Trouwforum: Trouwringen, Laat Zien Die Bling... - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (7 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Trouwringen, Laat Zien Die Bling... Vertel over je (gewenste) trouwring, vind hulp die te vinden plus meer

#51 Gebruiker is offline   Risje 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 08-September 10

Gepost 01 April 2011 - 12:04

Hierbij nogmaals het plaatje van onze ringen. Ze stonden ook al in het 2010 topic.
http://www.zazarediamonds.com/trouwringen/desiree/698-35mm-002ct_l.jpg
Ben er nog steeds helemaal verliefd op! Heel simpel maar wel tijdloos :) Vriendlief wilde witgoud, ik wilde geelgoud en op deze manier is dat heel mooi gecombineerd!
Vannacht gedroomd dat we ineens andere ringen hadden, heel apart! Gelukkig liggen deze nog mooi in de kluis :)
0

#52 Gebruiker is offline   stevenenlinda 

• Lid geworden: 21-October 10

Gepost 01 April 2011 - 13:28

Mooi Risje
mag ik vragen van welk merk ze zijn en wat ze kosten?
0

#53 Gebruiker is offline   Risje 

• Lid geworden: 08-September 10

Gepost 01 April 2011 - 13:44

Ze zijn van Desiree, modelnummer 698 uit mijn hoofd. Volgens mij zijn ze rond de 850 euro, incl diamantje.
0

#54 Gebruiker is offline   Babs22 

• Lid geworden: 28-March 11

Gepost 08 April 2011 - 15:12

Dit is onze trouwringen (rond de 1000 euro). De ringen zijn van Martinshof.
Ze zijn nog in de maak.
Mijn as wilde goud en ik wilde zilver. Dus het is een combi geworden.We zijn er heel blij mee.

gr
Barbara

hier zijn de ringen van ons

groetjes
Barbara

Bijgesloten bestand(en)

0

#55 Gebruiker is offline   Daydreamy 

• Lid geworden: 10-June 09

Gepost 29 April 2011 - 15:53

Wij zijn ook geslaagd vandaag! helemaal happy :D
en nog een leuke actie ook! ze zijn van het merk Alliance en daar loopt nu de actie dat de herenring gratis is ;)

Dit zijn ze: (althans bijna, ik heb een rond briljantje ipv vierkant en het witgouden gedeelte wordt gematteerd)

http://www.allianceringen.nl/contents/media/l_471-5mm-0%2c05-princess.jpg

0

#56 Gebruiker is offline   deniesje 

• Lid geworden: 07-April 11

Gepost 29 April 2011 - 22:05

ook wij zijn geslaagd vandaag! Ben er helemaal happy mee!
Ik ga tzt nog wel 2 diamantjes (kleiner dan de grote, precies passend in het witgouden gedeelte) laten plaatsen.
We waren nog niet echt op zoek maar toen we ze eenmaal om hadden waren we verliefd! :wub:
Ze zijn van insieme.

http://d034164-s06.bytecdn.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/0/70012112_2.jpg
0

#57 Gebruiker is offline   American in Nederland 

• Lid geworden: 09-November 09

Gepost 06 May 2011 - 21:17

Ik heb mijn ring net gekocht! :) Ring (platina, Christian Bauer) aan de linker kant.

http://i1024.photobucket.com/albums/y305/LDDsnaps/weddingring.jpg

Verloofde heeft een band van geel goud.
0

#58 Gebruiker is offline   Djulietaah 

• Lid geworden: 11-March 11

Gepost 10 May 2011 - 10:49

http://img135.imageshack.us/img135/2787/ringen.png

Ik heb geen steentje. En die van mijn vriend wordt niet bol, maar plat :)
0

#59 Gebruiker is offline   Annebloem 

• Lid geworden: 07-April 11

Gepost 23 May 2011 - 13:13

Na een lange zoektocht (want de meeste trouwringen vind ik nogal lelijk en totaal niet bij mij passen) hebben we eindelijk prachtige ringen gevonden bij Nobila in Utrecht.

Ze zijn van Vincent van Hees en worden allebei uitgevoerd in het roodgoud. Ik moet zeggen dat ik echt verliefd ben op het resultaat van onze zoektocht.

http://www.trouwringenweek.nl/picts/vincent-van-hees-06.jpg
0

#60 Gebruiker is offline   Marjannn 

• Lid geworden: 18-December 10

Gepost 06 June 2011 - 20:17

Dit zijn die van ons:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJEWA3FX.jpg
0

#61 Gebruiker is offline   djoets 

• Lid geworden: 29-May 10

Gepost 22 June 2011 - 17:41

Bekijk Post Rose, op 18 January 2011 - 16:51, zei:

Klinkt mij wel als veel maar weet natuurlijk niet hoe groot de diamantjes zijn. Wij hebben witgouden ringen ik met 5 diamantjes en we waren 750 euro kwijt!

Waar had je deze vandaan? Want dat is een fantastische prijs!
0

#62 Gebruiker is offline   Kay 

• Lid geworden: 04-June 10

Gepost 22 June 2011 - 17:51

Dit zijn onze trouwringen nu....we hebben ze anderhalf of twee jaar gedragen zoals ze op de foto onder de post waren.

Voor ons huwelijk hebben we ze weer ijsmat laten maken en er zijn nog 4 diamantjes bij mijn ring in gezet, de middelste zat er al...(zie de foto onder mijn post).

Op deze foto liggen de ringen op mijn bruidsboeket, afgelopen 11-6.

Bijgesloten bestand(en)

0

#63 Gebruiker is offline   HiPe 

• Lid geworden: 20-April 11

Gepost 30 July 2011 - 08:40

Heb al vaal zitten kijken naar de geweldige ringen hier op het forum. Gister onze ringen opgehaald. AS heeft ze verstopt zodat ik er niet de hele tijd mee rondloop :-)

Popel om ze te laten zien, maar ze zijn nogal opvallend en wil het toch een verrassing laten zijn op de dag zelf voor de bekenden die hier zitten... AS wilde niets uit de huidige collectie (want vond niets leuk uit de honderduizend ringen...) dus stelde de juwelier voor om te vertellen wat ie dan wel wilde, en heeft het gemaakt. Het was geweldig om de ringen te zien 'groeien'. We kregen eerst blauwe wasringen voor het model en zo ging het steeds verder, erg leuk en daarom ook heel persoonlijk. Zelfs AS is blij met zijn ring en wil hem zelfs dragen :-)

tip voor de mensen in en rond Utrecht die zelf iets willen laten ontwerpen, ff vette reclame maken, maar het was ook zo leuk! Wietse Wolters uit Vleuten. Het was geweldig om de ringen te zien 'groeien'. We kregen eerst blauwe wasringen voor het model en zo ging het steeds verder, erg leuk en daarom ook heel persoonlijk.
0

#64 Gebruiker is offline   Myrretje 

• Lid geworden: 28-September 10

Gepost 22 August 2011 - 18:42

Dit zijn onze ringen... Geen trouwringen, én geen setje, maar gewoon 2 ringen die wij zelf mooi vinden. Ik houd helemaal niet van goud, en ben gek op zilver, dus heb ik gekozen voor een zilveren ring. Er zit een amethist in, in een druppelvorm (in het echt is die wat lichter van kleur, komt op de foto erg donkerpaars over maar is dus licht paars). De ring van a.s. is ook van zilver, mat met een glanzend (dieper liggend) golfje erin.
Ons budget laat ook geen duurdere ringen toe, maar ik ben hier gewoon helemaal blij mee!

Bijgesloten bestand(en)

0

#65 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 22 August 2011 - 21:05

Mooi Myrretje!
0

#66 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 23 August 2011 - 07:16

Mooie ringen myrretje! Ik kan ze prima zien als trouwringen hoor! En waarom zou je goud doen als je veel meer met zilver hebt, jullie moeten/willen ze dragen ;) :P
0

#67 Gebruiker is offline   Myrretje 

• Lid geworden: 28-September 10

Gepost 23 August 2011 - 14:03

Bekijk Post Jof, op 23 August 2011 - 08:16, zei:

Mooie ringen myrretje! Ik kan ze prima zien als trouwringen hoor! En waarom zou je goud doen als je veel meer met zilver hebt, jullie moeten/willen ze dragen ;) :P

My thoughts exactly! Ik kan er ook niet mee zitten als iemand ze niet "trouwringerig" genoeg vindt, hoor... 't Is mijn feessie! (Okee, en een beetje van AS natuurlijk... :lol: )
0

#68 Gebruiker is offline   Ingepinge87 

• Lid geworden: 03-May 10

Gepost 25 August 2011 - 16:03

Wij hebben gekozen voor witgouden ringen en het is officieel ook geen setje geloof ik. En ja of het echte trouwringen zijn? Voor ons wel in ieder geval haha!

