Show Je Jurk! Pictures Please!
Gepost 13 January 2011 - 20:27
Hoi Allemaal
Hier dan nog een keertje in het nieuwe topic. Zonder zichtbaar gezicht, omdat ik niet weet wie er allemaal meekijkt.
Let niet op de rare bobbel aan de achterkant. Dat is een stukje jurk wat met drukkertjes vast hoort te zitten, maar hier los is ivm het afspelden.
Ben benieuwd welke jurken er nog meer voorbij komen.
Groetjes juf
Hier dan nog een keertje in het nieuwe topic. Zonder zichtbaar gezicht, omdat ik niet weet wie er allemaal meekijkt.
Let niet op de rare bobbel aan de achterkant. Dat is een stukje jurk wat met drukkertjes vast hoort te zitten, maar hier los is ivm het afspelden.
Groetjes juf
Bijgesloten bestand(en)
-
bewerktgezichtkleiner.jpg (128.82K )
Aantal downloads : 1405 -
geknipt jurk2klein.jpg (50.33K )
Aantal downloads : 1242
Gepost 18 January 2011 - 21:36
rembo styling is het bij mij,muguet?je mag googlen maar je vind er normaal geen foto van...er staat er ene hier in het topic van mij:muguet rembo styling.niet heel duidelijk maar je krijgt er wel een beeld van :-)
oei je kan hem niet meer zien.....jammer.ik post er eentje als ik nog eens ga passen,dan doe ik wel een fototoestel mee :-)
oei je kan hem niet meer zien.....jammer.ik post er eentje als ik nog eens ga passen,dan doe ik wel een fototoestel mee :-)
Gepost 25 January 2011 - 12:24
juf77, op 13 January 2011 - 20:27, zei:
Hoi Allemaal
Groetjes juf
Groetjes juf
Juf,
Heb jij de jurk in Eindhoven gekocht bij Ann & John ?
De setting komt me zo bekend voor namelijk.
Mijn jurk komt daar vandaan .
Marina.
@Marliese,
Heel mooi model..top en losse onderrok?
Staat je super hoor...

Log in
Registreer
Help 
Multi quote