Welke Leeftijd Had Jij? Toen je een relatie kreeg met je AS / man of vrouw
Gepost 01 September 2010 - 17:39
Haha, ik heb een dubbel antwoord! Ik was 14 en 24 ;) We hadden tien jaar geleden ook al verkering gehad namelijk ;) En we zijn nu (gelukkig!!!!) weer bij elkaar :D Hebben elkaar na lange tijd weer gevonden (lang leve de oude adressen in mn msn-lijst :lol: )
Dus ja, na tien jaar weer bij elkaar :D
Dus ja, na tien jaar weer bij elkaar :D
Gepost 11 October 2010 - 10:41
Ik was 19 en mijn AS was bijna 17 :D En na 5 jaar bij elkaar gaan wij trouwen (volgend jaar dus!). Wij wonen nu al een jaar samen. Ik was zijn eerste relatie, ik had eerder wel vriendjes gehad, alleen niet zo serieus. Dus we hadden elkaar best vroeg gevonden :D
Gepost 16 May 2011 - 22:18
Ik was 16 en mijn as 21...
Ik wil zoals in de eerst post staat, niet de jaren vergeten die we voor ons trouwen samen zijn.
Bij ons is dat 6 jaar en 9 maanden.
Ik zal niet meer ieder jaar hier bij stil staan, maar een klein feestje als we 10 jaar samen zijn (09-12-2014) dat kan geen kwaad.
Maar verder, ik denk wel dat ik over trouwen spreek, en in het begin dit aanvul met jaren samen...
Ik wil zoals in de eerst post staat, niet de jaren vergeten die we voor ons trouwen samen zijn.
Bij ons is dat 6 jaar en 9 maanden.
Ik zal niet meer ieder jaar hier bij stil staan, maar een klein feestje als we 10 jaar samen zijn (09-12-2014) dat kan geen kwaad.
Maar verder, ik denk wel dat ik over trouwen spreek, en in het begin dit aanvul met jaren samen...
Gepost 17 May 2011 - 05:47
Leuke poll! Ik was 17 en mijn vriend (bijna)18. We zaten bij elkaar in de klas in de 5e van de middelbare school(hij bleef zitten en kwam zo bij mij in de klas). We draaiden al een tijdje om elkaar heen en toen ben ik hem op zijn 18e een taart gaan brengen en twee dagen later was het 'aan'. Als we trouwen zijn we 7,5 jaar samen, nu ruim 6 :)
Gepost 17 May 2011 - 06:56
missy-ila, op 17 May 2011 - 06:47, zei:
Ik was 17 en mijn vriend (bijna)18. We zaten bij elkaar in de klas in de 5e van de middelbare school(hij bleef zitten en kwam zo bij mij in de klas).
Heel bekend verhaal, grappig!
Bij ons was het zo dat mijn vriend pfeiffer kreeg en daardoor naar de 5e kwam, aangezien hij zijn schoolonderzoeken had gemist en geen examen meer kon doen.
Hij kwam mij 'feliciteren' voor mijn 16e verjaardag, maar dat werd meer dan 3 zoenen op de wang...
Samen het jaar daarna in de 6e gezeten.
We willen (als we het geregeld krijgen) ook foto's nemen op onze school tijdens de bruiloft. We hebben elkaar daar tenslotte leren kennen.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote