Trouwforum: Byboes In Giethoorn En Voorhuus In De Wijk - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Byboes In Giethoorn En Voorhuus In De Wijk ervaringen?

#1 Gebruiker is offline   bride2be@2011 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 28-July 10

Gepost 23 August 2010 - 14:10

Ik heb veel positieve ervaringen met Anatasi gelezen, alleen is Nieuwegein voor mij best een eindje rijden. Nou zag ik dat er in Giethoorn en in De Wijk een soortgelijk iets is (ByBoes en Voorhuus). Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik had al wel iets gelezen, maar die info bleef nog erg beperkt. Dus bij deze wat vragen:
- positieve/negatieve ervaring?
- werkwijze
- kosten
- foto? (Altijd leuk!! :D )
- ...

Alvast bedankt! Ben benieuwd!
0

#2 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 23 August 2010 - 14:21

Ja ik! En ik heb al uitgebreide (postieve!) ervaringen gepost in het ervaringen-topic (die nu denk ik bij gesloten topics staat). Even de zoekfunctie gebruiken op By Boes, dan komen mijn ervaringen (en die van Ingedepinge) wel voorbij. Voor een foto kun je me eventueel PB'en.
0

#3 Gebruiker is offline   Marry24 

• Lid geworden: 02-September 09

Gepost 23 August 2010 - 15:17

Bij het Voorhuus heb ik mijn torselet, hoepel enzo gekocht en mijn schoonzusje haar sluier en de stoffen voor de bruidsmeisjesjurken.
Super leuk mens is het en ze heeft er echt verstand van :D Het is er wel klein maar het is dan ook aan huis. Over hoe het werkt met een jurk heb ik geen idee...
Succes!
0

#4 Gebruiker is offline   bride2be@2011 

Gepost 23 August 2010 - 16:03

Bedankt! Ik had idd ook al de ervaringen van inx gelezen. Zijn er nog meer die daar zijn geweest of blijft het beperkt tot jullie twee? (vertrouw jullie oordeel ook hoor, maar hoe meer ervaringen hoe beter:D)
Vind het toch wel spannend om een jurk te laten maken.. je ziet het resultaat pas op het laatst natuurlijk en dan is het toch hopen dat het is geworden zoals je in gedachten had. Dat is in een winkel weer een voordeel.. Viel het jullie mee en was het precies zoals in gedachten?
En de kosten? Vergelijkbaar met een jurk uit de winkel of toch een stuk goedkoper?
0

#5 Gebruiker is offline   Inx 

Gepost 23 August 2010 - 16:17

Nog mooier dan ik in gedachten had! Ze maakt eerst een tekening die je meekrijgt naar huis, dus als je het eens bent met die tekening dan kan er niks misgaan toch? Je hebt zelf de stof al uitgezocht, je maten zijn opgenomen, je ziet op de tekening hoe het wordt... Bovendien krijg je eerst een proefmodel (bij By Boes tenminste) van gewoon katoen, dus je kunt het model al helemaal zien en ter plekke laten aanpassen. Pas als je helemaal tevreden bent wordt de jurk in de door jou gekozen stof gemaakt :) Ik vond het dus eigenlijk alleen 'leuk spannend' en niet 'eng spannend'.

Waarom hij in mijn geval nog mooier werd dan ik in gedachten had, kwam omdat ik niet helemaal een beeld had van wat ik precies wilde, zij deed suggesties, die ik op de tekening al prachtig vond, en die in het echt ook schitterend waren. (ik had namelijk helemaal geen ideeen over de achterkant, en door haar suggesties is de achterkant haast nog mooier dan de voorkant geworden ;))
0

#6 Gebruiker is offline   bride2be@2011 

Gepost 23 August 2010 - 16:31

oei nu ben ik wel heeeeeeel benieuwd naar foto's van de jurk!! (en met name de achterkant, daar ben ik ook nog niet helemaal uit..) zou je die kunnen pb'en?
Maar het klinkt super goed! Ben jij ook nog bij Voorhuus geweest of alleen bij By Boes?
0

#7 Gebruiker is offline   Inx 

Gepost 23 August 2010 - 17:39

PB mij je emailadres maar even, dan mail ik je een foto. Ik ben alleen bij By Boes geweest, doet het Voorhuus ook zelf jurken maken? Ik dacht dat zij alleen tweedehands jurken verkochten.
0

#8 Gebruiker is offline   Marry24 

Gepost 23 August 2010 - 18:03

ze maakt ze ook zelf, of helpt tekenen, en verkoopt 2dehands en ook wat nieuwe jurken.
0

#9 Gebruiker is offline   bride2be@2011 

Gepost 23 August 2010 - 18:15

@ Marry24, heb jij daar een jurk laten maken of heb je er ervaringen mee?
0

#10 Gebruiker is offline   Marry24 

Gepost 23 August 2010 - 18:46

nee heb er mijn torselet enzo vandaan maar ze was heel openhartig en vertelde alles wat we wilden weten vandaar dat ik het zei. Je kunt haar ook mailen meestal is ze heel snel.
0

#11 Gebruiker is offline   Kim08 

• Lid geworden: 30-March 10

Gepost 09 September 2010 - 22:21

Halloo,

Ik heb zelf mijn jurk gekocht bij 't Voorhuus. Ze verkoopt eenmaal gedragen jurken, maar ook gewoon nieuwe jurken.
Zelf heb ik een nieuwe jurk gekocht. Mijn ervaringen waren goed, werd heel goed geholpen. Volgens mij maakt zij sinds
kort zelf geen jurken meer, maar besteed dit uit aan coupeuses. Ben zelf bij een coupeuse geweest voor het vermaken van mijn
jurk, een coupeuse ook in De Wijk en was ook daar erg tevreden over. Ook verkoopt ze bij het voorhuus alle accesoires, en sinds dit
jaar verkoopt ze ook alles voor de bruidegom. Mijn man is daar ook geslaagd voor zijn kleding. Heeft zijn voordelen om beide bij dezelfde zaak
te kopen, zij kan heel goed advies geven, omdat ze precies weet hoe de jurk eruit ziet. Voor de man heeft ze van pak, overhemden, stropdas en schoenen,
tot aan het ondergoed toe. Ideaal voor een man, kan in 1 keer klaar zijn.

Heb zelf geen ervaring met het laten ontwerpen van een jurk, maar verder is de service erg goed. En vond haar met accesoires zoals een hoepel rok bijvoorbeeld,
ook niet heel erg duur.

Hoop dat je hier iets mee kunt.
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers