Show Je Jurk! Pictures Please!
Gepost 26 April 2012 - 22:00
DeborahL:
Ja leuk zaakje! Die stagiaire? Tsjah wel aardig verder :) Zij zal het op sommige punten ook nog wel moeten leren allemaal..
Ben verder wel netjes geholpen :) En mijn jurk gevonden!
Wanneer ga jij trouwen?
Prachtige jurken trouwens weer! Kan niet wachten om die van mij aan te trekken! :P
Ja leuk zaakje! Die stagiaire? Tsjah wel aardig verder :) Zij zal het op sommige punten ook nog wel moeten leren allemaal..
Ben verder wel netjes geholpen :) En mijn jurk gevonden!
Wanneer ga jij trouwen?
Prachtige jurken trouwens weer! Kan niet wachten om die van mij aan te trekken! :P
Gepost 26 April 2012 - 22:06
Nou ik ben de eerste keer echt uitstekend geholpen, heb ook mijn droomjurk gevonden! Ik ga over 2 weken al trouwen, 11 mei. Die stagiaire echter had bij mij een aantal opmerkingen waarmee ze de plank flink mis sloeg. O.a: Trouwen voor de tweede keer is niet meer speciaal. Nou mijn vriend trouwt voor de tweede keer en hij vindt het juist wel heel speciaal. We vieren het best groot, ook omdat daar bij zijn eerste huwelijk simpelweg de middelen niet voor waren.
Verder zat er een dikke vette scheur in mijn jurk en die stagiaire wist daar vanaf, heeft niks gezegd behalve dat ze er wel omheen zou knippen. Als ik diezelfde dag niet nogmaals had gebeld dan had ik dus met een scheur in mijn jurk rond gelopen.
Ja, ze heeft nog veel te leren, over het zaakje zelf ben ik wel tevreden, maar zij haalde de laatste twee keer toch wel wat zin om langer in mn jurk te staan weg. Maar mijn jurk is prachtig!!!! En het is niet duur voor hele mooie jurken!!!
Verder zat er een dikke vette scheur in mijn jurk en die stagiaire wist daar vanaf, heeft niks gezegd behalve dat ze er wel omheen zou knippen. Als ik diezelfde dag niet nogmaals had gebeld dan had ik dus met een scheur in mijn jurk rond gelopen.
Ja, ze heeft nog veel te leren, over het zaakje zelf ben ik wel tevreden, maar zij haalde de laatste twee keer toch wel wat zin om langer in mn jurk te staan weg. Maar mijn jurk is prachtig!!!! En het is niet duur voor hele mooie jurken!!!
Gepost 27 April 2012 - 11:43
junebride, op 26 April 2012 - 16:04, zei:
Heb gister mijn jurk opgehaald en wil hem graag met jullie delen :)
Hoop dat de foto's een beetje te zien zijn. Moest ze namelijk erg klein maken.
Hoop dat de foto's een beetje te zien zijn. Moest ze namelijk erg klein maken.
Mooi!! Ik ben helemaal gek van dat soort 'mouwtjes' (zijn niet echt mouwtjes, maar ook niet echt schouderbandjes..kan er geen goed woord voor vinden) en wat een prachtige ruglijn. Erg mooi! :)
Gepost 14 May 2012 - 15:38
Eindelijk mag ik 'm hier neerzetten.....
Bijgesloten bestand(en)
-
IMG-20120414-WA00071.jpg (67.64K )
Aantal downloads : 298 -
IMG-20120414-WA00081.jpg (71.13K )
Aantal downloads : 272

Log in
Registreer
Help 
Multi quote