Wat Houdt Je Nu Bezig? Deel 9, op verzoek
Gepost 12 August 2010 - 17:20
Nu trouwens een pizza in de oven liggen, ook niet heel erg calorie-verantwoord, maar het ruikt wel heeel erg lekker! :)
Gepost 12 August 2010 - 19:28
Gepost 12 August 2010 - 19:45
Hier heerlijk bijgekletst met mijn beste vriend (tevens getuige) die kwam eten en gezelligen. :wub: Hij is ontzettend druk, en daarom vind ik het extra leuk dat áls hij vrij heeft hij ook meteen langskomt. Superleuk!
Gepost 12 August 2010 - 19:47
Hier ook lekker pizza gegeten.
Zag in het vorige deel nog dat er diverse dames een naaicursus gaan doen. Ik zit ook bij een naaiclubje! En vriendin en ik naaien ook af en toe saampjes een jurkje in elkaar. Zelfde smaak, zelfde maat, dus telkens zelfde jurkje ;)
Gepost 12 August 2010 - 19:51
@ Sh@ron niet erg handig met die kleine hopelijk duurt het geen maand of heb je er niet al teveel last van.
Wat hier aan de hand is is dat ik lekker gesport heb en maandag met een nieuw trainings schema ga beginnen. Moet hem zelf samen stellen en dan gaat mijn fysio kijken of hij het er mee eens is of dat hij aanpassingen wil. Wel leuk om er op die manier zelf mee bezig te zijn.
Nu eerst lekker 3 dagen vrij. Misschien het hardlopen gaan opstarten wat ik al 2 maanden van plan ben samen met mijn AS. Hij zeurt alleen elke keer over het weer of dat hij te moe is :P
Zie het wel hoe het loopt
Gepost 12 August 2010 - 19:58
Mar1981, op 12 August 2010 - 20:47, zei:
hmm... niet voor de portemonnee :( Hadden na onze 2 bruiloften (:P) geen cent meer over en nu dus net weer een beetje een buffer opgebouwd. Die is straks dus ook weer foetsie ;)
@Inx: Hoe staat het met de trouwplannen? Hebben jullie al nagedacht over een eventuele nieuwe datum of is dat wat verder vooruit geschoven?
vitani, op 12 August 2010 - 20:51, zei:
Grappige woordspeling :D
Gepost 12 August 2010 - 20:17
Gepost 12 August 2010 - 20:21
Net een huilbui achter de rug. Mijn ouders en zusje hebben door omstandigheden geen contact meer met elkaar na onze bruiloft.
Dat is op zich natuurlijk al vervelend genoeg maar nu heeft mijn zusje mij vandaag verteld dat ze wil gaan trouwen.
juist net vandaag belt mijn moeder dat een het voorgevoel heeft dat er iets is met mijn zusje en of ik wil vragen of het goed gaat met haar.
Ik heb gezegd dat ik er moeite mee heb dat ik als boodschapper moet gaan functioneren waarna mijn moeder dus hysterisch begint te huilen en mijn vader de telefoon overneemt en zegt dat ik niets voor ze over heb.
Gatverdamme ik vindt dit zo onwijs moeilijk wat moet ik nu? Tegen mijn ouders zeggen dat ze gaan trouwen of doen dat ik van niets weet en het aan mijn zusje overlaten?
pfff, weet het even niet meer.......
*sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar het voelt wel fijn om het even van me af te schrijven*
Gepost 12 August 2010 - 20:25
Ik denk dat je tegen je moeder moet zeggen dat het nix ernstigs is en nix negatiefs. Maar dat je zusje het haar maar moet vertellen. Het is natuurlijk ook schrikken voor je moeder, want die denkt (moeders kennende) natuurlijk iets verschrikkelijks. En dan ga je je zusje bellen, met de mededeling dat ze aan je ouders moet vertellen dat ze gaat trouwen. Leg ook de situatie uit zoals het nu is. Jij moet er zeker niet tussenin komen te staan!!
:petting:
Edit: gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van je zusje!!!!
Gepost 12 August 2010 - 20:25
Gepost 12 August 2010 - 20:26
Edit: mn punt staat lekker beroerd met mijn scherm....
Gepost 12 August 2010 - 20:43

Log in
Registreer
Help 
Multi quote