Trouwforum: Zelf De Locatie Decoreren - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Zelf De Locatie Decoreren wat is leuk en betaalbaar?

#1 Gebruiker is offline   trouwenaug2011 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 28-December 10

Gepost 19 February 2011 - 20:55

Wij huren voor onze bruiloft een heel weekend een kasteel af en moeten zelf de decoratie regelen. Nu ben ik hard aan het bedenken hoe we dit op een leuke manier, maar betaalbare manier kunnen doen.

Ik wil bijvoorbeeld ongeveer 60 stoelen met witte bekleding hebben voor de ceremonie. Maar waar ga ik dit betaalbaar vinden?

Wij willen in iedergeval alles in witte tint houden, iemand nog leuke ideeën voor de versiering van de locatie? het gaat om de ceremonie, eten buiten aan lange tafels en de feestzaal...

Heeft iemand leuke ideeën??

Groetjes, Miranda
0

#2 Gebruiker is offline   misstiara 

• Lid geworden: 27-November 10

Gepost 19 February 2011 - 21:39

Poeh, ik had laatst ook gekeken. Ik kwam volgens mij op 3,50 uit voor stoelhoezen. Maar op zhen.nl zag ik wel dat ze van die stoelstrikken verkopen voor 1 euro.
Verder zou ik gewoon zelf heeeel veeeeel tule kopen op de markt en daar leuke strikken van maken. Of goedkope bloemen halen bij de action, xenos.
En ik zou eens op YouTube gaan snuffelen. Tik eens in diy making à bow of zoiets. Succes!
0

#3 Gebruiker is offline   Fee 

• Lid geworden: 03-October 10

Gepost 21 February 2011 - 08:21

Wat vind jij betaalbaar Miranda? Ik heb voor onze lunch thuis de volgende zaken als decoratie gekocht:
- balonnen
- vlag: "leve het bruidspaar"
- loper voor over het voordeurpad
- servetjes "leve het bruidspaar"
- mooie lopers voor op de eettafel

Op die websites heb ik ook oa stoelhoezen gezien, 30 euro voor 10 stuks.

Als je interesse hebt, kan ik je wel even de URLs PMen.
0

#4 Gebruiker is offline   trouwenaug2011 

• Lid geworden: 28-December 10

Gepost 22 February 2011 - 14:56

Tja, wat vind ik betaalbaar? het moet geen €1000 gaan kosten...rond de 200 a 300 euro oid? Ik heb inmiddels bij de digros van die witte rieten hartjes gekocht (20 stuks a 1 euro per stuk) die wil ik in een of twee bomen gaan hangen. Verder 14 fakkels gekocht bij de action (2 stuks €1.59), deze heb ik inmiddels wit geverfd. Ik zat inderdaad ook aan balonnen te denken...een loper is ook leuk! en lopers over de eettafel...als je daar de links van hebt; graag!

Ik struikel onder andere nog over het punt hoe ik de ceremonie leuk aan ga kleden, bij mooi weer willen we buiten trouwen...er zijn wel stoelen maar hele lelijke...dus die moeten nog opgefleurd worden. En het zou leuk zijn als het hele tafereel er mooi uitziet. Maar goed, het heeft al een prachtig uitzicht..dus misschien heeft het niet veel nodig...maar die loper is ook een super idee.

Bij slecht weer is de ceremonie in bijhorend kapelletje op het landgoed, dan kan ik de rieten hartjes bv aan de kerkbanken bevestigen, veel kaarsen...

Zijn er meer mensen die zelf alles versieren? ben benieuwd wat jullie doen!
0

#5 Gebruiker is offline   Maewyn 

• Lid geworden: 24-July 10

Gepost 22 February 2011 - 15:26

Via Ebay.com kun je van die strikken (bows) voor om de stoelen goedkoop aanschaffen, stoelhoezen zijn denk ik duurder.

Wij hebben een hele zwik ballonnen weg bij ballonnenconcuurent.nl, ben er erg tevreden over. Een loper is prachtig voor je ceremonie, als je op Marktplaats kijkt kun je die in verschillende kleuren krijgen bij een bepaald bedrijf in het oosten van het land. Je kunt tijdens de ceremonie ook heliumballonnen aan de buitenste stoelen binden, ziet er ook fraai uit. De IKEA heeft op dit moment nep-gerbera's en kleine vaasjes voor niet te veel geld, in verschillende kleuren, die zijn ook leuk voor aankleding!

Kaarsen zou ik even controleren of dat toegestaan is, dat mag niet overal :D
0

#6 Gebruiker is offline   Diamond 

• Lid geworden: 21-April 10

Gepost 24 February 2011 - 23:18

Wij zijn ook bezig met de decoratie voor in de feesttent (daar is ook de ceremonie).
Inmiddels hebben we, 30 donkerrode metalic ballonnen en 20 ivoor metalic, (totaal €12,25). M'n dochter heeft een klein dochtertje en ik heb haar gevraagd de voedingspotjes te sparen, ik heb er ong. 40 stuks, daar komen een paar roosjes in en een gedeelte vullen met een laagje decoratiezout/zand en een waxinelichtje. Vervolgens kwam mn schoonzus met decoratie wat ze nog op zolder had liggen, een mega-lange strook donkerrode voeringstof wat we mooi kunnen draperen en een aantal muziekinstrumenten (gemaakt van schuimrummer en metalic geverfd), dat past goed bij ons, muziek is wel een thema omdat we beiden muzikanten zijn.
Al met al zijn we al een heel eind, maar iets voor de stoelen lijkt me nog wel heel leuk.
0

#7 Gebruiker is offline   Marlayne 

• Lid geworden: 04-January 11

Gepost 16 March 2011 - 22:07

Naar een stoffenwinkeltje gaan en VEEL tule kopen en organza stof is ook heel mooi. Verder heb ik zelf bij de action mooie kunstbloemen gekocht...
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers