Wie Helpt Mij? en de zielige kindjes in tanzania?
#51 Guest_CCBloom_*
Gepost 23 August 2010 - 12:04
na afgelopen woensdag intervaltraining (ging goed, 12 km per uur voor 7 km totaal) vrijdag nog proberen te lopen maar ging totaal niet...nu is de motivatie compleet weg, weet niet wat eraan te doen....:( vanavond afspraak bij fysio want ben bang voor overtraining....alles doet (nog steeds) p;ijn
#53 Guest_CCBloom_*
Gepost 01 September 2010 - 21:50
na een goeie heart to heart met de fysio het trainen weer opgepakt! Gooi er 1 training per week uit zodat ik iig niet vaker dan 3 keer per week loop :-) Daarbij zit ik in de laatste weekjes en gaat de trainigsduur naar beneden naar de wedstrijd toe...Ik heb al een paar keer die 16k gelopen, dus weet dat ik het kan. De lol is weer een beetje terug. vandaag ook weer gelopen en wa toch wel weer leuk...ik ga dit ook na 19 september blijven doen :)
#55 Guest_CCBloom_*
Gepost 06 September 2010 - 12:05
vanavond of morgenavond mag ik weer van mijn beentjes yeah yeah!! 'moest'eigenlijk gister, maar train nu toch minder en wil de interval die voor woensdag staat SOWIESO skippen omdat ik anders weer last van mijn kuiten krijg....planning planning....
#59 Guest_CCBloom_*
Gepost 06 September 2010 - 16:51
ja gaat wel lukken gelukkig! ben blij dat ik nu nog maar 2 weken zo vaak moet lopen...de laatste week is trouwens een soort afbouw-week dus nog iets minder vaak en hard en lang!http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/applaus.gif
Gepost 06 September 2010 - 20:31
Nav het oude garde topic wil ik hier even posten dat ik het super vind wat je hier doet! Ik steun jou volkomen, maar ik heb werkelijk niets met de arme kindjes in Tanzania. Ik geef dan nog eerder wat zodat jij een nieuwe sportbh kan kopen (figure of speak) dan aan dit doel. Nothing personal.
Go Girl!
Go Girl!
#65 Guest_CCBloom_*
Gepost 07 September 2010 - 08:51
Yay! steun op andere plaatsen dan in Tanzania! ;) heb om je post zitten lachen! vanavond geen body pump, maar na drie dagen loopvrij mijn loopje van afgelopen zondag doen, dan donderdag weer hoop ik...om de een of andere reden doen mijn benen best pijn :) dus ff rustig aan die laatste weken
@Suzan: dat weet ik eigenlijk ook niet precies...heeft iets met losblijven te maken en niet teveel energie verspillen voor de wedstrijd (ja, ook frans is daar de dupe van ;) jk) het fijne weet ik ook niet, maar het staat zo op mn schema (net zo'n nitwit als jij) ik eet wel wat meer koolhydraten omdat ik anders steeds honger heb.....
@Suzan: dat weet ik eigenlijk ook niet precies...heeft iets met losblijven te maken en niet teveel energie verspillen voor de wedstrijd (ja, ook frans is daar de dupe van ;) jk) het fijne weet ik ook niet, maar het staat zo op mn schema (net zo'n nitwit als jij) ik eet wel wat meer koolhydraten omdat ik anders steeds honger heb.....
#69 Guest_CCBloom_*
Gepost 09 September 2010 - 21:17
yes...weer een loopje erop zitten! nu alleen nog zondag een uur en tien minuten, dan een week met wat korte herstelloopjes en dan zondag de 19de: RACE DAY!!!!! Ik heb deze week 1 intervaltraining geskipt, dus dat valt mee :) ben gaan lopen in Delft terwijl Frans aan het rugbytrainen was...thanks for the support girls!!!
#71 Guest_CCBloom_*
Gepost 09 September 2010 - 22:57
http://www.afstandme...x.php?id=481508
hier het linkje weer...had een heel verhaal getypt, maar het is weg!! dit is mijn loopje van vandaag :) lekker in delft langs de schie met een zonnetje :)
Dankjewel voor je support, Eveline!
hier het linkje weer...had een heel verhaal getypt, maar het is weg!! dit is mijn loopje van vandaag :) lekker in delft langs de schie met een zonnetje :)
Dankjewel voor je support, Eveline!
#73 Guest_CCBloom_*
Gepost 10 September 2010 - 09:31
ja ben ik ook wel blij mee :)
de 19de komt er bijna aan...als je een afspraak wil maken voor muurschildering dan ben ik erbij hoor :)
Ik zou volgens mij de 26ste kunnen...weekend daarop zitten we in Milaan en het weekend daarop zou ik ook kunnen....
Heb ik trouwens al verteld dat ik voor 25 september een loopworkshop heb gewonnen??? gaat over hardlopen met een soort schudgewichten (lijkend op van die zumbadingen) in je handen...ik ben heul benieuwd lol
de 19de komt er bijna aan...als je een afspraak wil maken voor muurschildering dan ben ik erbij hoor :)
Ik zou volgens mij de 26ste kunnen...weekend daarop zitten we in Milaan en het weekend daarop zou ik ook kunnen....
Heb ik trouwens al verteld dat ik voor 25 september een loopworkshop heb gewonnen??? gaat over hardlopen met een soort schudgewichten (lijkend op van die zumbadingen) in je handen...ik ben heul benieuwd lol
Gepost 10 September 2010 - 09:43
Hey CC, had je mijn mailtjes gekregen?
Een datum prikken graag. Zeg maar wanneer. Voor mij is zo snel mogelijk het fijnst, want dan kunnen we Fenna haar kamer afsluiten. En aan de babykamer beginnen. Maar jij bent de baas ;) De weekenden zijn bij ons practisch altijd leeg.
Wat leuk een loop workshop. Volgens mij heb ik het wel eens in de sportschool gezien. Maar dan fitniss met die schudkokers. Ben de naam even kwijt.
Een datum prikken graag. Zeg maar wanneer. Voor mij is zo snel mogelijk het fijnst, want dan kunnen we Fenna haar kamer afsluiten. En aan de babykamer beginnen. Maar jij bent de baas ;) De weekenden zijn bij ons practisch altijd leeg.
Wat leuk een loop workshop. Volgens mij heb ik het wel eens in de sportschool gezien. Maar dan fitniss met die schudkokers. Ben de naam even kwijt.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote