Trouwforum: Wat Houdt Je Nu Bezig? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (178 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wat Houdt Je Nu Bezig? Tijd voor deel 10!

#3626 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 04-December 10

Gepost 05 February 2012 - 20:07

Jof, fijn dat je nu weet wat het is.
Hetgeen zelf is natuurlijk niet fijn, maar je kunt er nu wel zo goed mogelijk naar handelen.

Hier een gezelllig middagje met vriendinnen gehad.
We hebben samen in een zwemteam gezeten, leuk om weer bij elkaar te zijn.
Meteen ook een datum geprikt voor een nieuwe afspraak.

Verder heerlijk bijgeslapen dit weekeind.
Had het echt even nodig en merk het meteen aan mezelf.
Nu weer blij :)
0

#3627 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 06 February 2012 - 13:56

Fijn dat je wat hebt kunnen bij slapen twijfeltje! Gebrek aan slaap is niet handig ;)

Hier compleet in de stress/zenuwen. Heb vorige week gesprek gehad met HR over gang van zaken op de afdeling. Zij gaf aan dat het wellicht verstandig was om een brief te schrijven aan hoofd, dit heb ik gedaan. Nu heb ik zometeen afspraak met hoofd en de persoon van HR. Nu proberen dus rustig te blijven en het zakelijker te benaderen in plaats van emotioneel. Hopelijk gaat dit goed komen. Nee dit gaat goed komen. (Hmm hier even opschrijven werkt wel :P)
Oww en wat me ook bezig houd: een eventuele Elfstedentocht. Lijkt me zo geweldig als die er weer eens zou komen!
0

#3628 Gebruiker is offline   Hakkie 

• Lid geworden: 08-April 08

Gepost 06 February 2012 - 14:09

Veel succes met het gesprek, Jof! Hopelijk lukt het je om zakelijk te blijven, maar als je hier emotioneel over wordt, is dat niet erg: ze mogen best zien dat dit jou raakt, ja toch?
0

#3629 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 06 February 2012 - 15:46

Ik zal nog even voor je duimen Jof, misschien zit je nu wel in gesprek.
Hopelijk gaat het goe,d maar wat Hakkie zegt, een beetje emoties kunnen geen kwaad.
Niet meer dan normaal, maar hopelijk kun je wel je verhaal doen en zeggen wat je wilt zeggen. Zet 'm op!
0

#3630 Gebruiker is offline   Jof 

Gepost 06 February 2012 - 16:16

Nou was een fijn gesprek. Ik heb niet gehuild al was de emotie af en toe erg dik in mijn stem, maar wat jullie ook aangaven dat mag ook :)
Hij heeft aangegeven waarom hij geen actie had ondernomen etc. Was fijn om te horen. En zoals zij van HR al zei de ruis op de lijn tussen zender en ontvanger is heel erg aanwezig (en een klein beetje een mannen ding). Hij heeft ook aangegeven dat hij het respecteerde dat ik het zo op papier had gezegd en dat ik het aangekaart had. Hij begreep ook wel waar ik vandaan kom. En hij heeft aangegeven dat het geen probleem is als ik de komende tijd niet altijd volle bak aan het werk ben en dat is voor mij toch wel heel erg fijn om te horen en dat geeft me rust! Morgen ga ik een gesprek aan met mijn hoofd en 2 collega's om hun 'aan te spreken' op hun manier van doen. Daarvoor ga ik het eerst zelf even op papier zetten en dat ga ik dan voorlezen richting hun. En nu ga ik het verder los laten (nou ja mijn best doen ;)).
Bedankt voor al jullie support!
0

#3631 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 06 February 2012 - 18:33

Super!
0

#3632 Gebruiker is offline   zusje 

• Lid geworden: 28-May 09

Gepost 06 February 2012 - 19:01

Goed zo Jof, fijn dat het gesprek op heeft gelucht!
0

#3633 Gebruiker is offline   Patriesje78 

• Lid geworden: 19-June 08

Gepost 06 February 2012 - 20:57

Jof, wat fijn dat je baas het zo goed op heeft gepakt. Niet alleen dat ie zegt dat ie het begrijpt, maar ook dat ie je meer rust laat nemen.

Gisteren voor het eerst met het fotoclubje op weg geweest. Naar een stuk natuur heel dicht in de buurt (Amelisweerd voor de kenners), maar ik had geen idee dat het zo groot zou zijn. Erg mooi, vooral met de sneeuw.
0

#3634 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 06 February 2012 - 21:32

Wel mazzel dat er sneeuw lag op jullie foto-date.
Zal vast mooi zijn geworden.
0

#3635 Gebruiker is offline   Patriesje78 

Gepost 06 February 2012 - 21:54

Ja, da's erg mazzel hebben. Keerzijde was de kou, maar gelukkig heb ik heel fijne handschoenen.

Vandaag trouwens geen vertraging met de trein. Perfect!
0

#3636 Gebruiker is offline   chantal3-9 

• Lid geworden: 14-October 09

Gepost 06 February 2012 - 21:55

Goed dat je actie hebt ondernomen Jof, en zo zie je maar dat het ook goed kan uitpakken.
Mooie tijd om foto's te maken nu met de sneeuw Patriesje!

Pff, spierpijn! Gisteren eerste paaldansles gehad, blauwe plekken, spierpijn in mijn armen en buik... en echt gracieus was ik ook nog niet te noemen ;).
0

#3637 Gebruiker is offline   Patriesje78 

Gepost 06 February 2012 - 22:00

Wow, wat stoer, paaldansen. Ben toch benieuwd waarom je op paaldansen bent gegaan: het is toch een niet voor de hand liggende hobby :)
0

#3638 Gebruiker is offline   chantal3-9 

• Lid geworden: 14-October 09

Gepost 06 February 2012 - 22:06

Het leek me wel interessant ;). Nee, ik had er een jaar of wat geleden eens over gedacht en dat tegen lief gezegd en wonderlijk genoeg heeft hij dat onthouden. Voor kerst kreeg ik een paaldanscursus van hem. Dacht eerst; pfff nee, daar heb ik echt geen zin in, maar toen kwam er vlak daarna op groupon een aanbieding voor 6 lessen voor een klein prijsje. Dat vond ik wel leuk om te proberen, normale cursussen zijn 15 lessen en kosten best veel en ik wist niet of ik het überhaupt wel leuk zou vinden. Zo dus, en nu moet ik nog 5 keer, dat is te overzien ;).
Het was achteraf wel lekker om een beetje in beweging geweest te zijn.
0

#3639 Gebruiker is offline   Jof 

Gepost 07 February 2012 - 06:47

Klinkt heerlijk patries, mooie foto's geworden?
Chantal klinkt wel stoer hoor, ben benieuwd wat je aan het eind van de cursus er van vind :)
0

#3640 Gebruiker is offline   wendy 

• Lid geworden: 14-March 06

Gepost 07 February 2012 - 12:54

@ chantal
Het klinkt wel leuk! Het schijnt lichamelijk ontzettend zwaar te zijn.

Ben op m'n werk en er is niks tot weinig te doen. Wilde eigenlijk wat administratie bijwerken maar daar moet ik bankafschriften voor downloaden en ben de pincode toch gewoon vergeten. Stom, gebruik dat pasje al bijna 2 jaar. Hopelijk schiet het me straks nog te binnen.
0

#3641 Gebruiker is offline   Duurtnogeven 

• Lid geworden: 24-February 10

Gepost 07 February 2012 - 13:35

't Is vast iets met 4 cijfers :P, sorry errug flauw
maar dat doet me denken aan mijn oma die bij hoog en bij laag beweerde dat een pincode uit 6 cijfers bestond (en vervolgens de telefoonnummers van respectievelijk mijn moeder, tante 1 en tante 2 opnoemde)
0

#3642 Gebruiker is offline   wendy 

Gepost 07 February 2012 - 15:06

@duurtnogeven
lol
Zo heeft mijn pa me wel eens gebeld terwijl hij in een winkel bij de kassa stond: "Wendy, wat is mijn pincode ook alweer"?

Ik ga er vandoor. Even langs de prenatal want de muts van Elin is echt te klein nu. Helaas want hij is wel erg leuk. Ze heeft nu nog die muts die je gratis kan bestellen bij Simplycolors maar haar oren piepen er nu steeds onderuit.
0

#3643 Gebruiker is offline   Patriesje78 

Gepost 07 February 2012 - 16:20

Wendy, toch nog de dag doorgekomen? Mutsen met oorflapjes vind ik voor grotere baby's heel fijn.

Chantal, wat grappig dat je man er nog aan gedacht heeft. Nu moet je wel :)

Jof, foto's zijn redelijk. Fotograferen in een clubje is toch anders dan alleen of met z'n 2'en. Er kunnen 10 mensen in de weg staan en je wilt toch elkaar een beetje qua looptempo bijhouden.

Ik had vanochtend geen zin om mijn haren te wassen. Vanavond nl na het sporten ook weer en met natte haren de fiets op leek me geen goed idee. Ik had ooit droogshampoo gratis gekregen en heb die maar gebruikt om te proberen. Je haren zien er echt schoon uit, maar zo voelt het niet. Warm en plakkerig. Bah, had ik ze toch maar gewassen.
0

#3644 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 07 February 2012 - 21:19

Jof, fijn dat je het gesprek aan bent gegaan... geeft een hoop rust die je nu wel nodig hebt.

Patriesje, dan maar de 'overbodige' mensen op de foto wegfotoshoppen? En inderdaad die droogshampoo... bleggghh. Dan nog liever even met t hoofd in de wasbak om de haren te wassen...

En fijn pincode kwijt :S Had 't laatst ook, sta je bij de supermarkt.. ik wist 'm gewoon niet meer... gelukkig had ik twee passen en de andere code wist ik nog wel. Stap je de supermarkt uit en 'ping' daar kwam de pincode weer bovendrijven :D
0

#3645 Gebruiker is offline   twijfeltje 

Gepost 07 February 2012 - 21:25

Flatscreen tv gekocht!
We hadden nog zo'n breedbeeldbakbeest met toeter.
Op zich prima, maar voor sommige x-box spelletjes wat onduidelijk.
Ook kan de laptop er nu op aan worden gesloten.
Man weer helemaal blij (en ik ook)
Hij kreeg geld terug van zijn opleiding, dus het kon wel.
0

#3646 Gebruiker is offline   wendy 

Gepost 07 February 2012 - 22:06

@pincode
Uiteindelijk is het me te binnen geschoten. Heb 2 pasjes met dezelfde pincode dus had een aantal pogingen om te proberen. Maar na 2 pogingen per pasje toch eerst maar even wat anders gedaan en ineens wist ik hem weer. Gelukkig!

@Twijfeltje
Fijn is dat hè? Af en toe zo'n cadeautje voor jezelf (voor jullie samen), heerlijk. Wij hebben vorig jaar onze breedbeeldtoeter ingeruild voor een platte.

@Patriesje
We hadden een jasje gehad met handschoenen en een sjaal als kraamcadeau. Die jas past nu en heb de muts erbij gekocht. Elin heeft nu dus handschoenen, sjaal en muts met hetzelfde motiefje.
Wel gek dat ik zoveel zorg aan haar kleding besteed eigenlijk. Voor mezelf kijk ik daar echt niet zo nauw naar. Ben ook absoluut niet modebewust ofzo maar vind het wel erg belangrijk dat Elin er leuk en verzorgd uitziet.

@rixt
In de supermarkt is helemaal erg! Ik heb ook 2 pasjes maar ben van het ene pasje de pincode helemaal kwijt, weet zelfs geen cijfers meer. Misschien toch maar eens een nieuwe code aanvragen

Manlief is klaar met werken om 10 uur, nog kwartiertje dan is hij weer lekker thuis :)
0

#3647 Gebruiker is offline   October Bride 

• Lid geworden: 04-January 12

Gepost 08 February 2012 - 10:42

@Rixt: Oh, wat balen. Is mij gelukkig nog nooit gebeurd. Afkloppen dus, want dat zou nou echt iets voor mij zijn, haha!

Ik ben nu bezig met een vriendinnetje die vandaag trouwt! Ben zo benieuwd of de broer van de bruidegom erbij is, want die is heel erg ziek. Vriendinnetje was gister gestresst, maar niet om de bruiloft zelf, maar om die broer. Ik hoop maar dat het haar gaat lukken om te genieten vandaag, wij gaan iig zoveel mogelijk filmen zodat ze dat evt. aan die broer kunnen laten zien als hij er toch niet bij kan zijn...
0

#3648 Gebruiker is offline   11-06-2010 

• Lid geworden: 06-May 09

Gepost 08 February 2012 - 20:05

Sorry, ff een ego post... :( Voel me vreselijk ellendig... :( zie mn topic
0

#3649 Gebruiker is offline   miepie1984 

• Lid geworden: 27-February 08

Gepost 08 February 2012 - 20:17

Bekijk Post 11-06-2010, op 08 February 2012 - 20:05, zei:

Sorry, ff een ego post... :( Voel me vreselijk ellendig... :( zie mn topic

dikke knuffel !!!
0

#3650 Gebruiker is offline   Roze 

• Lid geworden: 14-November 11

Gepost 08 February 2012 - 20:27

Aaah, wat erg! Ik kreeg gewoon de rillingen toen ik je verhaal las, wat voel jij je ellendig. Fijn dat alles goed is met Maarten, hopelijk kun jij zelf ook weer snel goed uit de voeten en ebt het rotgevoel wat weg!
0

• (178 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp