Trouwforum: Gastenboek - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Gastenboek

#1 Gebruiker is offline   Lotusbloempje 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 07-December 10

Gepost 08 December 2010 - 10:51

Voor de bruidjes die al getrouwd zijn en die in een bepaalde vorm een gastenboek hadden.

Een oprechte vraag, heb je hier later nog iets mee gedaan?

Ik vraag dat, omdat ik een gewoon gastenboek niet leuk vind. Je hebt al een boek van de fotograaf, je maakt ongetwijfeld zelf nog een boek en dan heb je nog kaarten e.d. die je krijgt. Zie dan nog een gastenboek niet zitten. Nu kun je zat leuke andere dingen bedenken, maar ik vraag me af je er nu echt wel wat mee doet. Handtekeningen op een passe partout hoeft ook niet zo nodig in het trapgat van mij. En ik heb straks foto's van het feest waar iedereen op staat. En ik vroeg me ook nog af, wij hebben 's middags een borrel en 's avonds een feest. Moet je dan bij beide iets doen?

Eigenlijk is de vraag of het iets is wat je gasten zullen missen als het er niet is?

groetjes Lotus
0

#2 Gebruiker is offline   Sincerity 

• Lid geworden: 16-August 09

Gepost 08 December 2010 - 11:53

Nee ik denk niet dat het iets is wat gasten missen...
Wij wilden ook geen standaard boek.. en wisten niets anders!
Nu had ik via de hyves iemand gezien met een leuke foto van hunzelf en dat mensen daar wat omheen kunnen schrijven.
Dit vonden wij ook erg leuk en gaan wij ook doen, de gastenDoek komt dan in onze gang te hangen!

Maar antwoord op je vraag is dus eigenlijk gewoon NEE

Suc-6!
Groetjes Chantal
0

#3 Gebruiker is offline   idgnkv 

• Lid geworden: 30-May 09

Gepost 08 December 2010 - 12:25

Ja, wij hebben nog wat met ons 'gastenboek' gedaan. We hebben een dekbedovertrek als gastenboek, dus regelmatig als we wakker worden of juist naar bed gaan lezen we nog even wat er allemaal staat. zo'n dekbedovertrek is ook lekker groot, dus als mensen willen kunnen ze er ook een verhaaltje oid opschrijven.

Maar ik vind het niet per se nodig, zo'n gastenboek. Als gast zou ik hem waarschijnlijk niet missen.
0

#4 Gebruiker is offline   djiek 

• Lid geworden: 24-August 09

Gepost 08 December 2010 - 12:58

Wat een ontzettend leuk idee! Dat ga ik onthouden.. Of misschien een tafelkleed.. :D Ik wil in ieder geval iets van een gastenboek, dat lijkt me leuk!
0

#5 Gebruiker is offline   Marretje 

• Lid geworden: 17-September 10

Gepost 08 December 2010 - 20:31

Wij nemen ook geen gastenboek, maar net als Sincerity een gasten doek.
De fotograaf kwam met het idee en we vonden dat gelijk leuk.
Maar ik heb ook al eensgezien een gastenbankje..dat is,
Een tuinbankje waarop met watervaste stift iets opgeschreven kan worden..
Daarna kun je de bank aflakken en heb je een blijvend iets in je tuin.
Kun je met je kopje thee al die lieve wensen nalezen als je op het bankje zit http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Marina
0

#6 Gebruiker is offline   klaavertje 

• Lid geworden: 18-May 09

Gepost 08 December 2010 - 21:28

Wat een super leuk idee van het dekbed overtrek :D
Ik wou ook geen gastenboek.
wij hebben onze wc deur meegenomen,en iedereen heeft hier een stukje opgeschreven
De deur hebben we daarna gelakt en het ziet er heel leuk uit!
0

#7 Gebruiker is offline   MichelleJ 

• Lid geworden: 23-November 10

Gepost 10 December 2010 - 14:58

Ik hou ook niet van tradities die eigenlijk nergens op slaan. Toch gaan wij waarschijnlijk voor een Video Gastenboek.
Mensen kunnen dan max 2 min. een berichtje voor je achterlaten en na een maand krijg je de DVD. Schijnt erg leuk te zijn.
Wat vooral leuk is, is dat je het later nog echt kan bekijken en je dat je dan weer bijv. je opa en oma ziet die een persoonlijk bericht voor jullie inspreken, want die hebben (helaas) ook niet het eeuwige leven...

onze WC deur vind ik zonde, als we ons appartement dan willen verkopen moet óf die deur eruit, óf hij wordt overgeschilderd.

Michelle
0

#8 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 10 December 2010 - 19:34

Ik zou die wc-deur heeel tof gevonden hebben maarja, we hebben een huurhuis, dus dat wordt vast niet op prijs gesteld ;)
0

#9 Gebruiker is offline   Siske 

• Lid geworden: 10-July 10

Gepost 11 December 2010 - 13:04

Als je iets op je deur doet is het ook een idee om een zwarte plaat of een ander kleur plaat waar de gasten iets op kunnen schrijven en deze plaat kun je dan later bevestigen op je deur van je wc. Zo beschadig je de deur ook niet en hoef je niet met de deur te gaan slepen.

Wij gaan trouwens voor een gastenboekbankje en laten een bankje maken van nieuw stijgerhout erg mooi en er is veel plek om te schrijven.
0

#10 Gebruiker is offline   Sylvia86 

• Lid geworden: 12-February 10

Gepost 31 January 2011 - 11:36

Wij hadden een gewoon gastenboek. Daar staan hele leuke verhalen in en die hebben we laatsts nog gelezen. Ik heb daar ook alle kaarten in geplakt die we hebben gekregen.
Het is totaal niet orgineel, maar ik vind het wel leuk.
Als je er niks mee hebt, dan zou ik geen gastenboek nemen of idd 1 van de voorstellen die hierboven staan.
0

#11 Gebruiker is offline   Fee 

• Lid geworden: 03-October 10

Gepost 01 February 2011 - 08:07

Wij gaan zelf een boompje maken die lijkt op deze. Die zal dan een tijdje in de woonkamer staan. Zodat je af en toe de kaartjes kan bekijken. Als we er op zijn uitgekeken plak ik de kaartjes in een album, met de kaarten en een foto van de gasten erbij.
0

#12 Gebruiker is offline   Faith 

• Lid geworden: 08-March 10

Gepost 17 May 2011 - 20:29

Wij gaan lekker saai een gewoon gastenboek doen. Dacht eerst ook aan dekbedset en wc-deur, maar ik denk dat ik het leuk vind om alle handgeschreven berichtjes af en toe eens lekker terug te lezen aan tafel met een kop thee erbij ofzo en niet plassend of halfslaperig. ;) En een normaal gastenboek is lekker mobiel, we kunnen het meenemen op onze huwelijksreis en het daar samen in de bruidssuite nalezen of zo...

Een huurhuis kan trouwens geen reden zijn om je wc-deur niet vol te kalken, volgens AS (werkzaam bij bouwmarkt) heb je al een nieuwe deur voor nog geen drie tientjes :) . En volgekalkte deur neem je bij verhuizing gewoon mee naar nieuwe woning...
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers