Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
Gepost 22 September 2007 - 16:55
Echt bizar.... :huh:
Gepost 29 January 2008 - 11:34
Verder stormde en regende het gigantisch! En ik moest ergens op een landweggetje mijn jurk aandoen (die lag in de kofferbak van de auto) want anders zou mijn aanstaande hem al zien. Maar door de wind en regen werd dat helemaal niks natuurlijk......
In het echt zijn wij nog helemaal niet bezig met de uitnodigingen!
Gepost 29 January 2008 - 16:10
Toen mijn aanstaande voor de deur stond (in een zwart pak met paarse glitters) zei hij dat ik er niet uit zag.
Ikke blij dat ik weer wakker werd!!
Gepost 29 January 2008 - 16:16
De laatste keer dat ik droomde was het dat ik wakker werd gemaakt door mijn moeder, en dat we die dag gingen trouwen (wat helemaal niet klopte).
Er was echt helemaal niks geregeld, alleen de locatie.
Dus ik ging mijn jurk in 2 uur tijd proberen te maken en mijn bloemen en mijn taart etc.
Naja, schoot niet echt op, en toen werd ik gelukkig wakker haha.
Gepost 29 January 2008 - 16:29
Het was opeens onze trouwdag, maar ik had niets geregeld qua haar en make up en ik had ook mijn jurk nog niet compleet. Dus uiteindelijk had ik een zwarte panty en laarzen aangedaan, oorbellen van mijn moeder en mijn haar zag er niet uit. Maar het was bijna 1500 uur en dus moest ik opschieten om op tijd nog bij de trouwlokatie te zijn. Maar ik voelde me zoooo ongelukkig, zo wilde ik niet trouwen. Dit was niet wat ik er altijd van gedacht en gehoopt had, ik zag er niet uit. Mijn haar stond alle kanten op en ik had geen fatsoenlijke make up op en dat bijeengerpaapte kloffie wat ik aan had zag er dus ook niet uit. En dus huilen, grote tranen want dit kon toch niet waar zijn...
En toen werd ik wakker en wat een opluchting dat het dus niet waar was!! Hilarisch toch zoiets?!
Gepost 29 January 2008 - 18:51
en heb ook een keer gedroomd dat ik al voor het altaar stond maar nog geen jurk aan had toen moest ik me omkleden maar er was geen jurk maar een mantelpakje die veeeeeeel te groot was en oer lelijk dus toen heb ik roy maar voor het altaar laten staan :o en zijn we een dag later maar getrouwd MET jurk hahahaha hoezo stomme dromen ????????????//
Gepost 29 January 2008 - 18:59
Alles ging in de droom perfect, jurk geweldig, manlief had een fantastisch mooi pak aan. Maar toen kwam de receptie, en ik kon dus mijn man nergens vinden. Toen hij uiteindelijk de zaal weer binnenkwam, had hij zich omgekleed in een oude trainingsbroek en een t-shirt. Bleek dat hij vond dat nu het officiële gedeelte voorbij was, hij best wat gemakkelijker kleren aankon! Ik was helemaal in tranen...
Het stomme is, dat soort kleren kleedt hij zich soms 's avonds wel eens in om als hij natgeregend is op de fiets naar huis, of hij draagt het als we op in het weekend 's ochtends een beetje op de bank hangen. Maar zelfs als we bezoek krijgen trekt hij gauw even wat anders aan, laat staan dat hij er mee naar buiten zou gaan!
Mijn moeder droomde de eerste week na de bruiloft iedere nacht dat ik mijn ring verloren was. Ik wil niet eens weten wat dat kan betekenen...
#61 Guest_mods_*
Gepost 30 January 2008 - 00:20
en ik droom regelmatig dat er de dag voor ons trouwen ingebroken word
en de jurk in flarden word gesneden
niet gewoon meegenomen, nee echt onherstelbaar kapot gemaakt
waardoor ik de jurk van een pas getrouwde collega aan moet op mijn trouwdag
en ik iedereen hoor fluisteren 'die jurk had -.....- ook..' :o
verschrikkelijk die droom
(mijn schoonmoeder kreeg er ook de zenuwen van toen ik het vertelde)
Gepost 30 January 2008 - 23:28
Vreemd om te lezen dat jullie ook allemaal dromen hebben - ik heb er pas ook eentje gehad en dacht dat ik maar raar was, maar er komt een heleboel in voor dat jullie ook al beschreven hebben.
Ik droomde dat het onze huwlijksdag was, en dat echt alles mis ging. Arno was te laat met zich omkleden, toen ik naar buiten stapte regende het plotseling pijpenstelen waardoor mijn makeup en kapsel en jurk compleet verpieterd raakten. We stapten in de auto en bij het gemeentehuis aangekomen bleek dat we helemaal geen gesprek vooraf hadden gehad met de bijzonder bevoegd ambtenaar dus die zat allerlei emailtjes van mijn ouders door te kijken in de hoop snel een speech samen te kunnen stellen.
Het zaaltje was ongelofelijk bedompt en somber, er waren niet genoeg stoelen dus die moesten ter plekke gehuurd worden. De fotograaf was niet op komen dagen en oh ja, we waren ook trouwringen vergeten te regelen.
Mijn vader was ongelofelijk boos, en gaf Arno de schuld van alle ellende …. en toen werd ik wakker. Heel fijn :(
Gepost 31 January 2008 - 12:30
Dromen zijn bedrog (toch :S)
#65 Guest_Alexia_*
Gepost 21 March 2008 - 08:13
heb de laatste tijd heel veel last van dromen. Waarschijnlijk omdat we er nu best wel flink mee bezig zijn.
M'n jurk is binnen (heb m gisteren afgepast) maar ik had dus nu een week of 2 vaak dromen dat het de verkeerde jurk was, dat hij tig maten te groot was, of juist dat hij tig maten te klein was, enzovoorts enzovoorts.. werd er helemaal gek van en was gisteren zo ontzettend zenuwachtig omdat ik er ook echt helemaal het gevoel van kreeg dat het de verkeerde zou zijn... maar het was toch echt de juiste dus ik ben weer helemaal gerust gesteld..
Gepost 11 July 2008 - 07:41
nou ben ik egt n HUGEEE FAN... heb zelf 6 paar manohlo's :P
in de film (voor zij die het niet kijken/kennen) laat mr. big carrie staan voor het altaar.
sindsdien, droom ik dus, dat k daar sta
en maar wachten
en maar wachten
maar hij komt niet :S
zo schrok ik vd week wakker... lag maik niet naast me
helemaal in paniek
ik door t huis zoeken... bel ik m huilend op waar die is
kijk ik op de klok
was ie natuurlijk op ze werk !
nerd bennik niet ?:P
Gepost 11 July 2008 - 08:05
Margy, op 11 July 2008, 08:41, zei:
nou ben ik egt n HUGEEE FAN... heb zelf 6 paar manohlo's :P
in de film (voor zij die het niet kijken/kennen) laat mr. big carrie staan voor het altaar.
sindsdien, droom ik dus, dat k daar sta
en maar wachten
en maar wachten
maar hij komt niet :S
zo schrok ik vd week wakker... lag maik niet naast me
helemaal in paniek
ik door t huis zoeken... bel ik m huilend op waar die is
kijk ik op de klok
was ie natuurlijk op ze werk !
nerd bennik niet ?:P
AH!! Spoiler!!!!!! (grrr)
Mijn moeder zei al, dat ik die film niet mag kijken op de 20e augustus :)
Ik heb voornamelijk toen ik mijn jurk nog niet had steeds vage dromen daarover gehad.
Maar de laatste maand gaat het weer goed, dus ook geen rare dromen meer :)
Gepost 11 July 2008 - 09:16
Gepost 11 July 2008 - 13:24
En ook dat mijn trouwboeket bestond uit donkerpaarse viooltjes en witte akkerwinde. Toen ik wakker werd was mijn allereerste gedacht "wat een onhandig boeket, dat verlept waar je bijstaat!". Maar het was in mijn droom wel prachtig!
Gepost 11 July 2008 - 14:03
Maar wat ik ook wel leuk vond is dat mijn vriend ook heeft gedroomd over onze trouwdag, het ging zo dat mijn vriend alles zelf moest regelen en dat iedereen maar een dotje deed, alsof niemand geinteresseerd was in ons huwelijk en ikke dus ook niet :D :P
Gepost 12 July 2008 - 09:32
toen ik 5 maanden geleden voor het eerst mijn jurk ging passen droomde ik dat ik daar stond, ik was vergeten te douchen, ik stok en was vergeten me te scheren... . dus jah. stel; je maar voor, overal haar! aaargh! <_< erg!
en droom geregeld andere dineg, de bekende zo te horen. jurk te klein, hij vergeet de dag gewoon enz.. :) och ja.. hoort erbij
Gepost 13 July 2008 - 12:48
het duurt nog ruim 9 maanden!!!
Ik droomde dat ik het pak van Alex ging afpassen :S. Zat mij prima maar Alex niet. Op de dag van de bruiloft was hij dus te groot, heeft iemand zijn jasje ingenomen met nietjes aan de achterkant. Ook was zijn pak in een keer bruin ipv zijn militaire uniform. Ook was Alex gewoon met andere meiden aan het flirten :(
Ook zat mijn jurk niet zoals hij hoort te zitten. Ik kon echt stapjes van 10 cm maken omdat hij zo smal was bij mijn enkels.
Heel bizar!!!!
Kus

Log in
Registreer
Help 
Multi quote