ga ik graag alleen of met F namelijk... we hebben 11 kilometer gelopen, double digits dus het lijkt al op 16 ;) Morgen interval training, dan vrijdag een rustige loop van een uur en dan zondag: een uur en 40 minuten!! Ik verwacht dan zeker wel de 16 kilometer te halen, dus dan heb ik het iig al een keer gedaan! :-)

Voor wie mij wil sponsoren (vergeet niet mijn naam erbij te zetten):

http://www.malaika-k...R1776908417416/
0

#34 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 03 August 2010 - 13:37

Ik heb 7 euro overgemaakt. Beetje lullig bedrag, ik weet het, maar we zitten nu niet zo breed, en omdat ik zag dat de teller op 158,- stond, dacht ik: Dan zit je weer op een wat 'ronder' bedrag. :unsure: :)
0

#35 Guest_CCBloom_*

Gepost 03 August 2010 - 21:28

hee, al maak je 50 cent over...of 5 cent...lekker boeien...ik zie elke donatie, groot, klein of middenmaat als een een enorme motivatieboost. gek genoeg helemaal van mensen die ik niet zo goed ken en sommige nog nooit irl gezien heb...dit klinkt raar, maar kennelijk zijn er hier mensen die dit leuk genoeg voinden om al dat klikwerk te doen :)

dank dus!!!!!!!!!!!!:)
0

#36 Gebruiker is online   Violet 

• Lid geworden: 13-March 08

Gepost 04 August 2010 - 09:08

goed bezig CC!
En knallen he zondag, die 16km moet je gewoon halen!! Je kan het!!!
0

#37 Guest_CCBloom_*

Gepost 04 August 2010 - 11:05

Zondag is nog training hoor! :-) Vanavond intervallen en dat is het kutst van alles....
0

#38 Gebruiker is online   Violet 

• Lid geworden: 13-March 08

Gepost 04 August 2010 - 11:06

dan ook sterkte vanavond!
0

#39 Guest_CCBloom_*

Gepost 07 August 2010 - 10:34

Okay ladies, kom maar door met de potjes zin en motivational speeches!! Ik moet morgen het 'koningsnummer' lopen: 1 uur en 40 minuten!! Ik heb hierbij vooral steun voor mijn kuiten en mijn loopzuchtigheid nodig...een uur en 40 mins is lang...............
0

#40 Gebruiker is offline   idgnkv 

• Lid geworden: 30-May 09

Gepost 07 August 2010 - 10:49

Succes CC, ga ervoor!! Je kunt het, dat weet ik zeker!
0

#41 Gebruiker is offline   Inx 

Gepost 07 August 2010 - 11:16

Je kunt het écht wel, je bent gewoon een tóp-hardloopster, en je doet het ergens voor!!
0

#42 Gebruiker is offline   vangarderen 

• Lid geworden: 29-August 08

Gepost 07 August 2010 - 12:09

Kick ass morgen!
0

#43 Gebruiker is offline   debby* 

• Lid geworden: 03-January 08
  • Interests:Lezen, luieren, musical en cabaret.

Gepost 07 August 2010 - 12:44

Heel veel plezier morgen! Word een makkie voor je! ;)
0

#44 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 07 August 2010 - 14:06

Jeetje, nou ik ben het na 5 minuten al beu! Maar jij kan dat echt wel!
Kan F niet aan het einde gaan staan? Dan weet je dat je met iedere stap dichterbij hem bent :D
Succes morgen.
0

#45 Guest_CCBloom_*

Gepost 09 August 2010 - 14:56

I DID ITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! Gisteren een uur en 40 mins gelopen met een gemiddelde van boven de 10 km per uur, dus das ook netjes, zeker voor die afstand! F was de eerste kleine twintig minuten meegelopen en ging daarna zijn eigen ding doen... we hadden wel vantevoren een route uitgestippeld zodat ik daar tijdens het lopen niet over hoefde na te denken. Na het lopen heeft hij me meteen naar zee gebracht zodat ik mijn benen kon afkoelen ;) Zweterige lijf in bikini gehesen, in auto gestapt en naar Duindorp gereden...daar zwemmen, afdouchen en droge kleren aan... Toen ik in mijn bikni uit de auto kwam, keken een paar mensen wel wat raar op ;-)

Vandaag voelen mijn benen zich redelijk, ik ben zelf wel heel moe want veel wakker vannacht vanwege brandende benen :( maar ik ben zo blij dat ik het dus gewoon kan! geen zorgen meer of ik het ga halen 19 september... (wel over mijn tijd ;-))
0

#46 Gebruiker is offline   Inx 

Gepost 09 August 2010 - 15:16

Super gedaan CC! Door naar het trots-topic!
0

#47 Gebruiker is offline   debby* 

• Lid geworden: 03-January 08
  • Interests:Lezen, luieren, musical en cabaret.

Gepost 09 August 2010 - 19:26

Super goed van je!! Knap meid!
0

#48 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 09 August 2010 - 19:28

Jeetje wat super. Kan me die vreemd blikken naar je bikini wel voorstellen :lol:
Wat lief dat f zo helpt met alles.
0

#49 Guest_CCBloom_*

Gepost 18 August 2010 - 13:29

Okay...we zijn alweer de nodige trainingen verder!!!
vanavond moet ik intervallen, ik geloof voor de laatste of een na laatste keer, dus dat is mooi. Intervallen is het vervelendst van alles namelijk!!!

Ik weet nu ook dat ik het kan want anderhalve week geleden moest ik in totaal 100 minuten lopen en heb ik meer dan 17 km afgelegd!!! afgelopen zondag had ik ook nog een fijne training met D1 tegen de wind in voor 20 mins. gevolgd door 45 mins D2 waarvan een kwartier tegen de wind in en op de terugweg wind mee...heb op de terugweg een kleine 12 km per uur gelopen!! (voor een half uur, moest wel twee keer een halve minuut stoppen vanwege pijn in mijn zij ghehehe) maar mn benen waren echt relatief okn na deze actie, zo blij mee want dat betekent dat ze beter worden, die benen :)
0

#50 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 18 August 2010 - 13:59

Goed hoor, blijf het knap vinden dat rennen!
0

• (5 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers