Trouwforum: 2 Weken Tot Mijn Vrijgezellenfeest - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

2 Weken Tot Mijn Vrijgezellenfeest Wat als de mensen die je wilt niet komen?

#1 Gebruiker is offline   Kevin & Valesca 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 07-July 09

Gepost 15 August 2010 - 21:02

Hallo allemaal,

Over 2 weken krijgen mijn vriend en ik ons vrijgezellenfeest aangeboden, we weten dit omdat we die datum vrij moesten houden.
We hebben de mensen die we graag op die dag erbij wilde hebben opgeven met email en adres, daarbij had ik 4 mensen erbij staan die ik er graag bij wilde hebben.
1 was vroeger mijn allerbeste vriendin, 2 meiden waarmee ik wekelijks omga en dan nog iemand die ik er graag bij had gehad.
Vanavond kreeg ik van mijn zus (organisatie) lijstje met wie er mee gingen, en deze 4 mensen komen niet op mijn vrijgezellenfeest.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat echt super jammer en ben ik er ook beetje verdrietig om, had ze er graag bij gehad, mijn vroegere beste vriendin kan helaas door vakantie ook niet op de bruiloft zijn, maar waarom de andere niet kunnen is mij een raadsel.
Ik moest het even van me afschrijven, weet dat ik door de zenuwen voor de bruiloft best emotioneler ben dan anders en wil mijn a.s. hier niet steeds mee lastig vallen.

Ik weet dat het met de andere meiden ook gezellig zal worden, maar had graag toch een wat groter groepje mee gehad (klinkt misschien erg raar).....

bedankt voor het luisterende oor...
x
0

#2 Gebruiker is offline   wij gaan trouwen 

• Lid geworden: 15-November 09

Gepost 16 August 2010 - 09:24

Ik snap je emotie...maar ik snap niet dat je hetgeen je nu schrijft niet gewoon eerlijk bespreekt met je zus...
Dan kan zij misschien uitleggen waarom of anders die personen alsnog uitnodigen.

In ieder geval een heel gezellig feest toegewenst en geniet van alles :)
0

#3 Gebruiker is offline   Kevin & Valesca 

Gepost 16 August 2010 - 13:01

Deze 4 personen zijn al uitgenodigd geweest, een ervan weet ik is op vakantie maar de andere 3 kunnen niet komen.
Misschien moet ik me eroverheen zetten en proberen te genieten
0

#4 Gebruiker is offline   Annemiek1975 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 16 August 2010 - 13:15

Ik vind het zo wie zo raar dat je al weet wie er komen?
Dat is voor mij echt nog een verassing en dat vind ik eigenlijk ook het leukste.
Ik heb een vermoeden dat het 28 augustus is, maar verder weet ik dus echt helemaal niks.
0

#5 Gebruiker is offline   Kevin & Valesca 

Gepost 16 August 2010 - 20:50

Wij moesten opgeven wie we graag mee wilde hebben....dus dan weet je in principe gewoon wie er uitgenodigd worden.
En ze moesten ons wel zegge wanneer het zou zijn, iig welk weekend ivm mijn wedstrijden met mijn paard.
0

#6 Gebruiker is offline   Annemiek1975 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 16 August 2010 - 22:02

Dat je evt weet wanneer het is snap ik nog.
Ik heb ook namen doorgegeven wie ik er graag bij wil hebben, maar heb geen flauw idee wie er uiteindelijk gaan zijn.
Maar zoals hierboven al door Wij gaan trouwen is geschreven, als je er zo'n last van hebt even bespreken met diegene die het organiseert, en evt vragen wat de reden van afmelding is.
0

#7 Gebruiker is offline   w&ndy 

• Lid geworden: 15-July 10

Gepost 31 August 2010 - 10:04

Ik snap je heel goed hoor,heb een beetje hetzelfde.
Ik heb wel naar de redenen gevraagd en kan het nu wel begrijpen,jammer vinden doe ik het nog wel..
Ik ben nu ook met een aantal vriendinnen minder waardoor we waarschijnlijk met 7 zullen zijn,weet niet of dit weinig is?Heb zoieizo niet de moeders en tantes erbij zitten..
Maar ja het is zo dus ik laat het wel over me heen komen..
Ik heb mijn feestje op de 11de as (nog 2 weekjes dus..)
0

#8 Gebruiker is offline   Maewyn 

• Lid geworden: 24-July 10

Gepost 08 September 2010 - 15:28

Je vrijgezellenfeest is inmiddels geweest, denk ik? Hoe was het? Is het nog opgelost?
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers