Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding Naam en plaats winkel svp. vetgedrukt vermelden...
Gepost 11 April 2012 - 09:08
Ik heb hier alleen maar mijn schoenen gekocht, dus niet eens een hele goede klant, maar jemig ze steken echt hun nek uit om je te helpen!!
Ik kwam op een zaterdagmiddag binnen vallen en ondanks de drukte ben ik heel erg netjes geholpen. Ze hebben enorm hun best gedaan om die schoenen voor een bepaalde dag binnen te krijgen en dat lukte ze ook nog.
Nu een maand later heb ik ze gemaild dat de schoenen echt te krap zijn...(en dat is natuurlijk ook mijn eigen fout, dacht dat het wel kon)
Ik mag dus gewoon de schoenen komen ruilen, ze bestellen een nieuw paar voor mij!!!!!
Als ze al zo'n goede service hebben voor alleen een paar schoenen, dan zal het met een complete outfit helemaal goed zitten. Dus echt een pluim voor deze winkel!!!
(ben nog verbaasd dat ik de schoenen mag ruilen!!)
Gepost 11 April 2012 - 10:31
Na goed rond gekeken te hebben bij meerdere sites kwam ik hier uit. Aangezien het bij mij in de buurt is dacht ik laat ik mailen. Vooral ook omdat er bij stond dat ze niet hele dure jurken hebben. Geloof nooit meer dan 1200 euro, maar dat is dan ook echt het uiterste.
Die zelfde dag werd ik terug gebeld en kon ik een paar dagen later al komen! Tijdens dat gesprek vroeg ze naar mijn budget en nog een paar andere vragen.
Ontvangst is echt super goed! Lekker kopje thee of koffie. Ik kreeg een aantal magazines van de collecties die ze hebben en moest vanuit daar laten zien wat ik in gedachte had. De vrouw die mij hielp had het al snel door. Daarna is zij jurken gaan pakken uit de nieuwe en oude collectie en mocht ik een keuze maken om te passen.
Je kunt merken dat ze veel ervaring heeft aangezien ze na een aantal jurken al door had wat ik wilde en wat mij niet stond.
Hier ben ik ook geslaagd voor mijn jurk!! 2e jurk die ik paste was het helemaal!!
Aan het einde heeft ze nog even een gesprek met mij alleen gehad over budget en andere assecoires. Hier moet je wel sterk in je schoenen staan en je niet laten over donderen door het feit dat je, je jurk hebt gevonden.
Na een 3 dagen heb ik nog gebeld om de hoepel af te bellen aangezien ik die al heb liggen.
Hier deden ze absoluut niet moeilijk over.
Onlangs heb ik nog een brief binnen gekregen met een kortingsbon van 100 euro op het pak van mijn vriend!
Helaas moet ik nog wachten tot juli (heb de jurk eind januari besteld en zit er een maximale levertijd op van 6 maanden) tot ik hem aan kan... Ik hoop zooooooo dat hij eerder binnen is!!
Kan niet wachten tot ik hem weer aan mag!!
H
Gepost 12 April 2012 - 09:45
Blitzey, op 11 April 2012 - 09:08, zei:
Ik heb hier alleen maar mijn schoenen gekocht, dus niet eens een hele goede klant, maar jemig ze steken echt hun nek uit om je te helpen!!
Ik kwam op een zaterdagmiddag binnen vallen en ondanks de drukte ben ik heel erg netjes geholpen. Ze hebben enorm hun best gedaan om die schoenen voor een bepaalde dag binnen te krijgen en dat lukte ze ook nog.
Nu een maand later heb ik ze gemaild dat de schoenen echt te krap zijn...(en dat is natuurlijk ook mijn eigen fout, dacht dat het wel kon)
Ik mag dus gewoon de schoenen komen ruilen, ze bestellen een nieuw paar voor mij!!!!!
Als ze al zo'n goede service hebben voor alleen een paar schoenen, dan zal het met een complete outfit helemaal goed zitten. Dus echt een pluim voor deze winkel!!!
