Welke Leeftijd Had Jij? Toen je een relatie kreeg met je AS / man of vrouw
Gepost 06 August 2010 - 10:53
Hallo allemaal,
Ik kon deze poll nergens vinden. Maar ik ben wel benieuwd wanneer jullie een relatie kregen met jullie AS / man of vrouw. Want het lijkt als je bent getrouwd de jaren daarvoor niet meer meetellen. En ik vind deze ook meetellen.
Dus geef je antwoord.
Ik was 16 en mijn AS was 17 jaar. Wij zijn als we trouwen 23 en 24 jaar. En natuurlijk nog steeds in Love...
Ik kon deze poll nergens vinden. Maar ik ben wel benieuwd wanneer jullie een relatie kregen met jullie AS / man of vrouw. Want het lijkt als je bent getrouwd de jaren daarvoor niet meer meetellen. En ik vind deze ook meetellen.
Dus geef je antwoord.
Ik was 16 en mijn AS was 17 jaar. Wij zijn als we trouwen 23 en 24 jaar. En natuurlijk nog steeds in Love...
Gepost 06 August 2010 - 10:58
Elina, op 06 August 2010 - 10:55, zei:
Siske, wat bedoel je met dat de jaren ervoor niet meer meetellen? Snappum ff niet :huh:
Elina mensen zeggen dan ik ben al zoveel jaar getrouwd .... Maar er word nooit meer benoemd hoe lang ze in totaal al samen zijn. bv. ze zeggen wij zijn 5 jaar getrouwd. Maar ze zeggen niet wij zijn al 10 jaar samen. En dan krijg ik het gevoel dat de jaren voor je huwelijk niet meer meetellen. Ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb.
Gepost 06 August 2010 - 11:36
Maewyn dat is inderdaad erg bijzonder. Ik heb wel relatie's gehad voor mijn aanstaande. Maar dat valt helemaal in het niets met de relatie die ik nu met hem heb. De langste hiervoor was 4 maanden en dan ging het echt niet verder dan een kusje. En dan gingen de gesprekken ook heel anders.
Dus ik kan wel zeggen dat dit ook mijn eerste echte relatie is. En voor mijn AS is dat hetzelfde dus ook ik vind dat erg bijzonder.Vooral omdat wij toch vrij jong waren 16 en 17 jaar. En mekaar soms een hele week niet zagen, en zelfs toen wij samen woonde zagen we mekaar alleen in het weekend. Dus het is bijzonder dat we er voor gestreden hebben bij elkaar te blijven en onze relatie sterk en liefdevol te houden. En dat zal ook wel moeten als hij over twee jaar uitgezonden word. ( iets waar ik niet op zit te wachten )
Dus ik kan wel zeggen dat dit ook mijn eerste echte relatie is. En voor mijn AS is dat hetzelfde dus ook ik vind dat erg bijzonder.Vooral omdat wij toch vrij jong waren 16 en 17 jaar. En mekaar soms een hele week niet zagen, en zelfs toen wij samen woonde zagen we mekaar alleen in het weekend. Dus het is bijzonder dat we er voor gestreden hebben bij elkaar te blijven en onze relatie sterk en liefdevol te houden. En dat zal ook wel moeten als hij over twee jaar uitgezonden word. ( iets waar ik niet op zit te wachten )
Gepost 06 August 2010 - 14:04
Ik was 24 hij 25.
Beiden hadden we een relatie achter de rug van een jaar en een van drie en een half jaar.
Het leukst zou ik het vinden als we elkaars eerste liefde zouden zijn, dat leek me vroeger al geweldig. Toch ben ik er blij mee dat het niet zo is. Ik heb zoveel van mijn eerdere relaties geleerd die ik allemaal mee heb genomen in mijn leven. Voor hem geld hetzelfde. Wij woonden na een half jaar al samen, dat had nooit gekund als we niet heel goed wisten wat we niet (en wel) wilden.
Ik kan het niet helemaal goed uitgelegd krijgen, maar hoop dat jullie het snappen.
Als we trouwen zijn we alweer 5 jaar samen!!!
Beiden hadden we een relatie achter de rug van een jaar en een van drie en een half jaar.
Het leukst zou ik het vinden als we elkaars eerste liefde zouden zijn, dat leek me vroeger al geweldig. Toch ben ik er blij mee dat het niet zo is. Ik heb zoveel van mijn eerdere relaties geleerd die ik allemaal mee heb genomen in mijn leven. Voor hem geld hetzelfde. Wij woonden na een half jaar al samen, dat had nooit gekund als we niet heel goed wisten wat we niet (en wel) wilden.
Ik kan het niet helemaal goed uitgelegd krijgen, maar hoop dat jullie het snappen.
Als we trouwen zijn we alweer 5 jaar samen!!!
Gepost 06 August 2010 - 19:52
Ik was 22 toen we een relatie kregen en P was 20. We zijn een jaar later getrouwd! Geen eerste relatie; hij heeft een lange relatie van een jaar of 3 gehad ( kalverliefde zeg maar, ik was namelijk wel zijn eerste ) en ik heb alleen scharrels gehad, nooit echte relaties.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote