Wat Houdt Je Nu Bezig? Deel 9, op verzoek
Gepost 11 March 2011 - 15:20
Gefeliciteerd met je prijs, Patriesje. En wel fijn dat je weer wat extra geld kunt uit geven aan je huis.
Hier in dit gedeelte van Brabant ook de zon :)
Hier: vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest. Het detacheringsbureau was er erg enthousiast over dus ik was best zenuwachtig.
Maar ik ging er niet met een goed gevoel weg. Het enige wat we besproken hebben zijn de "negatieve" onderdelen uit mijn cv.
Dat ik geen opleiding heb gedaan voor het werk wat ik doe/deed en dat ik het bij 1 van mijn werkgevers niet naar mijn zin heb gehad e.d (geen idee hoe ze dat weten, waarschijnlijk gewoon dat bedrijf gebeld. Fijn dat ze gewoon dit soort informatie geven)
Kreeg ik net een telefoontje van het detacheringsbureau dat ze voor een ander gekozen hebben. Niet erg dus, hebben zij die keuze alvast voor mij gemaakt.
Vanavond even de stad in en dit weekend helemaal niets
Gepost 11 March 2011 - 15:42
Gepost 11 March 2011 - 16:25
zusje, op 11 March 2011 - 12:56, zei:
Yep stop maar met duwen de zon is gearriveerd!! :D
Inx leuke stukje joh!!
Patriesje lekker zo gratis geld!!
NEG jammer maar misschien niet heel erg als ik het zo lees.
Femke gewoon gaan je zit toch niet aan de baan vast tot dat je een contract ondertekend. Misschien is het bij het 2e gesprek veel leuker.
Zojuist het lente gevoel even in huis gehaald.Mooi mandje met violen op tafel en een vaas met tulpen!!
Gepost 11 March 2011 - 16:59
Ik dacht ook altijd werk = werk en dat is ook wel zo maar tot op zekere hoogte.
Patriesje, ik ben wel actief aan het zoeken. Ik zit sinds vorige week zonder werk (reorganisatie) en wil wel weer gewoon werken.
Maar ik heb de afgelopen jaren al vaker een baan geaccepteerd waar ik achteraf niet goed op mijn plaats was. Maar dit gesprek was echt heel vreemd.
Ik hoop snel weer wat gesprekken te kunnen plannen.
Gepost 11 March 2011 - 19:00
Ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen!!!!
De manier waarop moet ik wel erg om lachen, want het ging gewoon via de mail...
Zo van.. (leidinggevende)Ik zie het wel zitten, hoe sta jij er in....(ik) ik voel me wel op mijn plek en ik zou een vast contract erg fijn vinden....( leidinggevende) ok hij wordt omgezet.
Zo makkelijk kan het dus :)
Gepost 11 March 2011 - 19:54
Helaas is mijn contract voor onbepaalde tijd net verbroken ivm reorganisatie. Jammer dat een vast contract tegenwoordig niet zo vast meer is :unsure:
Hier een ziek konijn. Net naar de dierenarts geweest. Bijna stilgevallen darmen, ben er dus gelukkig op tijd bij :blink:
Gepost 11 March 2011 - 21:13
Joyce, gefeliciteerd! Toch een stukje zekerheid, fijn!
Zo maar weer eens een nachtje werken...hoef er maar 1 gelukkig!
Ow, wat mij trouwens ook bezig houd.. dit Misschien willen jullie de petitie tekenen?
Gepost 11 March 2011 - 21:16
Kregen ook allemaal reacties dat we gisteravond in beeld zijn geweest op sbs6 met onze piet paulusma...
Maar even zien of ik ergens een herhaling weg kan snoepen...
Fijn Suzan dat je rug weer wat opknapt...
Weet niet meer wie, maar er was iemand die al een jaar fysio voor haar rug kreeg... maar misschien raar gezegd, maar is er niet een reden waar de rugklachten vandaan komen? Misschien weet je de reden wel, en is het alleen met fysio de pijn te 'verzachten'. En dan heb ik ook niets gezegd.. maar als je nog geen reden hebt gevonden na een jaar fysio, dan is dat wel handig om daar achter te komen? Noem maar wat hoor, maar misschien je houding, verkeerde bh... ??
Femke, hoe gaat het met Dex..?
Joyce, gefeliciteerd...
Gepost 11 March 2011 - 23:14
Die fysio was ik denk ik, al zeker 8 jaar in meer en mindere mate last van.
Ook al bij verschillende fysiotherapeuten geweest.
Heb al onderzoeken gehad bij orthopeed (echo en foto niets te vinden), die heeft me verwezen naar fysio.
Mijn rugspieren hadden maar 50% capaciteit en zijn nu sterker aan het worden.
Moet nu trainen met apparaten en andere oefeningen. Vrij intensief voor geringe resultaten, maar beter dan geen vooruitgang.
Daarnaast voor een groot deel ook houding, maar dat is lastig veranderen.
Ik kan gewoon niet alles wat een 'normaal' persoon wel kan, maar heb geen zin om op mijn 27e te leven als een oma.
Dus ga dan wel eens te ver en heb daarna weer klachten...
BH zou ik ook eens verder naar moeten kijken.
Moet nog een torselet hebben, dus zal dan gelijk eens naar een speciaalzaak gaan.
Zusje: petitie getekend, hoop dat het helpt.
Gepost 12 March 2011 - 00:24
twijfeltje, op 11 March 2011 - 23:14, zei:
Die fysio was ik denk ik, al zeker 8 jaar in meer en mindere mate last van.
Ook al bij verschillende fysiotherapeuten geweest.
Heb al onderzoeken gehad bij orthopeed (echo en foto niets te vinden), die heeft me verwezen naar fysio.
Mijn rugspieren hadden maar 50% capaciteit en zijn nu sterker aan het worden.
Moet nu trainen met apparaten en andere oefeningen. Vrij intensief voor geringe resultaten, maar beter dan geen vooruitgang.
Daarnaast voor een groot deel ook houding, maar dat is lastig veranderen.
Ik kan gewoon niet alles wat een 'normaal' persoon wel kan, maar heb geen zin om op mijn 27e te leven als een oma.
Dus ga dan wel eens te ver en heb daarna weer klachten...
BH zou ik ook eens verder naar moeten kijken.
Moet nog een torselet hebben, dus zal dan gelijk eens naar een speciaalzaak gaan.
Zusje: petitie getekend, hoop dat het helpt.
BH kan heel veel doen om rugklachten tegen te gaan. Tijdens m'n borstvoedings periode gaf mijn bh niet de steun die ik nodig had(na 2 maanden was ie echt af). En toen zijn mijn rugklachten weer teruggekomen.. nu met een goede bh ben ik eigenlijk meteen weer (nagenoeg) pijnvrij, behalve als ik verkeerd/zwaar getild heb of lang gelopen.
Enne... speciaalzaak is niet een livera of hunkemoller he.. B)
Ik duik m'n bed in.. tis alweer veel te laat.. morgen kan ik rustig aan doen en misschien 's middags nog even naar de beurs en dan zondagmiddag nog even en daarna de boel weer afbreken!
Gepost 12 March 2011 - 11:04
Inx; heel leuk verslag!
Femke; ik zou denk ik ook maar gewoon naar de sollicitatie gaan. Maar ik begrijp je twijfel wel.
Gisteren de bruidenshoot voor de Viva gedaan! Was leuk, gelukkig mocht ik als laatste komen (kwart over 3), toen duurde het wachten me al lang genoeg ;). Haar, make up, omkleden en een paar foto's maken, wel een heel leuke ervaring! In week 16 sta ik er als het goed is in.
Vanavond misschien met lief uit eten, hebben eigenlijk nog een verjaardag, maar heb niet zo'n zin... misschien maar spijbelen, had al gezegd dat we een feest hadden (maar we hebben besloten niet te gaan), volgende week heb ik toch al een afspraak met haar...
Maandag weer een huisje bezichtigen. Deze lijkt alles te hebben wat we zoeken, dus ik hoop dat het in het echt net zo mooi is als op de foto's...
Gepost 12 March 2011 - 11:19
Ik heb mezelf morgen uitgenodigd om mee naar de IKEA te gaan om te winkelen voor het huisje van mijn broertje :P
Kan het niet voor mijn eigen huis, dan maar voor een ander, haha.
Herrinner ons tegen die tijd nog even. Kan ik kijken in de winkel.
Wie weet hoe laat een kermis opengaat? We hebben nu kermis in het dorp hiernaast, maar er is dus werkelijk nergens te vinden hoe laat ie opengaat <_< In de krant staat een stukje dat er kermis is, maar dus ook geen tijd.
had nog vitamines liggen voor tijdens en na de zwangerschap een proefdoosje. Met visolie capsules erbij :doh: het breekt me nu steeds op. Gets.
Gepost 12 March 2011 - 11:55
Leuk chantal die fotoshoot! Ben benieuwd!
Fem, hoe is het met de kleine Dex?
Vannacht een nachtje gewerkt...pff..soms heb je echt een aantal mensen bij elkaar liggen :unsure: Blij dat ik maar 1 nachtje hoef;)
Nu een beetje brakjes, maar de zon scheen zo lekker op mn slaapkamer raam dat ik er maar uit ben gegaan!
Vanavond naar het pannenkoekenrestaurant met 2 neefjes:)
Gepost 12 March 2011 - 12:10
Wat leuk Chantal! Ga tzt zeker de viva halen! En leuk huisjes bekijken. Wat voor iets zoeken jullie eigenlijk?
Iedereen die uit eten gaat vanavond, veel plezier.
Vanavond is de broer van lief jarig, dus we wederom naar mn schoonmoeder! Gezellig maar een beetje vermoeiend!
Fijn weekend allemaal! Hier schijnt de zon hopelijk bij jullie ook.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote