Wat Houdt Je Nu Bezig? Deel 9, op verzoek
Gepost 08 September 2010 - 16:27
@Suusjuh, sorry wel hoor, maar ik denk echt niet dat je een schuld van 10.000 euro zomaar hebt. En al heb je die zomaar, dan halen ze toch niet gelijk je auto weg? Denk dat daar een heel proces van brieven/duerwaarders/aanmaningen aan vooraf gaat. Het is lullig voor ze, maar goed, als ze al in de schuldsanering zaten, lijkt het me dus dat ze niet echt met geld om kunnen gaan.
wat mij bezig houdt, ik heb met mn manager gepraat en ga nu 3 uur per dag werken. Begin van de middag of eind van de middag, zodat ik niet meer in de zorg hoef te werken, heerlijk!
Gepost 08 September 2010 - 16:27
patries, dat is een lekker vooruitzicht:D hopelijk kun je het regelen zoals je wilt!
mn vriendin kwam net lang...ze was eerder klaar op dr werk(bakkerij)..neemt ze een zak chocoladepepernoten mee..heerlijk :lol:
zo...nu ga ik mn zelfgemaakte hachee eten..ben benieuwd!
Gepost 08 September 2010 - 16:34
Zusje nu alweer pepernoten :blink: maar wel lekker.
Zo en nu even stofzuigen :rolleyes:
#1440 Guest_CCBloom_*
Gepost 08 September 2010 - 17:05
http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_images/master/snapback.png' alt='Bekijk Post ' />Inx, op 08 September 2010 - 16:03, zei:
sjeeeeezus Inx! denk aan je business he!
@Suusjeuh: waarom bak je die taarten zelf? Ik ken wel iemand die voor een leuk prijsje hardstikke leuke taartjes in elkaar draait! ;)
en pepernoten???Nu al????shit!!!! zo kan ik natuurlijk nooit leuk slank blijven....ben enorm fan van die zachte (eigenlijk keiharde) brokken...
Gepost 08 September 2010 - 17:15
Gepost 08 September 2010 - 17:27
Inx, op 08 September 2010 - 18:17, zei:
Oeh ja.... Heerlijk! Afgelopen jaar heb ik in september/ oktober van 3 verschillende vriendinnen dus al chocoladepepernoten gekregen. Zit je daar met 3 zakjes die van jezelf niet open mogen... :blink:
Gepost 08 September 2010 - 17:51
Muisje, op 08 September 2010 - 12:19, zei:
Ik ben er wel, maar ook weer niet want ik zit echt ontzettend te bruiloftstressen <_< en ik moet nog 44 dagen.
Maar heb het idee dat ik nog zoveel moet doen.
Vriendlief moet ook naar duitsland, maar pas volgende week vrijdag, hij blijft dan twee weken weg :( Lekker zo een maand voor de bruiloft.
Ik zou ook een week moeten, maar met alle werkdrukte in de andere weken, zie ik het gewoon niet zitten om even een weekje weg te gaan.
Dus ik heb geregeld dat ik niet mee hoef. Wat dus nu wel tot gevolg heeft dat ik een heleboel alleen moet doen, maar ik heb nog een paar hele lieve vriendinnetjes die me kunnen helpen.
Ik lees/leef met jullie allemaal mee, maar kan nu niet genoeg rust in mijn kop krijgen om op iedereen te reageren.
Zo nu ga ik weer verder stressen want ik moet de kaarten nog afmaken, want die moeten morgen met de post mee!!
Waarschijnlijk heb ik dan weer even rust, en ben ik er weer bij (totdat ik opnieuw begin met stressen :) )
Gepost 08 September 2010 - 18:02
Maakt niet uit dat je minder/weinig reageert: als je het te druki hebt met andere dingen,is t gewoon niet mogelijk he!!
Succes nog even, en vergeet niet te genieten van de organisatie!!!
Gepost 08 September 2010 - 18:33
Taai taai daarentegen ... daar vreet ik me dan weer helemaal misselijk aan. En ook aan de echte ambachtelijke pepernoten (die bonken). :D Ik heb een rare smaak hahaha

Log in
Registreer
Help 
Multi quote