Trouwforum: Oktober 2011! - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (50 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 48
  • 49
  • 50

Oktober 2011! wie gaan er nog meer trouwen in oktober 2011?

#1226 Gebruiker is offline   Jof 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 18-September 10

Gepost 14 December 2011 - 09:06

Zo he wat zijn jullie afgevallen in en jaar tijd! Echt super knap! Kastanja heel veel succes voor de rest!

Dat moe zijn van het organiseren, ik vond vooral het vinden van tijd voor de simpelste dingen heel zwaar. En vond het echt doodeng toen we het hoorden van mam. Achteraf bezien in het hele jaar 2011 bijna de enige week dat het super goed ging met mam :P Wij hadden juist dat eigenlijk niemand betrokken was van de familie bij de bruiloft, waardoor het af en toe wel aanvoelde als desintresse, das dan weer dus de andere kant ervan. (Mijn moeder is natuurlijk echt heel ziek en was gewoon niet in staat om iets te doen, maar ze vroegen wel altijd hoe het ging hoor! Mijn schoonouders proberen zich juist nooit ergens in te mengen, dus die geven pas hun mening/ideeen als je er heel specifiek naar vraaagt

Qua budget hebben wij het binnen budget gehaald, nou ja hebben nog 49 euro over van het budget, dus ik zeg ik heb goed gebudgeteerd :)

@ elsbeth die preview ziet er erg goed uit!
Wij hebben inmiddels pap en mam het trouwalbum(pje) gegeven, we wilden het ook met de kerst doen, maar met mam ging het niet goed, dus wilde niet langer wachten. Hebben hem afgelopen weekend gegeven en ze waren er helemaal blij mee. Zondag kwam er visite en mam heeft hem gelijk uitgebreid lopen showen ;) Ik zal even kijken of ik vanavond een preview ervan kan posten. We hebben hem zelf gemaakt, was erg leuk om te doen :)
0

• (50 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 48
  • 49
  • 50

Snel antwoorden

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers