Iemand Ideén Over Het Aanzoek Doen?
Gepost 28 February 2011 - 22:31
Ik weet alleen nog niet hoe en wanneer..
zoveel ideén...maar allemaal te duur.. en zelf ben ik niet zo creatief.
Hij houd van dieren (vooral van vogels/parkieten), natuur, bioscoop.
Ik zou graag hem iets willen geven met de tekst erop: Zou je met me willen trouwen?
weet iemand toevallig een website daarvoor?
Alle ideén zijn welkom! ik ben echt r-a-d-e-looos...
Groetjes, Mariska
Gepost 01 March 2011 - 11:06
wat stoer dat jij hem wilt gaan vragen! Ik heb mijn vriend ook ten huwelijk gevraagd. Het is inderdaad leuk om het te vragen tijdens iets wat je vriend leuk vindt. Misschien kun je hem trakteren op een avondje bios en dan naar een kleine bioscoop in de buurt gaan op een rustige doordeweekse avond of middag. Ik heb wel eens gehoord namelijk dat aan het einde van de film DE vraag in beeld kwam. Bij een grote bioscoop als bijv. Pathé zullen ze zoiets misschien niet doen, maar wellicht da de kleineren er wel voor open staan? Je kunt het altijd vragen toch?
Ik wilde mijn vriend ook graag iets geven bij het aanzoek. Geen ring, want in verband met zijn werk kan hij die toch bijna nooit dragen. Uiteindelijk heb ik hem niets extra's gegeven, maar ik heb getwijfeld over een zilveren sleutelhanger van een merk waar hij dol op is.
Nou, wie weet heb je er wat aan. In ieder geval alvast veel succes! Enne, knap als je ermee kunt wachten trouwens tot dit jaar om is! ;)
Groetjes,
Marjan
Gepost 01 March 2011 - 16:12
Mariska20, op 28 February 2011 - 22:31, zei:
Ik zou graag hem iets willen geven met de tekst erop: Zou je met me willen trouwen?
Fototompouce met tekst (van de hema) meenemen naar de dierentuin en die tevoorschijn halen?
Ik zal er nog eens verder over nadenken
Gepost 14 March 2011 - 16:39
Ik heb ook mijn vriend ten huwelijk gevraagd.
Op kerstavond hebben we thuis samen gegeten. Lekker wijntje, kaarsjes aan...echt gezellig.
Vervolgens heb ik hem, terwijl we hadden afgesproken niets voor kerst te doen, een kado gegeven;
Een boek met foto's van ons samen en de mensen om ons heen die belangrijk voor ons zijn. Lieve foto's, mooie foto's, maar ook gekke foto's.
Mijn vriend is bijvoorbeeld fan van Elvis. Éen pagina staat vol met Elvis foto's met daarop de tekst; Help! Mijn man heeft een hobbie.
Op de laaste pagina staat de tekst van "ons" liedje, met onderaan de tekst: Lieve Twan, Wil je met me trouwen?
Het boek is overal mee naartoe gegaan en het is ook nog eens een mooie herinnering aan DE vraag.
Ik heb het boek laten maken door een bekende die daar zijn eigen bedrijfje in heeft, maar je kan het uiteraard ook zelf doen(hema,kruidvat etc.)
Veel succes
Groetjes,
Dorien
Gepost 13 July 2011 - 21:13
Gepost 09 August 2011 - 18:56
zelf ben ik ten huwelijk gevraagd in Venetië (smorgens heengevlogen en savonds weer terug van huis, de kosten weet ik niet precies, maar volgens mijn verloofde viel het mee). Zelf heb ik hem toen een zelfgemaakt fotoboek gegeven met de 101 redenen waarom ik met jou wil trouwen. Die had ik in dichtvorm gemaakt met een bestand dat ik via de Hema had gedownload, en daarna alle foto's erin gezet en toen af laten drukken. Hij is prachtig geworden en hij vond het ook erg leuk. Op ons verlovingsfeestje is het de hele groep rond gegaan. Verder hebben we sindsdien allebei onze trouwring om onze linkerringvinger, dus heb je wel een echte herinnering. En met zo'n boekje heb je ook gelijk alle leuke foto's van je samen in een boekje.
als je van vogels houd zou je naar Berkel en Rodenrijs kunnen gaan, daar zit de roofvogelboerderij en kun je een roofvogelworkshop (75 euro per persoon) of gewoon een roofvogelshow doen, hebben wij ook eens gedaan en dat is zo vreselijk gaaf! Daar kun je een vogel een briefje om zijn poot laten doen met de tekst 'wil je met mij trouwen?'.
Vraag ze zelf maar eens naar de mogelijkheden, ze hebben daar leuke ideeen en het zijn heel vriendelijke mensen.
Het is daar vaker gebeurt.
Of naar Veldhoven naar het Papegaaienpark, daar ben ik nog nooit geweest.
Maar ik kan me indenken dat die medewerkers daar best met je mee willen denken.
Of naar de tuinen van Appeltern (of andere tuin/ park) en daar eerst van de natuur genieten?
Succes hoor, ben benieuwd hoe je het gaat doen!
maak er wat leuks van!
Gepost 23 August 2011 - 16:00
deniesje, op 13 July 2011 - 21:13, zei:
Dat lijkt mij helemaal niets :huh: Maar ja ieder stel heeft zo z'n eigenaardigheden :)
Gepost 10 October 2011 - 11:18
Stoer dat je je vriend gaat vragen! En onthou dat zolang je het vanuit je hart doet het altijd goed komt...
Ik heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd in een hotelletje waar wij ons allereerste weekendje weg naartoe zijn geweest. De kamer zelf was niet veel bijzonders, maar aangezien dit ook echt dezelfde kamer was als ruim 6 jaar geleden, was het weer helemaal bijzonder. Ik heb haar een paar dagen van tevoren verteld dat ik een hotelletje geboekt had, omdat we het zo druk gehad hadden de laatste weken. Toen we er aankwamen hebben we onze spullen op de kamer gezet en zijn we Valkenburg in gegaan. Ik had daar voor 's avonds ook al een restaurantje gereserveerd en hebben daar lekker rondgelopen en gegeten.
Wat mijn vriendin toen nog niet wist, was dat mijn zus ook in het complot zat. Toen wij dus in Valkenburg (half uurtje rijden van het hotel) lekker van elkaar aan het genieten waren, heeft mijn zus de hele kamer vol met rozenblaadjes en waxinelichtjes gezet, een fles champagne en ons nummer klaargezet. Toen wij uit het restaurant liepen heb ik haar gesmst en heeft ze alle kaarjes aangestoken...
Terug in het hotel heb ik m'n vriendin haar telefoon gevraagd en gezegd dat ze even op de gang moest wachten. In de kamer (inmiddels 500 graden!) heb ik onze telefoons uitgezet, de ring gepakt en ons nummer aangezet... Tijd voor het moment supreme!
Veel succes met de voorbereidingen, maar dat zal zeker goedkomen.
Gepost 17 November 2011 - 01:59
wat tof dat je hem gaat vragen!! ik heb misschien wel een leuk idee voor je, wat weinig kan gaan kosten.
aangezien hij zo van de natuur en vogels is, neem hem een keer op een ochtend mee naar zo een uitkijkpost van het bosbeheer en laat vrienden van je in de bosjes zitten met een bord met 'de vraag' erop. geef hem een verrekijker om vogels te spotten en op dat moment komt het bordje omhoog uit de bosjes.
verwacht ie vast niet:P
Gepost 18 February 2012 - 16:46
Je moet daarna ook nog de bruiloft betalen he? Hihi!
Ik heb zo geen idee (ik heb zelf SBS6 ingeschakeld hihi maar ja, dat programma bestaat niet meer)
Succes en veel plezier met voorbereiden (maar gezien de start datum van dit topic denk ik dat je 'm al gevraagd hebt...)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote