Wat Houdt Je Nu Bezig? Tijd voor deel 10!
Gepost 14 March 2011 - 12:43
Ik heb net even een berekening laten maken, als je een bod doet zie je eerst het totaal bedrag + alle toeslagen en dat komt voor deze koelkast dan op 276 euro! Dus dat valt nog heel erg mee, want nieuw is hij het goedkoopste 499 euro.
Dus misschien als manlief thuis is toch maar bieden.
Gepost 14 March 2011 - 13:13
Ook al kan ik me wel heel goed voorstellen hoe je schoonmoeder het gebracht heeft.
joyce, sluit me ook bij de rest aan... kijk goed naar de bijkomende kosten, voordat je het weet ben je nog duur uit. M'n moeder heeft het met vakantieveiling gedaan.. had weekendje weg geboden voor 32 euro... uiteindelijk was ze 100 euro kwijt...
Gepost 14 March 2011 - 13:44
Ik hoor zoveel goede dingen over vakantieveilingen dat ik er nieuwsgierig door was geraakt. Maar goed dat ik nu dus al weet dat er nog vanalles bij komt.
Gisteren hier de huisraad van mijn opa en oma op de rommelmarkt verkocht. Mijn moeder, zusje en wijzelf hadden ook nog spullen, dus er stond een flinke berg! Was best gezellig zo met z'n allen en we hebben leuk verkocht. Was alleen doodop die avond.
Gepost 14 March 2011 - 19:25
Maar baal er wel van!
en heb weer wat geleerd: meer afstand houden!
Gepost 14 March 2011 - 20:10
Patriesje78, op 14 March 2011 - 13:44, zei:
Mijn ouders zijn pas voor 35 euro een midweek op een park in NL geweest. Zonder verdere kosten! Ook via vakantieveilingen. Er staan echt heel veel goede aanbiedingen op, alle andere kosten staan er gewoon onder, maar daar moet je wel naar kijken.
Femke: ah vervelend zeg! Echt heel naar!
Hier een leuke dag gehad. We hadden in de klas een les van de Brede school, het was echt super leuk. Hier mijn klas. (foto's staan ook op schoolwebsite, dus ik neem aan dat ik de link dan hier ook neer mag zetten).
Gepost 14 March 2011 - 20:15
Gepost 14 March 2011 - 20:24
Femke, wat rot een aanrijding! Kan me me voorstellen dat je erg geschrokken bent & niet blij was om in grote auto met schakelen verder te moeten vandaag.. brr.. autorijden..
Hier: Furby (ja, Furby) bij mijn ouders van zolder gehaald voor Nadine - en nu zitten 'tamtediedam.. tutudetutu' en 'Me No See You' in mijn hoofd ;)
Gepost 14 March 2011 - 21:08
E_vlyne: wow en wat fijn van die financiele meevallers die je nu hebt.
Hier: net opgebeld door mijn moeder: de hond (ik beschouw hem nog steeds als 'onze' hond) is tijdens het uitlaten omgevallen en heeft waarschijnlijk een epileptische aanval gehad. Mijn moeder dacht dat hij dood op straat lag. Hij is 16,5 jaar en we vrezen dat het elk moment afgelopen kan zijn. Hij is altijd heel fit geweest, maar is nu ineens echt oud aan het worden. :(
Gepost 14 March 2011 - 22:13
Heftig Patriesje :(
Femke ook balen zeg!
Evlyne, fijn dat de belastingaangifte gebeurd is, wij moeten het nog doen...
Marjolein weer wat opgeknapt?
Muisje, gefeliciteerd met jullie huis! Frisse start!
Anna sterkte bij de tandarts
Snowboarden lijkt mij ook leuk Risje!
Niet dat ik op wintersport ga, maar toch.
Is het gelukt met de koelkast Joyce?
Wel fijn om een grotere te hebben lijkt me, succes ermee!
Mar: Furby al lang niet gezien, maar wel gaaf hihi
Welterusten allemaal!
Gepost 14 March 2011 - 22:45
Patriesje, 't Is nooit leuk dat het besef komt dat je misschien afscheid moet nemen van je huisdier. Hopelijk mogen jullie nog lang genieten van jullie hond, uiteraard wel pijnvrij voor hem.
Marjolein, beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat fitter.
Muisje, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!
Risje, snowboarden lijkt mij ook wel leuk, wintersport ook wel... enige is dat ik bang ben er verslaafd aan te raken en ik ben meer gehecht aan de zomervakantie, dus hier zal het er niet zo snel van komen. Maar leuk dat je zo'n cursus doet, is het wel vergelijkbaar met reallife?
Vakantieveilingen, je zit toch sowieso wel met vaste kosten van zo'n veilingsite, maar zal inderdaad per veiling wel verschillen qua kosten. Heb me zelf ook al eens aangemeld, maar nog nooit geboden.
Mar, Furby is wel lang geleden... leuk dat Nadine er nu mee kan spelen.
Hier vanavond weer lekker gejogd... voelt toch wel weer even lekker. Maar ben wel moe...
Morgen op verjaardagsvisite, heb geen auto, dus moet op de fiets, 5 km heen, 5 km terug... pff... zal wel even tegenvallen haha...
Heb hier ook al de belastingaangifte klaar staan, alleen nog even versturen. Het invullen zelf kan weinig fout aan gaan, maar toch krijg ik altijd de kriebels bij het versturen. Gelukkig krijgen we dit jaar weer een leuk bedragje terug van de belastingdienst, lang leve het ouderschapsverlof.
Gepost 15 March 2011 - 07:15
Femke, je zult wel flink geschrokken zijn. Geen angst om weer in de auto te stappen?
Wij zijn gisteren bij de bank geweest om onze hypotheek aan te passen (spaargedeelte willen we graag omhoog hebben), wat hadden we allebei een slecht gevoel bij de Rabobank, maar ja, onze rente staat nog bijna 8 jaar vast en om over te stappen naar een ander wordt wel heel duur denk ik, zeker met de huidige rentes (we hebben nu 5.6). Ze kunnen zo weinig inzicht geven in de opbouw van een hypotheek en waar precies de verschillen zitten, twee verschillende hypotheken vergelijken kan alleen met heel veel op en neer geklik in verschillende schermen, dat moet toch makkelijker kunnen!
Gepost 15 March 2011 - 08:18
@ Rixt, zo'n cursus schijnt moeilijker te zijn dan in de sneeuw. LUkt het dus een beetje op die baan, dan is de kans groot dat het in de sneeuw veel beter gaat. Op zo'n band wordt je namelijk direct afgestraft bij elk foutje (lees: je gaat op je smoel :lol: ) en in de sneeuw kan je nog redelijk corrigeren.
Of dit ook echt zo is, moet nog blijken. In april willen we dit even indoor uitproberen. Bij ons in de buurt schijnt het dan goedkoper te zijn, omdat je dan aan het eind van het seizoen zit.
Femke: He bah! wat zul je geschrokken zijn! Dat is echt mijn angst, ooit een ongeluk met de auto krijgen. Ik zit nl best veel op de weg, dus het lijkt mij echt ontzettend eng!
Hier staat ook de belastingaangifte al klaar. Alleen nog ff checken met vriendlief, aangezien hij gisteren onder de douche stond toen ik het even heb ingevuld. Ben benieuwd of ik het goed heb gedaan. Daarnaast heb ik nog het 'probleem' dat ik steeds mijn DigiD vergeet.. heel onhandig...
Verder heb ik vandaag een enigzins rustig dagje op het werk, ook wel lekker. Ik probeer al 2 weken optijd weg te gaan, hopelijk gaat het vandaag een keertje lukken!
Gepost 15 March 2011 - 08:36
De vakanties moet je goed kijken, daar komen vaak de plaatselijke kosten nog bij. Verders staat er altijd goed hoeveel het kost en wat erbij komt.
Die veilingssite heb ik gelijk even doorgegeven aan mijn broertje vor zijn huisje wat spulletjes misschien. Ben gister even wezen kijken in zijn huisje. Is wel een leuk huisje hoor. Klein, maar goed te doen alleen.
Femke, he gets zeg. Daar gaat je zelfvertrouwen ook niet van vooruit. Schrikken.
Rest vergeten.
Gepost 15 March 2011 - 08:39
Patriesje was schrikken voor je moeder zeg. Hopelijk doet jullie hond het nog een tijdje in goede gezondheid.
Fijne dag allemaal en geniet van het warme lenteweer. Doe ik hier op kantoor <_<
Gepost 15 March 2011 - 09:34
Patriesje, das schrikken zeg! Je weet een beetje dat je zoiets kan verwachten maar tis absoluut niet leuk!
Mar, Furby...haha! Dat je die nog hebt, grappig zeg!
Belastingaangifte..ik vind dat altijd maar eng. Nu naar ons idee wel goed ingevuld maar we krijgen een hoop geld terug, hou ik eigenlijk nooit zo van;) Dus nog even door iemand laten checken.
Zo even lekker naar de kapper!
Gepost 15 March 2011 - 09:44
Evelyne: Jij hebt een lekkere dag achter de rug, geeft vast een fijn gevoel.
Mar: Wat vindt ze van de Furby?
Fammie: Ik zit ook heel de dag binnen op kantoor, zal aan je denken.
Marian: Wat een sukkels! Tuurlijk kan dat gemakkelijker, wat dacht je van uit printen??
Hier: Gister avond naar de accountant geweest voor de belastingaangifte, we krijgen echt een leuk bedrag terug!
Een bestemming daarvoor heb ik al, nu nog R. overhalen. Gisteren ben ik ook maar om half 10 naar bed gegaan, een goede nachtrust doet echt wonderen! Voel me weer kiplekker!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote