Hier Word Ik Blij Van Feel good fotodraad
Gepost 18 October 2011 - 09:25
http://www.victorbos.nl/albums/userpics/schoenendoos/landschappen/beukenlaan_herfst2007.jpg http://blog.beruby.com/nl/files/2010/09/herfst.jpg
Heerlijk lange wandeling maken in het bos en genieten van de schitterende natuur in de herfst.
Afsluitend met een heerlijke mok warme chocolademelk met slagroom en een appeltaartje........
Heerlijk lange wandeling maken in het bos en genieten van de schitterende natuur in de herfst.
Afsluitend met een heerlijke mok warme chocolademelk met slagroom en een appeltaartje........
Gepost 18 October 2011 - 10:14
Jaaaah, I heart de herfst. En van paddestoelen worden heel veel mensen blij.
Bijgesloten bestand(en)
-
pastinaak1.jpg (71.37K )
Aantal downloads : 24
Gepost 02 February 2012 - 10:40
:)
Bijgesloten bestand(en)
-
Giovanni-Frescura-002.jpg (58.2K )
Aantal downloads : 74
Gepost 04 March 2012 - 16:08
'Ollie, kom je buiten spelen?!'
buurtpoes komt onze poes steeds halen :wub:
(tweede foto leek hij niet te uploaden, maar nu staat ie er 3 keer bij, maar kan ik ze niet meer weghalen...).
buurtpoes komt onze poes steeds halen :wub:
(tweede foto leek hij niet te uploaden, maar nu staat ie er 3 keer bij, maar kan ik ze niet meer weghalen...).
Bijgesloten bestand(en)
-
27022012717klein.jpg (68.41K )
Aantal downloads : 80 -
20112011683klein.jpg (97.41K )
Aantal downloads : 84 -
20112011683klein.jpg (40.95K )
Aantal downloads : 38 -
20112011683klein.jpg (40.95K )
Aantal downloads : 4
Gepost 04 March 2012 - 16:15
Oh wat lief!!
Ons vorig katje (heette Jassou, vandaar ;) ) werd ook altijd opgehaald door de veeeeel oudere dikke kater twee deuren verder. Op een nacht kwam ze niet terug, en was aangereden. Heel zielig, ze was nog maar net een jaar. De volgende avond kwam Modder (de dikke witte kater) haar weer ophalen, toen ik de deur open deed en zei dat Jassou er niet meer was, keek hij even 'over mijn schouder' naar binnen, draaide om en liep weg. Bastte toen inhuilen uit.
(edit, realiseer me net de thread titel... sorry he...)
Ons vorig katje (heette Jassou, vandaar ;) ) werd ook altijd opgehaald door de veeeeel oudere dikke kater twee deuren verder. Op een nacht kwam ze niet terug, en was aangereden. Heel zielig, ze was nog maar net een jaar. De volgende avond kwam Modder (de dikke witte kater) haar weer ophalen, toen ik de deur open deed en zei dat Jassou er niet meer was, keek hij even 'over mijn schouder' naar binnen, draaide om en liep weg. Bastte toen inhuilen uit.
(edit, realiseer me net de thread titel... sorry he...)
Gepost 15 March 2012 - 14:51
Anna Livia, op 15 March 2012 - 14:50, zei:
Ik word blij van dit weer! Ik fiets weer naar mijn werk (hijg, puf, maar goed) en zaterdag heb ik allerhande zaadjes geplant voor mijn moestuin en heel de vensterbank staat al vol met plantjes, radijs en verschillende soorten sla, zo leuk!
Hier idem! De rucolakers kan ik bijna eten! Heb ook 2 appelboompjes besteld, leuk!
Gepost 15 March 2012 - 20:26
Elina, op 15 March 2012 - 17:25, zei:
Helemaal eens met AL, heerlijk weer (eerst zonneuitslag van het jaar is ook een feit, maar da's een ander topic), warmte en opladen en buiten en de zon op je huid!
Welke appelras is dat E_vlyne?
Welke appelras is dat E_vlyne?
eoa onbekend ras, via MiniTree. Wil eigenlijk ook wel een kers maar ik wacht even op de nieuwe rassen.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote