Tf Marktplaats Plaats hier je Marktplaats link.
Gepost 07 August 2010 - 21:45
Heb ook wat dingen op marktplaats staan:
Magnetron
Grafisch rekenmachine
Cd: Sigur Rós - Med Sud I Eyrum Vid Spilum Endalaust
Cd: Michael W. Smith - A New Hallelujah
En nog een paar marketing- en/of economieboeken.
Ben trouwens nog op zoek naar een houten ladder van ongeveer 3,5 meter lang (kan ook langer, als er dan maar een stuk van afgezaagd kan worden) die er nog goed uitziet. In Utrecht, Amersfoort, Zwolle of omgeving.
En naar een niet al te groot 'modern' bureau (wit, glas, oid.), in dezelfde omgeving als hierboven genoemd.
Magnetron
Grafisch rekenmachine
Cd: Sigur Rós - Med Sud I Eyrum Vid Spilum Endalaust
Cd: Michael W. Smith - A New Hallelujah
En nog een paar marketing- en/of economieboeken.
Ben trouwens nog op zoek naar een houten ladder van ongeveer 3,5 meter lang (kan ook langer, als er dan maar een stuk van afgezaagd kan worden) die er nog goed uitziet. In Utrecht, Amersfoort, Zwolle of omgeving.
En naar een niet al te groot 'modern' bureau (wit, glas, oid.), in dezelfde omgeving als hierboven genoemd.
Deze post is bewerkt door idgnkv: 07 August 2010 - 22:06
Gepost 08 August 2010 - 16:38
34 nieuwe advertenties van mijn kant:
t-shirts, shirts met lange mouwen, rokjes, jurken, laarzen, tassen etc
merken oa: Desigual, H&M, Esprit en Miss Etam
http://verkopers.mar...aats.nl/3374335
t-shirts, shirts met lange mouwen, rokjes, jurken, laarzen, tassen etc
merken oa: Desigual, H&M, Esprit en Miss Etam
http://verkopers.mar...aats.nl/3374335
Gepost 08 August 2010 - 17:07
nou, wat let je, 5 euro, geen prijs!!!
denk 1,60 verzendkosten oid?
wil hem ook wel ruilen tegen je rode jurkje :P
over die rode jurk van jou: kan je hem anders opsturen, tegen mijn kosten, om te kijken of ik m pas? eventueel kan ik m dan terugsturen?
of ben je bang dat hij dan kwijt raakt in de post? aangetekend versturen kan ook?
denk 1,60 verzendkosten oid?
wil hem ook wel ruilen tegen je rode jurkje :P
over die rode jurk van jou: kan je hem anders opsturen, tegen mijn kosten, om te kijken of ik m pas? eventueel kan ik m dan terugsturen?
of ben je bang dat hij dan kwijt raakt in de post? aangetekend versturen kan ook?
Gepost 08 August 2010 - 19:08
@ Rose: welke jurk (er zijn 2) en wat heb je er wel voor over?
@ HB: Ik denk met van die waterproof spray? of haarlak?
Ik had toen op vakantie een wit shirtje aan en daar gaf het wat op af.
Het zijn heerlijke tassen voor vakantie ook, lekker shoppen of mee naar t strand!
ik gebruik ze nu alleen niet, dus ze staan maar in de kast ;)
@ HB: Ik denk met van die waterproof spray? of haarlak?
Ik had toen op vakantie een wit shirtje aan en daar gaf het wat op af.
Het zijn heerlijke tassen voor vakantie ook, lekker shoppen of mee naar t strand!
ik gebruik ze nu alleen niet, dus ze staan maar in de kast ;)
Gepost 08 August 2010 - 21:06
Inx: ah, ik snap welke je bedoelt, die is erg leuk ja! Die had ik aan op het etentje van ons huwelijk!!! hoe toepasselijk.
Het hangt denk ik even af van je cupmaat, ik heb C-D. In de bovenste band zit namelijk elastiek. Moet zeggen dat ik heb al heel lang niet heb gepast, maar wil het eventueel morgen wel doen, even kijken hoe strak het zit. De bovenste band zit achter los van de rest van de jurk, waardoor je hem zo strak kan doen als je wilt.Je kan dan ook een stukje rug bloot doen of niet. hhmm, wil ik hem wel verkopen?? haha, ja wel, hangt al meer dan 2 jaar in mn kast!
HB: het ruikt leerachtig, zelfs na een jaar, dus zal het dan leer zijn? Ik heb echt geen idee, maar het lijkt leer...
Rose: ik verkoop hem je graag, wil hem ook wel even achterhouden voor je hoor.
volgens mij is dit een makkelijkere link trouwens: Femke's marktplaats
Het hangt denk ik even af van je cupmaat, ik heb C-D. In de bovenste band zit namelijk elastiek. Moet zeggen dat ik heb al heel lang niet heb gepast, maar wil het eventueel morgen wel doen, even kijken hoe strak het zit. De bovenste band zit achter los van de rest van de jurk, waardoor je hem zo strak kan doen als je wilt.Je kan dan ook een stukje rug bloot doen of niet. hhmm, wil ik hem wel verkopen?? haha, ja wel, hangt al meer dan 2 jaar in mn kast!
HB: het ruikt leerachtig, zelfs na een jaar, dus zal het dan leer zijn? Ik heb echt geen idee, maar het lijkt leer...
Rose: ik verkoop hem je graag, wil hem ook wel even achterhouden voor je hoor.
volgens mij is dit een makkelijkere link trouwens: Femke's marktplaats
Gepost 09 August 2010 - 11:10
Ik denk niet dat jullie helemaal de goede doelgroep zijn ;) , maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt, dus bij dezen: wij hebben onze draaibank te koop.
Dit is 'em.
Dit is 'em.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote