Trouwforum: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (7 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen Deel je ervaringen of geef aan wat je zoekt...

#51 Gebruiker is offline   anna23 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 21-September 10

Gepost 11 March 2011 - 16:49

Fijn om te horen! En op haar blog staan ook super leuke fotos en helemaal onze stijl!
0

#52 Gebruiker is offline   Liesje1984 

• Lid geworden: 02-January 11

Gepost 11 March 2011 - 21:15

@Carmen: bedankt voor de tip, ik zal haar site zeker even bekijken!
0

#53 Gebruiker is offline   oktoberbruidje 

• Lid geworden: 16-February 11

Gepost 04 April 2011 - 13:52

Ook wij hebben gekozen voor Jeroen Rebergen :-), hij is echt een hit hier op het forum blijkbaar. Vindt 'ie zelf ook heel grappig (Hoi Jeroen!). We hadden ook nog een andere fotografe op het oog, maar we hadden meteen een goed gevoel bij Jeroen dus hebben niet eens meer afgesproken met die andere mevrouw.

Jeroen komt erg relaxed over, maakt mooie foto's en wij hadden een leuke klik met hem. Daarbij is hij echt heel redelijk geprijsd en omdat wij niet zo'n groot budget hebben is dat toch ook wel belangrijk voor ons. Hij is heel meegaand en flexibel, zo vindt het bijvoorbeeld geen probleem om de foto's van een vriendin (die fotografeert ook professioneel en gaat ons feest fotograferen) eventueel in het album op te nemen. Op de dag zelf kun je eventueel nog beslissen of je hem langer of korter wilt laten blijven dan in eerste instantie afgesproken, en extra uurtjes zijn slechts €25. Het verhaal was goed, nu hopen dat het ook in de praktijk zo goed uitpakt. Ik houd dit topic in de gaten voor de ervaringen van o.a. Maewyn!
0

#54 Gebruiker is offline   Yvie 

• Lid geworden: 25-March 11

Gepost 04 April 2011 - 21:20

Wij hebben gekozen voor Birgit de Jong, Beeld bij Birgit, uit Meppel. Zij heeft de bruidsreportage van één van mijn beste vriendinnen (CM) gedaan. Echt super. Ze is jong, fris en heel spontaan & humoristisch. Goed met kinderen! Kwaliteit/Prijs verhouding is erg goed.
0

#55 Gebruiker is offline   Maidenofmay 

• Lid geworden: 03-June 10

Gepost 08 April 2011 - 08:46

Misschien heb ik dit al eens eerder gepost, dus vergeef me als ik iets dubbel zeg :) Maar nu iedereen zich hier afvraagt hoe Jeroen Rebergen bevallen is...

Wij zijn in september 2010 getrouwd en hadden Jeroen. We zijn echt super tevreden over hem! Hij was leuk met ons, leuk met de gasten en deed nergens moeilijk over. Binnen een week hadden we alle foto's op hoge resolutie op DVD, en ze zijn supermooi geworden! Het enige waar ik spijt van heb is dat we hem niet gevraagd hebben de hele avond te blijven (hij is nu vertrokken na de speeches van de wederzijdse ouders). Voor die paar euri extra hadden we dan foto's gehad van alles :)
0

#56 Gebruiker is offline   Kay 

• Lid geworden: 04-June 10

Gepost 08 April 2011 - 13:13

Wat fijn dat je het even meldt, MoM.....superblij word ik daarvan, want voor onze bruiloft hebben we Jeroen ook en voor de hele dag tot 's avonds na het diner (we hebben geen avondfeest maar een lekker lang diner tot een uur of elf..). Bedankt voor je info, dus!

Groetjes!
0

#57 Gebruiker is offline   KarinB 

• Lid geworden: 01-September 10

Gepost 08 April 2011 - 13:35

Tnx MoM, ook ik wordt hier super blij van om te horen! Wij hebben hem ook heel de dag geboekt, zelfs inclusief feest!
En vanaf 1 januari doet hij desgewenst ook de belangrijkste momenten van de dag filmen.
Inderdaad voor die paar euri's extra .. Wij hebben gewoon "CTRL - A " bij hem gedaan :lol:
0

#58 Gebruiker is offline   Within 

• Lid geworden: 12-May 08

Gepost 11 April 2011 - 09:31

Wij hadden een vriendin als fotograaf die nu ook opdrachten van bruidsparen krijgt vanwege onze reportage :D Wij hebben 250 euro voor haar betaald. Een goede vriend van ons heeft de hele dag gefilmd.
0

#59 Gebruiker is offline   MichelleJ 

• Lid geworden: 23-November 10

Gepost 11 April 2011 - 15:17

Wij laten onze fotografie door Herre vermeer verzorgen. zie www.herrevermeer.nl
Het leuke is dat je ook de mogelijkheid hebt dat hij een collega fotograaf in schakelt die de ochtend begint bij de man en hij bij de vrouw. Zo krijg je een fotoreportage van beide kanten.

Wij hadden een bepaald budget in gedachten en helaas was een tweede fotograaf wel iets te duur, dus daar zijn wij uiteindelijk niet voor gegaan. Ik geloof dat we rond de €800 kwijt zijn voor zo'n 9 uur fotografie.
We krijgen de foto's op dvd. En hij kan een aantal foto's die we mooi vinden extra bewerken. Al ken ik ook nog wat andere vrienden die behendig zijn met photoshop.
0

#60 Gebruiker is offline   Siske 

• Lid geworden: 10-July 10

Gepost 11 April 2011 - 15:40

Wij hadden als fotograaf Marc Brökling van Fotostudio Fabro uit Tilburg. Wij zijn bij hem uitgekomen door de foto's op zijn site. Wij zochten namelijk geen stijve standaardfoto's maar grappige, spontane en bewerkte foto's. Na het eerste gesprek waren we helemaal om.
17 maart 2011 heeft hij ons op de gevoelige plaat vast gelegd en het was in een woord geweldig. Ik ben mijn man hebben echt genoten van de fotoshoot en voelde ons dan ook erg op ons gemak. Op momenten dat hij onzichtbaar moest zijn deed hij dat ook, hij had leuke ideeën en deed nergens moeilijk om. Zo heeft mijn vader ook foto's gemaakt tijdens de fotoshoots ( meer de omgeving etc. ) was geen enkel probleem haha.

Over twee weken krijgen we het fotoboek ik ben benieuwd de 4 foto's die we al hebben zijn in ieder geval geweldig.
0

#61 Gebruiker is offline   anita21383 

• Lid geworden: 24-February 11

Gepost 20 April 2011 - 06:25

Wij laten onze dag fotograferen door Myrthe de Geus van www.trouwinbeeld.nl zij maakt erg mooi foto's en staat open voor nieuwe ideeën. Wij wilde graag een ander boek dan wat zij meestal levert, ze is zelf op zoek gegaan na aanleiding van ons gesprek en kwam met het boek wat wij wilde. Je kan bij haar ook kiezen voor zonder boek. Kijk op haar site pop naar haar blig staan nog wat meer foto's. Wij trouwen morgen dus kan jullie snel laten weten boe het was.
0

#62 Gebruiker is offline   Marit1987 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 01 May 2011 - 11:25

Hallo,

Ik kan jullie ook een fotograaf aanraden. Spontane fotografie en treedt dus niet al teveel op de voorgrond.

www.Pluimtrouwfotografie.nl

Succes met de voorbereidingen!
0

#63 Gebruiker is offline   ansjedansje 

• Lid geworden: 27-February 11

Gepost 02 May 2011 - 10:03

Onze fotograaf is Eva Krebbers (www.evakrebbers.nl). Zij is geen standaard bruidsfotografe en maakt dus hele gave foto's, precies wat wij willen. Zij denkt echt met je mee en heeft de meest creatieve ideeen mbt stijl, locaties en poses. Onze bruidsreportage wordt een beetje vintagestijl en als locatie gaan we voor het Historisch OpenluchtMuseum in Eindhoven (www.HOMEindhoven.nl).
0

#64 Gebruiker is offline   Within 

• Lid geworden: 12-May 08

Gepost 04 May 2011 - 11:37

Iemand hier ervaring met Ilse Naafs van In-Fotodesign?
0

#65 Gebruiker is offline   Angie89 

• Lid geworden: 25-September 10

Gepost 01 June 2011 - 17:50

Onze fotograaf was Marinus Ketting (www.mketting.nl) uit Westzaan/Leeuwarden (woont en werkt vanuit twee plaatsen momenteel).

Hele vriendelijke man en ook zeer professioneel! We hadden online wat offertes aangevraagd en deze sprong er wat ons betreft meteen uit en achteraf blijkt dit een zeer goede keuze. We zijn heel erg blij met de foto's en krijgen ook veel complimenten van vrienden en familie. De foto's waren binnen 1,5 week gereed dus ook zeer blij mee.

Hij maakt overigens eventueel ook video opnames, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.
0

#66 Gebruiker is offline   anita21383 

• Lid geworden: 24-February 11

Gepost 06 June 2011 - 20:34

Het heeft even geduurd maar onze ervaring met onze fotograaf was helemaal super!!!!! Wij hadden Myrthe van www.trouwinbeeld.nl. Op de dag zelf al heel prettig niet te aanwezig naar precies goed. Erg vriendelijk en ze had leuke ideeën!!! De volgende dag al een aantal foto's op de site. Om alvast een voorproefje te zien en anders moet je zo lang wachten. Myrthe had eerst een boek wat wij niet helemaal zagen zitten waren toen ook nog verder aan het kijken naar andere fotografen maar gaar foto's bleven trekken. Zij heeft toen zelf onderzoek gedaan naar andere boeken en kwam precies net het boek wat wij wilde. Zaterdag kregen we dan het boek..... En het was in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!! Wij zijn er zo onwijs blij mee! De foto's zijn prachtig en het boek is geweldig. Het boek is precies zoal wij wilde Myrthe heeft goed geluisterd en gekeken en precies aan gevoeld wat wij mooi vinden en wilde hebben. Verder nog een dvd met foto's in ware grote dus geen verkleinde bestanden kunnen we zelf nog verder knutselen!
Ik kan Myrthe echt echt echt iedereen aanraden!!!!!!!!! Kijk naar op haar site voor voorbeelden deze staan onder blog en portfolio. Echt een aanrader!
0

#67 Gebruiker is offline   LindaD 

• Lid geworden: 03-February 11

Gepost 01 July 2011 - 10:18

Wij kiezen HAKO fotografie, vooral omdat hij heel goed is in het maken van albums (met mooie foto's natuurlijk). Wij vonden imagine fotografie ook heel goed, die maakt spontane foto's, van heel goede kwaliteit. maar wij vinden een aantal bewerkte foto's en keuze in het boek ook belangrijk.
0

#68 Gebruiker is offline   Ellis 2909 

• Lid geworden: 17-January 11

Gepost 01 July 2011 - 14:11

Wij hebben ons oog laten vallen voor Mark de Vries www.markdevries.nl uit Amersfoort.
Heeft iemand hier ervaring mee?
0

#69 Gebruiker is offline   suzanned 

• Lid geworden: 23-January 11

Gepost 02 July 2011 - 19:14

Wij hebben ook Mark de Vries! Zijn een paar weken geleden bij hem geweest voor een kennismakingsgesprek. Een heel aardige man die echt zijn vak goed uitoefend. Hij heeft enorm veel ervaring en heeft eigenlijk alles al een keer meegemaakt, dat zorgt ervoor dat hij naast het zijn van fotograaf ook nog een halve weddingplanner is en meedenkt met je hele planning. Erg handig. Wij hebben er veel vertrouwen in, maar eind augustus weten we pas het resultaat :D
0

#70 Gebruiker is offline   Ellis 2909 

• Lid geworden: 17-January 11

Gepost 03 July 2011 - 11:04

@Suzanned, super, ik hoor en zie natuurlijk graag van je wat het resultaat is. Wanneer is je DAG?
0

#71 Gebruiker is offline   Christa Matthijsse 

• Lid geworden: 30-June 11

Gepost 05 July 2011 - 16:35

hi
0

#72 Gebruiker is offline   Jnine89 

• Lid geworden: 21-September 09

Gepost 05 July 2011 - 16:41

Mark de Vries heeft 24 juni onze bruiloft gefotografeerd. Ik krijg nog steeds complimenten van iedereen over "die leuke fotograaf". En dat was ook echt zo. Hij is heerlijk relaxt, enthousiast, gedreven en was ook echt een coach tijdens de dag zelf. Hij bracht me tot rust tijdens het aankleden en had leuk contact met iedereen. Hij geeft goed aan wat hij van je wil en geeft ook veel complimenten tussendoor. Tijdens het feest 's avonds heeft hij via zijn scherm al een hoop foto's laten zien en die waren echt ongelooflijk mooi! Het enige minpuntje vind ik dat het vrij lang duurt voordat hij de foto's levert. Wij krijgen ze begin augustus. (Geen boek, digitaal en op dvd)

Echt een aanrader!
0

#73 Gebruiker is offline   Marijkje 

• Lid geworden: 30-September 09

Gepost 05 July 2011 - 17:39

Bekijk Post Christa Matthijsse, op 05 July 2011 - 17:35, zei:

Iemand ervaring met Ditimri Visser uit Rotterdam, kan bijna nergens recensies vinden. Hij is ook geen lid van BFN...... En hij levert niet op tijd, hebben mensen hier ervaring mee?

Wij hebben hem op gesprek gehad en dat beviel niet al te best. Daarna begint hij hier op mijn topic te reageren en dat was voor ons een reden om zeker niet voor hem te kiezen.
Zie het topic
Daardoor verder gaan zoeken en er zijn best een aantal fotografen die voor een leuke prijs kunnen fotograferen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Marliese van foto Burggraaf (www.fotoburggraaf.nl)
Dat is wel heel erg goed bevallen.
Succes!
0

#74 Gebruiker is offline   suzanned 

• Lid geworden: 23-January 11

Gepost 06 July 2011 - 18:49

Bekijk Post Jnine89, op 05 July 2011 - 16:41, zei:

Mark de Vries heeft 24 juni onze bruiloft gefotografeerd. Ik krijg nog steeds complimenten van iedereen over "die leuke fotograaf". En dat was ook echt zo. Hij is heerlijk relaxt, enthousiast, gedreven en was ook echt een coach tijdens de dag zelf. Hij bracht me tot rust tijdens het aankleden en had leuk contact met iedereen. Hij geeft goed aan wat hij van je wil en geeft ook veel complimenten tussendoor. Tijdens het feest 's avonds heeft hij via zijn scherm al een hoop foto's laten zien en die waren echt ongelooflijk mooi! Het enige minpuntje vind ik dat het vrij lang duurt voordat hij de foto's levert. Wij krijgen ze begin augustus. (Geen boek, digitaal en op dvd)

Echt een aanrader!

Wat leuk om te lezen! Heb er ook veel vertrouwen in. Het duurt inderdaad vrij lang voordat de foto's geleverd worden. Wij hebben daarom gekozen voor een spoedlevering. Dan krijg je ze binnen 2 weken.

Ik trouw trouwens 27 augustus.
0

#75 Gebruiker is offline   CD28 

• Lid geworden: 19-December 10

Gepost 14 July 2011 - 08:17

Ik heb gezocht maar ik kan hier niet echt een topic over vinden.

Wat kost ongeveer een fotograaf? Wij hebben nu een offerte binnen van bijna € 1800,00 maar ik heb dus geen idee of dit duur is of niet? We hebben dan 7 uur een fotograaf, vanaf het aankleden totdat de kerk is afgelopen.
Verder een album in een doos en een cd met 250 foto's.
Dit is exclusief de kilometers maar dat zijn er bij ons niet zo heel veel, misschien dat dat nog een keer € 20 gaat kosten.
0

• (7 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp