Trouwforum: Wat Houdt Je Nu Bezig? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (178 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wat Houdt Je Nu Bezig? Tijd voor deel 10!

#1 Gebruiker is offline   Inx 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 09-March 09

Gepost 12 March 2011 - 14:02

Nu we met deel 9 al op 255 (!) bladzijden zitten, en er nog niet echt een ruzie in zicht is (de vorige delen gingen steeds op slot als er gezeik in de tent was, en dan kwam er een nieuw deel om met een schone lei te beginnen), ben ik zo vrij om out of the blue een nieuw WHJNB-topic te openen.
Het forum wordt niet sneller van al die grote topics, en omdat de "ga naar de laatste post in dit onderwerp"-knop bij mij niet goed werkt, opent het huidige WHJNB-topic steeds op de eerste bladzijde, met een pinnig "Zullen we nu allemaal weer lief doen tegen elkaar?"
Kortom, ik was het zat, tijd voor deel 10. Post hier alles wat jou op dit moment bezighoudt! :)
0

#2 Gebruiker is offline   drieke 

• Lid geworden: 28-September 07

Gepost 12 March 2011 - 15:46

goed bezig Inx! eens kijken of ik deze serie kan bijhouden met lezen ...:D

en wat mij bezig houd... morgen fotoboekkijkmiddag georganiseerd voor de familie... kunnen ze eindelijk foto's voor vergrotingen uitkiezen. (zijn onderhand bijna een jaar verder..:S)
dus hier de woonkamer bezoekproof maken:D
0

#3 Gebruiker is offline   Happy Bride 

• Lid geworden: 01-September 08

Gepost 12 March 2011 - 15:58

Helemaal top Inx!!

Zit nu te kijken naar de 3 soldaten die terug zijn. Ik snap dat het verschrikkelijk is maar aan de andere kant het is ook een risico van het vak.
Ik vind dit soort dingen altijd heel dubbel.
Voor familie en vrienden heerlijk dat ze weer veilig thuis zijn hoor!!
0

#4 Gebruiker is offline   Saskia1983 

• Lid geworden: 08-January 09

Gepost 12 March 2011 - 16:14

Ik ben lekker aan het bakken voor het verjaardagsfeestje van P vanavond. Heb al muffins klaarstaan en de chocoladetaart/cake is aan het afkoelen. Op het moment staat de boterkoek in de oven, mmmm! Jullie kunnen wel raden hoe het in mijn huis ruikt nu! ;)
0

#5 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 12 March 2011 - 16:31

snap t wel HB.

Ik ben blij want kon een lamp terug brengen bij de praxis die ik én in november had gekocht, én ik had geen bon meer ;)
Had mn rekeningoverzicht meegenomen en ze kon de bon traceren!
moest er wel wat anders voor uit zoeken, maar heb leuke viooltjes en een buxus gekocht!
0

#6 Gebruiker is offline   Happy Bride 

Gepost 12 March 2011 - 16:43

Zal heerlijk ruiken bij jou thuis Saskia.
Femke, heerlijk lente bloemetjes shoppen!!
Hoe gaat het met Dex, heb ik even gemist denk ik
0

#7 Gebruiker is offline   Femke 

Gepost 12 March 2011 - 16:44

Dex is aan de antibiotica, schimmelspul en laxeermiddel ;)
Hij is dus een beetje duf, en nog veel niezen, maar hij poept redelijk, en we hopen dat hij de griep komende dagen overwint!
0

#8 Gebruiker is offline   wievie 

• Lid geworden: 04-August 09

Gepost 12 March 2011 - 17:39

Bekijk Post Happy Bride, op 12 March 2011 - 15:58, zei:

Zit nu te kijken naar de 3 soldaten die terug zijn. Ik snap dat het verschrikkelijk is maar aan de andere kant het is ook een risico van het vak.
Ik vind dit soort dingen altijd heel dubbel.
Voor familie en vrienden heerlijk dat ze weer veilig thuis zijn hoor!!

Ik zit erg in de meeleesmodus, dus reageer ik niet zoveel. Maar een nieuw WHJNB topic, is een goed moment om weer in te stappen. Vooral omdat HB/HM (:)) Een post post waar ik even op wil reageren:
Die soldaten kennen de risico's en die vinden het meestal niet zo verschrikkelijk. De media blaast het altijd op, en als je zelf er middenin zit is het toch heel anders. Het ergste is het voor het thuisfront, en vooral omdat het allemaal zo in de media staat.

Ik wil de situatie niet bagatelliseren maar, van buitenaf lijkt het altijd erger. En de media maakt het altijd spannender dan dat het is.

Verder wil ik Femke even melden dat ik in lúv ben met haar nieuwe aanwinst :wub: !! Wat een schatje, en wat een kanjer ben jij, dat je hem niet zomaar terug brengt, maar zó goed voor hem zorgt!

@ Inx, het verslag van je bruiloft was erg mooi gedaan! Het was heel ontroerend om te lezen. Het was ook heel mooi geschreven want ik 'las' jou er echt in (als je begrijpt wat ik bedoel)

@ Saskia: hmmmmmm, boterkoek(geur)

Hier is manlief 2 dagen naar een beurs in Duitsland, dus ik heb me vandaag vermaakt door schaamteloos te gaan winkelen (was even geleden) Heeeeeerlijk! Dat heb ik best gemist!
0

#9 Gebruiker is offline   anna23 

• Lid geworden: 21-September 10

Gepost 12 March 2011 - 18:15

Leuk inx!!

@Saskia: hmmmmz lkkr! Vanavond ook feest hier, dus ook lkkr taart en gabak vanavond! Alvast veeeeeeeeeel plezier!

Zijn nu bij schoonmoeder, gezellig hier! Hond is alleen een beetje irritant <_< beetje druk!
0

#10 Gebruiker is offline   Nogevengeduld 

• Lid geworden: 19-August 09

Gepost 12 March 2011 - 19:39

@ Wievie, lekker he, dat winkelen :D Ik ben vandaag met R naar zuidplein geweest. Wel een toer om er te komen. Er was een omleiding en we mistten de afslag :huh:
Maar ik ben lekker geslaagd voor het voorjaar en in de uitverkoop (wist niet dat dat nu nog was)

Vanavond lekker voor de buis. Konijn is weer beter !! :)
0

#11 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 12 March 2011 - 21:35

Wat leuk om allemaal fijne dingen te lezen.
Winkelen, boterkoek, taart, cake, poezen die beter worden, bloemetjes, plantjes en feestjes.
Weekeind!
0

#12 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 12 March 2011 - 22:03

Oh leuk een versie nieuwe WHJNB..

Begint ook allemaal met leuke positieve dingetjes.. leuk hoor.. fijn dat Dex en konijn weer wat opknappen. Nu Dex die griep nog eventjes de deur uit werken!!

Hier lekker de zijtuin aangepakt... daar is denk ik al 15 jaar niets aan gedaan, dus we hebben het nu weer enigszins leefbaar gemaakt.. buren weer blij dat weer wat beter en mooier uitzicht hebben. Nu een kwestie van bijhouden deze zomer en in het najaar hoop ik de graafmachine erin.. en tegelen, gras en hekje... Weer een stap verder. Maar het was heerlijk weer vandaag, hoefde niet op de beurs te staan. Morgenvroeg nog lekker even rustig aan doen en dan morgenmiddag en avond weer even werken. En dan kunnen we denk ik wel terugkijken op een leuke beurs, zeker een leuke ervaring...

Wievie, klinkt lekker zo'n dagje shoppen... Vind de mode zelf wat moeilijk momenteel, dus heb nog niet echt veel leuke dingen gezien...Maar binnenkort ga ik jouw daden volgen om ook eens lekker weer de kast vol te krijgen met leuke voorjaar/zomerkleding.
0

#13 Gebruiker is offline   idgnkv 

• Lid geworden: 30-May 09

Gepost 12 March 2011 - 22:14

Ik zeg ook even hallo in het nieuwe topic :)

Vanmiddag hebben we hier in huis gezellig een high tea gehad met schoonouders en schoonzus en zwager met de kinderen. Gisteravond en vandaag rook het bij ons dus ook lekker in huis! Nu vol en moe ;) Vanavond maar lekker op tijd naar bed denk ik.
0

#14 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 13 March 2011 - 10:14

Ha allemaal, wat een fijne start van het nieuwe topic met allemaal leuke en positieve dingen :)
En thanks iedereen voor de lieve reacties op dat blog! We vonden het zelf ook een leuk stukje geworden :)
0

#15 Gebruiker is offline   chantal3-9 

• Lid geworden: 14-October 09

Gepost 13 March 2011 - 11:07

Goeiemorgen!
Heb nog niet zoveel te melden, even wakker worden nog (dat duurt bij lang bij mij, heb al een uur mijn ogen open ;)).
Nog leuke plannen voor vandaag?
0

#16 Gebruiker is offline   wendy 

• Lid geworden: 14-March 06

Gepost 13 March 2011 - 11:29

Hier niet zo heel veel plannen. Ben nog steeds beetje ziekjes, of voornamelijk ontzettend verkouden compleet met een zere nek en hoofdpijn.
Vanmiddag een verjaardag, denk wel dat we er even heen gaan.

Morgen weer werken en deze week 3 keer naar het revalidatiecentrum. Drukke week dus weer! Maar ook: dinsdag een pretecho! Zin in!

@Inx
Ik voel me een beetje blond maar lees van alles over een blog van jou maar kan hem niet vinden :$
0

#17 Gebruiker is offline   anna23 

• Lid geworden: 21-September 10

Gepost 13 March 2011 - 12:30

Morgen!

Wendy: leuk dinsdag een pretecho!!

vandaag gaan we naar heeswijk-dinther naar de boederij van de grootouders van lief. Daar trouwen we in augustus, dus even nogmaals kijken hoe we alles willen neerzetten in de tuin e.d. Heb er zin in! Ook lkkr met de hond wandelen daar, aangezien daar veel groen is. Dus lkkr veel natuur voor ons!
0

#18 Gebruiker is offline   Muisje 

• Lid geworden: 09-August 09

Gepost 13 March 2011 - 12:42

@Wendy: www.fromfraai.nl word denk ik bedoeld!!

Fyne zondag allemaal!
0

#19 Gebruiker is offline   Anna Livia 

• Lid geworden: 23-September 08

Gepost 13 March 2011 - 12:49

Ha Inx, ik had (uiteraard ;)) precies hetzelfde met die eerste pagina met dat lief doen, dus fijn dat er een nieuwe is! Ik heb een slome dag, W. is weg maar ik mocht van hem niets in huis doen, alleen relaxte en leuke dingen zoals in bad of lezen of iets anders leuks. ;) Dus ik kruip zo met een boek op de bank. Jammer dat het net nog niet warm genoeg is om in de tuin te zitten, echt aftellen totdat het daar tijd voor is!

Klinkt lekker Saskia! Ik had vrijdag ook weer wat gebakken, kaashapjes en citroenkoekjes, lekker hoor. :)

Fijne zondag allemaal!
0

#20 Gebruiker is offline   Saskia1983 

• Lid geworden: 08-January 09

Gepost 13 March 2011 - 13:11

@ AL: citroenkoekjes? Klinkt goed! Ik hoop dat we snel veel beschuiten met muisjes mogen eten hier, maar tot die tijd blijf ik lekker bakken. Kan ik het recept terugvinden in het receptentopic? ;)

@ Anna: leuk dat je naar Heeswijk-Dinther gaat! Ik kom daar vandaan en mijn ouders en broertje wonen er nog steeds.

Feestje was gezellig gisteren en niet alle baksels zijn op. He wat jammer nou... :D
0

#21 Gebruiker is offline   idgnkv 

Gepost 13 March 2011 - 14:46

Hm, Toeter is al vanaf vanmorgen half 10 buiten. Stiekem ben ik toch wel een beetje ongerust..
0

#22 Gebruiker is offline   Happy Bride 

Gepost 13 March 2011 - 15:06

Bekijk Post idgnkv, op 13 March 2011 - 14:46, zei:

Hm, Toeter is al vanaf vanmorgen half 10 buiten. Stiekem ben ik toch wel een beetje ongerust..

Het is lente!! Onze kat is soms de hele dag weg. Juist met dit weer spelen de hormoontjes een rol en gaan ze aan de wandel. Geen zorgen die komt wel weer terug als ze/hij honger heeft!
0

#23 Gebruiker is offline   Femke 

Gepost 13 March 2011 - 15:11

misschien geniet hij een beetje van t weer ;)

Dex is steeds minder aan t eten, erg vervelend! Hij is 1 hoopje ellende nog steeds, hoop wel dat de abkuur nou eens aanslaat.
0

#24 Gebruiker is offline   idgnkv 

Gepost 13 March 2011 - 15:14

Ik weet dat ik me nog geen zorgen moet maken, maar omdat we 'm al eens een keer eerder kwijt zijn geweest ben ik toch wat sneller bang denk ik. En dit is de eerste keer (nadat we 'm kwijt zijn geweest) dat ie zo lang weg is. Normaal meldt hij zich wel weer na twee uur buiten te zijn geweest. Maar goed, hopelijk heb je gelijk en komt ie vanzelf weer terug :)

Femke: Vervelend van Dex! Ik hoop voor hem en jullie dat ie snel een beetje opknapt.
0

#25 Gebruiker is offline   Happy Bride 

Gepost 13 March 2011 - 15:16

Femke als hij maar wel goed blijft drinkene. Krijgt hij speciaal voer anders misschien eens vlees proberen.
Idgnkv die van ons ligt al een paar uur te luieren onder een struik in de achtertuin, misschien doet Toeter dat ook en zie je hem daarom niet.
0

• (178 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers