Kaartjes Op Tafel
Gepost 16 April 2011 - 18:16
Voor onze bruiloft zoek ik nog iets wat ervoor moet zorgen dat we niet de hele avond in de rij staan om handjes te schudden. Ik wil eigenlijk in een dichtvorm een kaartje op tafel zetten waarop staat dan we het super vonden dat iedereen er was en dat ze geen handje hoeven te geven als ze gaan. Nu heb ik al wat gezocht op internet maar tot niks gekomen. En mijn dichtkunsten zijn ook niet echt je van het <_< !
Iemand een goed idee?
Gepost 16 April 2011 - 20:09
Bij een ander bruidspaar stond er een bordje 'welkomshand = afscheidshand' of zo iets.
Toen we zelf trouwden vond ik het ook erg leuk om iedereen in ieder geval 2x kort te spreken (met afscheid heb je daar meestal meer tijd voor). Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten ;).
Gepost 16 April 2011 - 20:37
Maar heb je al gehoord van de ballonnen-methode? Iedere gast heeft een ballon gevuld met helium en het bruidspaar loopt bij de gasten langs, zodra het bruidspaar langs is geweest prik je de ballon stuk. Dan weet je bij wie je al geweest bent en vergeet je niemand, zonder dat je in de rij hoeft te staan.
Gepost 17 April 2011 - 09:39
Bij ons komt er aan het gastencadeautje een klein kaartje te hangen met 'Bedankt voor jullie aanwezigheid".
Na onze huwelijkreis sturen we onze gasten nog een mooie kaart met bruidsfoto waar we dan per persoon een persoonlijk bedankje op schrijven (ingaan specifiek op het cadeau wat we van hem hebben gehad enzo)
Gepost 18 April 2011 - 07:45
nee, vind ik toch zonde van mijn feest.
Gepost 18 April 2011 - 07:49
Gepost 22 April 2011 - 13:36
Maar vond het wel zo prettig om gefeliciteerd te worden, mensen komen toch voor jullie neem ik aan. Het is ook aan jezelf hoe lang het praatje is wat je met iedereen maakt, met de meeste mensen hebben we tijdens de felicitatie maar een paar zinnen gewisseld, en het viel qua tijd reuze mee.
Gepost 22 April 2011 - 16:51
Ik vind het super dat alle mensen natuurlijk voor ons komen en daar wil ik alle tijd insteken. Maar ik zou het jammer vinden als we een feest hebben wat pas om 21.30 uur kan beginnen (omdat inderdaad iedereen komt feliciteren en wij een praatje maken) en waar wij vanaf 00.00 uur niets meer van meemaken omdat dan de eerste mensen naar huis gaan.
Maar goed misschien laten we het wel gebeuren en kijken hoe de avond loopt.
Gepost 27 April 2011 - 10:57
Gepost 08 June 2011 - 09:36
Ik verwacht het eerste half uur handjes te schudden maar dan zal iedereen er al zijn
Familie is al 95 man en die zijn er al met de huwelijksvoltrekking dus de resterende 60 avondgasten zal het verwelkomen wel meevallen qua tijd.
Ze moeten immers aan tafel hahah
Gepost 08 June 2011 - 10:07
Gepost 30 June 2011 - 15:06
Omdat u bij binnenkomst al voor ons in de rij heeft gestaan,
kunt u zonder hand te schudden weer naar huis toe gaan.
Misschien bedoel je zo iets?

Log in
Registreer
Help 
Multi quote