Trouwforum: Wat Houdt Je Nu Bezig? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (255 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wat Houdt Je Nu Bezig? Deel 9, op verzoek

#1 Gebruiker is offline   Divecouple 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 08-August 08

Gepost 12 August 2010 - 17:00

Zullen we allemaal weer lief doen tegen elkaar?
0

#2 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Lid geworden: 25-February 09

Gepost 12 August 2010 - 17:03

Ehm, ja tuurlijk, prima! Maar dat deden we eigenlijk al een tijdje weer, toch?

Nou ja, het werd ook wel weer eens tijd voor een nieuwe!
0

#3 Gebruiker is offline   marjolein--1984 

• Lid geworden: 16-September 09

Gepost 12 August 2010 - 17:08

Waarom een nieuwe? Maakt eigenlijk ook niet uit... Frisse start!

Man is nu lekker patat aan het halen. :ph34r: Patat oorlog met ui, frikandel speciaal en een broodje dobben kroket! Jummie! Alles voor mij alleen.. ;)
0

#4 Gebruiker is offline   Saskia1983 

• Lid geworden: 08-January 09

Gepost 12 August 2010 - 17:13

Wow Marjolein, eet jij dat echt in je eentje op? Ik zit altijd zo vol als we iets halen bij de snackbar...
0

#5 Gebruiker is offline   marjolein--1984 

Gepost 12 August 2010 - 17:16

uuuh, ja! :blush: Is dat zo veel dan?? Oh jee, voel me nu echt héél slecht! hahaha
0

#6 Gebruiker is offline   ~M*M~ 

• Lid geworden: 26-July 08

Gepost 12 August 2010 - 17:18

Lekker overzichtelijk dit..

O begin ik het nieuwe topic al met een sneer
0

#7 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Lid geworden: 25-February 09

Gepost 12 August 2010 - 17:20

Niet slecht voelen, is nergens voor nodig! Als jij het lekker vindt en het op kunt dan moet je er gewoon van genieten. Ik kan iets dergelijks soms ook wel eten (vaak blijft dan wel de helft van de frietjes liggen), maar geef mij 1 pannenkoek en ik zit vol...

Nu trouwens een pizza in de oven liggen, ook niet heel erg calorie-verantwoord, maar het ruikt wel heeel erg lekker! :)
0

#8 Gebruiker is offline   idgnkv 

• Lid geworden: 30-May 09

Gepost 12 August 2010 - 18:30

Hm, patat, pizza! Net zelf ook lekker gegeten. Alleen yoghurt eten met een kat die dat ook wel heel erg graag wil hebben is best lastig. Vooral als ie daardoor op het toetsenbord klimt en op allerlei knopjes drukt. Jullie krijgen de groeten van 'm!
0

#9 Gebruiker is offline   Saskia1983 

• Lid geworden: 08-January 09

Gepost 12 August 2010 - 18:37

Oh nee, Marjolein! Zo bedoel ik het niet! Het is meer dat ik vind dat dat soort eten altijd zo ontzettend vult... :lol:
0

#10 Gebruiker is offline   zusje 

• Lid geworden: 28-May 09

Gepost 12 August 2010 - 19:19

een nieuw deel, vind ik wel een reden om in te haken..

hmm...heerlijk al dat ongezonde eten...zit in de nachtdienst, krijg ik altijd van die eetbuien;)
0

#11 Gebruiker is offline   Sh@ron 

• Lid geworden: 27-January 09

Gepost 12 August 2010 - 19:28

Lekkage vanuit de badkamer op het plafond beneden. Vnaaf naar gekeken en er moet een heel nieuw gedeelte in bij de douchebak, dus dan maar gelijk een nieuwe badkamer (is nl al de 2e keer dat we lekkage hebben en de badkamer is een beetje gaar aan het worden) Mart gaat met vrienden zelf aan de slag binnenkort, verwachte sloop en opbouw tijd: een maand :blink: Altijd handig met een kleine beeb in huis ;)
0

#12 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 12 August 2010 - 19:45

Wat een drama Sharon! Wij hebben ook lekkage gehad, ons hele plafond in de keuken zal er nog een keer uit moeten, want iets zit daar niet goed... :( Shit is dat he, zo'n hele verbouwing.

Hier heerlijk bijgekletst met mijn beste vriend (tevens getuige) die kwam eten en gezelligen. :wub: Hij is ontzettend druk, en daarom vind ik het extra leuk dat áls hij vrij heeft hij ook meteen langskomt. Superleuk!
0

#13 Gebruiker is offline   Mar1981 

• Lid geworden: 27-August 07

Gepost 12 August 2010 - 19:47

Maar wèl leuk Sh@ron, een nieuwe badkamer!
Hier ook lekker pizza gegeten.
Zag in het vorige deel nog dat er diverse dames een naaicursus gaan doen. Ik zit ook bij een naaiclubje! En vriendin en ik naaien ook af en toe saampjes een jurkje in elkaar. Zelfde smaak, zelfde maat, dus telkens zelfde jurkje ;)
0

#14 Gebruiker is offline   vitani 

• Lid geworden: 26-May 10

Gepost 12 August 2010 - 19:51

@ marjolein patat moet keer kunnen toch zolang je het niet elke dag doet want dan groeien de meeste mensen volgens mij dicht. ALS ik patat eet neem ik meestal pikanto en kroket erbij dus kwa hoeveelheid zit ik beetje op hetzelfde. Zit dan ook al wel echt helemaal vol als ik het op heb/krijg

@ Sh@ron niet erg handig met die kleine hopelijk duurt het geen maand of heb je er niet al teveel last van.

Wat hier aan de hand is is dat ik lekker gesport heb en maandag met een nieuw trainings schema ga beginnen. Moet hem zelf samen stellen en dan gaat mijn fysio kijken of hij het er mee eens is of dat hij aanpassingen wil. Wel leuk om er op die manier zelf mee bezig te zijn.

Nu eerst lekker 3 dagen vrij. Misschien het hardlopen gaan opstarten wat ik al 2 maanden van plan ben samen met mijn AS. Hij zeurt alleen elke keer over het weer of dat hij te moe is :P

Zie het wel hoe het loopt
0

#15 Gebruiker is offline   Sh@ron 

Gepost 12 August 2010 - 19:58

Bekijk Post Mar1981, op 12 August 2010 - 20:47, zei:

Maar wèl leuk Sh@ron, een nieuwe badkamer!

hmm... niet voor de portemonnee :( Hadden na onze 2 bruiloften (:P) geen cent meer over en nu dus net weer een beetje een buffer opgebouwd. Die is straks dus ook weer foetsie ;)

@Inx: Hoe staat het met de trouwplannen? Hebben jullie al nagedacht over een eventuele nieuwe datum of is dat wat verder vooruit geschoven?

Bekijk Post vitani, op 12 August 2010 - 20:51, zei:

Zie het wel hoe het loopt

Grappige woordspeling :D
0

#16 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 12 August 2010 - 20:03

@ Sharon: We hópen stiekem deze winter (willen sowieso in de winter trouwen het liefst), maar pushen niks. Het leuke is dat als we nú bedenken dat we willen trouwen hoeven we alleen de dominee maar te bellen en kun in feite de kaarten op de post :P
0

#17 Gebruiker is offline   Sh@ron 

Gepost 12 August 2010 - 20:11

ik help het je hopen meid, zou wel heel leuk zijn!
0

#18 Gebruiker is offline   Mar1981 

Gepost 12 August 2010 - 20:17

Inx ik snap het niet? Je schrijft enerzijds dat jullie, om te trouwen, alleen maar de dominee hoeven te bellen en de kaarten op de post moeten doen, maar anderzijds schrijf je dat jullie hópen deze winter te trouwen, maar niks pushen? Waar hangt het dan nog vanaf, en wat doet dat pushen daar? Sorry als ik een domme vraag stel ;) (ik bedenk me net dat het misschien een geldkwestie is. Maar als je veel geld wilt uitgeven, moet er wel meer geregeld worden dan de dominee en de kaarten toch?
0

#19 Gebruiker is offline   Sh@ron 

Gepost 12 August 2010 - 20:19

voor Mar
0

#20 Gebruiker is offline   marjolein--1984 

Gepost 12 August 2010 - 20:21

Sorry even een ego post.

Net een huilbui achter de rug. Mijn ouders en zusje hebben door omstandigheden geen contact meer met elkaar na onze bruiloft.
Dat is op zich natuurlijk al vervelend genoeg maar nu heeft mijn zusje mij vandaag verteld dat ze wil gaan trouwen.
juist net vandaag belt mijn moeder dat een het voorgevoel heeft dat er iets is met mijn zusje en of ik wil vragen of het goed gaat met haar.
Ik heb gezegd dat ik er moeite mee heb dat ik als boodschapper moet gaan functioneren waarna mijn moeder dus hysterisch begint te huilen en mijn vader de telefoon overneemt en zegt dat ik niets voor ze over heb.
Gatverdamme ik vindt dit zo onwijs moeilijk wat moet ik nu? Tegen mijn ouders zeggen dat ze gaan trouwen of doen dat ik van niets weet en het aan mijn zusje overlaten?

pfff, weet het even niet meer.......

*sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar het voelt wel fijn om het even van me af te schrijven*
0

#21 Gebruiker is offline   Mar1981 

Gepost 12 August 2010 - 20:24

Dankjewel voor de link Sh@ron.
Inx, negeer mijn vraag, ik snap het al. Ik hoop voor jullie dat het ook lukt om de komende winter te trouwen!
0

#22 Gebruiker is offline   wievie 

• Lid geworden: 04-August 09

Gepost 12 August 2010 - 20:25

Pff daar ben je mooi klaar mee!!

Ik denk dat je tegen je moeder moet zeggen dat het nix ernstigs is en nix negatiefs. Maar dat je zusje het haar maar moet vertellen. Het is natuurlijk ook schrikken voor je moeder, want die denkt (moeders kennende) natuurlijk iets verschrikkelijks. En dan ga je je zusje bellen, met de mededeling dat ze aan je ouders moet vertellen dat ze gaat trouwen. Leg ook de situatie uit zoals het nu is. Jij moet er zeker niet tussenin komen te staan!!

:petting:

Edit: gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van je zusje!!!!
0

#23 Gebruiker is offline   Mar1981 

Gepost 12 August 2010 - 20:25

Marjolein, ik zou als ik jou was geen boodschapper gaan spelen.. de brenger van een 'slechte' (?) boodschap heeft het altijd gedaan, toch? Maar snap dat je het niet prettig vind er zo tussenin te zitten. Is het absoluut onmogelijk dat je ouders en je zusje weer contact met elkaar gaan onderhouden?
0

#24 Gebruiker is online   Pepper 

• Lid geworden: 20-June 08

Gepost 12 August 2010 - 20:26

Het is hun probleem Marjolein, hier mogen ze jou niet zo mee opzadelen! Geef ook duidelijk aan je zusje aan waar de grens ligt en ook aan je ouders. Het zijn verdorie 'volwassen' mensen. Laat ze ook maar weten dat jou dit verdriet doet. Als je moeder wil weten hoe het met je zusje gaat, dan moet ze dat aan je zusje vragen. <===punt! (ooeeh ik kan me seeuw boos maken om zulke dingen...)

Edit: mn punt staat lekker beroerd met mijn scherm....
0

#25 Gebruiker is online   chantal3-9 

• Lid geworden: 14-October 09

Gepost 12 August 2010 - 20:43

eens met Pepper. Zie vaker dat ouders zich bij volwassen kinderen wat onvolwassen gaan gedragen, wat jouw ouders doen marjolein, lijkt een beetje op emotionele chantage... Wees duidelijk over jóuw gevoelens, want die doen er net zoveel toe als die van je ouders en zusje.
0

• (255 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers