Bruidsboeket, Show Me The Flowers! Wat kies je/wil je en waarom, wie is je leverancier en wat kost dat?
#51 Guest_Jolanda_*
Gepost 06 February 2011 - 15:07
Ik wilde dit eerst ook, maar omdat wij pas rond kwart voor 5 foto's maken ben ik bang dat de rozen niet meer zo mooi zullen zijn. Daarom koos ik voor een bridy (is nog niet besteld hoor). Maar op een bridy is wel gelijk de helft duurder!
Hoe deden jullie dat met jullie boeket de hele dag door?? In een vaasje zetten?? En kreeg je dan niet de druppels water op je jurk??
Ik zal even een foto plaatsen wat mijn boeket gaat worden.
Gepost 06 February 2011 - 15:35
Gepost 06 February 2011 - 17:35
Oke, dit lieg ik. Ik heb wel last gehad van water op mijn jurk, maar dat kwam niet door mijn boeket ;)
Deze post is bewerkt door idgnkv: 06 February 2011 - 17:37
Gepost 06 February 2011 - 17:56
@ Yadah: Op de foto vind ik het er een beetje raar uitzien, een beetje uit verhouding met die enórme stelen! Bij MaaikeJ vind ik de stelen prachtig, die lijken me wel iets korter...
Gepost 06 February 2011 - 22:11
Mijn moeder heeft het boeket en corsage 's avonds mee naar huis genomen en in de koelkast gelegd. De dag erna werd het opgehaald om te laten prepareren.
Gepost 07 February 2011 - 08:33
Inx, op 06 February 2011 - 20:57, zei:
Dat groen zal ook nog wel even mooi blijven maar gaat wel heel erg uitvallen!
Gepost 07 February 2011 - 10:41
Ingrid, op 24 January 2011 - 11:28, zei:
Houd me op de hoogte als je eerder contact opneemt met Kim.
Ingrid,
Wij hebben al een locatie, Dommelvallei borkel en schaft.
Wij wilde graag iets met een buitenlocatie en speelgelegenheid voor kinderen, komen in totaal zo'n 19 kids!!!
Cocody, ken ik van een eerdere bruiloft, erg mooie locatie.lekker eten en goede verzorging.
Ik heb nog geen contact opgenomen maar zal haar binnen kort wel eens een mailtje sturen ik laat het je horen!
Gepost 13 February 2011 - 13:15
Rose, op 05 February 2011 - 17:23, zei:
Maar 175 euro vind ik ook errug veel hoor, ik heb het nog nooit gevraagd ;) Maar mensen zijn bij ons altijd blij verrast als ze de prijs van bruidswerk horen. Maarja ik ga er niet ineens 10 keer zoveel voor vragen!
hallo,
werk jij nog steeds in de bloemen en in welke omgeving ben jij werkzaam?
ik zoek een betaalbdaar/budget bruidsboeket in de omgeving Leiden.
gr 15 juli
Gepost 16 February 2011 - 10:34
Mijn boeket is uitgezocht door mijn aanstaande en ik was er heel blij mee!
Mijn zusje van 9 was bruidsmeisje en zij kreeg ook een boeketje, de mijne in het klein ;) en bij mijn zusje waren er kleine vlindertjes ingezet, heel schattig!
Bijgesloten bestand(en)
Gepost 16 March 2011 - 15:07
Heb zelf een tijdje in de bloemen gewerkt en weet dus wat ik mooi vind en wat niet, de bloemen zijn ook besteld bij een oud stage bedrijf van mij.
Was wel makkelijk ze kent me en kon haar goed uitleggen wat ik graag wou.
Geloof dat we rond de 200 kwijt zijn voor alles (corsages en boeket) en als ik me niet vergis is dat nog een ruime schatting.
Alleen jammer dat ik het boeket niet kan bewaren (zonder een bult geld uit te geven) na de bruiloft (calla's)
Gepost 16 March 2011 - 17:27
Dus ik neem aan dat het helemaal goed gaat komen met het boeket.
De prijs was inclusief 30 corsages en het boeket 146 euro..
Vier euro`s onder ons budget http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
We laten het boeket bij Pasmans uit Eindhoven maken.
Na de trouwdag zal ik fotootjes showen http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif
Ik laat het boeket ook niet prepareren, maar net als bij Marliese laten we de fotograaf er een mooie foto van maken..
Gepost 16 March 2011 - 20:48
Bijgesloten bestand(en)
-
316017256_aaca280c0d.jpg (141.72K )
Aantal downloads : 299 -
nubijregioboeketnlhappyregenboogrozenrijnsburg.jpg (59.75K )
Aantal downloads : 327

Log in
Registreer
Help 
Multi quote