Trouwforum: Leuk Goedkoop Zaaltje Regio Rotterdam/Barendrecht Etc? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Leuk Goedkoop Zaaltje Regio Rotterdam/Barendrecht Etc?

#26 Gebruiker is offline   HVT 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 13-January 12

Gepost 13 January 2012 - 21:35

Bekijk Post October Bride, op 13 January 2012 - 21:27, zei:

Hoi HVT,

Uit de laatste post van Igg (van 1 oktober) begrijp ik dat het zaaltje gestopt is, dus ik ben bang dat ze je niet meer kan helpen... Maar misschien dat iemand anders uit de buurt je nog aan een tip kan helpen?

Succes!

Hoi october bride,
Bedankt voor je berichtje! Daar vreesde ik ook al voor haha. ik word echt een beetje gek en smeek naar hulp van anderen. We komen uit Rhoon dus alles in de buurt van rotterdam-zuid, charlois, pernis, spijkenisse etc. etc. staan we open voor. Op zoek naar een feestlocatie voor 150-175 personen en willen het graag goedkoop houden en toch op een heel gezellige locatie (dus liefst geen kale kantine). Maarja voor een dubbeltje op de eerste rij zitten valt niet mee hahaha. Hopelijk kan iemand ons uit deze buurt helpen! Liefs HVT
0

#27 Gebruiker is offline   October Bride 

• Lid geworden: 04-January 12

Gepost 13 January 2012 - 21:40

Ik moest nog wel even denken aan Boedha Beer in Bleiswijk, via via heb ik gehoord dat iemand daar gaat trouwen. Geen idee of dat een beetje binnen de gewenste afstand en budget valt, maar misschien ook het overwegen waard. :)
0

#28 Gebruiker is offline   Dezaak 

• Lid geworden: 02-April 11

Gepost 01 February 2012 - 00:39

Bekijk Post HVT, op 13 January 2012 - 21:35, zei:

Hoi october bride,
Bedankt voor je berichtje! Daar vreesde ik ook al voor haha. ik word echt een beetje gek en smeek naar hulp van anderen. We komen uit Rhoon dus alles in de buurt van rotterdam-zuid, charlois, pernis, spijkenisse etc. etc. staan we open voor. Op zoek naar een feestlocatie voor 150-175 personen en willen het graag goedkoop houden en toch op een heel gezellige locatie (dus liefst geen kale kantine). Maarja voor een dubbeltje op de eerste rij zitten valt niet mee hahaha. Hopelijk kan iemand ons uit deze buurt helpen! Liefs HVT

Om een feest betaalbaar te houden zijn er meerdere mogelijkheden.
Zo kan je, om een voorbeeld te geven, ook een aantal consumptie bonnen afnemen. Dan hou je de kosten in de hand.
In Vlaardingen zit ook een partycentrum, kijk daar eens.
0

#29 Gebruiker is offline   Devie 

• Lid geworden: 28-March 12

Gepost 28 March 2012 - 19:30

hallo igg,

kan je mij de gegevens van ondergenoemde zaal toesturen.
ik ben namelijk op zoek naar een zaal voor iemand die 70 jaar gaat worden. zaal moet voor 150 man zijn en betaalbaar. wij willen eigen drank en catering meenemen.

gr
devie

Bekijk Post Igg, op 16 January 2011 - 22:40, zei:

Hoi Kim,

We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.

De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)

Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.

Het is in Rotterdam Charlois.

Gr. Igg

0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers