Pagina 1 van 1
Zelf Website Bouwen wie weet een makkelijk programma?
Gepost 08 September 2010 - 11:06
Wie oh wie weet er een programma of een manier om zelf een mooie website te maken?
Ik heb geen verstand van programmering of html of wat dan ook (op een paar lessen dreamweaver na), maar ik ben wel goed in Photoshop.
Ik wil graag een website maken voor mijn kaartjes. Ik ontwerp namelijk geboortekaartjes, trouwkaarten en rouwkaarten. Deed dit eerst voor familie en vrienden, maar inmiddels heb ik al veel meer mensen mogen helpen. Omdat ik zo ontzettend leuk vind om te doen wil ik hier graag serieus mee verder. En dat kan niet zonder een hele mooie en creatieve website natuurlijk.
Ik heb overigens ook nog een leuke creatieve naam nodig, dus tips zijn ook heel erg welkom!
Ik heb geen verstand van programmering of html of wat dan ook (op een paar lessen dreamweaver na), maar ik ben wel goed in Photoshop.
Ik wil graag een website maken voor mijn kaartjes. Ik ontwerp namelijk geboortekaartjes, trouwkaarten en rouwkaarten. Deed dit eerst voor familie en vrienden, maar inmiddels heb ik al veel meer mensen mogen helpen. Omdat ik zo ontzettend leuk vind om te doen wil ik hier graag serieus mee verder. En dat kan niet zonder een hele mooie en creatieve website natuurlijk.
Ik heb overigens ook nog een leuke creatieve naam nodig, dus tips zijn ook heel erg welkom!
Gepost 08 September 2010 - 11:47
Ik heb mijn site helemaal zelf in html geschreven: www.bezigebijen.nl. Ik had zelf vantevoren helemaal geen verstand van html, maar mbv een aantal sites lukte het zeer goed. Het is eigenlijk heel simpel. Later kwam daar ssi bij (klinkt ook eng, maar is o zo eenvoudig). Mbv simpleviewer heb ik het fotogedeelte gemaakt. Ook al heel makkelijk.
Maar er zijn ook gratis of niet al te dure templates die je zelf kunt aanpassen. Ik heb er geen ervaring mee, maar wie weet krijg je nog meer tips.