Trouwforum: Trouwringen, Laat Zien Die Bling... - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (7 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Trouwringen, Laat Zien Die Bling... Vertel over je (gewenste) trouwring, vind hulp die te vinden plus meer

#101 Gebruiker is offline   Esprit 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 01-December 11

Gepost 08 January 2012 - 12:07

Nails, jouw ring vind ik ook erg mooi!

Wij waren gister weer op pad en ik val blijkbaar ook voor de bling bling!! Een ring met 'maar' 1 diamantje staat mij niet.
Ik had al veel plaatjes en boekjes bekeken en genoteerd wat ik mooi vond, maar alle ringen met weinig diamantjes stonden
mij een beetje lomp. Maar, een ring met veel (liefst helemaal rond :D ) diamantjes staat zo elegant, echt mooi!

Alleen wel prijzig, de ring die ik erg mooi vond kostte 3000euro, net iets teveel van het goede zegmaar ;)

Het is wel raar dat ik nu ineens helemaal omgeturd ben en de ringen die ik op plaatjes mooi vond mij blijkbaar niet staan.

28januari gaan we naar Duitsland, ben benieuwd wat ze daar voor ons kunnen betekenen!
0

#102 Gebruiker is offline   JM2012 

• Lid geworden: 20-September 11

Gepost 08 January 2012 - 12:08

Haha zul je altijd zien dat je een dure smaak hebt ;). Verschillen de prijzen in duitsland zoveel met nederland dan? Wel fijn als je die optie hebt zeg!
0

#103 Gebruiker is offline   October Bride 

• Lid geworden: 04-January 12

Gepost 08 January 2012 - 12:22

Voor degenen die nu misschien op zoek zijn naar ringen: bij Lucardi juweliers hebben ze een aanbieding "2e ring voor 1 euro". Voor ons zat er niet direct iets tussen, maar wie weet voor andere forummers wel?
0

#104 Gebruiker is offline   Esprit 

Gepost 08 January 2012 - 12:25

Ik heb op internet gekeken bij 123gold.de en daar hebben ze zoveel mooie ringen en mogelijkheden. En de prijzen zijn op het eerste gezicht ook erg interresant! Wij wonen zelf in Zuid Holland maar een flink gedeelte van de familie woont in Zuid Limburg. Daar gaan wij de 28e naar toe voor een verjaardag, maar eerst dus even door naar Aachen, ideaal! Als we zijn geweest zal ik hier onze ervaring neerzetten!!
0

#105 Gebruiker is offline   JM2012 

Gepost 08 January 2012 - 12:38

@ October bride; Die actie is er volgens mij het hele jaar door, haha! Wij hebben een paar maanden geleden onze ringen gekocht en toen daar ook eventjes gekeken. Toen was er al precies dezelfde actie! Vind de ringen daar erg dun trouwens..

@ Esprit: Leuk! Ben benieuwd!
0

#106 Gebruiker is offline   October Bride 

Gepost 08 January 2012 - 12:44

@JM: Oh, zou kunnen hoor, haha! Er zijn meerdere juweliers die aangaven dat we beter nog even konden wachten omdat er een actie aan zat te komen. ;)

@Esprit: ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat lopen, de site ziet er in ieder geval veelbelovend uit!
0

#107 Gebruiker is offline   Poohpooh 

• Lid geworden: 06-December 11
  • Interests:Sporten, uit eten gaan, struinen door leuke dorpjes
    En natuurlijk de grote dag voorbereiden!

Gepost 18 January 2012 - 11:06

Deze ringen zijn het voor ons geworden, maar dan in het witgoud.
Zodra ik ze zag was ik er helemaal verliefd op.
Met name de schuine zetting, met de diamantjes van klein naar groot vond ik erg leuk!

Bijgesloten bestand(en)

0

#108 Gebruiker is offline   JM2012 

Gepost 18 January 2012 - 12:37

Die zetting van de steentjes is inderdaad erg mooi! Gave ringen hoor!
0

#109 Gebruiker is offline   roxymilan 

• Lid geworden: 25-March 10

Gepost 27 January 2012 - 17:14

Wij hebben net onze ringen opgehaald en ik ben er zoooo blij mee!!! We hebben ze laten maken bij de goudsmid en hebben ze dus niet eerst kunnen passen, wel helemaal samen ontworpen. Maar het is toch heel spannend hoe ze uiteindelijk geworden zijn! Maar ze zijn echt nog mooier dan ik had verwacht!! Hierbij wat foto's :)

Bijgesloten bestand(en)

0

#110 Gebruiker is offline   Esprit 

Gepost 30 January 2012 - 11:22

Van het weekend zijn wij bij 123gold in Aachen geweest. We hadden geen afspraak gemaakt, maar werden wel direct geholpen. Ze hadden een medewerker die ook Nederlands sprak, maar die was al bezig met klanten, dus begonnen wij in het Duits en als de Nederlandse medewerkster klaar was zou zij het overnemen. Achteraf was dat niet nodig en hadden we de ringen al gekocht voor de Nederlandse medewerker klaar was met zijn/haar klanten!

Ze kwam aan met een doosje ringen en daar konden wij de vorm uit kiezen. Alle ringen even passen en na alles gepast te hebben bleven er 2 over, waarvan eigenlijk al snel duidelijk werd welke vorm het definitief zou worden. Daarna konden we zelf de dikte en de breedte bepalen (na ook een aantal diktes gepast te hebben). En daarna de kleur/het soort materiaal en de diamantjes (voor mij :D )

Over 2 of 3 weken gaan we weer terug, dan hebben ze 'onze' ringen in het zilver (precies de dikte en breedte en vorm die wij uitgekozen hebben) Die mogen we dan een paar weken dragen, om te kijken of ze goed/lekker zitten. En als dat zo is dan worden onze ringen gemaakt. En als dat niet zo is kunnen we alles nog aanpassen naar ons zin.

Bijna onbegrijpelijk dat die keten niet hier in Nederland zit. Overigens vonden we Aachen een erg leuke stad, dus zeker geen straf om daar nog eens naar toe te moeten :)
0

#111 Gebruiker is offline   Dwencke 

• Lid geworden: 16-March 11

Gepost 30 January 2012 - 11:53

Er zijn ook juweliers in Nederland die aan pasringen doen. Wij hebben bij Ed Nobel in Spijkenisse onze ringen laten maken en ook daar hebben we pasringen (juiste breedte, juiste hoogte) meegekregen om te kijken of ze fijn zaten en niet een maatje kleiner of groter zouden moeten zijn (wij kozen voor vrij brede ringen en dan is je normale ringmaat soms te klein).
0

#112 Gebruiker is offline   Esprit 

Gepost 17 February 2012 - 13:47

Bekijk Post Dwencke, op 30 January 2012 - 11:53, zei:

Er zijn ook juweliers in Nederland die aan pasringen doen. Wij hebben bij Ed Nobel in Spijkenisse onze ringen laten maken en ook daar hebben we pasringen (juiste breedte, juiste hoogte) meegekregen om te kijken of ze fijn zaten en niet een maatje kleiner of groter zouden moeten zijn (wij kozen voor vrij brede ringen en dan is je normale ringmaat soms te klein).

Maar in NL is het een stuk duurder dan in Duitsland.

Morgen gaan we weer naar Aachen. De proefringen zijn klaar en die halen we dan op, in combinatie met een feestje 's avonds in Limburg komt dat nog goed uit ook. En ooo, ze hebben in Aachen zulke lekkere chocolade-croissantjes, daar verheug ik me bijna meer op dan op de proefringen ;) :D
0

#113 Gebruiker is offline   JM2012 

Gepost 17 February 2012 - 14:19

hahaha! laat die ringen maar zitten en kom op met die broodjes xp
0

#114 Gebruiker is offline   woeligepaulien 

• Lid geworden: 10-January 12

Gepost 17 February 2012 - 15:30

Wij gaan bijna iedere zondagochten hier naar de bakker en halen dan van die ontzettende lekkere verse broodjes :P !
0

#115 Gebruiker is offline   Esprit 

Gepost 17 February 2012 - 16:12

Bekijk Post woeligepaulien, op 17 February 2012 - 15:30, zei:

Wij gaan bijna iedere zondagochten hier naar de bakker en halen dan van die ontzettende lekkere verse broodjes :P !

Jij woont toch in Duitsland, dat telt niet hoor :P

Ik ben blij dat die lekkere chocolade-croissantjes niet om de hoek te koop zijn, dan zou ik groeien als kool, haha!
0

#116 Gebruiker is offline   woeligepaulien 

• Lid geworden: 10-January 12

Gepost 18 February 2012 - 11:57

Och, telt dat niet jammer hoor :P ! En ik ben het wel met je eens, het is ook niet zo heel goed voor mij dat we die broodjes bijna om de hoek hebben ;) .
0

#117 Gebruiker is offline   Eviexxx 

• Lid geworden: 15-February 12

Gepost 20 February 2012 - 22:23

Zijn er hier nog meer stellen die geen echte set trouwringen hebben?

Ik wil namelijk een alliancering en voor mijn AS een gewone trouwring.
Vlak voor ons zoontje werd geboren heb ik een mooie witgouden ring gehad met een roze saffier en twee steentjes in Sri Lanka. Die steentje heb ik later laten vervangen door twee briljantjes als symbool voor onze twee kinderen, daar wil ik dus de alliancering bij gaan dragen.

Is er hier ook iemand die hier voor gekozen heeft.
Dit zouden ze ongeveer moeten worden.

http://media-cdn.pinterest.com/upload/62980094758710863_Hur3rAsq_b.jpg

http://www.martinshof.nl/uploads/uploads/imagecache/img_fill_crop_8244b5roa.jpg_500x500.jpg
0

#118 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 20 February 2012 - 23:00

Wij hadden ook geen set.
Mijn man heeft zelfs geen ring, maar een oorbel :)

Gewoon doen wat het beste bij jezelf past.
Als het matcht, heel fijn en anders ook goed.
Je moet er zelf de hele tijd tegenaan kijken en niet de hele tijd jullie beide handen laten zien hoe leuk het bij elkaar past.

Wel heb ik mijn verlovingsring aangepast, zodat hij bij zijn oorbel past.
Het diamantje (of nepperd) was uit mijn ring gevallen.
Daar heb ik toen bij de edelsmid een stuk ebbenhout in laten zetten, wat mijn man ook in zijn oorbel heeft die dezelfde edelsmid heeft gemaakt.
Mijn trouwring staat er los van.

Bijgesloten bestand(en)

0

#119 Gebruiker is offline   Eviexxx 

• Lid geworden: 15-February 12

Gepost 20 February 2012 - 23:28

Een trouwoorbel.
Ik vind het trouwens een mooi ding en ik ben helemaal niet van dat soort sieraden. En dan jouw ring erbij, erg gaaf.
0

#120 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 21 February 2012 - 08:54

Dank je
Hij had daar al een oorbel, maar nu een nieuwe.
0

#121 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 21 February 2012 - 15:20

Onze trouwringen had ik ook nog niet laten zien, dus bij deze. Ze zijn ontworpen samen met de goudsmit/eigenaar van Arte d'Oro in Nijmegen. Wij vinden de mensen geweldig en hebben er echt een super ervaring van gehad, persoonlijk en professioneel :).

Op de tweede, is de ring van F nog helemaal glanzend, hier is nog een kleine aanpassing opgemaakt, die te zien is op de foto dat we ze om hebben.

Bijgesloten bestand(en)

0

#122 Gebruiker is offline   October Bride 

Gepost 23 February 2012 - 21:38

Voor diegenen die net als wij nog op zoek zijn naar ringen: van 7 tot en met 10 maart is er 30% korting op alle trouwringen bij Siebel juweliers.
0

#123 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 24 February 2012 - 00:25

Gaaf Jof!

Doet me een klein beetje denken aan mijn ring.
0

#124 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 24 February 2012 - 06:51

Die lijkt inderdaad ook 'gedraaid' te zijn of niet? Is die van jou Van goud of zilver?
0

#125 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 24 February 2012 - 10:13

Zilver.
Het is eigenlijk een lange sliert die dubbel om mijn vinger zit.
Hier nog een keer van beide kanten en losliggend:

Enige nadeel is dat er vuil tussen kan komen.
Als ik handcreme opsmeer, doe ik hem dus even uit.

Bijgesloten bestand(en)

0

• (7 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp