Leuk Goedkoop Zaaltje Regio Rotterdam/Barendrecht Etc?
Gepost 28 November 2010 - 21:21
Het liefst regelen we ons eigen drank (betaalbaar).
en willen we het zaaltje opleuken met posters, palmbomen etc. (we trouwen stiekem in het buitenland)
Dan zelf nog een leuke dj zoeken, limbodansen, cocktailtje, ijsje erbij.
En ik kan mijn trouwjurkje nog even aan!
Iemand nog tips??
Ons budget is nu wat minder door de vakantie en weddingplanner, maar een feest willen we wel!!
Het gaat om ongv. 80 personen (misschien wat minder).
Groetjes,Patricia!
Gepost 29 November 2010 - 17:44
Partycentrum Jansen: Kosten 1500 met stoelen en tafels.
Moet nog langs gaan bij de Kolibrie in Vlaardingen en Theaterzaal het Plein in Ridderkerk.
Suc 6
Waarom doet die ticker het niet hahaha.
Gepost 30 November 2010 - 21:16
Wij zoeken ook naar een betaalbaar zaaltje met de bar in eigen beheer en vonden dit:
www.regina.nl
En een goedkoop zaaltje is er ook in Prins Alexander.
www.swedoro.nl
Kies activiteiten en dan zie je zaalhuur.
Ik weet niet of de bar dan ook te huren is, maar het is te proberen.
Gepost 01 December 2010 - 21:09
kimmie_okt2011, op 29 November 2010 - 17:44, zei:
Partycentrum Jansen: Kosten 1500 met stoelen en tafels.
Moet nog langs gaan bij de Kolibrie in Vlaardingen en Theaterzaal het Plein in Ridderkerk.
Suc 6
Waarom doet die ticker het niet hahaha.
Poeh dat is vrij duur nog,
als ik het goed heb, kost de pimpelaar in Barendrecht 2000 euro met drank erbij.
Maar daar viert mijn vriendin haar trouwfeest, dus ik weet het nog niet..........
Iedereen bedankt voor de reacties!!!!
Gepost 16 January 2011 - 22:40
kimmie_okt2011, op 16 January 2011 - 18:56, zei:
Wat zijn de kosten?
Waar in Rotterdam?
Zijn er stoelen en tafels?
Hoi Kim,
We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.
De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)
Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.
Het is in Rotterdam Charlois.
Gr. Igg
Gepost 17 January 2011 - 21:57
Igg, op 16 January 2011 - 22:40, zei:
We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.
De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)
Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.
Gr. Igg
Hoi,
Bedankt voor je antwoord!
Toevallig woon ik ook in Rotterdam Charlois.
Ik heb je gisteren een mailtje gestuurd. Heb je die ontvangen?
Alvast bedankt voor je reactie
Gepost 27 January 2011 - 16:39
jennenjos, op 30 November 2010 - 21:16, zei:
Wij zoeken ook naar een betaalbaar zaaltje met de bar in eigen beheer en vonden dit:
www.regina.nl
En een goedkoop zaaltje is er ook in Prins Alexander.
www.swedoro.nl
Kies activiteiten en dan zie je zaalhuur.
Ik weet niet of de bar dan ook te huren is, maar het is te proberen.
Moet zijn www.reginarotterdam.nl, anders kom je een bloemenbedrijf in Den Haag :P Ik heb in ieder geval even gekeken en het spreekt me wel aan, heel erg bedankt voor de tip! :)
Gepost 30 January 2011 - 21:52
Ik ga gelijk ook even kijken op de site.
Heb echt al een heel leuk zaaltje gezien, maar daar zijn we toch nog 1000 euro kwijt,
wel twee meiden in de bediening.
Voor ons is Regina net wat te ver, maar die andere ga ik even bekijken. :D
Sarah_2706, op 27 January 2011 - 16:39, zei:
Hoihoi,
Ik kan bij swedoro niets vinden?
Bij activiteiten zie ik geen zaalhuur heb alles al aangeklikt, met o resultaat.
Maar als jij het hebt gevonden? Ben ik misschien ergggg blond? :huh:
Sarah_2706, op 27 January 2011 - 16:39, zei:
Gepost 07 February 2011 - 00:37
Gepost 08 February 2011 - 20:12
Het staat niet op internet, en ze willen niet elke week een feest,
maar het is de bedrijfskantine van de ect in pernis/waalhaven.
En het leukste is:
We mogen ook nog zelf hapjes meenemen en onze vakantiefoto's worden op de beamer getoond :D
En geen schoonmaakkosten.
Losse zaalhuur = 350 euro en personeel is allemaal vrijwillig!
Gepost 10 February 2011 - 23:31
happy1, op 08 February 2011 - 20:12, zei:
Het staat niet op internet, en ze willen niet elke week een feest,
maar het is de bedrijfskantine van de ect in pernis/waalhaven.
En het leukste is:
We mogen ook nog zelf hapjes meenemen en onze vakantiefoto's worden op de beamer getoond :D
En geen schoonmaakkosten.
Losse zaalhuur = 350 euro en personeel is allemaal vrijwillig!
Dat is een mooie prijs. Ben ook opzoek naar een goedkope zaal voor een baby feest.
Kan ik misschien naam, adres en telefoonnummer van je krijgen. Ik wil hier graag meer over weten.
Groetjes N.
Gepost 27 June 2011 - 19:53
Gepost 13 January 2012 - 21:10
Igg, op 16 January 2011 - 22:40, zei:
Gr. Igg
Hoi Igg,
Ik zie dat je de gegevens verstuurd hebt naar Kim, en zou je willen vragen of je deze gegevens alsjeblieft ook naar mij zou willen versturen? Ik ben echt zo benieuwd geworden en Rotterdam Charolois is heel dichtbij!! Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes HVT
Gepost 13 January 2012 - 21:27
HVT, op 13 January 2012 - 21:10, zei:
Ik zie dat je de gegevens verstuurd hebt naar Kim, en zou je willen vragen of je deze gegevens alsjeblieft ook naar mij zou willen versturen? Ik ben echt zo benieuwd geworden en Rotterdam Charolois is heel dichtbij!! Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes HVT
Hoi HVT,
Uit de laatste post van Igg (van 1 oktober) begrijp ik dat het zaaltje gestopt is, dus ik ben bang dat ze je niet meer kan helpen... Maar misschien dat iemand anders uit de buurt je nog aan een tip kan helpen?
Succes!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote