Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen Deel je ervaringen of geef aan wat je zoekt...
Gepost 12 January 2011 - 17:38
Wij zijn op zoek naar een goede fotograaf, en natuurlijk leuk geprijsd.
Op dit moment twijfelen wij tussen David Currie en Rudi Wells. Zijn er bruidsparen die ervaring met een van deze 2 hebben?
Of kunnen jullie een fotograaf aanbevelen, omgeving Hoofddorp?
Groetjes Céline
Gepost 12 January 2011 - 21:25
Maewyn, op 12 January 2011 - 21:17, zei:
Helaas is reclame maken voor jezelf op dit forum niet toegestaan... Staat in de regels wanneer je je aanmeldt :).
Hier sluit ik me helemaal bij aan! We hopen op dit forum juist ervaring uit te wisselen, anders wat ik wel gaan googelen! Dus voor alle andere fotograven; we hebben geen behoefte aan jullie 'professionals', dus reageer maar niet!
Gepost 21 January 2011 - 17:25
Hij komt uit Maastricht en bij ons komt hij van 8 uur s `morgens tot plm 01.00 volgende dag.
Alle foto`s komen op dvd en dat zullen er zo tussen de 2000/2500 zijn..
De mooiste foto`s worden nog op een aparte cd gezet en op het feest komen er al foto`s van de dag op de beamer.
Reiskosten, pre shoot ,kennismakingsgesprek en ALLE foto `s van de dag zelf.. 1300 euro..
Het is best veel geld maar het klikt enorm goed,en niet onbelangrijk!! hij maakt hele mooie bruidsreportages.
Neem maar eens kijkje op www.kennethtan.nl.
Straks staan wij ook op zijn site , en dat lijkt met hartstikke leuk (al zeg ik het zelf.)
Gepost 23 January 2011 - 12:40
Hele mooie foto's! Wij betalen 650 euro voor de hele dag (excl. album, maar wel alle foto's digitaal aangeleverd en een gratis foto DVD). Eén van haar foto's is ook genomineerd voor de Bruidsfoto Award 2011.
We hebben een gesprek met haar gehad en hadden daar meteen een goed gevoel bij. Het moet gewoon goed klikken, dat is vaak het belangrijkste!
Gepost 23 January 2011 - 13:14
Ik ben nieuw hier op het forum, geen idee of dit mailtje goed overkomt :rolleyes: Maar zoals iedereen hier ga ik trouwen (mei 2012). Nu ben ik op zoek naar een goede en vooral goedkope fotograaf in de omgeving van Twente. Ik ben alleen op zoek naar een fotograaf die de reportage aflevert op DVD. Heeft iemand een goede ervaring?
Groetjes
Inge :lol:
Gepost 24 January 2011 - 10:35
Gepost 24 January 2011 - 10:42
SuzieB, op 23 January 2011 - 12:40, zei:
Hele mooie foto's! Wij betalen 650 euro voor de hele dag (excl. album, maar wel alle foto's digitaal aangeleverd en een gratis foto DVD). Eén van haar foto's is ook genomineerd voor de Bruidsfoto Award 2011.
We hebben een gesprek met haar gehad en hadden daar meteen een goed gevoel bij. Het moet gewoon goed klikken, dat is vaak het belangrijkste!
Zij is ook onze fotograaf!! Grappig. Wanneer trouwen jullie?
En ik vind dat ze inderdaad mooie foto's maakt!
Gepost 24 January 2011 - 23:01
Maewyn, op 24 January 2011 - 10:35, zei:
Ik wil je niet uit de mooie droom helpen maar Zelhem ligt nog steeds niet in twente maar in de achterhoek.
Tis niet flauw bedoeld hoor, dus pak het alsjeblieft niet verkeerd op maar de vergissing twente en achterhoek wordt helaas
nog in heel nederland gemaakt....
Zelf kom ik uit de achterhoek en we zitten er wel zelf aan te denken om een kennismakingsgesprek met hem aan te gaan.
we trouwen pas 10-2-12, dus we hebben nog even. Maar ben benieuwd naar je ervaringen straks in mei.
liefs Chelle
Gepost 24 January 2011 - 23:08
Richelle, op 24 January 2011 - 23:01, zei:
Tis niet flauw bedoeld hoor, dus pak het alsjeblieft niet verkeerd op maar de vergissing twente en achterhoek wordt helaas
nog in heel nederland gemaakt....
waarschijnlijk een teer plekje bij je, maar de achterhoek, ligt altijd nog meer in de omgeving van Twente dan bijvoorbeeld Den Haag of Eindhoven.
Ik vind zelf de comment een beetje slakken en zout. Maewyn geeft een tip. Boeie of de plaatsaanduiding klopt? Ze geeft toch geen fotograaf op uit Zeeland waar meneer uit Twente niks mee kan?
Gepost 25 January 2011 - 07:10
~M*M~, op 24 January 2011 - 23:08, zei:
Ik vind zelf de comment een beetje slakken en zout. Maewyn geeft een tip. Boeie of de plaatsaanduiding klopt? Ze geeft toch geen fotograaf op uit Zeeland waar meneer uit Twente niks mee kan?
oeps sorry :( .........was echt niet mijn bedoeling.
Was ook meer bedoeld als goed goed bedoelde raad.
Ik persoonlijk vind het erg fijn als de fotograaf de omgeving goed kent vandaar en twente - zelhem ligt dan misschien net iets te ver uit elkaar voor dat.
Heb waarschijnlijk teveel mijn eigen idee erin mee laten spelen. Was absoluut niet mijn bedoeling om te zeuren of zo.
liefs
Gepost 29 January 2011 - 17:13
Het zijn wat creatievere foto's, niet van die standaard portretten geworden. Tijdens de dag was ze vrij onopvallend aanwezig en tijdens de shoot heeft ze ons geholpen met poses om zo romantische foto's te krijgen.
De site is www.trouwfotoartist.nl Daar staan ook een hoop fotos op van mijn eigen bruiloft! :D
Deze post is bewerkt door Utrechtsmeisje: 01 June 2011 - 12:14
Gepost 01 February 2011 - 10:54
Voor de extra uren betalen we €32,= per uur. En die foto's worden ook bewerkt voor het album en gaan ook op de DVD.
Een korte reporatage zal relatief duurder zijn. De fotograaf heeft immers relatief meer reistijd. En als jij halverwege de dag hem 1 uurtje nodig heeft, kan hij zichzelf niet meer verhuren voor de complete dag bij iemand anders. Die kosten zal hij ook willen dekken.
Gepost 01 February 2011 - 12:04
Ik wil toch ook even reageren op dit topic om een fotografe aan te raden, ze doet er trouwens ook visagie bij.
www.vavavonne.nl
Succes aanstaande bruidjes met de zoektocht naar een fotograaf!!!
Gepost 04 February 2011 - 10:12
Hierin zit: reiskosten (2uur in totaal) en 8 uur foto's maken, en 80/100 foto's op DVD (ook meer bij te bestellen).
Het is een hele aardige dame en de klik was er meteen.
We hebben afgelopen december een fotoshoot van onze kleine man bij haar gedaan (als een soort van proef)
en de foto's zijn echt geweldig geworden! :D
Ben dus erg benieuwd hoe onze trouwfoto's zullen worden.
Gepost 07 February 2011 - 13:57
www.mellowmerit.com
www.mennovandermeulen.com
www.zwartbontfotografie.nl
Onze aanvraag was voor de hele dag, van aankleden tot feest (1100-2200, niet t hele feest)
Uiteindelijk gekozen voor familiebanden, dus voor de laatste....ze hadden voor ons alle 3 wel wat & op prijs hebben we niet vergeleken.
Trouw pas eind augustus dus resultaat laat nog ff op zich wachten.
Gepost 21 February 2011 - 11:15
Ook wij zijn op zoek naar een fotograaf (voor 13 april 2012) in omgeving Rotterdam. Iemand tips? Aanbevelingen? Advies?
Ik weet dat de klik met de fotograaf het belangrijkste is, maar als ik nu de websites aan het bekijken ben, is er zoveel keuze en zoveel mogelijkheden....en om nou met 10 fotografen af te spreken vind ik ook wat overdreven.
Groetjes,
Bouke

Log in
Registreer
Help 
Multi quote