(ben nog verbaasd dat ik de schoenen mag ruilen!!)
Ik ben ook altijd super geholpen daar. Ik moet nog eenmaal langskomen voor mijn jurk klaar is :)
Gepost 13 April 2012 - 19:49
Begin december 2011 had ik via de website een contactformulier ingevuld en meteen de volgende dag werd ik gebeld.
Een heel gezellig gesprek gehad met Thea, de eigenaresse van deze bruidsmodezaak.
Ik kon de komende zaterdag al meteen komen voor mijn 1ste afspraak.
We (mijn moeder en ik) werden ontvangen met een lekker kopje koffie/thee met wat lekkers.
Daarna vroeg ze of ik al een idee had van wat voor soort jurk ik in gedachten had.
Daarna gingen we langs de rekken en liet Thea een aantal jurken zien.
Ik heb er uiteindelijk 5 gepast, waarvan ik dacht dat de eerste die ik aanhad mijn droomjurk zou worden,
Maar toen, toen trok ik de laatste jurk aan en toen wist ik het meteen: dit is mijn droomjurk!
Daarna hebben we ook de bijpassende accessoires uitgezocht.
Mijn jurk moest besteld worden en +/- 3,5 maand later werd ik gebeld dat mijn bruidsjurk binnen was.
De vrijdag erop ben ik meteen gegaan om mijn jurk te komen bekijken en passen.
Ik ben echt super geholpen door Thea, er is meer dan genoeg keuze voor allerlei soorten smaken en maten.
6 Juli mijn volgende afspraak en 2 maanden later, 6 september, is het zover! DE GROTE DAG :D :D :D
Gepost 14 April 2012 - 14:58
Ik was de enige klant, dus lekker rustig. De eigenaresse (Melly) neemt echt de tijd voor je en legt uit hoe het precies werkt. Ze vroeg eerst wat ik wilde en wat ik niet wilde. En wat het budget was. Daarna liet ze een paar jurken zien en ik mocht dan zeggen of ik wilde passen of niet.
Ik ben een beetje onzeker over mijn lichaam maar ze zei dat iedere bruid mooi was en dat ik me daar helemaal geen zorgen over hoefde te maken.
De jurk die ik het mooist vond, was boven het budget maar ze dacht zelf dat ie goedkoper was, dus wilde ze 'm verkopen voor dat bedrag, honderd euro minder.
Ze heeft duidelijk aan m'n moeder uitgelegd hoe het werkte met betalen.
Dit alles onder het genot van thee/koffie en chocolade.
Gepost 15 April 2012 - 15:56
Jalikaatje, op 07 April 2012 - 14:21, zei:
dan geloof je het lekker niet hahaha is niet mijn probleem hoor nogmaals ik ga trouwen en heb het dus erg druk met andere dingen en ben niet zo dat ik iedere dag op het forum zit om erover te praten. kwam toen op dit forum tereecht zie naar mijn mening een verhaal wat onterecht is en wat ik zie als reclame maken voor de net gekomen bruidszaak aan de overkant(overigens geen concurrent want niet te vergelijken)ik geef mijn mening daar is dit forum rtoch voor bedoeld? en als je dan mijn mening niet gelooft prima! jouw probleem ik zeg ESTHERS BRUIDSSHOP is GEWOON EEN ERG GOEDE ZAAK WAAR JE FIJN GEHOLPEN WORD.
Gepost 16 April 2012 - 12:32
En meid, als het jouw probleem niet is, dan hoef je je er dus ook niet zo druk om te maken. En hé, ik ben al getrouwd dus ik heb er geen probleem mee of het nu een fijne zaak is of niet. Ik heb alleen problemen met verdachte berichten en harde schreeuwers ;)
Laten we BOT gaan :)
Gepost 23 April 2012 - 22:28
Gepost 23 April 2012 - 22:43
I-Know-What-I-Am, op 23 April 2012 - 23:28, zei:
http://www.trouwforu..._1&#entry486701
en
http://www.trouwforu..._1&#entry486311
klinken allebei positief! :)
Gepost 23 April 2012 - 22:51
Tiphona, op 23 April 2012 - 22:43, zei:
en
http://www.trouwforu..._1&#entry486311
klinken allebei positief! :)
Dank je wel! (ik had er niet aan gedacht om op de url te zoeken in de site, beetje stom) Dat klinkt inderdaad niet verkeerd :) Misschien moet ik maar een poging wagen, zoveel tijd heb ik ook weer niet ;)
Gepost 26 April 2012 - 16:05
Dan was dat denk ik bruidsmodezaak Danielle.
Mademoiselle is ook een bruidszaak in veenendaal. vlakbij het centrum. Daar hebben ze merk-bruidsjurken en ook van hun eigen merk.
Ik ben daar niet geslaagd voor mijn jurk. maar ze was daar erg vriendelijk.
Ik kwam uit op 1500 euro met de accesoires en vermaakkosten erbij.
misschien een idee om daar te informeren?
Groetjes
Nicje
Gepost 26 April 2012 - 17:51
Was die 1500 euro trouwens bij Mademoiselle of bij de winkel waar jij je jurk gekocht hebt?
Bij Danielle was de prijs inclusief vermaakkosten (maar natuurlijk exclusief accesoires).
Gepost 28 April 2012 - 17:31
Roze, op 26 April 2012 - 15:54, zei:
Ik woon in Veenendaal maar heb eigenlijk niet eens overwogen om daar te gaan kijken, gelukkig maar dus.
Ik ben nu 1650 kwijt inclusief hoepel en torselet.
Gepost 13 May 2012 - 18:03
De outlet van Weddingstyles in Capelle a/d IJssel vond ik erg tegenvallen. Het zijn 2 rekken met jurken die niet op maat hangen en die er echt niet modieus uitzien. Je mag er zelf tussen kijken en evt passen, maar ik vond het echt niet interessant.
De eigenlijke winkel zag er wel leuk uit op zich, maar daar heb ik niets bekeken, dus daar kan ik verder geen mening over geven.
Daarna ben ik bij Bruidsmodeoutlet Rotterdam geweest (Westersingel) en dat was veel leuker! De winkel valt van buitenaf niet heel erg op, want het zit op de 1e etage van een groot pand. Het ziet er binnen netjes uit en er hangen aardig wat jurken, netjes gesorteerd op maat. Je mag er zelf tussen kijken en aangeven welke je wel wilt passen. Ik heb een paar jurken gepast en daarbij werd ik heel goed geholpen. Ik kreeg ook ondergoed en schoenen aan. Er is maar 1 paskamer, dus ik moest een beetje om en om passen met iemand anders die er ook aan het kijken was, maar dat vond ik geen probleem. De sfeer is er leuk, ontspannen. Ik mocht ook een foto maken van de jurk die me het leukst stond, al wisten ze toen al dat ik daar geen jurk ging kopen, dus dat vond ik ook erg aardig. Ze waren totaal niet opdringerig oid. Ik vond het een leuke ervaring. kHeb er dus geen jurk gekocht, want het paste me allemaal niet goed genoeg of was niet wat ik wilde.
Gelukkig heb ik nog tijd zat, dus ik kijk rustig verder...
Gepost 13 May 2012 - 19:41
Ik heb hier zelf ook mijn jurk gevonden. Ben hier alle keren superleuk geholpen. Je merkt ook dat de verkoopsters onderling veel met elkaar praten; toen ik een keertje belde om iets te vragen wisten ze gelijk wie ik was. :) Vond het zelf erg fijn dat ik daar niet als een nummertje ben behandelt. Bovendien zijn ze hier ook erg goed om je te helpen met emotionele beslissingen.
(over een paar weken verandert de naam van de winkel trouwens in sweet fashion of zoiets)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote