Pagina 1 van 1
Zelf Website Bouwen wie weet een makkelijk programma?
Gepost 08 September 2010 - 11:06
Wie oh wie weet er een programma of een manier om zelf een mooie website te maken?
Ik heb geen verstand van programmering of html of wat dan ook (op een paar lessen dreamweaver na), maar ik ben wel goed in Photoshop.
Ik wil graag een website maken voor mijn kaartjes. Ik ontwerp namelijk geboortekaartjes, trouwkaarten en rouwkaarten. Deed dit eerst voor familie en vrienden, maar inmiddels heb ik al veel meer mensen mogen helpen. Omdat ik zo ontzettend leuk vind om te doen wil ik hier graag serieus mee verder. En dat kan niet zonder een hele mooie en creatieve website natuurlijk.
Ik heb overigens ook nog een leuke creatieve naam nodig, dus tips zijn ook heel erg welkom!
Ik heb geen verstand van programmering of html of wat dan ook (op een paar lessen dreamweaver na), maar ik ben wel goed in Photoshop.
Ik wil graag een website maken voor mijn kaartjes. Ik ontwerp namelijk geboortekaartjes, trouwkaarten en rouwkaarten. Deed dit eerst voor familie en vrienden, maar inmiddels heb ik al veel meer mensen mogen helpen. Omdat ik zo ontzettend leuk vind om te doen wil ik hier graag serieus mee verder. En dat kan niet zonder een hele mooie en creatieve website natuurlijk.
Ik heb overigens ook nog een leuke creatieve naam nodig, dus tips zijn ook heel erg welkom!
Gepost 08 September 2010 - 11:47
Ik heb mijn site helemaal zelf in html geschreven: www.bezigebijen.nl. Ik had zelf vantevoren helemaal geen verstand van html, maar mbv een aantal sites lukte het zeer goed. Het is eigenlijk heel simpel. Later kwam daar ssi bij (klinkt ook eng, maar is o zo eenvoudig). Mbv simpleviewer heb ik het fotogedeelte gemaakt. Ook al heel makkelijk.
Maar er zijn ook gratis of niet al te dure templates die je zelf kunt aanpassen. Ik heb er geen ervaring mee, maar wie weet krijg je nog meer tips.
Maar er zijn ook gratis of niet al te dure templates die je zelf kunt aanpassen. Ik heb er geen ervaring mee, maar wie weet krijg je nog meer tips.
Gepost 08 September 2010 - 12:56
Hmm.. misschien dankje! Ik ga dat eens even uitplozen.
Ik wil graag een leuke creatieve site en dus liever niet vastzitten aan een vast template ofzo. Ik hou me natuurlijk bezig met grafisch ontwerp en dan moet mijn site dat ook uitstralen. Waar ik aan denk:
Zo iets!
Ik wil graag een leuke creatieve site en dus liever niet vastzitten aan een vast template ofzo. Ik hou me natuurlijk bezig met grafisch ontwerp en dan moet mijn site dat ook uitstralen. Waar ik aan denk:
Zo iets!
Gepost 08 September 2010 - 14:07
Ik ben zelf een leek op computer gebied, maar manlief heeft er meer verstand van, en heeft voor mij een website opgezet met Joomla, daarin kan ik zelf alles met gemak aanpassen, qua kleuren, teksten, lettertypes, indeling, formaat, achtergrond, etc. na mijn idee is er aardig veel aan t passen...
Misschien is dat iets?
Als je wilt kan ik wel even t webadres sturen via een PB, dat je kan zien hoe t er bij ons uit ziet? :)
Misschien is dat iets?
Als je wilt kan ik wel even t webadres sturen via een PB, dat je kan zien hoe t er bij ons uit ziet? :)
Gepost 08 September 2010 - 14:29
Ziet er mooi uit 11-06-2010!!
Maar of het iets voor mij is weet ik niet. Ik denk namelijk dat ik het beste mijn lay-out in Photoshop kan maken, zodat ik echt helemaal vrij ben qua ontwerp.
Dan moet ik dus via een programma mijn Psd lay-out omzetten naar html ofzo... hmmm
Maar of het iets voor mij is weet ik niet. Ik denk namelijk dat ik het beste mijn lay-out in Photoshop kan maken, zodat ik echt helemaal vrij ben qua ontwerp.
Dan moet ik dus via een programma mijn Psd lay-out omzetten naar html ofzo... hmmm
Gepost 08 September 2010 - 16:09
Gepost 04 November 2010 - 11:14
Nou de naam is inmiddels bekend....
Studio Mientje :rolleyes:
Lekker fris, opvallend, makkelijk te onthouden, past bij mij, grappig en eigenwijs :)
(Ik wordt door mijn neefjes en nichtje altijd Mientje of Tante Mien genoemd)
Ik ben nu bezig met logo en huisstijl... Het wordt speels met vogeltjes en ruitjes en in de kleuren roze oranje paars...
Ik heb een vriendin die me inmiddels helpt bij de website bouwen.
Ik hoop jullie binnenkort meer te kunnen laten zien, maar vond het wel even leuk jullie op de hoogte te brengen ;)
Studio Mientje :rolleyes:
Lekker fris, opvallend, makkelijk te onthouden, past bij mij, grappig en eigenwijs :)
(Ik wordt door mijn neefjes en nichtje altijd Mientje of Tante Mien genoemd)
Ik ben nu bezig met logo en huisstijl... Het wordt speels met vogeltjes en ruitjes en in de kleuren roze oranje paars...
Ik heb een vriendin die me inmiddels helpt bij de website bouwen.
Ik hoop jullie binnenkort meer te kunnen laten zien, maar vond het wel even leuk jullie op de hoogte te brengen ;)
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote