Trouwringen, Laat Zien Die Bling... Vertel over je (gewenste) trouwring, vind hulp die te vinden plus meer
Gepost 16 January 2011 - 14:13
Wij willen misschien titanium ringen laten maken in zuid afrika (zijn we op vakantie geweest, hebben daar met juweliers gesproken. Ring ontworpen enz, 1 mailtje en ze worden gemaakt, familie haalt de ringen op en neemt mee naar nederland)
We hebben voor titanium gekozen vanwegen het sterke materiaal en we hoeven niet zonodig geel goud. Totaalprijs komt, met 4 diamanten, op 1500euri.
Iemand enig idee of dit een goede prijs is???? Heb het idee dat ik voor die prijs in nederland ook misschien wel kan slagen....
We hebben voor titanium gekozen vanwegen het sterke materiaal en we hoeven niet zonodig geel goud. Totaalprijs komt, met 4 diamanten, op 1500euri.
Iemand enig idee of dit een goede prijs is???? Heb het idee dat ik voor die prijs in nederland ook misschien wel kan slagen....
Gepost 22 January 2011 - 13:53
Heel mooi Kastanjaa!
En hier onze ringen, gisteren besteld.
Ben zo benieuwd hoe ze zullen zijn...de dummies waren al prachtig.
Groetjes juf
En hier onze ringen, gisteren besteld.
Ben zo benieuwd hoe ze zullen zijn...de dummies waren al prachtig.
Groetjes juf
Bijgesloten bestand(en)
-
trouwringen verto.jpg (17.1K )
Aantal downloads : 208
Gepost 22 January 2011 - 17:50
dit zijn de onze... nog steeds helemaal verliefd op!!!
http://www.monetmine.nl/wp-content/uploads/2010/12/marloes-en-raimond-36.jpg
samen ontworpen met Sieraden Atelier Mulders`wat ontzettend leuk was om te doen!!!
samen ontworpen met Sieraden Atelier Mulders`wat ontzettend leuk was om te doen!!!
Gepost 23 January 2011 - 12:50
Loesje1986, op 22 January 2011 - 17:50, zei:
dit zijn de onze... nog steeds helemaal verliefd op!!!
Wij hebben ze ook bij haar laten ontwerpen! Morgen gaan we kijken hoe het ontwerp geworden is!
Leuk is dat bij haar he, dat ontwerpen! Ze neemt er echt de tijd voor en echt ALLES kan!!
Gepost 24 January 2011 - 15:49
Zo €5000 is niet niets. Ik heb er één op het oog van €400, da's een nulletje minder ;) Sieraden doen mij niet zo veel.
Mijn vriend draagt geen ring. Kan ook niet met zijn vak. Hij is een echte horloge-gek, dus hij koopt een horloge. Die is wel 2,5 x zo duur als mijn ring.
Heb een mooie verlovingsring en in dezelfde stijl een ring die ik als 'trouwring' ga dragen.
Mijn vriend draagt geen ring. Kan ook niet met zijn vak. Hij is een echte horloge-gek, dus hij koopt een horloge. Die is wel 2,5 x zo duur als mijn ring.
Heb een mooie verlovingsring en in dezelfde stijl een ring die ik als 'trouwring' ga dragen.
Gepost 24 January 2011 - 15:57
Wow dat is inderdaad een hele smak voor ringen..
Die van ons kosten 1150 euro en we hadden ze ook verzekerd..
En dat is maar goed ook want gisteren zijn onze trouwringen en nog meer dingen bij een inbraak uit ons huis gestolen.
Ik sta er nu nog van te shaken, ook al lagen de ringen op een verborgen plek, de dieven hebben alles nageplozen...
Dat de tv en geld en dergelijk weg zijn , ook erg !!!
Maar de ringen ook gejat zijn is toch heeeel erg balen.
Nu hadden we de ringen nog niet gedragen omdat we 15 april pas gaan trouwen.
De emotionele waarde is dan nog niet zo sterk..
Maar de schrik zit er nog goed in.
Moraal van dit verhaal, laat de ringen bij de juwelier of berg ze ergens op waar geen dief bij kan..
Hopelijk kunnen we de nieuwe ringen weer snel krijgen, maar dan laten we ze tot 14 april bij de juwelier.
Die van ons kosten 1150 euro en we hadden ze ook verzekerd..
En dat is maar goed ook want gisteren zijn onze trouwringen en nog meer dingen bij een inbraak uit ons huis gestolen.
Ik sta er nu nog van te shaken, ook al lagen de ringen op een verborgen plek, de dieven hebben alles nageplozen...
Dat de tv en geld en dergelijk weg zijn , ook erg !!!
Maar de ringen ook gejat zijn is toch heeeel erg balen.
Nu hadden we de ringen nog niet gedragen omdat we 15 april pas gaan trouwen.
De emotionele waarde is dan nog niet zo sterk..
Maar de schrik zit er nog goed in.
Moraal van dit verhaal, laat de ringen bij de juwelier of berg ze ergens op waar geen dief bij kan..
Hopelijk kunnen we de nieuwe ringen weer snel krijgen, maar dan laten we ze tot 14 april bij de juwelier.
Gepost 25 January 2011 - 11:06
Lieve meiden,
Dank jullie wel voor het meeleven !
Vandaag heeft lief de juwelier gebeld en het verhaal van de inbraak voorgelegd..
Onze juwelier gaat vandaag al de nieuwe ringen bestellen en belt ons als ze klaar zijn.
Dat zal een week of 4 duren.
Dan kunnen we ze gaan afpassen en worden de ringen weer gegraveerd.
We stoppen ze tot 14 april in de kluis bij de juwelier.
En 15 april zeggen we JA tegen elkaar..
Juwelier had het trouwens nog niet eerder meegemaakt dat ringen gestolen waren bij zijn klanten.
En hij zit al 15 !! jaar in het vak.
Helaas is het net wel bij ons gebeurthttp://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif
Marina ( Marretje)
Dank jullie wel voor het meeleven !
Vandaag heeft lief de juwelier gebeld en het verhaal van de inbraak voorgelegd..
Onze juwelier gaat vandaag al de nieuwe ringen bestellen en belt ons als ze klaar zijn.
Dat zal een week of 4 duren.
Dan kunnen we ze gaan afpassen en worden de ringen weer gegraveerd.
We stoppen ze tot 14 april in de kluis bij de juwelier.
En 15 april zeggen we JA tegen elkaar..
Juwelier had het trouwens nog niet eerder meegemaakt dat ringen gestolen waren bij zijn klanten.
En hij zit al 15 !! jaar in het vak.
Helaas is het net wel bij ons gebeurthttp://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif
Marina ( Marretje)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote