Uitnodigingen, Show Ze Hier! Plus waar komen ze vandaan (leverancier) en stel je vragen....
Gepost 02 March 2011 - 08:41
Gepost 02 March 2011 - 13:50
Spannend zeg allemaal!
Zag trouwens wel vet mooie kaaten voorbij schieten!
Wij hebben wel al een idee voor kaart... maar nu moet dat idee nog uitgewerkt worden :S
Wie kan mij wat tips geven over:
* Foto kaarten (eigen foto)
* beetje chique
* een langwerpige kaart openvouwen naar boven
* ontwerper
* drukker
* fotograaf voor deze ene foto
Wij wilden een kaart uit naam van onze 2 dochters.
Nu was ik opzoek... en het enige wat ik kon vinden: Hand Papa, Hand Mama, en handje kind
Maar wij hebben wel 2 kinderen... dus besloten om zo'n foto te doen maar alleen met de handjes van onze 2 Meiden.
tekst weten we ook al.
Alleen het kaartje zelf nog.
Veel liefs Diana
Gepost 02 March 2011 - 14:07
De familienaam ...... was ons bij de geboorte al gegeven,
maar nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven:
Papa en mama gaan trouwen!
- naam en naam -
Gepost 04 March 2011 - 18:47
Suzimoo, op 25 February 2011 - 14:54, zei:
Mijn neef heeft ze ontworpen en moet onze eigen tekst er nog in gaan zetten. Daarna zullen ze afgedrukt gaan worden.
De foto van de pier heb ik zelf genomen, hier ben ik ten huwelijk gevraagd!! :)
De tekst onder de pier zal als volgt worden:
14 Augustus, Molyvos, Griekenland
Een bijzonder mooie plek waar wij ons huwelijksbootje vonden!
Wat een prachtige kaart zeg! Maar je weet dat je maanden officieel met een kleine letter schrijft? ;)
Gepost 08 March 2011 - 22:38
ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft,
ik heb al wel gelezen dat de kaart een witte achterkant zal hebben,
dit vind ik geen grote ramp.
ik ben meer benieuwd naar de kleuren, dikte van het papier, envelop etc.
Gepost 08 March 2011 - 22:43
Rick, op 08 March 2011 - 22:38, zei:
ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft,
ik heb al wel gelezen dat de kaart een witte achterkant zal hebben,
dit vind ik geen grote ramp.
ik ben meer benieuwd naar de kleuren, dikte van het papier, envelop etc.
ik heb mijn geboortekaarte er vandaan, je kunt er gewoon 1 bestellen dan weet je hoe hij er in t echt uitziet. Ik heb er eerst 3 of 4 gemaakt voordat we definitief voor ene kaartje kozen... ;)
Gepost 09 March 2011 - 09:03
Loesje1986, op 08 March 2011 - 22:43, zei:
Heb je toevallig ook nog een foto van het kaartje? (voor, achter en binnenkant?)
wat ik mij afvraag, staat het adres op de kaart gedrukt? of staat dit netjes op de envelop?
en ik welke envelop wordt de kaart bezorgd?
heb jij alle kaarten eerst naar je eigen adres laten sturen? of direct door laten sturen naar de geadresseerden?
Gepost 09 March 2011 - 09:50
http://i21.photobucket.com/albums/b266/Yarilo22/kaart001.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b266/Yarilo22/bewerkt2.jpg
Ons geboortekaartje heb ik bij koningskaart weg, zijn hebben ook trouwkaarten en hier ben ik NOG MEER tevreden over omdat je zelf keuzes kan maken in papiersoort en enveloppe
Gepost 09 March 2011 - 10:46
Gepost 12 March 2011 - 11:02
De kaart is wel helemaal
Naar ons zin, zwarte buitenkant met fuchsia letters en twee uitgestanste vlindertjes met onze namen daarin. Binnenkant is fuchsia met zwarte letters. Als de proefdruk er is laat ik een fotootje zien.
Gepost 24 March 2011 - 14:01
Op <<datum>> om 14:00 worden wij
<<haar naam>> & <<zijn naam>>
door de ambtenaar van de burgerlijke stand in de echt verbonden
in de <<locatie>>.
Om ons huwelijk te vieren, nodigen wij u uit voor een feestelijke receptie op het kasteel van 16:30 tot 19:00.
Wilt u alstublieft onze ceremoniemeester voor <<datum>> laten weten
of u wel of niet op onze bruiloft aanwezig zult zijn?
Ceremoniemeester: <<naam>>
tel.: 06-xxxxxxxx
email: ceremoniemeester@achternaam.net
Bezoek onze website: http://huwelijk.achternaam.net
- Op onze website (die we al een keer naar alle gasten hebben gemaild) staan zaken als adres/route locatie, cadeautip en kledingtip.
- Ik vind de tekst met het verzoek voor afmelding bij de ceremoniemeester wel weg lang. Weet iemand een kortere tekst?
- Klopt de zinsvolgorde (mijn Nederlands is helaas niet vloeiend) van de aankondiging? Dus eerst datum/tijd, dan methode en als laastte plaats. Of moeten plaats en methode worden omgedraaid?
- Ik hoor ook nog graan andere op- of aanmerkingen.
Gepost 24 March 2011 - 14:11
Maar je kunt ook simpel zeggen: Op <datum> trouwen wij <namen> om <tijd> in/op <locatie>
(ik denk dat het op moet zijn als je zegt stadhuis te plaats. Als het bijvoorbeeld kasteel is zeg je inderdaad in kasteel naam te plaats)
als vervanging voor het af- of aanmelden: Graag horen we van u of u wel of niet aanwezig kunt zijn. en dan ceremoniemeester naam etc.
Mensen begrijpen wie het gaat doen, dus hoef je niet bij naam te noemen (ambtenaar etc) en dat ze zich bij de ceremoniemeester moeten afmelden word ook wel begrepen als je gelijk zijn naam en gegevens eronder zet.
Hoop dat het je een beetje helpt.
Gepost 24 March 2011 - 16:19
We zitten nog te twijfelen tussen bovenstaande tekst of de tekst:
Op <<datum>> om 14:00 geven wij
<<haar naam>> & <<zijn naam>>
elkaar het ja-woord in <<locatie>>.
Ik vind "het ja-woord" zo gek klinken, vandaar dat we ook een andere tekst hadden bedacht!
Gepost 25 March 2011 - 09:52
Is ook net wat je verder met de kaart doet. Heb je vrij strak/traditioneel kaartje is wellicht wel zo leuk om ook de tekst redelijk traditioneel te houden. Als je kiest voor een speels kaartje, zou ik persoonlijk ook voor een vrolijke losse tekst gaat.
Gepost 26 March 2011 - 18:30
We zijn vandaag even bij de drukker geweest. Ik had mijn eigen ontworpen kaart meegenomen en we hebben alle boeken doorgespit. De offerte voor de standaard kaart was uiteindelijk slechts €3,= lager dan de offerte om zelf een kaart te maken. Uiteindelijk hebben we daarom wat ideeen van standaard kaarten gecombineerd met mijn eigen ontwerp. Daarna hebben we de tekst samen bekeken. De drukker heeft nog een paar goede suggesties gegeven.
Over 2 weken is de proefdruk klaar, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
Gepost 19 April 2011 - 11:08
We hebben nog wat wijzigingen aangebracht (o.a. de foto is een stuk lichter gemaakt) en nu is hij verstuurd aan iedereen.
Het is afgedrukt op parelmoerglans- papier.
Bijgesloten bestand(en)
-
Copy of trouwkaart.jpg (35.19K )
Aantal downloads : 332

Log in
Registreer
Help 
Multi quote