Onze ringen
0

#69 Gebruiker is offline   trouwen2012 

• Lid geworden: 20-April 10

Gepost 26 August 2011 - 13:37

Mooi hoor!! Wij gaan ze vandaag ophalen! Echt spannend!! (erg he haha)
0

#70 Gebruiker is offline   boukezz 

• Lid geworden: 30-January 11

Gepost 26 August 2011 - 15:18

Woehoe...wij hebben de ringen vandaag opgehaald! Echt helemaal geweldig... Zou ze graag willen delen, maar afgesproken dat we ze nog even geheim houden.... Ze zijn iig geweldig ;-)!
0

#71 Gebruiker is offline   ansjedansje 

• Lid geworden: 27-February 11

Gepost 30 August 2011 - 18:22

Ik weet niet goed waar ik dit kan posten, hier of bij de trouwwinkelrecensies, maar ik moet het ff kwijt. Wij gingen gisteren onze ringen ophalen, maar zijn totaal niet blij. Toen we de inscriptie controleerden bleek dat er in mijn ring twee letters half over elkaar geschreven staan. Hierdoor is de naam van mijn as niet goed leesbaar. Toen we dit aan de verkoopster aangaven werd ze boos: "Geef maar terug, we hebben nog nooit klachten gehad over het graveren, het duurt nu zeker drie weken extra, het kan waarschijnlijk niet meer veranderd worden". We stonden totaal overdonderd binnen 2 minuten weer buiten, zonder dat we eigenlijk wisten wat er nu ging gebeuren. Na even bijgekomen te zijn zijn we teruggegaan om voor de zekerheid de andere ring nogmaals te controleren en ook de dikte van de ring van as op te meten, omdat dat ook anders was dan standaard. Toen kregen we helemaal de volle lading: "natuurlijk klopt alles, wij bestaan al 40 jaar, we gaan onze naam toch niet te grabbel gooien, het is een kwestie van vertrouwen, dat jullie dat zo durven zeggen en dat ze niet van onze vragen gediend was en nog meer van dat soort dingen". Terwijl wij normaal vroegen of we de ring van mijn as nog een keer mochten checken voor de zekerheid.
We moeten nu dus afwachten of het aangepast kan worden en hoe lang dat duurt. Het is dat we ze al betaald hebben, anders waren we verder gaan kijken. Deze reactie leek ons namelijk niet echt normaal. Het is niet dat het om een paar tientjes gaat. Hopelijk is het gewoon 1 medewerkster die zo is en komt alles goed.
0

#72 Gebruiker is offline   Carmen 

• Lid geworden: 17-December 10

Gepost 30 August 2011 - 19:24

balen ansjedansje, idd hopen dat het alleen dezze ene medewerker waas die zo vervelend was. Wij hoefden pas bij het definitieve ophalen te betalen (oke, op een kleine aanbetaling na) dat was dus wel fijn....
hier one ringen, de basis geel gouden ring (et een vleugje rose)

http://94.100.126.100/1397750001-1397800000/1397790301-1397790400/1397790378_6_N5L1.jpeg
0

#73 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 31 August 2011 - 06:29

@ ansjedansje: nou lekker dan daar sta je dan..:S Hopelijk is het idd 1 medewerker!

@ Carmen, zien er mooi simpel en robuust uit :)
0

#74 Gebruiker is offline   trouwen2012 

• Lid geworden: 20-April 10

Gepost 31 August 2011 - 09:16

Wij hebben onze ringen afgelopen vrijdag opgehaald.
We zijn er superblij mee! :D

Ze lijken erg op een model van Meister. Die vonden we veel te duur. :unsure:
Deze zijn van Gerstner. Ze hebben bij Gerstner een basisring aangepast aan onze wensen :).
Het is palladium witgoud met een 0,015ct diamantje (heeeel klein haha)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZJA3GKH-D.jpg
0

#75 Gebruiker is offline   Marretje 

• Lid geworden: 17-September 10

Gepost 31 August 2011 - 17:19

Mooie ring hebben jullie uitgekozen Trouwen2012,

Wij dragen ook ringen van Gerstner en de juwelier heeft onze ringen ook aangepast aan onze wensen..
Ze zijn mat witgoud en een glimmend randje aan beide randen en bij mij ook een mini mini diamantje.
Ze lijken heel erg op de ringen van Djulietaah, alleen is het bij ons effen mat.

Ik zie trouwens echt hele leuke en mooie ringen voorbij komen in dit topic!
0

• (7 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp