Hoi dames,
Bedankt voor jullie reacties en eerlijke meningen :-)
Zoals ik al aangaf, het licht op beide foto's is heel verschillend, bij de ene foto is heel veel licht en de andere heeft juist een rodig effect.
Het resultaat zit er dus een beetje tussenin.
Make-up is op beide foto's hetzelfde ...
Aangezien ik van mezelf heel bleek ben, vind ik het zelf echt lelijk als je 'ineens' en alleen voor je bruiloft in een keer een heel gekleurd hoofd hebt, met name als je dus nooit make-up gebruikt. Ik moet nog wel mezelf blijven en vond dit al een behoorlijk verschil.
Foto één gaat veel meer naar mijn natuurlijke ik en vind ik zelf wel het mooiste. Helaas heb ik van mij zelf een hele bleke huid en kan ik ook niet goed tegen zonlicht, ik zie er dus van mezelf 'ziekig' uit. Maar ja, da's wel wie ik ben en dat wil ik voor de bruiloft niet ineens heel anders doen voorkomen. Dan heb je straks op de foto: 'wie is dat dan' ;-).
De tweede foto vind ik zelf vrij rood, maar dit komt echt puur door het licht in onze kamer.
Hierdoor ontstaat ook het verschil in kleur tussen gezicht en hals bij foto 2. Hals is gewoon meegepakt. Make-up is door professionele visagiste gedaan.
Maar nogmaals, ik ben blij met jullie eerlijke meningen en tips :-)
Ik heb nog weer een andere foto toegevoegd, die er een beetje tussenin zit qua licht. Overigens vind mijn vriend dat de mooiste foto:
Proefmakeup_klein4.jpg (174.01K )
Aantal downloads : 147
Groetjes,
Nynke
P.S. Wel grappig de verschillende meningen, de één slaat het plaatje op ter inspiratie, de ander vind me er 'ziek' uit zien. Ik kan er wel om lachen ;-)
En nog een close-up van mij (wel weer in rodig licht), zonder make-up bij de doorpas van mijn jurk.