Trouwforum: Laten Jullie Een Trouwfilm Maken? - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?

Poll: Laten Jullie Een Trouwfilm Maken?

Laten jullie een trouwfilm maken??

Je kunt de resultaten van de poll niet bekijken tot je gestemd hebt. Log a.u.b. in en stem om de resultaten van deze poll te bekijken.
Stem Gasten kunnen niet stemmen

#1 Gebruiker is offline   Moviola  

• Groep: Members
  • Lid geworden: 11-April 11

Gepost 11 April 2011 - 18:03

Hoe doen jullie dat? Of willen jullie geen film? En waarom dan niet??

Gr. Suzanne

Deze post is bewerkt door stimpy: 12 April 2011 - 09:38
Reden voor Bewerking Promotie-achtige gedeelte weggehaald

0

#2 Gebruiker is offline   Gertje 

• Lid geworden: 09-February 11
  • Interests:Modelbouw Titanic, films en filmmuziek (soundtracks), musicals, lezen, verhalen schrijven, toneelspelen.

Gepost 11 April 2011 - 18:26

Ik wil het sowieso laten filmen om het later aan ons dochtertje (ik heb alvast besloten dat we een dochtertje krijgen, ooit :D ) te laten zien. En ik laat de dag helemaal filmen, omdat mijn moeder niet bij de bruiloft aanwezig is en ik haar wel wil laten zien hoe het geweest is.
Nu nog een gast vinden die dat wil doen! :ph34r:
0

#3 Gebruiker is offline   anna23 

• Lid geworden: 21-September 10

Gepost 11 April 2011 - 19:55

Mijn vader gaat de hele dag filmen! Hij is regiseur geweest dus heb t volle vertrouwen dat t helemaal goedkomt!! Vind t wel leuk om de bruiloft op film te hebben, voor later.
0

#4 Gebruiker is offline   Elina 

• Lid geworden: 19-February 08
  • Interests:taal, media, kunst, koken, bloggen, zingen (alto's aller landen verenigt u)

Gepost 12 April 2011 - 06:55

Nou inderdaad, wat een toeval!!
0

#5 Gebruiker is offline   Sel 

• Lid geworden: 21-October 10

Gepost 12 April 2011 - 07:46

Ik heb gestemd voor gasten laten filmen. Ik ga de partner van mijn ceremoniemeester vragen om te filmen.
Een videograaf vind ik namelijk veel te duur! dus dit is een leuke oplossing. wwe hebben zelf een goeie camera dus ik verwacht dat dat wel goed komt!
0

#6 Gebruiker is offline   Faith 

• Lid geworden: 08-March 10

Gepost 12 April 2011 - 12:44

Ik heb ook gestemd voor gasten laten filmen. Waarschijnlijk gaat mijn zusje of de ceremoniemeester het doen. Wij hebben speciaal een camera gekocht voor de bruiloft! Hij gaat alleen maar 1 uur mee... (was niet zo duur) Dus mijn zusje moet de leukste momenten er maar uitpikken.
0

#7 Gebruiker is offline   Fee 

• Lid geworden: 03-October 10

Gepost 12 April 2011 - 14:03

Helaas geen film bij ons. We hebben geen, voor ons, betaalbare prof kunnen vinden. Allemaal boven de 1000euro voor de dag en dan heb je alleen nog maar het ruwe materiaal.
Ik wil dat onze gasten ook maximaal kunnen genieten van onze dag. Daarom wil ik niet dat gasten fotograferen of flmen.
0

#8 Gebruiker is offline   Nogevengeduld 

• Lid geworden: 19-August 09

Gepost 12 April 2011 - 17:24

Mijn schoonmoeder filmt eigenlijk altijd alles...doop, feestjes, musical op school en bruiloften. Maar om haar nu de hele dag te laten filmen...daar zat ze zelf ook niet op te wachten. Dus hebben we de videograaf van onze cm en zijn vrouw (mijn getuigen) gehuurd. Voor 750 euro hadden wij 5 uur film op dvd en een uur film voor ons zelf en allebei de ouders. Hij was er om 08:30 en ging om 01:00 uur weer weg.
Onze dag laten filmen was iets waar we het meteen over eens waren (naast de fotograaf natuurlijk) en we hebben er geen spijt van gehad en kijken hem nog regelmatig.
0

#9 Gebruiker is offline   trouwenaug2011 

• Lid geworden: 28-December 10

Gepost 12 April 2011 - 18:44

Ja bij ons komt Whitedreams fotograaf en videograaf. Ben heel benieuwd! maar hoop dat we zo een mooie herinnering overhouden...en dat we misschien nog dingen zien die ons op de dag zelf niet opvallen. Trouwens ze gaan ook onze (belangrijke) gasten wat laten zeggen voor de camera. Helemaal leuk!
0

#10 Gebruiker is offline   Faith 

• Lid geworden: 08-March 10

Gepost 12 April 2011 - 19:15

@Fee
Ik denk dat je als gast ook best optimaal kunt genieten als je af en toe met een camera in de weer bent, hoor. Als je mooie dingen filmt op vakantie geniet je toch ook optimaal?

Als ik kijk naar onze eigen situatie: mijn zusje (17 jaar) vindt het juist leuk om voor ons te filmen en zegt dat dat voor haar meer genieten is dan plichtmatig stilzitten in het stadhuis en de kerk en plichtmatige gesprekjes met tantes en ooms tijdens de receptie. Maar, toegegeven, ze gaat niet de hele dag filmen en iedere persoon is weer anders.

De enige pré die ik echter kan bedenken aan een professionele videograaf is dat het filmpje, euh ja, professioneler is.

Edit: ik had je post niet goed gelezen, dus heb mijn reactie aangepast.

Deze post is bewerkt door Faith: 12 April 2011 - 19:18

0

#11 Gebruiker is offline   marian1313 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 12 April 2011 - 19:17

Wij hadden een professionele videograaf (in onze kennissenkring ook niemand met goede apparatuur) en waren hiervoor bijna 600 euro kwijt. Hij is wel van 10 uur 's morgens tot 1 uur 's nachts aanwezig geweest. We zijn erg tevreden met het resultaat en blij dat we het gedaan hebben.
0

#12 Gebruiker is offline   Within 

• Lid geworden: 12-May 08

Gepost 13 April 2011 - 10:57

Wij hadden een filmende Marinier ^^ Een goede vriend van ons heeft de hele dag gefilmd.

Bijgesloten bestand(en)

0

#13 Gebruiker is offline   Carmen 

• Lid geworden: 17-December 10

Gepost 13 April 2011 - 11:15

wij hebben een goede vriend die heel vaak semi-prof videograaf is (is niet zn voledige baan) & die heeft aangeboden dit voor ons te doen als trouwcadeau......
0

#14 Gebruiker is offline   Marretje 

• Lid geworden: 17-September 10

Gepost 13 April 2011 - 12:02

Wij hebben voor onze dag ook geen videograaf.

Onze fotograaf loopt de hele dag mee van 8.00 uur s`morgens tot 01.00 uur volgende dag.
Een lieve vriend filmt voor ons de ceremonie`s in het gemeente huis en kerk.
Dat lijkt me mooi om weer terug te zien.
Om het ook terug te zien vanaf de andere kant, dus zoals de daggasten het bruidspaar zien.

0

#15 Gebruiker is offline   Daydreamy 

• Lid geworden: 10-June 09

Gepost 13 April 2011 - 20:21

Wij hebben een prof. videograaf ingehuurd, de reden hiervoor is dat we het filmen door gasten niet mooi genoeg vinden,
ons schoonzusje heeft dat wel gedaan (door gasten) en de film is wel leuk, maar te rommelig.
0

#16 Gebruiker is offline   Lotte09-09 

• Lid geworden: 08-January 11

Gepost 14 April 2011 - 06:51

De oom van mijn AS is onze fotograaf. Er is best een kans dat hij zijn videocamera meeneemt en toch stukjes op film zet.
Als dit gebeurt vind ik dat leuk, maar als het niet gebeurt dan zal ik het ook niet missen.
Dus ik heb voor nee gekozen omdat ik er niet specifiek om vraag.

0

#17 Gebruiker is offline   MichelleJ 

• Lid geworden: 23-November 10

Gepost 14 April 2011 - 14:37

Ik sluit me aan bij Fee! Sommige videograaf bedrijven vragen prijzen dat is gewoon een kwart van ons budget :S
Toegegeven het is prachtig, maar we hebben het geld er gewoon niet voor over.

ER zal vast wel iemand met een camera aanwezig zijn die dag, maar ik ga niemand vragen of verplichten.

We hebben wel een videogastenboek, dus we hebben in ieder geval de gelukswensen (of wellicht allerlei dronkenmanspraat) op film :)

M.
0

#18 Gebruiker is online   Sylvia86 

• Lid geworden: 12-February 10

Gepost 19 August 2011 - 15:20

Ik heb niet laten filmen en dat vind ik achteraf eigenlijk wel jammer. Met name van de ceremonie kan ik me vrij veel niet herinneren (door de stress) en ik vind het jammer dat dat niet gefilmd is. Ik raad aarom iedereen aan om iig de ceremonie te laten filmen (ook al is het met een amateurcamera)
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers