Richelle, op 13 February 2011 - 19:01, zei:
Hoi allemaal,
Ben gister op de Love&Marriage beurs in Arnhem geweest en daar een afspraak gemaakt met Maricovers in Zutphen.
Had er gisteren al wel meteen een goed gevoel over maar kan er op het forum weinig over vinden. (zeg maar niks)
Iemand daar ervaringen mee dingen over gehoord. Als ik er 19 maart geweest ben dan zal ik wat meer over vertellen.
groetjes....
Ik heb daar ook jurken gepast! Ze hebben mooie jurken (niet heeeel veel, gewoon normaal) en ik vond het heel erg jammer dat ik daar niet DE jurk heb gevonden... Ik vond ze erg aardig, ben heel goed geholpen, nemen echt de tijd voor je, geven hun mening maar ook goed advies (niet opdringerig) Ik heb hier dus wel een goede ervaring ondanks dat ze niet mijn jurk hadden. :-)
Tip als je toch in Zutphen bent? Er zit een hele goede bloemist aan de Nieuwstad 22 (vlakbij), Markerink.
Succes de 19e! Ben benieuwd wat je ervan vond!
twijfeltje, op 20 February 2011 - 09:51, zei:
Is er iemand bij Assepoester in Arnhem geweest?
Lijkt me een leuke winkel, maar wil graag meer weten voor ik daar evt heen rijd, voor mij nogal ver..
Ja, ik ben hier geweest... Kwam behoorlijk gedesillusioneerd naar buiten! (was ook de allereerste winkel waar ik ging shoppen voor een jurk) Ze doen zich via hun site voor alsof ze een echte bruidsmodewinkel zijn maar dat is het niet!
Ze hebben voornamelijk gekleurde jurken die vast heel mooi zijn als gala maar echte (wit achtige) bruidsjurken hebben ze heel minimaal!!
Daarnaast werd ik door een meisje geholpen die niet echt meewerkte. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn, er liepen namelijk heel veel verkoopstertjes!!
Maar als je voor een gekleurde jurk gaat dan is het wel de place to be...