Wat Houdt Je Nu Bezig? Tijd voor deel 10!
Gepost 13 March 2011 - 16:08
@ ignvk hopelijk komt je poezel snel terug. Hier was ik Nelly een keer kwijt, had al brokjes in de tuin neergelegd, god weet hoe lang stsan roepen, was ze gewoon binnen op zolder.. :ph34r:
2 Inx, goed idee nieuw topic, misschien een idee om een max te stellen aan de topic grootte in het algemeen?
@ Wendy, leuk een pretecho! Wel foto posten he!!
Hier lekker een luie zondag, heerlijk niks gepland. Straks pannekoeken bakken! Zin in! Vorige week kregen we onverwacht visite op zondag, nu lekker niks.
Gepost 13 March 2011 - 16:21
ignvk: hopelijk komt je poes snel terug, ik snap wel dat je toch een beetje bezorgd bent...
En Femke, kei zielig voor Dex.....hopelijk wordt ie snel weer beter. Ga je binnenkort weer langs de huisarts?
Gepost 13 March 2011 - 16:23
:( @ Dex, ik hoop dat hij snel opknapt!
:D @luie zondag, heerlijk. Hier wel wat in huis gedaan en straks lekker uit eten, maar het voelt wel als luie zondag :).
Gepost 13 March 2011 - 16:57
@HB ik geef Dex via een spuitje drinken en eten, zodat hij in elk geval wat binnenkrijgt. Omdat zn neus dicht zit met snot kan hij niets ruiken en katten willen hun eten ruiken om eetlust te krijgen schijnt...
Nu is Beer zn eetlust ookal kwijt, hoop niet dat Dex m aangestoken heeft!
Gepost 13 March 2011 - 20:40
Vandaag naar de IKEA geweest met mijn ouders en broertje. Grappig om zo als gezin weer even weg te zijn.
We begonnen de dag met het 1 euro ontbijtje. Daarna rondgekeken voor het huisje van mn broertje. Puur ter orientatie.
Daarna naar de verjaardag van nichtje.
Gepost 13 March 2011 - 21:32
Van z'n oog, zou het zo niet weten. Is het oog ontstoken? Weet niet of het een idee is,
mar misschien met een watje met afgekoeld/lauw gekookt water schoonmaken? Of komt er geen rotzooi uit?
Misschien helpt het ietsjes?
Hier weer een druk dagje achter de rug. Vanmiddag weer heerlijk op de beurs gestaan!! Vond het echt geweldig... zo enthousiast mensen kunnen reageren!! Zes uur was de beurs weer afgelopen en mocht alles opgeruimd worden. Kwart over 8 stond alles weer bij ons in de winkel.. hadden we netjes gedaan dachten we zo. Nu dus lekker even met de beentjes omhoog...
Zou het morgen mooi weer wezen, anders fiets ik morgen even naar het tuincentrum (7 km fietsen)... voor wat zomerse plantjes buiten op het terras en op de tafel.. tuin moet even leuk aangekleed worden, al zeg ik hetzelf...
Suzan, leuk zo shoppen voor je broertje. Voor zo weinig vierkante meters kun je leuk slagen bij de Ikea. Heeft hij al een idee wat hij wil? Wanneer krijgt hij de sleutel? En leuk uitje zo met je ouders en broertje. Minte ook mee zeker? En Fenna?
Twijfeltje.. wordt je zo lekker lamlendig van he.. die warmte... dan kun je beter zelf in het water liggen :D
Fijn dat Toeter weer thuis is..
Gepost 14 March 2011 - 08:03
Moet vandaag de hele dag werken en heb eindelijk al t moed bij eengeraapt om een afspraak in te plannen bij de tandarts....verstandkies moet er echt uit nu! Ga vandaag nog bellen en hopelijk kan ik dan snel terecht!
Gepost 14 March 2011 - 08:36
Sterkte bij de tandarts!
Hier vandaag gewoon weer aan het werk, helaas is het weekend voorbij. Extra zuur vandaag is dat ik vannacht bar slecht geslapen heb, dus is de focus op het werk wat minder.
Vanavond mijn 2e snowboardles op zo'n rollerband, het zal me benieuwen!
Iedereen werkse!
Gepost 14 March 2011 - 08:52
Ga je op wintersport Risje?
Wij zouden zaterdag met 2 neefjes, zwager en schoonzus naar het pannenkoekenrestaurant gaan, maar smiddags belde schoonzus op dat het oudste neefje nog een nachtje bij oma(sm) bleef slapen. Wij hadden al zoiets van :blink: beetje jammer...maar oma had het voorgesteld, voor een mannetje van vier lastig dan om te zeggen ik blijf niet..
Had manlief sm gistr aan de telefoon...jammer het dat tie bij ons wij, hij koos er zelf voor...(in de trant van, hij vindt ons leuker dan jullie)
Gepost 14 March 2011 - 09:06
zusje, op 14 March 2011 - 08:52, zei:
Ga je op wintersport Risje?
Haha nee! Ik wil gewoon leren snowboarden, zodat ik hopelijk volgend jaar een keer op wintersport kan :) Ik kan al skieen maar ik vind snowboarden er cooler uitzien B) haha. Plus dat de cursus die ik doe, nu goedkoper is, omdat het aan het eind van het seizoen is :)
Gepost 14 March 2011 - 09:21
Inx: Wat een fantastich idee om een frisse start te maken, ik irriteerde me ook erg aan de eerste zin.
Femke: Wat fijn dat Dex langzaamaan weer aan het opknappen is.
Wendy: Leuk een pretecho!
Fammie: Werkse vandaag!
Risje: Wat leuk dat je gaat leren snowboarden.
Zusje: Wat ontzettend flauw zeg! Wel raar dat de moeder van je neefje dan niet gewoon zegt dat hij al wat anders op de agenda heeft staan.
Hier: Heerlijk weekend gehad. Ik ben zaterdag met een groep vriendinnen naar de cursus taart bekleden geweest erg geslaagd was het en ik ben echt aangestoken met het taarten virus. Ik post zo even een foto in het taarten draadje.
Gisteren zijn we bij mijn opa en oma op bezoek geweest. Het was erg gezellig, we weten nu ook eindelijk wat we gaan doen deze vakantie. Naar Zwitserland en Italië met dank aan mijn opa met zijn geweldige do's en dont's.
Gepost 14 March 2011 - 09:44
Broertje heeft geen idee wat ie wil. VAndaag krijgt hij de sleutel. Het liefst had ie thuis gebleven. Hij vind het maar gedoe :lol:
Femke, Saar heeft continu een druppel op haar neus hangen. Overal in het huis vinden we van die opgedroogde plekjes. Hoort bij het ras, al heb ik Dex zijn oogje natuurlijk niet gezien.
Gepost 14 March 2011 - 09:47
Nu zijn is de It's falliet en kun je via online veiling heel goedkoop koelkasten kopen (en een hele boel andere dingen)
Kan nu dus een super mooie BOSCH koelkast krijgen voor maar 200 euro! Vanavond sluit de veiling, wat zouden jullie doen, heb nog niet geboden, zit ook te wachten wat manlief vind.
Het is deze koelkast
http://www.bva-aucti...ot/3054/1368731
Wij hebben ook een RVS gasfornuis/oven daar komt ie naast te staan.
Gepost 14 March 2011 - 10:06
Wat je kan doen is een uiterlijk bod dan hoef je hem niet in de gaten te houden de gehele dag. Dan zie je aan het einde wel of je hem wel of niet hebt.
Gepost 14 March 2011 - 11:25
Zusje (volgens mij vroeg jij het) Tussen man en mij gaat het weer wat beter, we hadden allebei een ander aan ons hoofd,hoe fout dit ook klinkt (er is niks tussen mij en een ander gebeurt,en niks tussen mijn man en een ander) we konden het allebei niet heel snel uit ons hoofd zetten,wel eerlijk geweest daarover tegen elkaar, en hopen dat het nu weer goed is: het voelt in ieder geval wel weer stukken beter... het maakte mij in ieder geval wel angstig dat dat soort gevoelens dus blijkbaar kunnen...(klinkt misschien naief, maar je gaat er meestal wel van uit dat het goed zit tussen elkaar,maar als je dan ineens heel veel aan een ander denkt en merkt dat je daar wat voor voelt, is dat heel vreemd) N en ik doen in ieder geval ons best, we zijn in ieder geval beiden niet meer in contact met diegenen die ons overhoop haalden... :)
Femke; wat vervelend voor Dex,ook voor jullie, je geeft al heel snel om zo'n beestje he, dan doet alles pijn wat er mis gaat..
Marjolein; Italie! Lijkt me zo leuk daarzo!!! (ik begrijp dat je naar beiden gaat maar Zwitserland trekt me niet zo ;) )
Vandaag druk dagje, eergister zijn we verhuisd,nu wonen we in een groot appartement, en kijken uit over t plein van de stad, erg gezellig en makkelijk! Vandaag fietsen ophalen,sporten,boodschappen doen en daarna naar drummen! Oja en ik word gebeld voor een sollicitatiegesprek op twee (flex)functies!
Gepost 14 March 2011 - 11:40
Joyce, sluit me bij Marjolein aan, even kijken of er niet teveel haken en ogen aan zitten!
Marjolein, taarten maken moet je heel niet aan beginnen:P Heerlijk, vakantie in het vooruitzicht! Wanneer gaan jullie? Tjah..snapte ik ook niet helemaal dat mn zwager/schoonzus dr nix van zei..maar kan me precies voorstellen hoe sm dat gebracht heeft;)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote