Wat Houdt Je Nu Bezig? Tijd voor deel 10!
Gepost 12 March 2011 - 14:02
Het forum wordt niet sneller van al die grote topics, en omdat de "ga naar de laatste post in dit onderwerp"-knop bij mij niet goed werkt, opent het huidige WHJNB-topic steeds op de eerste bladzijde, met een pinnig "Zullen we nu allemaal weer lief doen tegen elkaar?"
Kortom, ik was het zat, tijd voor deel 10. Post hier alles wat jou op dit moment bezighoudt! :)
Gepost 12 March 2011 - 15:46
en wat mij bezig houd... morgen fotoboekkijkmiddag georganiseerd voor de familie... kunnen ze eindelijk foto's voor vergrotingen uitkiezen. (zijn onderhand bijna een jaar verder..:S)
dus hier de woonkamer bezoekproof maken:D
Gepost 12 March 2011 - 15:58
Zit nu te kijken naar de 3 soldaten die terug zijn. Ik snap dat het verschrikkelijk is maar aan de andere kant het is ook een risico van het vak.
Ik vind dit soort dingen altijd heel dubbel.
Voor familie en vrienden heerlijk dat ze weer veilig thuis zijn hoor!!
Gepost 12 March 2011 - 16:31
Ik ben blij want kon een lamp terug brengen bij de praxis die ik én in november had gekocht, én ik had geen bon meer ;)
Had mn rekeningoverzicht meegenomen en ze kon de bon traceren!
moest er wel wat anders voor uit zoeken, maar heb leuke viooltjes en een buxus gekocht!
Gepost 12 March 2011 - 17:39
Happy Bride, op 12 March 2011 - 15:58, zei:
Ik vind dit soort dingen altijd heel dubbel.
Voor familie en vrienden heerlijk dat ze weer veilig thuis zijn hoor!!
Ik zit erg in de meeleesmodus, dus reageer ik niet zoveel. Maar een nieuw WHJNB topic, is een goed moment om weer in te stappen. Vooral omdat HB/HM (:)) Een post post waar ik even op wil reageren:
Die soldaten kennen de risico's en die vinden het meestal niet zo verschrikkelijk. De media blaast het altijd op, en als je zelf er middenin zit is het toch heel anders. Het ergste is het voor het thuisfront, en vooral omdat het allemaal zo in de media staat.
Ik wil de situatie niet bagatelliseren maar, van buitenaf lijkt het altijd erger. En de media maakt het altijd spannender dan dat het is.
Verder wil ik Femke even melden dat ik in lúv ben met haar nieuwe aanwinst :wub: !! Wat een schatje, en wat een kanjer ben jij, dat je hem niet zomaar terug brengt, maar zó goed voor hem zorgt!
@ Inx, het verslag van je bruiloft was erg mooi gedaan! Het was heel ontroerend om te lezen. Het was ook heel mooi geschreven want ik 'las' jou er echt in (als je begrijpt wat ik bedoel)
@ Saskia: hmmmmmm, boterkoek(geur)
Hier is manlief 2 dagen naar een beurs in Duitsland, dus ik heb me vandaag vermaakt door schaamteloos te gaan winkelen (was even geleden) Heeeeeerlijk! Dat heb ik best gemist!
Gepost 12 March 2011 - 19:39
Maar ik ben lekker geslaagd voor het voorjaar en in de uitverkoop (wist niet dat dat nu nog was)
Vanavond lekker voor de buis. Konijn is weer beter !! :)
Gepost 12 March 2011 - 22:03
Begint ook allemaal met leuke positieve dingetjes.. leuk hoor.. fijn dat Dex en konijn weer wat opknappen. Nu Dex die griep nog eventjes de deur uit werken!!
Hier lekker de zijtuin aangepakt... daar is denk ik al 15 jaar niets aan gedaan, dus we hebben het nu weer enigszins leefbaar gemaakt.. buren weer blij dat weer wat beter en mooier uitzicht hebben. Nu een kwestie van bijhouden deze zomer en in het najaar hoop ik de graafmachine erin.. en tegelen, gras en hekje... Weer een stap verder. Maar het was heerlijk weer vandaag, hoefde niet op de beurs te staan. Morgenvroeg nog lekker even rustig aan doen en dan morgenmiddag en avond weer even werken. En dan kunnen we denk ik wel terugkijken op een leuke beurs, zeker een leuke ervaring...
Wievie, klinkt lekker zo'n dagje shoppen... Vind de mode zelf wat moeilijk momenteel, dus heb nog niet echt veel leuke dingen gezien...Maar binnenkort ga ik jouw daden volgen om ook eens lekker weer de kast vol te krijgen met leuke voorjaar/zomerkleding.
Gepost 12 March 2011 - 22:14
Vanmiddag hebben we hier in huis gezellig een high tea gehad met schoonouders en schoonzus en zwager met de kinderen. Gisteravond en vandaag rook het bij ons dus ook lekker in huis! Nu vol en moe ;) Vanavond maar lekker op tijd naar bed denk ik.
Gepost 13 March 2011 - 11:29
Vanmiddag een verjaardag, denk wel dat we er even heen gaan.
Morgen weer werken en deze week 3 keer naar het revalidatiecentrum. Drukke week dus weer! Maar ook: dinsdag een pretecho! Zin in!
@Inx
Ik voel me een beetje blond maar lees van alles over een blog van jou maar kan hem niet vinden :$
Gepost 13 March 2011 - 12:30
Wendy: leuk dinsdag een pretecho!!
vandaag gaan we naar heeswijk-dinther naar de boederij van de grootouders van lief. Daar trouwen we in augustus, dus even nogmaals kijken hoe we alles willen neerzetten in de tuin e.d. Heb er zin in! Ook lkkr met de hond wandelen daar, aangezien daar veel groen is. Dus lkkr veel natuur voor ons!
Gepost 13 March 2011 - 12:49
Klinkt lekker Saskia! Ik had vrijdag ook weer wat gebakken, kaashapjes en citroenkoekjes, lekker hoor. :)
Fijne zondag allemaal!
Gepost 13 March 2011 - 13:11
@ Anna: leuk dat je naar Heeswijk-Dinther gaat! Ik kom daar vandaan en mijn ouders en broertje wonen er nog steeds.
Feestje was gezellig gisteren en niet alle baksels zijn op. He wat jammer nou... :D
Gepost 13 March 2011 - 15:06
idgnkv, op 13 March 2011 - 14:46, zei:
Het is lente!! Onze kat is soms de hele dag weg. Juist met dit weer spelen de hormoontjes een rol en gaan ze aan de wandel. Geen zorgen die komt wel weer terug als ze/hij honger heeft!
Gepost 13 March 2011 - 15:14
Femke: Vervelend van Dex! Ik hoop voor hem en jullie dat ie snel een beetje opknapt.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote