Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen Deel je ervaringen of geef aan wat je zoekt...
Gepost 04 April 2011 - 13:52
Jeroen komt erg relaxed over, maakt mooie foto's en wij hadden een leuke klik met hem. Daarbij is hij echt heel redelijk geprijsd en omdat wij niet zo'n groot budget hebben is dat toch ook wel belangrijk voor ons. Hij is heel meegaand en flexibel, zo vindt het bijvoorbeeld geen probleem om de foto's van een vriendin (die fotografeert ook professioneel en gaat ons feest fotograferen) eventueel in het album op te nemen. Op de dag zelf kun je eventueel nog beslissen of je hem langer of korter wilt laten blijven dan in eerste instantie afgesproken, en extra uurtjes zijn slechts €25. Het verhaal was goed, nu hopen dat het ook in de praktijk zo goed uitpakt. Ik houd dit topic in de gaten voor de ervaringen van o.a. Maewyn!
Gepost 04 April 2011 - 21:20
Gepost 08 April 2011 - 08:46
Wij zijn in september 2010 getrouwd en hadden Jeroen. We zijn echt super tevreden over hem! Hij was leuk met ons, leuk met de gasten en deed nergens moeilijk over. Binnen een week hadden we alle foto's op hoge resolutie op DVD, en ze zijn supermooi geworden! Het enige waar ik spijt van heb is dat we hem niet gevraagd hebben de hele avond te blijven (hij is nu vertrokken na de speeches van de wederzijdse ouders). Voor die paar euri extra hadden we dan foto's gehad van alles :)
Gepost 08 April 2011 - 13:13
Groetjes!
Gepost 08 April 2011 - 13:35
En vanaf 1 januari doet hij desgewenst ook de belangrijkste momenten van de dag filmen.
Inderdaad voor die paar euri's extra .. Wij hebben gewoon "CTRL - A " bij hem gedaan :lol:
Gepost 11 April 2011 - 15:17
Het leuke is dat je ook de mogelijkheid hebt dat hij een collega fotograaf in schakelt die de ochtend begint bij de man en hij bij de vrouw. Zo krijg je een fotoreportage van beide kanten.
Wij hadden een bepaald budget in gedachten en helaas was een tweede fotograaf wel iets te duur, dus daar zijn wij uiteindelijk niet voor gegaan. Ik geloof dat we rond de €800 kwijt zijn voor zo'n 9 uur fotografie.
We krijgen de foto's op dvd. En hij kan een aantal foto's die we mooi vinden extra bewerken. Al ken ik ook nog wat andere vrienden die behendig zijn met photoshop.
Gepost 11 April 2011 - 15:40
17 maart 2011 heeft hij ons op de gevoelige plaat vast gelegd en het was in een woord geweldig. Ik ben mijn man hebben echt genoten van de fotoshoot en voelde ons dan ook erg op ons gemak. Op momenten dat hij onzichtbaar moest zijn deed hij dat ook, hij had leuke ideeën en deed nergens moeilijk om. Zo heeft mijn vader ook foto's gemaakt tijdens de fotoshoots ( meer de omgeving etc. ) was geen enkel probleem haha.
Over twee weken krijgen we het fotoboek ik ben benieuwd de 4 foto's die we al hebben zijn in ieder geval geweldig.
Gepost 20 April 2011 - 06:25
Gepost 02 May 2011 - 10:03
Gepost 01 June 2011 - 17:50
Hele vriendelijke man en ook zeer professioneel! We hadden online wat offertes aangevraagd en deze sprong er wat ons betreft meteen uit en achteraf blijkt dit een zeer goede keuze. We zijn heel erg blij met de foto's en krijgen ook veel complimenten van vrienden en familie. De foto's waren binnen 1,5 week gereed dus ook zeer blij mee.
Hij maakt overigens eventueel ook video opnames, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Gepost 06 June 2011 - 20:34
Ik kan Myrthe echt echt echt iedereen aanraden!!!!!!!!! Kijk naar op haar site voor voorbeelden deze staan onder blog en portfolio. Echt een aanrader!
Gepost 01 July 2011 - 10:18
Gepost 02 July 2011 - 19:14
Gepost 05 July 2011 - 16:41
Echt een aanrader!
Gepost 05 July 2011 - 17:39
Christa Matthijsse, op 05 July 2011 - 17:35, zei:
Wij hebben hem op gesprek gehad en dat beviel niet al te best. Daarna begint hij hier op mijn topic te reageren en dat was voor ons een reden om zeker niet voor hem te kiezen.
Zie het topic
Daardoor verder gaan zoeken en er zijn best een aantal fotografen die voor een leuke prijs kunnen fotograferen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Marliese van foto Burggraaf (www.fotoburggraaf.nl)
Dat is wel heel erg goed bevallen.
Succes!
Gepost 06 July 2011 - 18:49
Jnine89, op 05 July 2011 - 16:41, zei:
Echt een aanrader!
Wat leuk om te lezen! Heb er ook veel vertrouwen in. Het duurt inderdaad vrij lang voordat de foto's geleverd worden. Wij hebben daarom gekozen voor een spoedlevering. Dan krijg je ze binnen 2 weken.
Ik trouw trouwens 27 augustus.
Gepost 14 July 2011 - 08:17
Wat kost ongeveer een fotograaf? Wij hebben nu een offerte binnen van bijna € 1800,00 maar ik heb dus geen idee of dit duur is of niet? We hebben dan 7 uur een fotograaf, vanaf het aankleden totdat de kerk is afgelopen.
Verder een album in een doos en een cd met 250 foto's.
Dit is exclusief de kilometers maar dat zijn er bij ons niet zo heel veel, misschien dat dat nog een keer € 20 gaat kosten.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote