Trouwforum: Wat Houdt Je Nu Bezig? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (178 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wat Houdt Je Nu Bezig? Tijd voor deel 10!

#51 Gebruiker is offline   Joyce18 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 02-July 07

Gepost 14 March 2011 - 12:43

@ muisje, dat is via BVA-auctions, ff googlen en dan vind je het, zij doen veel partijveilingen en fallisementsveilingen, waaronder nu dus ook van de It's.

Ik heb net even een berekening laten maken, als je een bod doet zie je eerst het totaal bedrag + alle toeslagen en dat komt voor deze koelkast dan op 276 euro! Dus dat valt nog heel erg mee, want nieuw is hij het goedkoopste 499 euro.
Dus misschien als manlief thuis is toch maar bieden.
0

#52 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 14 March 2011 - 13:13

Zusje, vreemde situatie hoor... ik had gewoon gezegd dat we al andere afspraken hadden en dat hij dan wel een andere keer bij opa en oma kon logeren...

Ook al kan ik me wel heel goed voorstellen hoe je schoonmoeder het gebracht heeft.

joyce, sluit me ook bij de rest aan... kijk goed naar de bijkomende kosten, voordat je het weet ben je nog duur uit. M'n moeder heeft het met vakantieveiling gedaan.. had weekendje weg geboden voor 32 euro... uiteindelijk was ze 100 euro kwijt...
0

#53 Gebruiker is offline   Patriesje78 

• Lid geworden: 19-June 08

Gepost 14 March 2011 - 13:44

Zo, lente! Dus idd een goede reden voor een nieuw draadje.

Ik hoor zoveel goede dingen over vakantieveilingen dat ik er nieuwsgierig door was geraakt. Maar goed dat ik nu dus al weet dat er nog vanalles bij komt.

Gisteren hier de huisraad van mijn opa en oma op de rommelmarkt verkocht. Mijn moeder, zusje en wijzelf hadden ook nog spullen, dus er stond een flinke berg! Was best gezellig zo met z'n allen en we hebben leuk verkocht. Was alleen doodop die avond.
0

#54 Gebruiker is offline   zusje 

• Lid geworden: 28-May 09

Gepost 14 March 2011 - 14:19

op de rommelmarkt staan is zoo leuk! Vooral aan het begin, als alle mensen de markt op rennen..vind het alleen altijd lastig om een prijs te bepalen..
0

#55 Gebruiker is offline   marjolein--1984 

• Lid geworden: 16-September 09

Gepost 14 March 2011 - 15:30

Ik ben zóóó moe, ik voel me echt zo!http://4.bp.blogspot.com/_jNvl-ycviOk/S4zGgi8_kkI/AAAAAAAAAbc/cY7PqeeMxq8/s400/Garfield-HateMonday-blank_molly.gif
0

#56 Gebruiker is offline   anna23 

• Lid geworden: 21-September 10

Gepost 14 March 2011 - 15:52

Aaah arme Marljolein!

Mijn werkdag zit er bijna op! Vanavond lkkr naar de bios met een vriendin, naar Black Swan. Gezellig!
0

#57 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 14 March 2011 - 19:25

even kort want megadruk en megamoe... vandaag aanrijding gehad met de auto. Was aan t filerijden, en degene voor me remde en ik zag t net te laat: mijn bumper en radiator in zijn trekhaak :( Ben ENORM geschrokken! Mn auto kon niet verder (raakte anders oververhit), dus takelwagen gebeld, auto afgevoerd en Y heeft me gelukkig opgepikt, maar jeetje!! Gaat best veel kosten (verzekering dekt niet alles) en ben auto week kwijt. Moest vanmiddag met dex naar dierenarts, in Y zn stationwagen met koppeling & schakelen, bbbrrr, wat moeilijk weer even, grote auto en schakelen... Kon dus niet naar werk vandaag, morgen weer proberen ;)
Maar baal er wel van!
en heb weer wat geleerd: meer afstand houden!
0

#58 Gebruiker is offline   Ctje 

• Lid geworden: 16-September 08

Gepost 14 March 2011 - 20:10

Bekijk Post Patriesje78, op 14 March 2011 - 13:44, zei:

Ik hoor zoveel goede dingen over vakantieveilingen dat ik er nieuwsgierig door was geraakt. Maar goed dat ik nu dus al weet dat er nog vanalles bij komt.

Mijn ouders zijn pas voor 35 euro een midweek op een park in NL geweest. Zonder verdere kosten! Ook via vakantieveilingen. Er staan echt heel veel goede aanbiedingen op, alle andere kosten staan er gewoon onder, maar daar moet je wel naar kijken.

Femke: ah vervelend zeg! Echt heel naar!

Hier een leuke dag gehad. We hadden in de klas een les van de Brede school, het was echt super leuk. Hier mijn klas. (foto's staan ook op schoolwebsite, dus ik neem aan dat ik de link dan hier ook neer mag zetten).
0

#59 Gebruiker is offline   e_vlyne 

• Lid geworden: 11-May 05

Gepost 14 March 2011 - 20:15

Vandaag een dagje zonder kids, lekker het hele huis door geweest en flink opgeruimd. Alle kleren uitgezocht en direct weg gebracht wat weg kon. Nieuwe spul in de kast, heerlijk al die voorjaarskleren! Hele huis gezogen en gedweild. De belastingaangifte klaar ter controle en alle financien even up to date. Verzekeringen overgezet, lening afgelost en 1 betaalrekening opgeheven. Deze dag was in alle opzichten verruimend! Fijn!
0

#60 Gebruiker is offline   Mar1981 

• Lid geworden: 27-August 07

Gepost 14 March 2011 - 20:24

Actief E_vlyne!
Femke, wat rot een aanrijding! Kan me me voorstellen dat je erg geschrokken bent & niet blij was om in grote auto met schakelen verder te moeten vandaag.. brr.. autorijden..
Hier: Furby (ja, Furby) bij mijn ouders van zolder gehaald voor Nadine - en nu zitten 'tamtediedam.. tutudetutu' en 'Me No See You' in mijn hoofd ;)
0

#61 Gebruiker is offline   Patriesje78 

• Lid geworden: 19-June 08

Gepost 14 March 2011 - 21:08

Femke, had je eerder niet verteld dat je een beetje angstig bent in de auto? En gebeurt dit! Wel goed dat je direct weer in de auto bent gestapt.

E_vlyne: wow en wat fijn van die financiele meevallers die je nu hebt.

Hier: net opgebeld door mijn moeder: de hond (ik beschouw hem nog steeds als 'onze' hond) is tijdens het uitlaten omgevallen en heeft waarschijnlijk een epileptische aanval gehad. Mijn moeder dacht dat hij dood op straat lag. Hij is 16,5 jaar en we vrezen dat het elk moment afgelopen kan zijn. Hij is altijd heel fit geweest, maar is nu ineens echt oud aan het worden. :(
0

#62 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 14 March 2011 - 22:13

Veel gebeurd vandaag!

Heftig Patriesje :(
Femke ook balen zeg!
Evlyne, fijn dat de belastingaangifte gebeurd is, wij moeten het nog doen...
Marjolein weer wat opgeknapt?
Muisje, gefeliciteerd met jullie huis! Frisse start!
Anna sterkte bij de tandarts
Snowboarden lijkt mij ook leuk Risje!
Niet dat ik op wintersport ga, maar toch.
Is het gelukt met de koelkast Joyce?
Wel fijn om een grotere te hebben lijkt me, succes ermee!
Mar: Furby al lang niet gezien, maar wel gaaf hihi

Welterusten allemaal!
0

#63 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 14 March 2011 - 22:45

Femke, dat is wel schrikken!! Wel goed van je dat je meteen weer achter het stuur gekropen bent. Was de dierenarts wel tevreden over de vorderingen van Dex?
Patriesje, 't Is nooit leuk dat het besef komt dat je misschien afscheid moet nemen van je huisdier. Hopelijk mogen jullie nog lang genieten van jullie hond, uiteraard wel pijnvrij voor hem.
Marjolein, beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat fitter.
Muisje, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!
Risje, snowboarden lijkt mij ook wel leuk, wintersport ook wel... enige is dat ik bang ben er verslaafd aan te raken en ik ben meer gehecht aan de zomervakantie, dus hier zal het er niet zo snel van komen. Maar leuk dat je zo'n cursus doet, is het wel vergelijkbaar met reallife?
Vakantieveilingen, je zit toch sowieso wel met vaste kosten van zo'n veilingsite, maar zal inderdaad per veiling wel verschillen qua kosten. Heb me zelf ook al eens aangemeld, maar nog nooit geboden.
Mar, Furby is wel lang geleden... leuk dat Nadine er nu mee kan spelen.

Hier vanavond weer lekker gejogd... voelt toch wel weer even lekker. Maar ben wel moe...
Morgen op verjaardagsvisite, heb geen auto, dus moet op de fiets, 5 km heen, 5 km terug... pff... zal wel even tegenvallen haha...
Heb hier ook al de belastingaangifte klaar staan, alleen nog even versturen. Het invullen zelf kan weinig fout aan gaan, maar toch krijg ik altijd de kriebels bij het versturen. Gelukkig krijgen we dit jaar weer een leuk bedragje terug van de belastingdienst, lang leve het ouderschapsverlof.
0

#64 Gebruiker is offline   marian1313 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 15 March 2011 - 07:15

Patries: Bij vakantieveilingen heb je wel een euro of 5 extra kosten, maar meer niet hoor, en daar zijn ze wel duidelijk over. Bij andere (officiële?) veilingsites zit je wel met extra kosten zoals eerder gezegd.

Femke, je zult wel flink geschrokken zijn. Geen angst om weer in de auto te stappen?

Wij zijn gisteren bij de bank geweest om onze hypotheek aan te passen (spaargedeelte willen we graag omhoog hebben), wat hadden we allebei een slecht gevoel bij de Rabobank, maar ja, onze rente staat nog bijna 8 jaar vast en om over te stappen naar een ander wordt wel heel duur denk ik, zeker met de huidige rentes (we hebben nu 5.6). Ze kunnen zo weinig inzicht geven in de opbouw van een hypotheek en waar precies de verschillen zitten, twee verschillende hypotheken vergelijken kan alleen met heel veel op en neer geklik in verschillende schermen, dat moet toch makkelijker kunnen!
0

#65 Gebruiker is offline   Risje 

• Lid geworden: 08-September 10

Gepost 15 March 2011 - 08:18

Nou, het snowboarden was zeer pittig! Ging helaas nog niet zo goed als dat ik had gehoopt, dus daar baalde ik wel van. Desondanks ging het wel een heel stuk beter dan vorige week, dus op zich wel vooruitgang :)
@ Rixt, zo'n cursus schijnt moeilijker te zijn dan in de sneeuw. LUkt het dus een beetje op die baan, dan is de kans groot dat het in de sneeuw veel beter gaat. Op zo'n band wordt je namelijk direct afgestraft bij elk foutje (lees: je gaat op je smoel :lol: ) en in de sneeuw kan je nog redelijk corrigeren.
Of dit ook echt zo is, moet nog blijken. In april willen we dit even indoor uitproberen. Bij ons in de buurt schijnt het dan goedkoper te zijn, omdat je dan aan het eind van het seizoen zit.

Femke: He bah! wat zul je geschrokken zijn! Dat is echt mijn angst, ooit een ongeluk met de auto krijgen. Ik zit nl best veel op de weg, dus het lijkt mij echt ontzettend eng!

Hier staat ook de belastingaangifte al klaar. Alleen nog ff checken met vriendlief, aangezien hij gisteren onder de douche stond toen ik het even heb ingevuld. Ben benieuwd of ik het goed heb gedaan. Daarnaast heb ik nog het 'probleem' dat ik steeds mijn DigiD vergeet.. heel onhandig...

Verder heb ik vandaag een enigzins rustig dagje op het werk, ook wel lekker. Ik probeer al 2 weken optijd weg te gaan, hopelijk gaat het vandaag een keertje lukken!
0

#66 Gebruiker is offline   suzan1983 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 26-July 07

Gepost 15 March 2011 - 08:36

Vakantieveilingen snuffelen we ook af en toe.
De vakanties moet je goed kijken, daar komen vaak de plaatselijke kosten nog bij. Verders staat er altijd goed hoeveel het kost en wat erbij komt.

Die veilingssite heb ik gelijk even doorgegeven aan mijn broertje vor zijn huisje wat spulletjes misschien. Ben gister even wezen kijken in zijn huisje. Is wel een leuk huisje hoor. Klein, maar goed te doen alleen.

Femke, he gets zeg. Daar gaat je zelfvertrouwen ook niet van vooruit. Schrikken.

Rest vergeten.
0

#67 Gebruiker is offline   Fammie 

• Lid geworden: 27-March 07

Gepost 15 March 2011 - 08:39

Femke wat schrikken zeg. Maar dapper van je dat je meteen weer achter het stuur bent gekropen! verder geen lichamelijke schade?
Patriesje was schrikken voor je moeder zeg. Hopelijk doet jullie hond het nog een tijdje in goede gezondheid.

Fijne dag allemaal en geniet van het warme lenteweer. Doe ik hier op kantoor <_<
0

#68 Gebruiker is offline   Risje 

• Lid geworden: 08-September 10

Gepost 15 March 2011 - 08:50

Troost de gedachte dat je niet alleen bent? Hier nl ook heel de dag binnen op kantoor :(
0

#69 Gebruiker is offline   marian1313 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 15 March 2011 - 08:52

Hier ook een lange dag binnen...
0

#70 Gebruiker is offline   Anna Livia 

• Lid geworden: 23-September 08

Gepost 15 March 2011 - 08:55

Hier ook elke dag de hele dag binnen op kantoor hoor! Met een airco die niet deugt en de ramen kunnen niet open, heel fijn ;).
0

#71 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Lid geworden: 25-February 09

Gepost 15 March 2011 - 09:15

Ik werk vandaag thuis en hier is nog geen zon te zien...
0

#72 Gebruiker is offline   anna23 

• Lid geworden: 21-September 10

Gepost 15 March 2011 - 09:25

hier ook de hele dag op kantoor!! Maar ook hier is geen zon te bekennen hoor....
0

#73 Gebruiker is offline   zusje 

• Lid geworden: 28-May 09

Gepost 15 March 2011 - 09:34

Hier ook nog geen zon...zal vanmiddag wel komen als ik een verplichte scholing heb, waar ik nog niet echt zin in kan krijgen!
Patriesje, das schrikken zeg! Je weet een beetje dat je zoiets kan verwachten maar tis absoluut niet leuk!
Mar, Furby...haha! Dat je die nog hebt, grappig zeg!
Belastingaangifte..ik vind dat altijd maar eng. Nu naar ons idee wel goed ingevuld maar we krijgen een hoop geld terug, hou ik eigenlijk nooit zo van;) Dus nog even door iemand laten checken.

Zo even lekker naar de kapper!
0

#74 Gebruiker is offline   Bride from Nijkerk 

• Lid geworden: 02-September 10
  • Interests:Green stuff, tenor drumming, photography

Gepost 15 March 2011 - 09:39

Mijn stem ! ben nou al een paar dagen stemloos en das knap vervelend..... zeker als je trouwzaken moet/wil regelen. :huh:
0

#75 Gebruiker is offline   marjolein--1984 

• Lid geworden: 16-September 09

Gepost 15 March 2011 - 09:44

Femke: Wat ontzettend schrikken zeg! Maar wat onwijs knap van je dat je toch direct weer achter het stuur bent gekropen!
Evelyne: Jij hebt een lekkere dag achter de rug, geeft vast een fijn gevoel.
Mar: Wat vindt ze van de Furby?
Fammie: Ik zit ook heel de dag binnen op kantoor, zal aan je denken.
Marian: Wat een sukkels! Tuurlijk kan dat gemakkelijker, wat dacht je van uit printen??
Hier: Gister avond naar de accountant geweest voor de belastingaangifte, we krijgen echt een leuk bedrag terug!
Een bestemming daarvoor heb ik al, nu nog R. overhalen. Gisteren ben ik ook maar om half 10 naar bed gegaan, een goede nachtrust doet echt wonderen! Voel me weer kiplekker!
0

• (178 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp