Trouwforum: Wie Helpt Mij? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (5 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wie Helpt Mij? en de zielige kindjes in tanzania?

#51 Guest_CCBloom_*

• Groep: Guests

Gepost 23 August 2010 - 12:04

na afgelopen woensdag intervaltraining (ging goed, 12 km per uur voor 7 km totaal) vrijdag nog proberen te lopen maar ging totaal niet...nu is de motivatie compleet weg, weet niet wat eraan te doen....:( vanavond afspraak bij fysio want ben bang voor overtraining....alles doet (nog steeds) p;ijn
0

#52 Gebruiker is offline   suzan1983 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 26-July 07

Gepost 23 August 2010 - 19:16

Wat jammer dat het opeens niet meer zo lekker gaat :( .
Ik hoop dat de fysio je kan helpen en dat je snel weer aan het rennen (met lol) kan!
0

#53 Guest_CCBloom_*

Gepost 01 September 2010 - 21:50

na een goeie heart to heart met de fysio het trainen weer opgepakt! Gooi er 1 training per week uit zodat ik iig niet vaker dan 3 keer per week loop :-) Daarbij zit ik in de laatste weekjes en gaat de trainigsduur naar beneden naar de wedstrijd toe...Ik heb al een paar keer die 16k gelopen, dus weet dat ik het kan. De lol is weer een beetje terug. vandaag ook weer gelopen en wa toch wel weer leuk...ik ga dit ook na 19 september blijven doen :)
0

#54 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 02 September 2010 - 07:40

Wat fijn dat je er toch zo een lol in hebt. En doorgaan met rennen is natuurlijk helemaal prima voor je lijf. En lekkerder in de buitenlucht dan in een sportschool met veel mensen en muziek waar je eigenlijk niet van houd.
0

#55 Guest_CCBloom_*

Gepost 06 September 2010 - 12:05

vanavond of morgenavond mag ik weer van mijn beentjes yeah yeah!! 'moest'eigenlijk gister, maar train nu toch minder en wil de interval die voor woensdag staat SOWIESO skippen omdat ik anders weer last van mijn kuiten krijg....planning planning....
0

#56 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 25-February 09

Gepost 06 September 2010 - 16:38

Nog even snel voordat ik mijn computer uit ga zetten: zettumop! :)
0

#57 Guest_CCBloom_*

Gepost 06 September 2010 - 16:42

Nog minder dan 2 weken!!! yeah yeah
0

#58 Gebruiker is offline   debby* 

• Lid geworden: 03-January 08
  • Interests:Lezen, luieren, musical en cabaret.

Gepost 06 September 2010 - 16:48

Zie je het een beetje zitten???
0

#59 Guest_CCBloom_*

Gepost 06 September 2010 - 16:51

ja gaat wel lukken gelukkig! ben blij dat ik nu nog maar 2 weken zo vaak moet lopen...de laatste week is trouwens een soort afbouw-week dus nog iets minder vaak en hard en lang!http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/applaus.gif
0

#60 Gebruiker is offline   debby* 

• Lid geworden: 03-January 08
  • Interests:Lezen, luieren, musical en cabaret.

Gepost 06 September 2010 - 17:40

Das wel fijn dat je eht ook echt ziet zitten ;) Wel van plan om te blijven lopen??
0

#61 Guest_CCBloom_*

Gepost 06 September 2010 - 18:09

ja ik ga wel blijven lopen...ga met wat mensen ln v meerdervoort loop doen terwijl Brenda voor haar goede doel de marathon van NYC gaat doen, zelfde dag...en wil eigenlijk verder trainen als ik hiervan volledig hersteld ben ghehehe
0

#62 Gebruiker is online   Violet 

• Lid geworden: 13-March 08

Gepost 06 September 2010 - 18:30

:applaus: Klinkt goed CC, volgens mij heb je de spirit weer te pakken. Vind het echt zo knap van je joh!
0

#63 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 06 September 2010 - 20:23

Het komt nu echt dichterbij he. Ik weet zeker dat het je gaat lukken, je bent zo overtuigd bezig.
Waarom is het eigenlijk zo dat je de week voor de loop minder moet lopen? (ben echt een hardloop nitwit)
0

#64 Gebruiker is online   Pepper 

• Lid geworden: 20-June 08

Gepost 06 September 2010 - 20:31

Nav het oude garde topic wil ik hier even posten dat ik het super vind wat je hier doet! Ik steun jou volkomen, maar ik heb werkelijk niets met de arme kindjes in Tanzania. Ik geef dan nog eerder wat zodat jij een nieuwe sportbh kan kopen (figure of speak) dan aan dit doel. Nothing personal.

Go Girl!
0

#65 Guest_CCBloom_*

Gepost 07 September 2010 - 08:51

Yay! steun op andere plaatsen dan in Tanzania! ;) heb om je post zitten lachen! vanavond geen body pump, maar na drie dagen loopvrij mijn loopje van afgelopen zondag doen, dan donderdag weer hoop ik...om de een of andere reden doen mijn benen best pijn :) dus ff rustig aan die laatste weken

@Suzan: dat weet ik eigenlijk ook niet precies...heeft iets met losblijven te maken en niet teveel energie verspillen voor de wedstrijd (ja, ook frans is daar de dupe van ;) jk) het fijne weet ik ook niet, maar het staat zo op mn schema (net zo'n nitwit als jij) ik eet wel wat meer koolhydraten omdat ik anders steeds honger heb.....
0

#66 Guest_CCBloom_*

Gepost 08 September 2010 - 14:16

Gisteren gelopen...pijn aan benen, maar het ging best rdeelijk...vandaag wel minder pijn dan na de loop van vrijdag, dus das mooi:) 1 uur en 20 minuten gelopen!!
0

#67 Gebruiker is online   Violet 

• Lid geworden: 13-March 08

Gepost 08 September 2010 - 15:59

petje af hoor!
Ik denk echt niet dat ik dat ooit zou kunnen. Ben je na zo'n training niet helemaal kapot?
0

#68 Gebruiker is offline   Happy Bride 

• Lid geworden: 01-September 08

Gepost 08 September 2010 - 16:12

Wauw CC ga je voor de marathon??
edit oh even verder gekeken dan mijn neus lang is :unsure:
Wat goed dat je de dam tot dam loop gaat doen voor een goed doel!!
0

#69 Guest_CCBloom_*

Gepost 09 September 2010 - 21:17

yes...weer een loopje erop zitten! nu alleen nog zondag een uur en tien minuten, dan een week met wat korte herstelloopjes en dan zondag de 19de: RACE DAY!!!!! Ik heb deze week 1 intervaltraining geskipt, dus dat valt mee :) ben gaan lopen in Delft terwijl Frans aan het rugbytrainen was...thanks for the support girls!!!
0

#70 Gebruiker is offline   e_vlyne 

• Lid geworden: 11-May 05

Gepost 09 September 2010 - 22:09

Respect! EN heel veel succes met de dam tot dam!
0

#71 Guest_CCBloom_*

Gepost 09 September 2010 - 22:57

http://www.afstandme...x.php?id=481508

hier het linkje weer...had een heel verhaal getypt, maar het is weg!! dit is mijn loopje van vandaag :) lekker in delft langs de schie met een zonnetje :)

Dankjewel voor je support, Eveline!
0

#72 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 10 September 2010 - 08:45

pff, wordt er al moe van als ik naar die lange blauwe lijnen kijk :P
succes vandaag weer.
Wel lekker dat je volgende week wat rusiger aan kan doen.
0

#73 Guest_CCBloom_*

Gepost 10 September 2010 - 09:31

ja ben ik ook wel blij mee :)

de 19de komt er bijna aan...als je een afspraak wil maken voor muurschildering dan ben ik erbij hoor :)

Ik zou volgens mij de 26ste kunnen...weekend daarop zitten we in Milaan en het weekend daarop zou ik ook kunnen....

Heb ik trouwens al verteld dat ik voor 25 september een loopworkshop heb gewonnen??? gaat over hardlopen met een soort schudgewichten (lijkend op van die zumbadingen) in je handen...ik ben heul benieuwd lol
0

#74 Gebruiker is offline   suzan1983 

Gepost 10 September 2010 - 09:43

Hey CC, had je mijn mailtjes gekregen?
Een datum prikken graag. Zeg maar wanneer. Voor mij is zo snel mogelijk het fijnst, want dan kunnen we Fenna haar kamer afsluiten. En aan de babykamer beginnen. Maar jij bent de baas ;) De weekenden zijn bij ons practisch altijd leeg.

Wat leuk een loop workshop. Volgens mij heb ik het wel eens in de sportschool gezien. Maar dan fitniss met die schudkokers. Ben de naam even kwijt.
0

#75 Guest_CCBloom_*

Gepost 12 September 2010 - 22:25

ik heb geen mails gezien, Suzan...kan jij de 26ste?

Vandaag laatste training gelopen, deze week een paar korte loopjes om te herstellen en dan: holadiee! :)
0

• (5 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers