Trouwforum: Alles Zelf Regelen Voor Feest? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Alles Zelf Regelen Voor Feest? Iemand met verstand van horeca?

#26 Gebruiker is offline   nessa 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 05-April 10

Gepost 04 June 2011 - 18:15

Mede word hier in de groep best veel gedronken :) En denk dat ik er grotendeels wel achter kan komen of ze bier drinken. dus ga eens op speurtocht :P Trouw als alles goed gaat op 8-6-2012 dus hopelijk met weer zoals vandaag. 10 flesjes in 4 uurtjes pp? zijn ze dan niet compleet lazerus? *Drink zelf bijna nooit alcohol ben al teut na 2 wijntjes :P *
0

#27 Gebruiker is offline   missy-ila 

• Lid geworden: 21-April 11

Gepost 04 June 2011 - 20:23

@Nessa
Ik ben wel op zoek naar leuke recepten inderdaad voor drankjes! Super zeg dat je bruiloft zo alsnog doorgaat! Inderdaad handig dat je daarna de rest van het jaar niks meer hoeft te kopen :P kun je thuis nog regelmatig een barbecue organiseren om alle restjes op te maken. Net toevallig een bbq gehad en met dit weer wordt er toch behoorlijk wat gedronken.. :unsure: Maar ik zou denken dat je het met 10 flesjes pp wel moet redden.

Ik was ook helemaal weg van de drankdispensers en die zijn dus echt alleen in Amerika te krijgen! Ik was al allemaal bezig met heen en weer mailen, maar of ze verstuurden niet eens naar NL of zonder verzekering voor heel veel geld. Heel gedoe en ik was al bang dat ik ze nooit zou krijgen. Dat was flink balen, maar toen stuitte ik opeens op een advertentie op marktplaats van iemand die er 5 had staan :blink: Hij noemde ze gewoon sapkannen… Op de gok meteen gaan bieden en omdat ze niet te verzenden waren en ik aangaf geen auto ter beschikking te hebben, gaf hij aan ze voor 20 euro wel te willen brengen. Nog maar eentje zat in de oorspronkelijke doos, maar dat kan de pret niet drukken. Ze waren echt prachtig en nou kan er heeel veel sap gedronken worden. Ze zijn helemaal nieuw en ik heb ze zelf even in elkaar moeten zetten. Nou staan ze in de kast te wachten op de grote dag :D Ze lijken het meest op dit plaatje wat ik heb kunnen vinden. Op de doos staat ook een leuk voorbeeld met limoenen en citroenen in de onderste helft.

Isabella

Bijgesloten bestand(en)

0

#28 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 04 June 2011 - 20:58

Fijn Missy!
Zien er leuk uit.

8-6 is mijn vriend jarig, leuke datum ;)
Je hebt nog een jaar om alles uit te vogelen, zal vast goed komen.
10 bier in 4 uur is voor sommige mannen echt niet extreem, maar mij lukt het ook niet hoor!
0

#29 Gebruiker is offline   nessa 

Gepost 04 June 2011 - 21:32

Bekijk Post missy-ila, op 04 June 2011 - 20:23, zei:

@Nessa
Ik ben wel op zoek naar leuke recepten inderdaad voor drankjes! Super zeg dat je bruiloft zo alsnog doorgaat! Inderdaad handig dat je daarna de rest van het jaar niks meer hoeft te kopen :P kun je thuis nog regelmatig een barbecue organiseren om alle restjes op te maken. Net toevallig een bbq gehad en met dit weer wordt er toch behoorlijk wat gedronken.. :unsure: Maar ik zou denken dat je het met 10 flesjes pp wel moet redden.

Ik was ook helemaal weg van de drankdispensers en die zijn dus echt alleen in Amerika te krijgen! Ik was al allemaal bezig met heen en weer mailen, maar of ze verstuurden niet eens naar NL of zonder verzekering voor heel veel geld. Heel gedoe en ik was al bang dat ik ze nooit zou krijgen. Dat was flink balen, maar toen stuitte ik opeens op een advertentie op marktplaats van iemand die er 5 had staan :blink: Hij noemde ze gewoon sapkannen… Op de gok meteen gaan bieden en omdat ze niet te verzenden waren en ik aangaf geen auto ter beschikking te hebben, gaf hij aan ze voor 20 euro wel te willen brengen. Nog maar eentje zat in de oorspronkelijke doos, maar dat kan de pret niet drukken. Ze waren echt prachtig en nou kan er heeel veel sap gedronken worden. Ze zijn helemaal nieuw en ik heb ze zelf even in elkaar moeten zetten. Nou staan ze in de kast te wachten op de grote dag :D Ze lijken het meest op dit plaatje wat ik heb kunnen vinden. Op de doos staat ook een leuk voorbeeld met limoenen en citroenen in de onderste helft.

Isabella

Echt super leuke kannen! Stom dat ze dat in nl niet verkopen! Zullen we ze gewoon importeren? :P Ga dan ook maar eens op marktplaats snuffelen. Heb nog een jaar om ze te vinden.

@twijfeltje: toch maar wat meer bier inslaan dan. Hoop niet dat ze dan lazerus op mn bruiloft zwalken :P

Edit: hier een website voor drankjes etc: http://caribbean-coc...l.webgidsje.nl/ (gevonden op mijn zoektocht naar de dispensers)
0

#30 Gebruiker is offline   nessa 

Gepost 15 June 2011 - 21:20

Ik ben zo blij! een vriendin gaat drankdispensers voor me maken! Moet zelf glazen potten of kannen kopen en kraantjes en dan gaat zij die aan elkaar maken (schijnt te kunnen met glasblazen :huh: ) Heb er zelf de ballen verstand van maar zij zegt dat het mogelijk is :D :D
0

#31 Gebruiker is offline   Lotte09-09 

• Lid geworden: 08-January 11

Gepost 15 June 2011 - 22:09

Over de hoeveelheid...
Volgens mij mag je rekenen op 2 drankjes per uur. Dat zou voor 4 uur 8 biertjes zijn. Maar wetend dat met warm weer er meer gedronken wordt zou ik voor de zekerheid ook gaan voor 10 biertjes p.p.

En bij de meeste winkels (supermarkten) kan je van alles wat je koopt voor een feestje het gene wat over is terug brengen. Dit moet je dan wel van te voren afspreken.
Dus je kunt beter een kratje extra hebben, dan ergens op het feest nee te moeten verkopen.

0

#32 Gebruiker is offline   missy-ila 

• Lid geworden: 21-April 11

Gepost 16 June 2011 - 13:44

@Nessa - Wow wat cool dat ze die voor je gaat maken. Ben heel benieuwd hoe ze er uit gaan zien! :D
0

#33 Gebruiker is offline   nessa 

Gepost 17 June 2011 - 12:50

Ja ik ook! gaat nog wel eventjes duren maar vind het wel erg lief van dr!
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers