Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
Gepost 07 March 2012 - 20:12
Gepost 07 March 2012 - 21:54
Maar dat was eigenlijk ook niet zo moeilijk of anders dan normaal.
Had er het geld op zich nog wel voor over gehad, maar mijn proefkapsel en make-up waren niet echt geslaagd
(Laat ik het netjes uitdrukken, ik kon wel janken...)
Dus besloten dat ik het net zo goed (of beter) zelf kon doen.
Niet heel bijzonder, maar dat hoefde voor mij ook niet.
Gepost 07 March 2012 - 22:29
Lien78, op 07 March 2012 - 20:12, zei:
het kost je tijd alleen maar en je trouwt maar 1 keer en laat door iemand jouw verwennen
Gepost 07 March 2012 - 22:34
songul, op 07 March 2012 - 22:29, zei:
Tenzij je dat dus niet ervaart als 'verwennen'... ;)
Lien, gewoon doen wat je zelf prettig vind! Ik laat mijn haar wel doen op de grote dag, maar dat is vooral omdat mijn haar heel erg lang is, en ik niet de skills en het geduld heb om er wat moois van te maken :D
Gepost 07 March 2012 - 23:44
October Bride, op 07 March 2012 - 22:34, zei:
Lien, gewoon doen wat je zelf prettig vind! Ik laat mijn haar wel doen op de grote dag, maar dat is vooral omdat mijn haar heel erg lang is, en ik niet de skills en het geduld heb om er wat moois van te maken :D
Helemaal mee eens! :) Ik laat het ook doen omdat ik weet dat het niet zo mooi wordt, ondanks dat ik daar handig mee ben. Maar ik vind het dan ook niet erg als mensen aan mijn haar friemelen ( en dus wel aan mijn make up.. ahum), je moet doen wat het meest relaxte en fijne is op jouw trouwdag!
Gepost 08 March 2012 - 06:04
Visagiste is de beste vriendin van mijn zus geweest, heb het als bruiloftkado gekregen van haar zou er ook dat geld niet voor over hebben en tja het voelde ook absoluut niet alsof ik verwend werd ;)
Ging ik het nu dus nog doen, zou ik niet weten hoe ik mijn haar zou hebben gedaan. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je zelf je haar gaat doen!
Gepost 03 April 2012 - 10:35
Overdag had ik er een sluier in aan de achterkanT!
Bijgesloten bestand(en)
-
bruidskapsel.JPG (45.51K )
Aantal downloads : 208
Gepost 03 April 2012 - 12:30
Heeft iemand nog suggesties hoe je aan leuke/mooie nepbloemen voor in je haar kunt komen?
Gepost 19 April 2012 - 13:37
Bijgesloten bestand(en)
-
Bruidskapsel.jpg (29.86K )
Aantal downloads : 190
Gepost 21 April 2012 - 11:16
Begin van deze week had ik mijn proef kapsel en make up.
Het kapsel vind ik mooi en dan vooral met de blinx. Maar ik wil nog wat anders proberen.
M'n proefmake- up hebben we 2 x gedaan. 1 x met groene oogschaduw, de 2e x met zacht bruin.
Ze gebruikte alleen wel goedkope merken. Ze doet kapsels en visagie erbij. Waarschijnlijk is het daardoor.
Omdat ik 50 jaar ben zag ik door de foundation en poeder ook meer lijntjes dan met m'n eigen foundation. Dat komt waarschijnlijk omdat de mijne voor de rijpere huid is.
Hmm ik wil wel wat foto's bijvoegen maar weet even niet hoe.
Zal ze later er bij doen.
Groetjes Josje
Gepost 21 April 2012 - 14:52
Ze is geen kapster of visagiste, maar ze kan het wel heel goed!
Het is natuurlijk ook een voordeel dat ze mij heel goed kent en dus precies weet wat ik wel of niet mooi vindt.
Proefkapsels doet ze continue haha. Als ze bij mij is en ze verveeld zich, dan gaat ze aan mijn haar frutten, ideaal :D

Log in
Registreer
Help 
Multi quote