Het raam openzetten gaat niet per se helpen.
Dat suikerblok is nieuw voor mij, is het dan zo dat suikerinname de opname van zuurstof helpt?
Andere Bestemming Dan De Meeste Mensen huwelijksreis naar een wat minder voorkomende bestemming
Gepost 26 May 2011 - 09:36
Net wat Elina zegt: rustig het hoogteverschil opbouwen. En heel veel drinken is ook erg belangrijk. In Tibet heb ik geen last van hoogteziekte gehad, maar in Peru dus wel. Ik heb er een middag goed last van gehad, was duizelig en had hoofdpijn. Daarna moest ik overgeven en is er een plaatselijke arts bij me in het hotel geweest. Ik kreeg toen injecties (mijn man heeft wel gecontroleerd of het hygienisch en met voorverpakte naalden was) en dat werkte bijzonder goed. De volgende dag was ik nog wel wat slap, maar ik voelde me al wel een heel stuk beter. Heb alles gedaan wat ik wilde doen/zien en lichamelijk ging dat ook. Dus al met al een middag/nacht ziek geweest.
Gepost 29 June 2011 - 21:21
Hoogteziekte, wij hebben er in Peru geen last van gehad. Het is heel belangrijk dat je het rustig opbouwt. Neem de tijd (denk in dagen) om te stijgen. Je moet niet direct na aankomst een wandeling willen maken op 3500m. Wij deden na 3 weken de incatrail en dat was toen voor ons totaal geen probleem. Anderen in onze groep hadden het er heel zwaar mee een enkeling moest terug.
Met deze ervaring hebben wij er ook wel vertrouwen in voor onze huwelijksreis. We zullen ook veel met hoogtes te maken krijgen in Nepal!! Ik vind het juist ongelooflijk super om zo hoog mogelijk te gaan! Mooi toch zo'n hoogtepunt tijdens je huwelijksreis :D
Met deze ervaring hebben wij er ook wel vertrouwen in voor onze huwelijksreis. We zullen ook veel met hoogtes te maken krijgen in Nepal!! Ik vind het juist ongelooflijk super om zo hoog mogelijk te gaan! Mooi toch zo'n hoogtepunt tijdens je huwelijksreis :D
Gepost 04 July 2011 - 18:44
wij vetrekken 3 weken na onze bruiloft voor een rond reis van 5 weken naar Argentinie en Chili (patagonie)en een korte omweg via Paaseiland, we gaan individueel maar hebben alles al helemaal geregeld en samen gesteld. Helemaal onze eigen droomreis na onze droomdag. Een erg afwisselende reis zal het gaan worden qua actieve en onstpannende momenten.
Kan bijna niet wachten.
groetjes
chantal
Kan bijna niet wachten.
groetjes
chantal

Log in
Registreer
Help 
Multi quote