Trouwforum: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (7 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen Deel je ervaringen of geef aan wat je zoekt...

#126 Gebruiker is offline   JM2012 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 20-September 11

Gepost 28 January 2012 - 15:58

in welke omgeving zoeken jullie?

Niet opgeven hoor! Er zijn zo ontzettend veel fotografen! Je kan altijd in de nabij liggende plaatsen gaan zoeken. Komt vast helemaal goed :)
0

#127 Gebruiker is offline   marjolein1987 

• Lid geworden: 03-January 09

Gepost 29 January 2012 - 10:59

Wij hadden 1000 euro bedacht voor de fotograaf. Nu een fotograaf gevonden die dit doet voor die prijs alleen... Dan hebben we nog geen boek. De goedkoopste is 600 euro. Wel heel veel geld maar wij hebben het er wel voor over. Fotos blijven wel voor eeuwig...
Wij hebben www.design-en-zo.nl uit lienden
0

#128 Gebruiker is offline   Sofraine 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 22 February 2012 - 13:11

Wij hebben gekozen voor www.visuels.nl . Haar stijl spreekt ons erg aan en het contact tot nog toe verloopt ook heel fijn. Plus het feit dat ze zelf net getrouwd is en daarom extra goed begreep hoe belangrijk mooie foto's van die dag zijn. Zij komt uit N-Br en we betalen (meen ik) 900 euro voor 6 uur inc nabewerken en zo. Geen album overigens, dat doen we zelf.

Ik kan dus pas over een paar maanden zeggen hoe het daadwerkelijk was, maar wij hebben veel vertrouwen in haar.
0

#129 Gebruiker is offline   Lies86 

• Lid geworden: 01-December 11

Gepost 22 February 2012 - 16:16

Hier een fotograaf uit oud-beijerland gevraagd.
Zij zijn professionele amateurs. Wij vinden ze echt heel goed! Hebben ze voor 1000 euro inclusief boek geboekt.
Een site hebben ze niet. Ik zal ze vragen of ik gegevens door mag spelen naar jullie.
Weet wel dat ze vooral fotograveren in omgeving Hoeksche Waard
0

#130 Gebruiker is offline   Lies86 

• Lid geworden: 01-December 11

Gepost 22 February 2012 - 19:31

Heb haar net gesproken maar door priveomstandigheden wil ze nog even anoniemer blijven..
Volgend jaar wordt het rustiger en kan ze meer stellen helpen!
0

#131 Gebruiker is offline   MaaikeenRaymond 

• Lid geworden: 14-July 07

Gepost 22 February 2012 - 21:21

Hallo,

Ik ben op zoek naar een niet zo dure fotograaf in Enschede of omstreken. Iemand tips?
0

#132 Gebruiker is offline   Bloem85 

• Lid geworden: 08-March 12

Gepost 14 March 2012 - 21:58

Wij zijn op zoek naar een goede fotograaf (liefst onder de 700 euro) in zuid holland of omstreken. Suggesties?
0

#133 Gebruiker is offline   Maaike J 

• Groep: Admin
  • Lid geworden: 24-January 10

Gepost 14 March 2012 - 22:11

Ja, mijn fotograaf! www.fadingphoto.nl Woont in regio Amsterdam, maar heeft mijn bruiloft en een andere in Zuid Holland gedaan. Ik moet er wel bij zeggen dat hij ook een vriend van me is en een goede amateurfotograaf. ;) Ik ben tevreden met mijn foto's in ieder geval. :) (als je bij de bruidsfoto's op de foto klikt zie je een heel aantal foto's van die bruiloften.)
0

#134 Gebruiker is offline   deniesje 

• Lid geworden: 07-April 11

Gepost 14 March 2012 - 22:13

http://www.pictureth...List&category=1

http://www.kronieken...ld.nl/tarieven/

http://www.frederiqu...per.nl/prijzen/

http://www.aileenfot...ortage%20AF.pdf

http://www.pixed.nl/pixed/Home.html (AANRADER!)
0

#135 Gebruiker is offline   cerylle 

• Lid geworden: 11-November 11

Gepost 14 March 2012 - 22:18

Ook wij hebben gekozen voor Jeroen Rebergen. We hadden er meteen een goed gevoel bij!
Ook filmt hij de ceremonie wat natuurlijk mooi meegenomen is. Verder is hij niet duur en je krijgt alle foto's....
0

#136 Gebruiker is offline   Jeff&Shar 

• Lid geworden: 18-March 12

Gepost 18 March 2012 - 12:05

We willen graag andere bruidsparen voor de fotograaf MARINUS KETTING, omdat hij ons ontzettend onprofessioneel heeft behandeld en ervoor gezorgd heeft
dat wij een trouwalbum hebben met heel veel grote fouten en niet vol trots aan iedereen kunnen laten zien (en als we dat doen, krijgen we terechte negatieve reacties) Helaas valt hij ons
nu nog steeds lastig met vreemde mailtjes. We zitten te denken om ook Radar hierbij in te schakelen.
Eerste indruk lijkt hij een aardige en professionele fotograaf. Alleen helaas blijkt het tegenovergestelde! Om een heel lang verhaal kort te maken. Deze meneer maakt ontzettende foute digitale foto albums. De eerste album die wij kregen, stonden vol met fouten. Hoofden van de bruidegom eraf gesneden, foto's dubbel erin gezet, personen van een foto weggehaald etc etc. Te erg voor woorden. Marinus stelde een nieuw album voor. Helaas is dit album net zo onprofessioneel geworden. Het album zit vol met mooie foto's, alleen de meeste foto's zitten er in gepropt. Ook zie je niks van aparte tinten (bladzijde als foto en daarop bijv weer een foto). Wat wij vooral erg vinden, is dat er weer mensen op foto's zijn weg gesneden en personen er half op staan. Helaas heeft hij deze fouten weeer over het hoofd gezien en zitten wij nu ons hele leven vast aan een lelijk album. Iedereen die het album ziet, schrikt. Gelukkig bestaat er nog iets van foto.com en hebben we daar een heel professioneel album gemaakt. Na wat onenigheid hierover hebben we een andere man gezien die wij in het begin zagen. Zijn woorden waren onder andere: "we moeten blij wezen dat wij een nieuw album hebben gekregen." Voor het vele geld wat wij betaald hebben, zijn wij dus helemaal niet blij......
0

#137 Gebruiker is offline   AnneVee1 

• Lid geworden: 26-March 12
  • Interests:Mode, eten en reizen

Gepost 29 March 2012 - 17:33

Jeetje wat een zure nasmaak krijg je daarvan. Wel fijn dat je de moeite neemt om het hier even te melden voor degene die nog op zoek zijn. Laat je het hierbij of heeft het nog een vervolg?

Wij hebben nog bijna niets vast staan behalve de fotograaf. Ik heb haar gezien op een bruiloft van een kennis en vond de resultaten erg mooi. Eefje Gerritsjans is haar naam en ze doet het voor een prima prijs. Eefje Gerritsjans is haar website.

Laten jullie je fotograaf de hele dag/avond meelopen of maar een deel ervan?
0

#138 Gebruiker is offline   Robertw 

• Lid geworden: 21-February 12

Gepost 03 April 2012 - 09:40

We zijn op zoek naar een fotograaf die niet van (met alle respect) die zoetsappige foto's maakt maar daarin net iets afwijkt. Dus stoere en ongedwongen foto's. Max budget E 2.000 in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Iemand tips/ervaring?
0

#139 Gebruiker is offline   laaglanders 

• Lid geworden: 03-April 12

Gepost 03 April 2012 - 10:17

Wij hebben alles geregeld via wedding-services.nl de fotograaf, videograaf en de DJ. Wij zijn er erg blij mee. de trouwfilm war uitmuntend goed en totaal niet duur!
0

#140 Gebruiker is offline   ansjedansje 

• Lid geworden: 27-February 11

Gepost 04 April 2012 - 08:25

Bekijk Post Robertw, op 03 April 2012 - 09:40, zei:

We zijn op zoek naar een fotograaf die niet van (met alle respect) die zoetsappige foto's maakt maar daarin net iets afwijkt. Dus stoere en ongedwongen foto's. Max budget E 2.000 in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Iemand tips/ervaring?

Wij kunnen je Eva Krebbers heel erg aanraden: www.evakrebbers.nl. Ze komt uit Utrecht, maar is wel bereid om een stukje te reizen (wij zijn in Brabant getrouwd!). Als je op haar website op books klikt kom je bij ons trouwalbum (Angela en Stefan). Je ziet een enkele zoetsappige foto, maar vooral veel lol en stoere poses. Ook de foto's met de daggasten,die vaak toch wat statisch en geposeerd zijn, zijn heel grappig geworden. Zij is eigenlijk kunstfotografe en maakt waanzinnige (zelf)portretten, vandaar dat ze bij trouwreportages ook een wat andere kijk heeft.

Succes met het zoeken naar een leuke fotograaf!
0

#141 Gebruiker is offline   Carien85 

• Lid geworden: 12-March 12

Gepost 04 April 2012 - 09:29

Bekijk Post Robertw, op 03 April 2012 - 09:40, zei:

Vrienden van ons hebben Stefan Schipper uit Vriezenveen als fotograaf. Niet in de directe omgeving van Arnhem/Nijmegen, maar ik neem aan dat fotografen bereid zijn om een stukje te moeten reizen.
0

#142 Gebruiker is offline   Sel 

• Lid geworden: 21-October 10

Gepost 04 April 2012 - 09:50

Bekijk Post ansjedansje, op 04 April 2012 - 08:25, zei:

Wij kunnen je Eva Krebbers heel erg aanraden: www.evakrebbers.nl. Ze komt uit Utrecht, maar is wel bereid om een stukje te reizen (wij zijn in Brabant getrouwd!). Als je op haar website op books klikt kom je bij ons trouwalbum (Angela en Stefan). Je ziet een enkele zoetsappige foto, maar vooral veel lol en stoere poses. Ook de foto's met de daggasten,die vaak toch wat statisch en geposeerd zijn, zijn heel grappig geworden. Zij is eigenlijk kunstfotografe en maakt waanzinnige (zelf)portretten, vandaar dat ze bij trouwreportages ook een wat andere kijk heeft.

Succes met het zoeken naar een leuke fotograaf!

Wat een leuke foto's!
0

#143 Gebruiker is offline   Cahira 

• Lid geworden: 14-March 12

Gepost 05 April 2012 - 20:23

Ik ben op zoek naar een betaalbare fotograaf in Noord-Brabant.

Mijn moeder kende iemand die 30 jaar ervaring heeft in het vak (net met de vut, doet het nu nog af en toe voor de lol, maar ik heb haar vandaag gebeld en na het gesprek had ik er geen goed gevoel over. Ze kwam erg druk en chaotisch over en ik bedacht meteen dat as en ik dat niet fijn vinden.
Daarnaast vroeg ze nog vrij veel, het was geen vriendenprijsje zeg maar. En ze was een beetje aan het pushen om er een album bij te nemen terwijl we de foto´s op DVD willen.
Erg jammer want ik had er eigenlijk al een beetje op gerekend dat dit voor een leuk prijsje geregeld kon worden en ik niet verder hoefde te zoeken. Maar AS vind het ook niets en zelfs mijn mam zegt dat ik het niet moet doen als het niet goed voelt.

Ik heb het topic al doorgenomen en een aantal websites bezocht en een aantal per mail benaderd. Maar als iemand nog ideeën hebt dan heel graag.
Wat we graag willen is vrij simpel:
fotograag hoeft maar 4 uur aanwezig te zijn (ongeveer van 12 tot 4 uur)voor opnames van:
ophalen bruid
ceremonie
groepsfoto´s voor stadhuis
korte fotosessie in het bos
Dit alles is in één plaats dus niet ver van elkaar.
Vervolgens willen we de foto´s graag op DVD om vrij te gebruiken.

Ik hoor het graag als jullie nog ideeën hebben.
0

#144 Gebruiker is offline   Elgee 

• Lid geworden: 17-February 12

Gepost 06 April 2012 - 07:25

Bekijk Post Cahira, op 05 April 2012 - 20:23, zei:

Ik ben op zoek naar een betaalbare fotograaf in Noord-Brabant.

Hoi Cahira,
Aan welke kant van Brabant zoeken jullie een fotograaf? Als je in west-brabant iets zoekt, zou dit misschien wat kunnen zijn:
www.patriciabollen.nl
Picture Love
Studio Heartbeat

Volgens mij vragen ze allemaal 375 euro voor 4 uur, weet niet of dat binnen jullie budget valt?
Succes!
0

#145 Gebruiker is offline   Cahira 

• Lid geworden: 14-March 12

Gepost 06 April 2012 - 07:29

@ Elgee: Ja, het is inderdaad in West-Brabant.
Ik had zo vroeg nog geen reactie verwacht, maar zal als ik uit het werk kom de links even verder bekijken. Helemaal top! Bedankt alvast. Dit valt inderdaad binnen ons budget.
0

#146 Gebruiker is offline   Robertw 

• Lid geworden: 21-February 12

Gepost 12 April 2012 - 06:26

We zijn er uit! We hebben een geweldig fotografenduo gevonden: Ramon en Hermine (www.monetmine.nl). Ze zijn niet de goedkoopsten maar wat maken zij prachtige foto's!
0

#147 Gebruiker is offline   kim89 

• Lid geworden: 24-January 12

Gepost 17 April 2012 - 20:01

Ik ken een leuke fotograaf in brabant die nog niet zo lang bezig is dus budgetair mogelijk erg aantrekkelijk!
Hij maakt geen kleffe reportages en duwt het bruidspaar niet in allerlei onhandige standjes!
Hij is de hele dag (onzichtbaar) aanwezig en legt alle mooie, grappige, leuke en emotionele momenten van de dag vast!
Ik zou zeggen kijk eens op www.basrombouts.com
0

#148 Gebruiker is offline   Pamelak 

• Lid geworden: 01-May 12

Gepost 01 May 2012 - 16:53

Heeft er iemand ervaring met de fotograaf Dimitri Visser? wij willen niet zoveel geld aan een fotograaf uitgeven en hij is niet zo duur.
Ik heb al wel "iets minder" positiefs over hem gelezen, maar die berichten zijn oud.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
0

#149 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 02 May 2012 - 07:51

@ pamelak, ik heb geen ervaring met die fotograaf, dus daar geen opmnerking over ;). Mocht je het toch niet helemaal zien zitten, kun je altijd nog wat verder kijken er zijn wel meerdere goedkope opties te vinden. :) Vaak is het een pakket wat ze aanbieden en dat kun je eventueel ook wat uitdunnen om tot dat bedrag te komen wat jullie in gedachten hadden.
0

#150 Gebruiker is offline   Elgee 

• Lid geworden: 17-February 12

Gepost 02 May 2012 - 08:37

Hoi Pamelak,

Ik heb even op de website gekeken, maar die Dimitri Visser is niet speciaal goedkoop volgens mij. Ik zag dat hij in west-brabant zit. Eerder heb ik voor Cahira al drie fotografen geopperd die in west-brabant zitten en in dezelfde prijscategorie zitten als Dimitri (misschien zelfs iets goedkoper). Maar als Dimitri Visser jullie aanspreekt, zou ik zeggen: gewoon een kennismakingsgepsrek doen. Als het goed voelt, voelt het goed en zo niet kun je de andere opties eens proberen.

Bekijk Post Elgee, op 06 April 2012 - 08:25, zei:

Hoi Cahira,
Aan welke kant van Brabant zoeken jullie een fotograaf? Als je in west-brabant iets zoekt, zou dit misschien wat kunnen zijn:
www.patriciabollen.nl
Picture Love
Studio Heartbeat

Volgens mij vragen ze allemaal 375 euro voor 4 uur, weet niet of dat binnen jullie budget valt?
Succes!

0

• (7 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp