Trouwforum: Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (6 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 4
  • 5
  • 6
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Bruidsmake-Up, Laat Je Koppie Zien En Vertel Ons Je Ervaringen Of vertel wat je wilt...

#126 Gebruiker is offline   JM2012 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 20-September 11

Gepost 07 March 2012 - 23:38

Bekijk Post songul, op 07 March 2012 - 22:45, zei:

je hebt wel mooi ogen, voor een bruidsjurk kun je beter een lichte kleur nemen lichtpaars met parel kleur oogschaduw en iliner erover heen doen en mascara dan wordt echt prefect

Ehm.. Ik voel mij hier prettig bij en ik weet hoe mijn jurk eruit ziet. Lijkt mij vrij lastig om kleuradvies te geven terwijl je daar niets vanaf weet. En ik wil juist niet wa tlichter, meende dat ik duidelijk was dat dat niet bij mij past.
En voor mijn grote dag vind ik het zo perfect, dus die opmerking had ook wel achterwege kunnen blijven..

@Twijfeltje: Heb zelf net een primer gekocht van L'Oreal, even testen hoe die pakt!
0

#127 Gebruiker is offline   Violet 

• Lid geworden: 13-March 08

Gepost 08 March 2012 - 09:18

Ik had geen primer onder mijn make-up, wel een eye-shadow base, van de hema ;) ik zweer erbij.
Had vrij lichte make-up hoor, juist omdat ik normaal van de heavy felle kleurtjes ben, vond het wel leuk dan juist niet zo te doen..ik zal ff plaatje zoeken..
Kon niet echt een duidelijk plaatje vinden, maar hier zie je ons in close-up
http://i13.photobucket.com/albums/a261/KimApril/_64.jpg

ohh wat is dat al weer lang geleden zeg...*droomt even weg*
0

#128 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 08 March 2012 - 09:28

:wub:
0

#129 Gebruiker is offline   JM2012 

Gepost 08 March 2012 - 11:04

Mooi! Inderdaad vrij naturel ;) Ik heb nu een primer voor onder mn hele make up en een oogschaduwe primer van een ander merk waarbij ik dan weer zweer :P . Over die ben ik ook erg tevreden, dus denk dat ik die er gewoon onder doe !
0

#130 Gebruiker is offline   claudiadewi 

• Lid geworden: 13-February 12

Gepost 10 March 2012 - 11:12

Violet, mooie make-up.

Lekker naturel, maar wel mooi opgemaakt.

Dat doe ik ook. Moet alleen nog even kijken, welke kleur (en) oogschaduw.

Ik gebruik altijd al make-up. Maar wil alleen de oogschaduw, als extra, wel subtiel.

En mn vriend houd niet van veel make-up, vind lippenstift al niet alles. Gebruik ik wel hoor. :D

Ik ga ip mijn make-up zelf doen , alleen een vriendin doet dan dus de basis op mn gezicht en de oogschaduw.
Mascara, wenbrauwen en lippen doe ik zelf. Vind dat anderen dat nooit zo goed doen, dan ikzelf :).

Mooie foto trouwens
0

#131 Gebruiker is offline   Ninus 

• Lid geworden: 10-February 11

Gepost 15 May 2012 - 21:18

Hallo allemaal,

Vandag mijn proefmake-up gehad en aangezien ik nooit make-up draag, was dat best wel spannend.
Bijgaand twee foto's. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Tweede foto is beetje roodachtig, maar ligt aan de camera en het ligt. Ik heb dus niet hele rode geblushde wangen ;-)

Groetjes,
Nynke

Bijgesloten bestand(en)

0

#132 Gebruiker is offline   jassou 

• Lid geworden: 19-February 10

Gepost 15 May 2012 - 21:20

Erg mooi!
0

#133 Gebruiker is offline   October Bride 

• Lid geworden: 04-January 12

Gepost 15 May 2012 - 22:05

Heel subtiel, maar wel feestelijk en heel mooi!
*Slaat plaatje op ter inspiratie*
0

#134 Gebruiker is offline   cerylle 

• Lid geworden: 11-November 11

Gepost 16 May 2012 - 08:30

Heel erg mooi Nynke!
0

#135 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 16 May 2012 - 09:37

Ik hoop dat je je hierdoor niet aangevallen voelt, maar neem aan dat je het hier post omdat je graag meningen wil horen.

Ik ga er vanuit dat beide foto's zelfde make-up is. Zo ja, heel apart, want vind het er heel anders uitzien (grappig wat licht dan doet :))
Mijn mening over de eerste foto is dat ik het oprecht niet mooi vind. Je ziet er hartstikke bleek uit, bijna of je ziek bent. (misselijk) Op de 2e foto vind ik het een subtiele 'vrolijke' uitstraling geven.
0

#136 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 16 May 2012 - 10:42

Ik vind foto twee ook mooier, ziet er inderdaad iets 'gezonder' uit. Ik ben sowieso wel een voorstander van blush/bronzing powder als je foundation gebruikt want het kan inderdaad (zeker op foto's) snel een bleek effect geven. Dus wees er niet te zuinig mee, stralende blozende bruidjes zijn schattig!
Het lijkt wel een beetje (m.n. op foto twee) dat er kleurverschil is tussen je gezicht en je hals. Foundation moet je goed uitsmeren en je kunt in je hals/nek/decolleté nog lichtjes wat poeder kwasten. Zo heb je dat kleurverschil niet. :)
0

#137 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 16 May 2012 - 10:47

@ Inx goed tip inderdaad! Ook even meenemen naar je decolete bijvoorbeeld. Met name bij strapless jurken, wil dat nogal eens een overgang geven.
0

#138 Gebruiker is offline   JM2012 

Gepost 16 May 2012 - 12:00

Ook hier een voorstander van goed wat blush op de wangen ;)

Ik had er ook een mooi laagje blush op ( zelf make up gedaan) kwam ik bij de kapster ( die ook visagie doet) , en die vond dat er best nog zo'n laag overheen mocht! Met name voor de foto's had ze mij uitgelegd..

Verder mooi subtiel!
0

#139 Gebruiker is offline   Ninus 

Gepost 16 May 2012 - 22:28

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties en eerlijke meningen :-)
Zoals ik al aangaf, het licht op beide foto's is heel verschillend, bij de ene foto is heel veel licht en de andere heeft juist een rodig effect.

Het resultaat zit er dus een beetje tussenin.

Make-up is op beide foto's hetzelfde ...

Aangezien ik van mezelf heel bleek ben, vind ik het zelf echt lelijk als je 'ineens' en alleen voor je bruiloft in een keer een heel gekleurd hoofd hebt, met name als je dus nooit make-up gebruikt. Ik moet nog wel mezelf blijven en vond dit al een behoorlijk verschil.

Foto één gaat veel meer naar mijn natuurlijke ik en vind ik zelf wel het mooiste. Helaas heb ik van mij zelf een hele bleke huid en kan ik ook niet goed tegen zonlicht, ik zie er dus van mezelf 'ziekig' uit. Maar ja, da's wel wie ik ben en dat wil ik voor de bruiloft niet ineens heel anders doen voorkomen. Dan heb je straks op de foto: 'wie is dat dan' ;-).

De tweede foto vind ik zelf vrij rood, maar dit komt echt puur door het licht in onze kamer.
Hierdoor ontstaat ook het verschil in kleur tussen gezicht en hals bij foto 2. Hals is gewoon meegepakt. Make-up is door professionele visagiste gedaan.

Maar nogmaals, ik ben blij met jullie eerlijke meningen en tips :-)

Ik heb nog weer een andere foto toegevoegd, die er een beetje tussenin zit qua licht. Overigens vind mijn vriend dat de mooiste foto:
Bijgevoegd bestand  Proefmakeup_klein4.jpg (174.01K )
Aantal downloads : 147

Groetjes,
Nynke

P.S. Wel grappig de verschillende meningen, de één slaat het plaatje op ter inspiratie, de ander vind me er 'ziek' uit zien. Ik kan er wel om lachen ;-)

En nog een close-up van mij (wel weer in rodig licht), zonder make-up bij de doorpas van mijn jurk.

Bijgesloten bestand(en)

• Bijgevoegd bestand  Nynke.jpg (90.16K )
    Aantal downloads : 158

0

#140 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 16 May 2012 - 23:19

Je ziet er mooi uit.
(Met of zonder make-up)
Ik vind dat de make-up je wel mooi maakt, maar ik zou wel kiezen voor blusher en de foundation goed door laten lopen in je nek tot en met je decolleté. Toch wat meer glans en kleur.
Ook al ben je het niet gewend, het mag voor je trouwdag en voor de foto's best.
Ik denk niet dat je jezelf niet meer wilt herkennen.
Op de foto zonder make-up heb je tenslotte ook en blosje op je wangen.
0

#141 Gebruiker is offline   Melia 

Gepost 17 May 2012 - 17:40

Je ziet er inderdaad mooi uit! Met en zonder make-up.

Ik zelf draag nooit make-up en heb dit voor mijn bruiloft gewoon ook niet gedaan :P Nu heb ik van mezelf al wel veel 'kleur' dus mjah... ik vond het belangrijk dat ik me comfortabel voelde en dat ik gewoon lekker mezelf kon zijn. Ga met je eigen gevoel mee!
0

#142 Gebruiker is offline   Roze 

• Lid geworden: 14-November 11

Gepost 17 May 2012 - 19:17

Ik vind ook dat je er mooi uitziet. En (al heeft dat verder niks met je make-up te maken) de kraag en kleur van je jurk vind ik ook helemaal geweldig!
0

#143 Gebruiker is offline   Ninus 

Gepost 17 May 2012 - 22:26

@ Melia - Dat vind ik nou eens leuk om te lezen! Gewoon lekker doen zoals je het zelf wilt en niet omdat het 'hoort'.
Daarbij is het me op jullie mooie trouwfoto's niet eens opgevallen dat je geen make-up droeg :-)

@ Roze - Dank je, de kleur van de kraag haalt mijn gezicht ook redelijk op. Ik heb ook jurken in alleen ivoor aangehad en dat maakte me nog veel bleker ;-)
0

#144 Gebruiker is offline   JM2012 

Gepost 18 May 2012 - 10:54

Bekijk Post Ninus, op 17 May 2012 - 22:26, zei:

@ Roze - Dank je, de kleur van de kraag haalt mijn gezicht ook redelijk op. Ik heb ook jurken in alleen ivoor aangehad en dat maakte me nog veel bleker ;-)

Haha dat had ik precies hetzelfde, vandaar mijn half roze - half ivoor jurk ;)!

VInd persoonlijk niet dat je er ziekig uitziet hoor, en als jij dit het prettigste vindt absoluut doen! Maar ben persoonlijk wel een fan van de blush kwast ;) haha, maar wel in een kleur die mooi bij je past en dus niet te extreem. Schijnt op foto`s toch beter over te komen!
Maar wat melia al zei, voel jij je hier prettig bij.. dat is het aller belangrijkste toch? Wat de visagiste destijds bij mij ahd gedaan vond ik helemaal niets en uiteindelijk heb ik het zelf maar gedaan..
0

• (6 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 4
  • 5
  • 6
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers