Trouwforum: Wanneer Trouwkaarten Bestellen? - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wanneer Trouwkaarten Bestellen?

#1 Gebruiker is offline   Laurien 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 31-July 10

Gepost 08 September 2010 - 15:44

Hallo iedereen,

Jaap en ik zijn sinds een paar dagen bezig met trouwkaarten uitzoeken, ik heb een aantal mooie kaarten gezien maar ik weet niet wanneer het een goede tijd is om ze te bestellen!
Als ik ze nu bestel, heb ik de kaarten al 7 mnd in huis voordat ik ze moet versturen maar als ik niet bestel bestaat de kans misschien wel dat ze er niet meer zijn.
Hebben jullie ervaring met trouwkaarten bestellen via internet en wat zijn de voor en nadelen van het bestellen via internet?

Groetjes Laurien
0

#2 Gebruiker is offline   stimpy 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 02-October 09

Gepost 08 September 2010 - 21:18

Onderstaand topic gaat over wanneer trouwkaarten te versturen...
Als je dan de levertijd van je trouwkaarten (inclusief een proefdruk) weet en nog een kleine marge neemt heb je ongeveer je antwoord denk ik... ;)
http://www.trouwforu..._1&#entry299099

Ik zou iig. even overleg voeren met je kaartenleverancier/drukker etc.

Zodra je de hoeveelheid gasten weet, de definitieve tijden en locaties en zeker bent van de tekst en looks van de kaart zou je al kunnen bestellen. Maar ik zou niet (veel) eerder bestellen dan nodig. Soms leidt voortschrijdend inzicht ineens tot een wijziging...
0

#3 Gebruiker is offline   w&ndy 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 15-July 10

Gepost 11 September 2010 - 10:38

Wij hebben ze 4 maanden van te voren laten drukken,hadden de 3 maanden van te voren dus in huis.
Ik heb ook gekeken om te te bestellen via internet (trouwkaarten.nl) maar de drukker had ze ook en het was bij hem goedkoper als online. En ik vond het fijner persoonlijk contact te hebben,hij kon ons ook tips geven mbt opstelling en plaats van de tekst. Proefdruk had ik binnen 1 week binnen via de drukker dus kwa tijd scheelt het ook niets.
Wij trouwen over 2 weken dus onze kaarten moesten ivm vakantie periode ook iets eerder de deur uit (8 weken ipv 6 van te voren).
Maar ik denk dat trouwkaarten.nl wel betrouwbaar is hoor,bestaat al even en ze hebben alle kaarten die een beetje goede drukkerij ook heeft..

Succes met het bestellen en uitzoeken van de kaarten!
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers