Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding Naam en plaats winkel svp. vetgedrukt vermelden...
Gepost 24 November 2011 - 16:25
Ik ben naar de Bruidszolder geweest en heb daar mijn jurk gekocht.
Leuke ervaring! Goede service, goede prijzen, knusse winkel en zeer veel keus!
Zowel Sandra als haar medewerkers zijn er aardig en vinden het belangrijk dat je blij de winkel uitstapt.
Dames.. zoek je een leuke winkel en een betaalbare jurk.. dan zou ik de Bruidszolder zeker opzoeken.
Groeten Quaaque
Gepost 26 November 2011 - 11:42
Ik ben bij Ann en John in Eindhoven geweest, daar werd ik keurig geholpen door sympathieke verkoopsters die ook goed meedachten, ik kreeg zelfs de tip om voor een stola op de markt te kijken, omdat een eenvoudige reep tule geen € 100,- hoeft te kosten. Enig minpuntje vond ik dat toen ik er was, alle jurken alleen in heel kleine of juist heel grote maten beschikbaar waren, 36 of 54, weinig ertussen.
Bij de Honeymoonshop in Rotterdam werd ik ook super geholpen door een zichtbaar ervaren verkoopster. Er werd niet gepusht, ik kreeg alle tijd, niks dan lof.
Bij Koonings in Deurne heb ik uiteindelijk mijn jurk gevonden en gekocht. Ik had al veel slechte verhalen gehoord, maar in al mijn enthousiasme over de jurk mezelf ervan overtuigd dat het wel goed zou komen. En dat heb ik geweten. Zodra de koop was gesloten, werd ik enorm gepusht om er vanalles en nog wat bij te kopen. Ik wilde mijn jurk graag zonder hoepel proberen, maar dat mocht niet eens, ik moest maar aannemen dat ik hem nodig had. Torselet paste me niet, maar ging net als de hoepel gewoon op de rekening, samen met bijbehorende slip die nooit besproken was. Toen ik zei dat ik die spullen niet hoefde en er dus ook niet voor ging betalen, leverde dat een hoop chagrijn bij de verkoopster op. Ik mocht mijn jurk nog maar 2 keer komen passen en toen ik niet direct kon beslissen welke sluier ik wilde, nadat ik de een na de ander op mijn hoofd kreeg geduwd, was de verkoopster het zat en moest ik mijn jurk maar uittrekken en een andere keer terugkomen. Maar wel snel zijn, anders was alles weg. Hebben ze dan de rest van het jaar geen sluiers? De stola die ik zelf mee had gebracht, noemde ze een vodje. En tot overmaat van ramp is mijn jurk te klein besteld. Volgens dezelfde verkoopster ging het om 2 centimeter en was het wel op te lossen. Inmiddels heb ik echter een dusdanig gebrek aan vertrouwen in Koonings, dat ik mijn jurk daar heb weggehaald en naar een andere zaak heb gebracht, waar ze wel weten hoe je service spelt en waar ze me aan een oplossing gaan helpen. De coupeuse heeft me laten zien dat mijn jurk zelfs als ze hem maximaal uitlegt, nog niet zal passen. Reactie van Koonings: Dan zul je wel aangekomen zijn. Gezien de maten die de coupeuse gisteren heeft opgenomen, ben ik dat dus juist niet. Bovendien ben ik stewardess en draag ik al het hele jaar hetzelfde uniform, als ik was aangekomen, had ik echt wel begrepen dat het daaraan lag dat mijn jurk niet past. De arrogantie van Koonings is archetypisch, ik wil dus iedereen van harte waarschuwen. Vraag rond en je zult de slechte verhalen horen, neem van mij aan, ze zijn waar.
Mocht je in of bij Brabant wonen en een winkel zoeken met goede service, waar niks teveel is en waar ze van elk moment iets bijzonders maken, ipv je te laten voelen dat je bruid 27 van die dag bent, ga naar Marie Jose Swolfs in Tilburg. Daarover niets dan hulde, ze helpen me nu dus zelfs met mijn jurk, terwijl ik die niet daar gekocht heb en ze dus weinig aan me kunnen verdienen.
Gepost 26 November 2011 - 13:28
Gepost 08 December 2011 - 08:47
Aangezien ik inmiddels ook heb mogen proeven van verschillende soorten service in trouwzaken deel ik graag hier mijn ervaringen.
Ik ben als eerste bij Jenny's bruidsmode in Rijen geweest, hoewel dat vooraf meer een "reserve" winkel op mijn lijstje was (want hij was zo lekker dichtbij) vond ik het daar echt helemaal geweldig. De verkoopster was heel vriendelijk, ik voelde me echt speciaal en niks was te veel. Ik heb daar iets van 9 jurken aangehad en ook (tegen alle verwachting in) mijn droomjurk. Accessoires en wat ik maar wilde waren geen enkel probleem. Maar dat paste helemaal niet bij het idee dat ik had, ik wilde toch wel naar wat andere winkels om jurken te passen. Dat heb ik ook verteld en dat was geen enkel probleem. Super ervaring. Mooie grote paskamers en een grotere winkel dan gedacht. Er was nog een meisje aan het passen toen wij er waren, maar daar kreeg ik verder eigenlijk niets van mee. Lekker persoonlijk en echt geweldig geholpen!
Dezelfde middag hadden we al een afspraak bij De Bruidsmodezaak in Rosmalen. Ik was een beetje gestressed doordat mn navigatie me helemaal verkeerd stuurde en we daardoor 10 minuten te laat waren. Nou, ik had me absoluut niet druk hoeven maken, het was volgens de verkoopster "iets" uitgelopen maar we konden vast ergens gaan zitten en dan zou ze ons zo komen helpen. Dat "iets" heeft uiteindelijk anderhalf uur geduurd! Eigenlijk wilde ik het liefst naar huis, maar ja, we zijn er nou toch en niet voor niets dat hele eind gereden. Ik vond het een rommelige en chaotische gebeurtenis. Bruiden liepen door elkaar, iedereen kon met elkaar meekijken. De paskamers vond ik klein en donker. Iedereen mocht de hele zaak doorlopen en ook aan alle jurken zitten die er hingen. Daardoor vond ik wel dat de jurken die er hingen een beetje "smutzig" waren. Toen we eenmaal aan de beurt waren was het al bijna sluitingstijd en werden er door de verkoopster, die wel heel vriendelijk was, snel een paar jurken gehaald. Gelukkig wist ik al wat me wel en niet goed stond en vind ik meer jurken lelijk dan mooi, dus die keuze was niet zo heel moeilijk. Na 2 jurken moest die verkoopster echter naar huis en werd ik door de eigenaresse verder geholpen. Ik heb nog 1 jurk aangehad maar het gevoel was weg dus zijn we maar gegaan. Ze waren heel vriendelijk, maar de indruk die ik heb gekregen is niet heel fijn, het was chaotisch. Wat ik ook erg apart vond: ze gaan in januari fuseren met La Mariee in Den Bosch en op de hele collectie zou korting zijn. Er hingen echter geen prijskaartjes aan de jurken in de winkel en de verkoopster/eigenaresse deed een soort van natte vingerwerk als mensen vroegen hoe duur de jurk was. Of te wel, korting? Not. En ik zou 10% korting krijgen omdat ik moest wachten. Ehm? Er was toch al 30 tot 50% korting op de hele collectie? Jammer.
Ook ben ik nog naar de Honeymoonshop in Rotterdam geweest. Volgens mij het kortste bezoek aan een trouwzaak ooit. We hebben het klaargespeeld om binnen 3 kwartier weer buiten te staan. Ik we werden naar beneden gebracht waar op dat moment nog mensen bezig waren, maar dat duurde maar heel even. Er kwam een verkoopster, die, naast al mijn gegevens ook mijn voorkeuren vroeg. Die had ik van te voren al uitgezocht dus doorgegeven. Ze vroeg naar het budget, wat in de andere bruidzaken geen enkel probleem was. Nou hier kreeg ik nogal kattig te horen dat al de jurken die ik had uitgezocht ruim boven het budget zaten. Uh.. okee. Hoe moet ik dat weten?
Jurken toch maar gehaald. Ze haalde een paar hele mooie jurken. Ik kreeg echter een torselet wat te strak zat (raar, bij die andere zaken dezelfde maat en die zaten wel goed, maar goed) en ik heb wat jurken aangehad. Ik had haar verteld dat ik een hele mooie jurk had gezien maar dat ik open stond voor een mooiere! De jurken die ik aanpaste waren het allemaal echter net niet, waarop ik na 4 jurken te horen kreeg dat ik haar tijd stond te verdoen en dat ik maar gewoon die ene jurk moest gaan kopen. Okee dan. Aparte ervaring. Ben blij dat ik daar geen jurk hoef te kopen!
Wij gaan as zaterdag dus lekker terug naar Jenny's bruidsmode, waar ik naast die éne hele mooie toch nog een andere jurk laat klaarleggen om te passen! En ik verheug me nu al op de super service daar! Alleen al daarom de gunfactor om daar mijn jurk te kopen, wat aan de ene kant toch wel jammer is.
Gepost 08 December 2011 - 11:56
Bizar hoe het is gegaan in de andere 2 winkels zeg, zoiets verwacht je niet als je een trouwjurk gaat kopen.
Ondanks dat ik zelf uit Rotterdam kom ben ik naar de bruidshoek in Leiden geweest. Daar heel goed geholpen, we kregen een kopje koffie met een koekje, en een gezellig praatje over de planning van de bruiloft. Toen vroeg ze of ik wat wensen had (die had ik ;) ) en vervolgens ging zij op zoek. Ze kwam terug met wat jurken die ik kon passen. Eerst netjes een torselet (wat zijn dat ideale dingen, zou ik iedere dag wel willen, flinke push en een strak buikje, haha) en vervolgens schoenen en een pantysokje (nieuw). Ik vond het geweldig om al die jurken te passen en dan de paskamer uit te komen om hem te showen aan moeders,schoonmoeders en zus. En elke keer weer die Oooo en Aaaaa's. Veel jurken stonden me erg mooi, maar ik bleef maar kijken naar 'die ene jurk' die ik al gepast had. We hadden de verkoopster nog gevraagd of ze een jurk wilde pakken die totaal niet mijn smaak zou zijn, gewoon even voor het idee. En tja, zelfs die stond goed (erg he, haha) Maar toen weer 'die ene jurk ' aangepast en ja, dat was 'm hoor, snik !! We konden op ons gemak foto's maken, kregen nog wat drinken (de kijkers hadden natuurlijk al meer bakjes koffie op). We kregen bruidssuikers mee naar huis en ik kreeg een trolley (vanwege hun zoveel jarig bestaan geloof ik) We hebben de jurk besteld, verder nog niet gehad over het torselet/de schoenen ed, dat komt de volgende keer wel. (begin juni pas, dat duurt nog lang !!!!!!!!!!!)
Erg tevreden dus over de bruidshoek
Gepost 12 December 2011 - 13:18
Ik vond het erg leuk dat ze ook jurken opzocht die niet direct mijn keuze waren. Ik wilde een eenvoudige jurk, helemaal egaal, ivoor met daar overheen een bolero van kant met korte mouwtjes. Uiteindelijk heb ik heel wat anders gevonden :).
De service was erg goed! Erg vriendelijk, niet opdringerig, als je de jurk met toebehoren besloot te kopen, kreeg je de schoenen er gratis bij.
Ook heb ik contact gehad met Bruidsboetiek de Blauwe Hoeve in Apeldoorn. Via de mail stelde ik een aantal vragen met betrekking tot het bezoeken van een bruidsmodezaak enzo. Helaas stootte het antwoord wat ik kreeg, onvriendelijk, mij af en ben ik ook niet gaan kijken daar.
Gepost 14 December 2011 - 13:04
Super!!
We kwamen binnen en ze nemen gewoon 1,5 uur tijd voor jou en jou alleen!
Ik had maar 2 eisen en daarvan hingen er een hoop jurken.
Ik heb 5 jurken gepast, dit meer om een aantal jurken uit te sluiten.
Ze hielpen fantastisch en gaven meteen door dat je een hoepel kon huren of kopen.
Het wel het mooiste is om bij deze jurk een hoepel erbij te doen.
Het was gewoon hartstikke gezellig en hebben ook door hun tips en aanwijzingen geholpen tot de juiste keuze!
Ik ga a.s. zaterdag weer! Om te kijken voor schoenen e.d.
Gepost 16 December 2011 - 19:07
De eerste keer passen was ik in Haarlem, met name om te oriënteren op wat mij wel en niet staat.
Heel vriendelijk geholpen en echt een klik met de verkoopster. De andere aanwezige verkoopsters dachten ook mee en raadden mij een jurk aan die alleen in Almere te passen was. De collectie zou daar veel uitgebreider zijn. Na deze ervaring ging ik stralend de winkel uit.
Een week later was ik naar de vestiging in Almere gegaan. En daar ben ik totaal niet tevreden over. Bij binnenkomst werden ik en mijn vriendin en schoonzus op vreemde wijze ontvangen. Nadat ik gezegd had dat ik op zoek was naar een jurk, vroeg ze wie van ons als eerste ging trouwen. En zei ze direct tegen mijn schoonzus dat zij ook wel wat mocht passen. Terwijl zij zei dat het om mij draaide die dag.
Na deze ontvangst werden onze jassen niet aangenomen en kregen wij niets te drinken aangeboden. Ik wist welke jurken ik wilde passen en had hier ook foto's van bij mij. Maar eerst vond de verkoopster dat ik tussen de low budget jurken op de tweede verdieping moest kijken.
Toen het op het passen aan kwam bleek dat mijn droomjurk er alleen in maat 46 was. (ik heb 34/36 dus waarom deze mij in Haarlem aangeraden is???)
Toch maar een paar andere jurken gepast, waarbij ik geen torselet aangeboden kreeg. Ik wist heel duidelijk wat ik wilde en wat niet, maar de verkoopster luisterde hier niet naar en kwam steeds met jurken aan die wel een sleep/hoepel/franjes hadden.
Maar het ergste vond ik de gesprekjes van de verkoopsters onderling. Er was een ander bruidje wat met haar familie wat ging lunchen om te overleggen over de jurk. Toen zei weg was zeiden de verkoopsters. Als ze terugkomt kan ze hem kopen, maar ik ga hem niet nog een keer met haar aantrekken.
Leuk als er zo over je gepraat wordt... De verkoopster die mij hielp klaagde dat ze de hele ochtend nog niet gedronken had en vroeg de andere verkoopster om een kop thee. Waarna deze zei: Het is hier geen restaurant. Mokkend vroeg ze of mijn schoonzus en vriendin ook wat wilde. Ik kreeg niets.
Ook wilde ik graag een trouwjurk van een paspop passen, deze wilde ze er pas vanaf halen na lang aandringen. Ondertussen klaagden de verkoopsters constant over hun werkrooster. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ongelooflijk hoe zij de dag waar ik zo naar uitgekeken heb, zo verpest hebben. Ik voelde me zwaar gefrustreerd in de winkel en totaal niet serieus genomen.
De verkoopster had aangeboden om een collega te vragen of mijn droomjurk toch niet in een andere maat te bestellen was en zou mij hierover rond 30 november terugbellen. Nu ruim 2 weken later heb ik nog steeds niets gehoord. Ik verbaas me nog steeds over het grote verschil tussen Haarlem en Almere.
Na aandringen van mijn vriendin zijn we die middag nog naar Total weddings in Almere geweest (net verhuisd vanuit Lelystad. Zelf had ik er eigenlijk geen zin meer in. Daar ging alles gelukkig wel zoals het hoort. Jas werd aangenomen, we kregen koffie en thee. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en de jurken die zij voor mij pakte kwamen ook overeen met mijn wensen. Ik kreeg goed zittend ondergoed en schoenen aangeboden voor tijdens het passen. De verkoopster was vriendelijk en niet opdringend. Het was gewoon prima! En op de valreep vond ik er een prachtige jurk die me als gegoten zat.
Eind goed al goed! Maar Esther's Bruidsshop zou ik niemand meer aanraden...
Gepost 16 December 2011 - 21:09
Tja kijken kan natuurlijk altijd, het is denk ik maar net wie je tegen het lijf loopt. Maar ik kan je die andere Total weddings zeker wel aanraden. Daar hadden ze ook mooie en betaalbare jurken met goede service. In Almere Haven zit ook nog een zaak. Die schijnt wel iets duurder te zijn. Maar die hebben heel veel accessoires. Zelf heb ik daar geen ervaring mee, maar ik heb er wel goede dingen over gehoord.
In ieder geval alvast veel plezier met passen! (houd er trouwens wel rekening mee, dat als je jurk besteld moet worden dit zeker 4 maanden duurt)
Gepost 16 December 2011 - 22:20
Mijn moeder gaat mijn jurk maken, maar ze vond het wel eens slim om te kijken of het model dat ik voor ogen heb wel leuk staat. Kijk als we een jurk tegenkomen die heel mooi is en niet duur misschien dat we dan dat doen (krijg de jurk van mn ouders).
Gepost 17 December 2011 - 18:30
Bij Total Weddings hadden ze al vanaf 300 euro jurken en alles wat daarboven zit. De eerste keer dat ik ben gaan passen heb ik ook verschillende modellen gepast: Strapless, halter, met bandjes en verschillende soorten stof etc. Je merkt dan heel snel waar je je prettig in voelt.
Je kan altijd even op hun site kijken www.totalwedding.nl
Wat ik trouwens heel prettig vond (en wat ze in veel zaken ook schijnen te doen) is dat ze eerst naar je budget vragen en dan pas jurken voor je gaan zoeken. Zodat je niet verliefd wordt op een jurk die je niet kan betalen. Je kan na het passen trouwens ook altijd zeggen dat je het even laat bezinken en later je keuze maakt.
In ieder geval veel pas plezier!
Gepost 19 December 2011 - 19:32
Gepost 12 January 2012 - 11:32
De winkel lijkt veel kleiner dan dat men op het internet doet laat denken.
We werden keurig ontvangen met wat te drinken en onze jassen werden aangenomen.
Ze werken in blokken en wij waren wat vroeg dus moesten nog even wachten op wat bankjes bij de ingang.
Ik moest vast wat gegevens invullen zoals maat, adres enz.
Er werd gevraagd wat ik in gedachte had, wat voor jurk, stof, wat wel en wat echt niet?
Er werd goed naar geluisterd en er werden heel wat jurken tevoorschijn gehaald.
Ik zag nog wat hangen wat ik ook graag wilde zien, toen ik dit aangaf was dit geen probleem en werd hij erbij gehangen.
Jurken werden gesorteerd op model, vorm en dat sorot dingen.
Begonnen met de jurk die vanaf het begin al in mijn hoofd zat.
Steeds als ik er een aan had werd er gevraagd of hij nog moest blijven hangen of niet.
Ik had aangegeven dat ik ook wel een jurk wilde passen die zij mij aanraadde, ook als deze niet was zoals ik dacht dat hij moest zijn.
Uiteraard kwam ze aan met een jurk waarvan ik zei huuuh nee!! Toch aangetrokken, en je raad het al, het stond super.
Hierop verder geborduurd en voordat ik het wist had ik de jurk gevonden.
Van de mensen die mee waren moest ik nog een jurk passen waarvan ik zelf al vond dat hij de jurk die ik aanhad niet overtrof.
Toch was dit geen probleem, alles uit, andere jurk aan, die was het toch niet dus vorige jurk weer aan.
Ik heb maat 46 en dit was geen enkel probleem, de hoepelrok heb ik al (something borrowed) en ook dit was prima. De hoepelrok die ik met passen aan had was iets te klein dus werd netjes met een lintje bij elkaar gehouden.
Sommige jurken waren te klein voor me, deze werden dan voorgehouden (bij een echt heel klein maatje) en andere werden aan de achterkant proffesories bij elkaar gehouden. Denk dat je hier geen probleem van moet maken, ze kunnen niet alle jurken in alle maten op voorraad hebben! Ik vond het in iedergeval geen probleem!
Ik ben erg tevreden. Naast de jurk werden ook wat pakken gehouden (vriendlief heeft al een afspraak bij deze winkel voor een pak) om te laten zien hoe het plaatje er totaal uit kan zien. Uiteraard heeft hij nog vrije keus, maar wel leuk om te zien hoe het eruit ziet met een pak ernaast.
Ik ben zeer tevreden en zou de honeymoonshop dan ook echt bij iedereen aanraden!
trouwen2012, op 21 September 2011 - 18:53, zei:
Ik heb dus vrijwel dezelfde ervaring. M'n jurk daar overigens wel gekocht (met in m'n achterhoofd ik trouw haar niet maar m'n as)..
Ik ben te slank volgens haar. Ze zei letterlijk je bent zo'n plank dus die jurk staat je echt niet. (dat was de jurk dus doe heb ik wel gekocht) wat een bitch was t. Had je ook een lange vrij dunne vrouw met bijna zwart haar, ik geloof een pony. Hmmm hoe heette ze toch Margareth ofzo...
Ik ben ook door Margareth geholpen, ze komt vrij bitchey over maar als je dit loslaat bleek ze bij ons echt super aardig te zijn.
Ze was heel eerlijk en open, hoewel ik schrok bij binnenkomt dat ik door haar geholpen werd was ik er achteraf heel blij mee.
Bizar dat je zulke verschillende ervaringen kan hebben!
Gepost 24 January 2012 - 08:00
Ik heb zo'n 7 jurken gepast, maar bij de 3de wist ik al welke het moest worden. Toch nog wat andere jurken aangehad. Toch wist ik het zeker dat het echt de 3de moest worden. Die nog een keer aangedaan en weer klopte het helemaal. Je mag zelf meekijken tussen de jurken en als je een bepaalde jurk wilt passen, is dat geen enkel probleem. Mijn moeder kreeg ondertussen een lekker kopje koffie.
Het is geen grote winkel, maar ze hebben toch heel wat jurken. En ze luisteren echt heel erg goed naar je.
Binnen anderhalf uur was ik klaar voor een mooie prijs.
Gepost 26 January 2012 - 21:37
Het viel ons een beetje tegen. De ontvangst op zich was aardig, we kregen meteen iets te drinken (je kunt er bijna high-tea-en, want ze hebben etageres vol met lekkers;-)) en mochten verder zelf onze gang gaan. Verder toonden de verkoopsters zich niet meer behulpzaam, we hebben er pas weer 1 gesproken toen we weer wegggingen, maar dat vonden we voor dit moment ook wel even prima. Als ik echt mn jurk ga kopen, zou ik persoonlijk wel meer service, vriendelijkheid en speciale aandacht willen.
Er is niet heel veel keus in 'echte' bruidsjurken, tzijn ook veel feestjurkjes. Ik stond open voor gekleurde jurken, maar dan wel in de wat zachtere tinten en hier zag ik voornamelijk rood, zwart, grijs, groen, paars en dan in de hardere versie. De jurken hadden ook veelal een zelfde soort idee, ik miste variatie.
Maar ik heb wel een mooie jurk gepast en dat was toch wel heel leuk om te doen! Illegaal ook snel een fotootje van geschoten. Die jurk was 1000euro, ze hadden ook jurken van 1500 en 2000euro. Ik had eigenlijk verwacht dat ze daar iets goedkoper zouden zijn. tWaren overigens wel merkjurken.
Qua aanbod en sfeer zou ik er zelf dus niet slagen, maar al met al was het wel een leuke ervaring om zo voor het eerst even een klein beetje te orienteren. Ik heb nog meer dan een jaar de tijd, dus ik kan nog lekker rondkijken.
Gepost 07 February 2012 - 17:25
Ik ben maanden lang bezig geweest om trouwjurken te kijken op internet in en trouwmagazines. Ik heb ook een collage gemaakt met jurken die ik mooi vind.
Mijn budget is eigenlijk 1000 euro maar me droom jurk mag eventueel ook duurder zijn.
Ik heb me moeder, schoonmoeder en zus meegenomen en de volgende winkels afgegaan:
De Bruidshoek (Leiden)
Dit was de eerste winkel. Het was zaterdag dus super druk. Ik liep naar de balie en ze vroegen of ik een afspraak had. Ik had geen afspraak gemaakt omdat ik dacht dat er stond dat ze zonder afspraak werken maar geldt voor de outlet die ook bij hun hoort. Maar we mochten wel even op de bank zitten en we kregen koffie of thee. Ik liet mijn collage zien. De verkoopster(later bleek de eigenaresse te zijn) kwam met een aantal jurken. Twee daarvan vond ik wel mooi. Gelukkig was er een paskamer vrij en mocht ik die twee jurken toch aanpassen. De eerste vond ik super mooi maar vroeg me af of ik dat echt zocht. De tweede was wel mooi maar niet echt BAM ik ben de bruid.
Outlet (De Bruidshoek)
Het was vrij druk in in de outlet. Ik had 1 jurk uitgekozen en mijn schoonmoeder ook. Een ander meisje had ook een super mooie jurk aan. Uit eindelijk heb ik daar 3 jurken aangehad. De jurk die het meisje aan had vond ik wel mooi maar als ik die zal nemen zal er veel vermaakt moeten worden en zal het ongeveer even duur zijn de nieuwe jurk in de bruidshoek.
In de outlet mocht ik wel foto's maken. Dit vond ik erg fijn. Ik heb de jurk niet genomen omdat ik nog afspraak had die dag.
Silvie's trouwjurken verhuur (Katwijk)
De "winkel" was in een industrie terrein. We kwamen bijna op tijd aan (5 minuten later) maar we moesten nog 5 minuten beneden wachten. Toen mochten we naar boven komen. Het was erg smal en geen echte paskamer. Ik kreeg een hoepel om en uit eindelijk 3 jurken aan. Maar bij geen 1 had ik een WOUW effect. Bij 1 jurk zag ik dat die onder aan was ingenomen maar niet was afgeknipt, dat zag er apart uit. Ik was al voor gewaarschuwd dat ze niet in haar jurken zal knippen. Ik vond het alsnog veel geld voor een jurk wat je weer moet inleveren. Ik heb ook als tip gekregen dat je er bijna altijd op moet rekenen dat je je borg niet terug krijgt.
Me zoek tocht moest dus verder gaan want zo veel tijd had ik niet meer.
Sara's Bridal
Paar dagen later heb ik een afspraak gemaakt bij Sara's Bridal en een dag vrij genomen. Ik twijfelde erg aan de kwaliteit van de jurken, omdat de achterkant van het pas model helemaal los zat. Uitgebreid verslag van mijn ervaring staat onder het onderwerp Sara's Bridal.
Marktplaats
Ik had nog 1 mooie jurk gezien op marktplaats maar het contact liep niet heel erg goed en was bang voor het vermaken. De jurk moest namelijk 2 maten kleiner gemaakt worden. Dit leek me te riskant omdat de coupeuse de jurk niet niet had gezien.
Uit eindelijk heb ik me jurk bij de Bruidshoek gehaald. Wel over mijn budget maar weet zeker dat die goed is en mooi is. (Leiden)
Gepost 09 February 2012 - 20:39
Ze hebben ook een outlet, ik ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft, let me know!
Gepost 10 February 2012 - 11:07

Log in
Registreer
Help 
Multi quote