Lieve bruidsparen,
Waarschijnlijk zien jullie vaker van dit soort berichtjes verschijnen maar ik ben op zoek naar een leuk bruidspaar waarvoor ik mijn stage bruiloft mag plannen. Momenteel volg ik de opleiding weddingplanner aan het OWPN en heb hierbij de opdracht gekregen om kostenloos een bruiloft te plannen voor een enthousiast bruidspaar. Ik ben woonachtig in de omgeving van Rotterdam maar beschik over een auto dus een eventuele redelijke afstand is geen probleem. Uiteraard word ik tijdens deze 'stagebruiloft' continu begeleid door het intstituut!
Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop dat er hier een net zo enthousiast bruidspaar is die mij de kans wil geven hen te helpen!
X Gabrielle Kleine
Het grote "Weddingplanners in opleiding zoeken stage-project"-topic Voor alle oproepen en reacties
Gepost 15 April 2012 - 11:29
Wij gaan trouwen! Mijn vriend heeft me heel romantisch gevraagd in Central Park in New York.
Uiteraard begint de voorpret meteen en weten we al globaal hoe onze dag er uit moet zien.
We kunnen hierbij zeker hulp gebruiken van een weddingplanner en wij zijn dan ook op zoek naar een weddingplanner in opleiding die een stage nodig heeft om de opleiding af te ronden.
De trouwdatum staat gepland op 14 juni 2013, dus het duurt nog wel even.
Wij zijn woonachtig in Friesland en het is ook de bedoeling om de bruiloft op een locatie in Friesland te houden.
Laat wat van je horen als je interesse hebt!
Liefs MissJK
Uiteraard begint de voorpret meteen en weten we al globaal hoe onze dag er uit moet zien.
We kunnen hierbij zeker hulp gebruiken van een weddingplanner en wij zijn dan ook op zoek naar een weddingplanner in opleiding die een stage nodig heeft om de opleiding af te ronden.
De trouwdatum staat gepland op 14 juni 2013, dus het duurt nog wel even.
Wij zijn woonachtig in Friesland en het is ook de bedoeling om de bruiloft op een locatie in Friesland te houden.
Laat wat van je horen als je interesse hebt!
Liefs MissJK
Gepost 08 May 2012 - 13:52
Oh wie oh wie kan mij helpen of heeft een goed advies voor mij?
Mijn naam is Annemarie, en momenteel ben ik bezig met een opleiding tot Professional WeddingPlanner.
Voor mijn praktijkopdracht ben ik op zoek naar een leuk aankomend bruidspaar!
De opleiding duurt circa een jaar, en het belangrijkste naast de theorie is het organiseren van een stagebruiloft.
De opzet is om samen met het bruidspaar een bruiloft naar wens te organiseren.
Vanuit mijn studie werk ik met een plan van aanpak en het maken van afspraken.
Heb je interesse in meer informatie en lijkt het je leuk om hulp te krijgen bij het plannen en organiseren van je bruiloft?
Graag maak ik dan een afspraak en kom ik langs voor een kennismakingsgesprek.
Ik ben te bereiken via mailadres: a.emod@telfort.nl
Note:
Ik weet dat het voor "jullie" als bruidspaar over het algemeen lastig is om iets uit handen te geven en al helemaal niet aan iemand die nieuw is in deze branche.
Maar denk erom dat het erg handig kan zijn, want ik kan jullie helpen met afspraken maken, onderhandelen met de leverancier, budgetplanning, draaiboek maken, ect
Alles gebeurd in goed overleg met jullie en ook alles wordt vastgelegd op papier (mede ook voor de opleiding).
Mijn hulp is vrijblijvend en gratis!!!!
Daarnaast zoek ik iemand die in de weddingbranche zit en ook nogeens ervaring heeft in evenementenorganisatie, om te kijken of we samen iets kunnen gaan proberen.
Alvast bedankt.
Mijn naam is Annemarie, en momenteel ben ik bezig met een opleiding tot Professional WeddingPlanner.
Voor mijn praktijkopdracht ben ik op zoek naar een leuk aankomend bruidspaar!
De opleiding duurt circa een jaar, en het belangrijkste naast de theorie is het organiseren van een stagebruiloft.
De opzet is om samen met het bruidspaar een bruiloft naar wens te organiseren.
Vanuit mijn studie werk ik met een plan van aanpak en het maken van afspraken.
Heb je interesse in meer informatie en lijkt het je leuk om hulp te krijgen bij het plannen en organiseren van je bruiloft?
Graag maak ik dan een afspraak en kom ik langs voor een kennismakingsgesprek.
Ik ben te bereiken via mailadres: a.emod@telfort.nl
Note:
Ik weet dat het voor "jullie" als bruidspaar over het algemeen lastig is om iets uit handen te geven en al helemaal niet aan iemand die nieuw is in deze branche.
Maar denk erom dat het erg handig kan zijn, want ik kan jullie helpen met afspraken maken, onderhandelen met de leverancier, budgetplanning, draaiboek maken, ect
Alles gebeurd in goed overleg met jullie en ook alles wordt vastgelegd op papier (mede ook voor de opleiding).
Mijn hulp is vrijblijvend en gratis!!!!
Daarnaast zoek ik iemand die in de weddingbranche zit en ook nogeens ervaring heeft in evenementenorganisatie, om te kijken of we samen iets kunnen gaan proberen.
Alvast bedankt.
Gepost 15 May 2012 - 15:37
Hallo bruidsparen,
Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
Mijn naam is Lisanne Voorderhaak en ik start in juli met de opleiding tot professioneel weddingplanner!
Ik ben om die reden op zoek naar een bruidspaar waarvoor ik alle zorgen wat betreft de bruiloft uit handen kan nemen. Samen zorgen we ervoor dat jullie een geweldige dag krijgen.
Uiteraard is deze dienst, omdat ik nog in opleiding ben, geheel kosteloos.
Als jullie interesse hebben reageer dan!
Liefs,
Lisanne
Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
Mijn naam is Lisanne Voorderhaak en ik start in juli met de opleiding tot professioneel weddingplanner!
Ik ben om die reden op zoek naar een bruidspaar waarvoor ik alle zorgen wat betreft de bruiloft uit handen kan nemen. Samen zorgen we ervoor dat jullie een geweldige dag krijgen.
Uiteraard is deze dienst, omdat ik nog in opleiding ben, geheel kosteloos.
Als jullie interesse hebben reageer dan!
Liefs,
Lisanne

Log in
Registreer
Help 
Multi quote