Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen Of vertel wat je wilt...
Gepost 07 February 2011 - 12:13
Het is op de foto inderdaad avond dus er is ook veel schaduw. In het licht is het minder donker! (logisch :S)
Normaalgesproken draag ik ook altijd dikke mascara en een donkere oogschaduw dus wat dat betreft is het niet heel anders dan anders. Nu inderdaad aangezet met nepwimpers... leuk om te proberen.. maar het ziet er toch snel een beetje travo uit al zeg ik het zelf.
Bedankt iig voor de leuke en eerlijke reacties. Goede tip Marre, ik trouw in waalwijk dus ik ga zeker eens bij haar kijken!
Gepost 14 February 2011 - 10:04
(tipje mijnerzijds, heb voor de hobby een visagie opleiding gevolgd en maak veel bruidjes op...)
Gepost 14 February 2011 - 10:29
Ik draag bijvoorbeeld nooit oogschaduw of oogpotlood, alleen mascara. En toen ik bij m'n proefmake-up oogschaduw en oogpotlood opkreeg moest ik wel even wennen als ik in de spiegel keek, maar ik vond het wel heel mooi. Omdat het vrij bescheiden was paste het prima bij mij, was het niet ineens heel anders dan ik anders heb, ik voelde mezelf niet "too much" met deze make-up. En op de foto's vind ik het er toch prima uitzien.
Gepost 14 February 2011 - 17:06
Gepost 21 February 2011 - 10:45
Inx, op 14 February 2011 - 10:29, zei:
Helemaal mee eens, natuurlijk! Daarom is een proef make-up ook heel handig. En dan moet je het ook gewoon wel ff laten zitten. Dan kun je gedurende de uren dat je opgemaakt bent af en toe eens in de spiegel kijken en 'wennen'.
Ik bedoel ook niet dat je meteen met smokey eyes rond moet gaan lopen (mag wel, gaaf zelfs, maar dat terzijde ;) ). Maar iets meer dan je normaal draagt is over het algemeen gevoelsmatig al snel too much, maar wat mij betreft dus wel het overwegen waard!
Gepost 21 February 2011 - 18:51
petroesca, op 04 February 2011 - 00:50, zei:
Bij de HEMA (natuurlijk niet echt je van het wat betreft make up misschien) kun je ook speciale basis creme, naast je dagcreme, voor onder je make up krijgen. Werk tot nu toe goed bij mij.. Had anders .. ook met dure merken.. .veel last van kriebelende poeders en droge plekken ondanks vochtinbrengende foundation.
Wow heel goed en mooi gedaan :rolleyes:
Gepost 04 March 2011 - 16:23
Dat van Petroesca vind ik helemaal niet too much, tenminste niet als ze normaal ook vaak make-up draagt. Het staat haar goed. Smokey eyes hoeft trouwens niet altijd met donkere kleuren, je kan ook met lichtere kleuren dezelfde techniek gebruiken.
Anyway, ik zou wel meer foto's willen zien van de anderen, want het blijft wel een beetje hangen bij Petroesca...
Michelle
Gepost 04 March 2011 - 18:14
Bijgesloten bestand(en)
-
Proefkapsel make-up1.2.JPG (61.59K )
Aantal downloads : 463
Gepost 13 March 2011 - 14:28
Het is goed gelukt! Maar het speltje aan de zijkant moet ff wat strakker. Mijn ene oog is in paarstinten de ander in zilvertinten. Allebei erg mooi, maar we vonden beide dat het zilver ook beter kon in de zomer en goed staat bij mijn schoenen en het pak van mijn vriend (ik heb nl een vermoeden dat hij een zilverkleurig pak heeft) We zijn echter wel de lippen vergeten, dus die krijgen een subtiel kleurtje. Helaas zie je de make-up op de foto een stuk minder goed dan dat het werkelijk is.
(ik zie dat ik één foto twee keer heb neergezet, maar ik krijg het niet weg...sorry)
Bijgesloten bestand(en)
-
DSC01019.JPG (58.63K )
Aantal downloads : 655 -
DSC01047.JPG (122.07K )
Aantal downloads : 760 -
DSC01047.JPG (67.46K )
Aantal downloads : 514
Gepost 13 March 2011 - 14:31
Ik vind het paars en zilver ook allebei mooi... Zou persoonlijk zelf voor het paars gegaan zijn, maar als jij vermoed dat hij een zilver pak heeft dan staat dat wel erg mooi denk ik.
Gepost 13 March 2011 - 14:44
Haar is ook goed gekapt, zoiets draag ik dagelijks http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.
Wist niet dat dat Dita von Teese achtig was hahaha.
Dus Michelle, ik vind het geheel top staan hoor...
Moet je nagaan als je je jurk erbij aan hebt..
Super !!!
Gepost 13 March 2011 - 22:00
Gepost 29 March 2011 - 09:58
Ik laat mijn make-up doen door de zus van de fotografe. Zij is visagiste. Prijs 68,50 voor proefmake-up en de dag zelf, mijn moeder krijgt dan een gratis dagmake-up.
Gepost 04 April 2011 - 08:41
@Jnine89: ik ken geen visagist in jouw buurt.
Bijgesloten bestand(en)
-
IMG_1206.JPG (33.69K )
Aantal downloads : 437 -
IMG_1208.JPG (32.12K )
Aantal downloads : 480 -
IMG_1208.JPG (32.12K )
Aantal downloads : 337

Log in
Registreer
Help 
Multi quote