Pagina 1 van 1
We Gaan Nog Even Verhuizen! Maandje voor de bruiloft.
Gepost 29 October 2010 - 22:33
Jaja...eindelijk is het zover!! Na zo`n 2 jaar gewacht te hebben, staan we dan nu eindelijk bovenaan de lijst bij de woningbouwvereniging. 2 weken geleden gereageerd op een woning, en afgelopen dinsdag werd ik dan gebeld dat we naar het huisje mochten gaan kijken. ( we wonen nu met 2 kids in een klein huisje, met 2 slaapkamers, dus wilden graag groter :D ) Huisje bekeken, helemaal onder de indruk! Woonkamer 2 keer zo groot, een bijkeuken en een kelder ( die we nu niet hebben ) 3 slaapkamers, een grote schuur buiten en een tuin die een keer of 4 zo groot is als onze tuin nu! En dat voor maar 25 euro per maand extra huur :blink: We hoefden eigenlijk niet na te denken. Hier hebben we zo lang op gewacht en het is ook nog eens in de buurt waar we heeeeeel graag wilden wonen. Huisje dus geaccepteerd, en er een beetje vaart achter gezet met hier opzeggen en de opzichter hier laten komen kijken. Hij ging ook akkoord, dus vanmorgen had ik de woningbouw al aan de telefoon voor een afspraak voor de sleuteloverdracht. Gaat allemaal heel kort dag worden! We krijgen namelijk 10 november pas de sleutel! :blink: 26 november gaan we trouwen en 28 november voor 3 weken op huwelijksreis....Pffff....zal flink aanpoten worden, maar dit alles was voor ons geen reden om het huisje af te zeggen.
Heb vanmiddag de kids naar mijn oma gebracht omdat we morgen ons vrijgezellenfeest hebben, en ben dus ook vanmiddag al als een razende begonnen met dozen inpakken! Geen flauw idee waar ik ze allemaal kwijt moet, maar de komende 2 weken zul je in ons huis dus op alle mogelijke vrije plekjes tegen dozen aanlopen! :D
Wilde het toch even allemaal met jullie delen, want bent zo mega-happy nu! Kids waren allebei jarig deze week ( 4 en 1 geworden ) nu een huisje, meer financiële ruimte omdat mijn AS een goede baan heeft gekregen, we gaan trouwen en op huwelijksreis....wat wil een mens nog meer!! Gelukkiger kun je mij niet meer maken volgens mij! :D
Fijn weekend allemaal!!
Heb vanmiddag de kids naar mijn oma gebracht omdat we morgen ons vrijgezellenfeest hebben, en ben dus ook vanmiddag al als een razende begonnen met dozen inpakken! Geen flauw idee waar ik ze allemaal kwijt moet, maar de komende 2 weken zul je in ons huis dus op alle mogelijke vrije plekjes tegen dozen aanlopen! :D
Wilde het toch even allemaal met jullie delen, want bent zo mega-happy nu! Kids waren allebei jarig deze week ( 4 en 1 geworden ) nu een huisje, meer financiële ruimte omdat mijn AS een goede baan heeft gekregen, we gaan trouwen en op huwelijksreis....wat wil een mens nog meer!! Gelukkiger kun je mij niet meer maken volgens mij! :D
Fijn weekend allemaal!!
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote