Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen Of vertel wat je wilt...
Gepost 23 June 2011 - 19:59
Ze hadt het wel mooi gedaan, maar zelf draag ik bijna nooit ogenschaduw, ik kan het zelf niet mooi opzetten.
Nu had ze dat dus bij mij gedaan, maar ik weet niet hoor.. ik denk dat ik het maar simpel hou m'n make up, ik denk ook niet dat ik het door een visagiste laat doen.
Gepost 14 August 2011 - 15:40
Nu had ik de mazzel dat mijn kapster ook visagiste is, en ik hoefde haar voor alleen de oogmakeup niks te betalen. Maar het hoeft natuurlijk niet per se je kapster te zijn, ook je zus of moeder of nichtje of wie dan ook die zelf wel ervaring heeft met makeup kan dit bij jou doen. Van tevoren een keertje uitproberen zodat je even kan wennen, maak dan ook even een foto van jezelf om te zien hoe het er op beeld uitziet. En dan op je trouwdag kun je het eventueel net zo doen als ik.
Gepost 27 November 2011 - 21:08
Had al een tijdje getwijfeld of ik het zelf zou doen, maar ja, ik maak me wel vaker op en dan was die dag niet "speciaal", maar "standaard". Dus toen heb ik een vriendin gevraagd. Toevallig is haar moeder visagiste en had ze ook goede spullen. Alle make-up was van Shiseido. Dit is de eerste oogmake-up die ik ken die niet gaat klonteren en de oogmake-up heb ik ook niet hoeven bijwerken over de hele dag. De lipgloss natuurlijk wel.
Samen hebben we een avondje wat geprobeerd, tot we bij het eindresultaat kwamen: De basis was foundation, rougestick en afgemaakt met poeder waar ook een lichte glitter op zit. Oogschaduw: wit met glitters, in de hoeken iets donker aangezet (zwart/bruin komt heel naturel over, net schaduw) en met een beetje roze boven deze donkere hoeken om het niet te hard te maken. Een ooglijntje heb ik bewust niet gedaan, omdat dat mijn ogen erg klein maakt. Mascara heb ik zelf opgebracht.
Op de lippen had ik ook een bruine lipstick met roze lipgloss erover, geeft inderdaad een natuurlijk effect.
2 tips voor toekomstig bruidjes:
* Voel je goed bij je proefmake-up. Als je je er niet prettig bij voelt: niet doen!
* Dure make-up betaald zich uit aan het eind van de dag: je hoeft (bijna) niet bij te werken, geen oogschaduw die samenklontert.
Bijgesloten bestand(en)
-
make-up.jpg (74.6K )
Aantal downloads : 287
Gepost 25 January 2012 - 11:40
doortje1, op 03 February 2011 - 12:24, zei:
Ze komt op de dag zelf aan huis. Ik betaal 125euro. Dus vind dat ik dara niet van kan zeggen.
Als je bij haar make-up zou doen betaal je 21,50 en voor make-up en ampul 27euro.
Ik vind haar dus helemaal niet duur. Merk wel dat sommigen echt hoge prijzen hebben als je zegt dat het om je bruiloft gaat. Zij maakt geen verschil of het nu om een feestje van een ander gaat of je eigen bruiloft. Wel past ze de make-up erop aan.
waar laat je je bruidsarrangement doen als ik vragen mag?
het zijn zeker lage prijzen wat sommige vragen is gewoon niet normaal meer :o :blink:
Gepost 25 January 2012 - 12:18
Verdiep je dan ook eens in primers: Primers heb je speciala voor onder je oogschaduw, zodat het beter blijft zitten ( het fixeert als het ware) en waardoor je minder van je oogschaduw heoft te gebruiken om een intense kleur te krijgen.. :)
Hopelijk heb ik t zo btje duidelijk uitgelegd!
Gepost 31 January 2012 - 15:24
De kwaliteit is helaas niet super
Bijgesloten bestand(en)
-
P1030117.JPG (75.7K )
Aantal downloads : 211
Gepost 02 March 2012 - 17:01
Ohja, ik draag dagelijks vrij veel make up, dus wat donkerdere make up zullen mensen niet gek van opkijken! :) Past bij mij.
Bijgesloten bestand(en)
-
DSC01121.JPG (72.38K )
Aantal downloads : 303 -
DSC01117.JPG (33.34K )
Aantal downloads : 308
Gepost 02 March 2012 - 17:42
Ik doe het zelf ook voor feestjes zo.
Doe dan ook nog een mooie doorzichtige gloss op mijn lippen, dan die ook mooi uitkomen.
Persoonlijk zou ik iets mat poeder op het gezicht aanbrengen tegen glimmen en dan wat rouge of brownzer op de jukbenen.
Gepost 02 March 2012 - 17:44
JM2012, op 02 March 2012 - 17:01, zei:
Herkenbaar, zo was het bij mij ook.
En als jij dit zelf voor elkaar krijgt, heb je helemaal niemand nodig.
Knap gedaan!
Misschien nog een beetje poeder tegen het glimmen, al moet dat er ook niet te dik opliggen.
Je ogen zijn heel mooi zo.
Gepost 02 March 2012 - 17:47
Bedankt voor de complimentjes! Er komt zeker niets op mijn lippen, heb daar echt een hekel aan.. neem een labello mee zodat ze in ieder geval zacht en soepel zijn, maar verder wil ik er echt niets op!
Gepost 07 March 2012 - 22:45
JM2012, op 02 March 2012 - 17:01, zei:
Ohja, ik draag dagelijks vrij veel make up, dus wat donkerdere make up zullen mensen niet gek van opkijken! :) Past bij mij.
je hebt wel mooi ogen, voor een bruidsjurk kun je beter een lichte kleur nemen lichtpaars met parel kleur oogschaduw en iliner erover heen doen en mascara dan wordt echt prefect

Log in
Registreer
Help 
Multi quote